|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: Waar zou je op stemmen? | |||
| CDA |
|
1 | 1.49% |
| PvdA |
|
2 | 2.99% |
| SP |
|
3 | 4.48% |
| VVD |
|
2 | 2.99% |
| PVV/Wilders |
|
21 | 31.34% |
| GroenLinks |
|
7 | 10.45% |
| ChristenUnie |
|
3 | 4.48% |
| D66 |
|
25 | 37.31% |
| SGP |
|
0 | 0% |
| Partij voor de Dieren |
|
1 | 1.49% |
| Trots op Nederland/Verdonk |
|
0 | 0% |
| Anders, nl.: |
|
2 | 2.99% |
| Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
@Veroorzaker
Het Amerikaanse systeem werkt corruptie en belangenverstrengeling in de hand, mensen zijn enorm ontevreden over de politiek en het vertrouwen in de overheid is laag. De opkomst bij de verkiezingen is ook veel lager dan in Nederland. Het Nederlandse systeem noem je "schijndemocratie" maar een tweepartijenstelsel met twee bijna dezelfde partijen noem je democratisch?! Ben je serieus? |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Aangezien het vorige boek dat je aanraadde goed beviel zal ik eens zoeken, heb je een titel? Citaat:
![]() Citaat:
Sorry, wat precies?
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Existentialism Wikipedia niet! Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Omdat wij veel slimmer zijn! Nee maar amerikanen zijn toch nog tevreden?
Citaat:
Maar dat ligt buiten het topic
Laatst gewijzigd op 04-03-2009 om 23:19. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar het lijkt mij vreemd als confidence in parliament = tevredenheid met regeringsbeleid. Ik heb absoluut vertrouwen in ons parlement als instituut, al zou ik het graag anders zien, maar ik ben het niet eens met het regeringsbeleid en de poppetjes. Edtit: parliament =/= regereing.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Om van de SP nog maar te zwijgen. Het is ronduit een uitzondering als een hoger opgeleide jongere daarop zou stemmen. Bijna niemand vandaag de dag is nog totalitair, anti-liberaal of marxistisch, bijna overal zijn er gematigdere standpunten gekomen onder jongeren, wat minpunten voor de SP betekend. Hoewel ze in het gemiddelde kraakpand natuurlijk nog aardig wat aanhang zullen hebben.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb Partij voor de Dieren ingevuld, en ik zie dat ik tot dusver de enige ben.
![]() Toelichting: ik kan me niet goed genoeg vinden in alle andere partijen. Daarnaast vind ik dierenwelzijn wel een heel belangrijk punt, en aangezien de andere partijen toch wel bestaansrecht hebben zonder mijn stem geef ik mijn stem gewoon aan de dieren. Ik heb niet de illusie dat het een grote partij gaat worden, of moet worden, maar ze hebben er stiekemweg toch al een aantal wetten en regels doorgekregen de afgelopen jaren. ![]() |
|
|
||
|
Citaat:
Waar baseer je op dat ze ook daadwerkelijke diervriendelijke wetten doorvoeren op een verstandige, progressieve manier?
|
|
|
|
Nog steeds PVV > CDA. VVD een zetel omhoog. Christenunie en Groenlinks een zetel omlaag. Ik wilde de conclusie trekken dat dit aantoonde dat er nog hoop is voor Nederland, maar toen zag ik dat de PVDA een zetel gewonnen heeft en de daling van de SP niet doorzet.
|
|
||
|
Citaat:
Dit idd. Dus prima dat haar hoofd niet meer zo vaak op tv komt, maar voor het voortleven van haar gedachtegoed maakt het helaas allemaal niet zoveel uit. D66 it is. Jammer dat ze zo vreselijk pro Europa zijn atm, ik ben absoluut voor een Europa, maar meer met een kritische blik. Toch heb ik niets met de dogma's tegen Europa van andere partijen en ook op nationale punten kan ik het nog het best vinden in het programma van D66.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Wilders premier? Ach, misschien moet dat maar gebeuren ook, al was het maar omdat Halsema dan waarschijnlijk een hartaanval zou krijgen uit frustratie. Dat zal haar leren om politiek te voeren op basis van personen aanvallen met leugens.
Om nog maar te zwijgen van andere randfiguren zoals die halve anti-semieten Van Bommel en Meulenbelt. Good riddance to rubbish. Spong emigreert dan wellicht, nog een voordeel. De PVV heeft dan ijzersterke kans om de betutteling en vervolging om je mening in dit land een halt toe te roepen nog een voordeel. Geen gedonder met christelijke fundamentalisten of linkse anti-liberalisten (of fascisten? past ook feitelijk wel) omdat die nooit met de PVV in een coalitie kunnen. Wow, niets dan voordelen... Oh wacht, behalve dat aspect zouden ze het landsbestuur waarschijnlijk naar de kloten helpen. ![]() Kom je toch weer bij de VVD uit.
|
|
|
|
Wilders premier, dan is het land binnen vijf jaar een hel vol moslimrellen, armoede en terrorisme. Iedere grote stad zal onveilig zijn, is het niet om de moslimterroristen, dan wel om de politie die met scherp schiet op alles wat verdacht beweegt. De teleurgestelde Wildersstemmers die hun uitkering door zijn beleid kwijt zijn zullen samen met de onderdrukte moslims op gewelddadige wijze het kabinet ten val proberen te brengen en een bloedige oorlog tussen burgers en politie zal het gevolg zijn. Ik zie het zitten.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Als Wilders vermoord wordt, wordt het klimaat alleen maar rechtser en xenofobischer. Niet dat mijn toekomstschets zo realistisch was, maar het was ten minste een overdrijving van een denkbaar scenario.
Heb je een reden voor het gelijkstellen van de islam aan armoede en onderdrukking?
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verkeer & Vervoer |
Afrijden Verwijderd | 15 | 28-07-2013 19:53 | |