Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mijn was het die erkende van de ANWB die mijn broertje van een vriend van hem had geleend. Zelf heb ik nooit in die theorieboeken gekeken. Wel heb ik alleen zo'n boek aangeschaft met 1300 oefenvragen ofzo. Als je een vraag fout heb (al dan niet op de CD-rom) ga dan wel na waarom je hem fout heb, anders heb je er niets aan en zal je nooit en te nimmer slagen. Volgens mijn werden zelfs de foto's van die cd-rom nog op het officiele theorieexamen gebruikt in de vragen.
@ Balance: Hoe vaak ben jij gezakt? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vernieuwd theorie-examen per 1 maart 2009
Het theorie-examen voor de personenauto bestaat per 1 maart 2009 uit drie onderdelen. Het eerste onderdeel is nieuw: Een onderdeel over gevaarherkenning (25 vragen); Een onderdeel over verkeersregels (30 vragen); Een onderdeel over verkeersinzicht (10 vragen). Vanaf 1 maart 2009 slaag je voor het vernieuwde theorie-examen als: je 12 vragen goed hebt (van de 25) van het onderdeel gevaarherkenning; je 35 vragen goed hebt (van de 40) van de onderdelen verkeersregels en verkeersinzicht. Aldus de site van het CBR. @Balance: ik vraag het alleen maar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verdient minimaal 3000 per maand. 25 vrije dagen per jaar, 2 functievrije dagen en 7 adv dagen. Flexibele werktijden (5 dagen van 9 tot half 4 of 4 dagen van 9 tot 5) 37.5 uur per week werken. Dat wil ik ook! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
SickChick, als je de boeken te duur vindt, ga eens naar de bibliotheek daar zijn ze ook vaak te krijgen. Scheelt ook een hoop geld. Misschien heb je vrienden, een neefje, nichtje, buuurjongen/meisje waar je de boeken van kan lenen?
||
Citaat:
![]() 2800 bruto voor een examinator vind ik vrij veel eigenlijk. Voor 25% minder zouden er nog genoeg zijn die dat baantje maar al te graag zouden uitvoeren. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |