Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2009, 23:33
Verwijderd
Bah. Ik mis hem, en vooral onze gezelligheid. Hij is er maar mooi morgenavond. Anders ga ik wel weer stalken om af te spreken. Blijkbaar vergeet hij mij gewoon maar als ik niet zelf om aandacht vraag en daar is hij niet de enige in.
Advertentie
Oud 03-03-2009, 23:50
Briseïs
Briseïs is offline
Als dat meisjes plagen zoentjes vragen nog op gaat als je 22/24 bent dan staat me toch wat te wachten!

Maar ik gok van niet.
Oud 04-03-2009, 00:48
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ben ik de enige die zich ongemakkelijk voelt bij jongens die met je zitten te flirten als ze een vriendin hebben?
Oud 04-03-2009, 01:26
Verwijderd
Volgens mij had hij de hele dag gewoon een rothumeur, maar nu ligt hij zoooo lief te slapen. <3
Oud 04-03-2009, 07:51
indigo
indigo is offline
@spekkie: neehoor, waarschijnlijk zijn de normen in je omgeving gewoon íetsje anders . Ik kan me goed voorstellen dat je je daar niet echt gemakkelijk bij voelt. Fijn dat je het voor de rest daar zo goed naar je zin hebt

Citaat:
ik kan echt niet om 6 uur uit bed als hij er nog in ligt..
Oohh idd wat is dat stom zeg! Ik vermijd het ook echt om bij hem te slapen als ik erg vroeg op moet, en ik ga ook niet bij hem slapen als hij de volgende ochtend moet werken (=om kwart voor 6 op), want dan word ik toch wakker maar ben ik te moe om uit bed te komen. Eigenlijk misschien wel leuker om mee op te staan voor hem, maarja, dat doet hij ook niet bij mij .

OT: noch immer gut! Alleen gister aan de telefoon begon hij een beetje over een heikel onderwerp (hetgene waarom ex het heeft uitgemaakt) en nu ben ik wel over m'n ex heen, allang eigenlijk, maar ik vind het eng dat hij zich er ook aan stoort en ik vind het stom dat ik niet gewoon perfect ben.
Maar gelukkig ging hij daarna zeggen dat hij er helemaal absoluut totaal niet aan dacht het uit te maken en dat was lief .
Oud 04-03-2009, 09:01
groovy
groovy is offline
Citaat:
Hij is echt heel lief Gisteravond gingen we eten met vrienden in Nijmegen maar wel allebei naar huis omdat hij moest werken vandaag en het dus niet handig was dat hij bij mij sliep of ik bij hem. Staan we op het station in Utrecht terwijl hij me op de trein ging zetten, zegt ie 'stuur je nog een smsje als je veilig thuis bent'. Ik ben een keer in Gouda in en vechtpartij op het station terecht gekomen en sindsdien vindt hij het niet heel fijn als ik zo laat nog alleen naar huis ga. Alles ging goed maar vond het zo onwijs lief dat hij dat vroeg
Opzich ook wel zo normaal dat ie je dat vraagt als jij alleen naar huis moet met de trein toch . Hij is je vriendje, dus ik vind zelf dan altijd dat hij er ook dan voor moet zorgen dat hij zeker weet dat jij veilig thuis bent. Ik moet mijn vriendje ook altijd meteen smsen zodra ik veilig thuis ben, al is het overdag, want er loopt schijnbaar een verkrachter rond op een bepaald traject . Echt eng!

Ot: Ik vind hem zo lief, gister belde hij nog even om onze dag te vertellen aan elkaar en smste hij daarna nog een paar keer dat hij van me hield <3. Kijk nu al ontzettend uit naar het weekend, als we elkaar weer zien. Lekker in zijn armen weer in slaap vallen .
Oud 04-03-2009, 09:20
groovy
groovy is offline
Citaat:
Dankje Dit is ook zeker geen einde voor ons, maar het is wel moeilijk. Vriendje is lief, wat dat betreft W.b. die andere jongen, mocht je dat willen horen, dan pm ik je morgen wel even ofzo, goed?

Natuurlijk! Als ik iets kan doen, hoor ik dat graag!
Oud 04-03-2009, 14:59
tuttebel
tuttebel is offline
oh my, een brief van hem gekregen waar in staat hoeveel ik voor m beteken en wat hij voor me voelt en hoe kut het is dat we zover van elkaar wonen.
wat is hij toch geweldig, maar...verdomme kutafstand

Oud 04-03-2009, 15:39
ST*R
ST*R is offline
^ ahh, er waren plannen om elkaar weer te zien toch? duurt dat nog lang?

hm volgende week ws date met jongen waar ik tijdens uitgaan mee heb gezoend, het enige wat ik van hem weet is zn naam en dat ie lekker is (geloof ik... mn oordelingsvermogen was op dat moment niet ideaal)
verder allemaal leuke dingen in de planning, zin in dit weekend!!
Oud 04-03-2009, 15:57
Lorelei
Lorelei is offline
Wat een verdomde kutdag.

Eerst een soort van.. nou ja ruzie is een veel te groot woord maar.. iets ruzie achtigs gehad met een goeie vriend van me. En net toen dat weer een beetje rustig was, stuurt m'n vriend me op msn een link "how to be sexy" als vrouw oid. Dus ik vroeg "oh is dat een hint?" -"Ja." Godsamme wat was ik kwaad en beledigd. Na mijn uitbarsting ("oh, dus ik ben niet sexy genoeg als ik geen stilettos naar bed draag" en "zal ik voor jou eens lijstje zoeken van dingen die vrouwen sexy vinden in een man?!") zei hij iets over dat hij het alleen maar stuurde omdatie geil was en we te weinig seks hadden (is ok zich waar) en dat ik gelukkig de meeste van die dingen deed/had. En dat ik met vrouwen logica reageerde (want het is heel logisch dat als je een filmpje met sekstips stuurt dat je dan eigenlijk probeert te zeggen dat iemand het heel goed doet ) Toen kreeg-ie de tweede lading.
Oud 04-03-2009, 17:34
Verwijderd
Ik voel me zo ongelofelijk alleen nu. Het is echt té naar om ziek te zijn zonder je vaste vrienden om je heen. En nu mis ik hem natuurlijk ook weer, ik ben bijna in staat om hem te vragen weer het vliegtuig te pakken, hoewel ik dat op rationeel niveau helemaal niet wil. Goed om te weten trouwens dat ie echt jaloers gaan zijn als ik hier iemand tegenkom, dus ik ga hem maar zo weinig mogelijk vertellen over mijn al dan niet op stapel staande liefdesleven. Ben ook wel benieuwd hoe ík reageer als hij met een nieuwe flirt of vriendin komt aanzetten... Ik denk dat ik gewoon blij voor hem kan zijn, maar als ik zoals nu in een dip zit, natuurlijk niet.
Oud 04-03-2009, 17:53
sabrosa
sabrosa is offline
Ik weet niet of het nog goed komt, het is afwachten en hem de ruimte geven. Maar ik zal er zeker niet op rekenen dan is de klap waarschijnlijk alleen maar nog harder dan die al was.
Oud 04-03-2009, 18:59
wup
wup is offline
Bah... Exlief is zo ongelukkig en ik trek het niet. Ik weet niet hoe ik me er bij moet voelen, wat ik er aan kan doen. Shit. Het maakt me zo verdrietig en ik voel me zo schuldig... en het liefst geef ik hem een knuffel maar das ook niet goed en en en en...

En ondertussen ben ik dol op mijn nieuwe kerel, maar dit is zo dubbel.. Begin er van te twijfelen.
Oud 04-03-2009, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Wat een verdomde kutdag.

Eerst een soort van.. nou ja ruzie is een veel te groot woord maar.. iets ruzie achtigs gehad met een goeie vriend van me. En net toen dat weer een beetje rustig was, stuurt m'n vriend me op msn een link "how to be sexy" als vrouw oid. Dus ik vroeg "oh is dat een hint?" -"Ja." Godsamme wat was ik kwaad en beledigd. Na mijn uitbarsting ("oh, dus ik ben niet sexy genoeg als ik geen stilettos naar bed draag" en "zal ik voor jou eens lijstje zoeken van dingen die vrouwen sexy vinden in een man?!") zei hij iets over dat hij het alleen maar stuurde omdatie geil was en we te weinig seks hadden (is ok zich waar) en dat ik gelukkig de meeste van die dingen deed/had. En dat ik met vrouwen logica reageerde (want het is heel logisch dat als je een filmpje met sekstips stuurt dat je dan eigenlijk probeert te zeggen dat iemand het heel goed doet ) Toen kreeg-ie de tweede lading.
Ja, boos feministisch geschreeuw, daar los je zulk soort zaken goed mee op Niet dat hij het zo subtiel aanpakt met z'n lompe mannentactiek, maar hij probeerde waarschijnlijk enkel aan te geven dat er volgens hem iets schort aan jullie verhouding. En dan ook maar gelijk een oplossing erbij, he. Ik kan me voorstellen dat dat niet in de goede aarde valt bij jou, maar door boos te worden op hem los je niets op. Nu heeft hij gauw beschaamd de schuld afgeschoven op zijn geilheid en je direct verzekerd van dat je heus precies bent wat hij wil. Logisch, hij ziet je natuurlijk niet graag zo boos, maar de onderliggende problematiek blijft alsnog sluimeren en dat is een stuk desastreuzer voor je relatie dan eens een keer een eerlijk verhaal aanhoren over wat je beter kan doen in bed.

Je had hem dus beter kunnen wijzen op dat zijn manier van aanpak nogal lomp en kwetsend is, zodat hij dergelijke fratsen in elk geval uit z'n hoofd laat voor later, maar vervolgens wel het gesprek aangaan en hem laten uitpraten over wat hij graag anders zou zien. En als hij je graag eens met stiletto's naar bed zou zien gaan, waarom zou je dat niet een keer doen? Hem actief verleiden en zien wat voor direct effect het heeft, hoe graag hij jóu wil doordat je zoiets doet, lijkt me een stuk bevorderlijker voor jullie seksleven én voor jullie relatie dan boos worden, hem de mond snoeren en beide in ontkenning (proberen te) leven.
Oud 04-03-2009, 20:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, boos feministisch geschreeuw, daar los je zulk soort zaken goed mee op Niet dat hij het zo subtiel aanpakt met z'n lompe mannentactiek, maar hij probeerde waarschijnlijk enkel aan te geven dat er volgens hem iets schort aan jullie verhouding. En dan ook maar gelijk een oplossing erbij, he. Ik kan me voorstellen dat dat niet in de goede aarde valt bij jou, maar door boos te worden op hem los je niets op. Nu heeft hij gauw beschaamd de schuld afgeschoven op zijn geilheid en je direct verzekerd van dat je heus precies bent wat hij wil. Logisch, hij ziet je natuurlijk niet graag zo boos, maar de onderliggende problematiek blijft alsnog sluimeren en dat is een stuk desastreuzer voor je relatie dan eens een keer een eerlijk verhaal aanhoren over wat je beter kan doen in bed.

Je had hem dus beter kunnen wijzen op dat zijn manier van aanpak nogal lomp en kwetsend is, zodat hij dergelijke fratsen in elk geval uit z'n hoofd laat voor later, maar vervolgens wel het gesprek aangaan en hem laten uitpraten over wat hij graag anders zou zien. En als hij je graag eens met stiletto's naar bed zou zien gaan, waarom zou je dat niet een keer doen? Hem actief verleiden en zien wat voor direct effect het heeft, hoe graag hij jóu wil doordat je zoiets doet, lijkt me een stuk bevorderlijker voor jullie seksleven én voor jullie relatie dan boos worden, hem de mond snoeren en beide in ontkenning (proberen te) leven.

Oh dat heb ik ook wel allemaal gedaan hoor. Er zit natuurlijk een heel verhaal nog aan vast. Dit was niet gewoon een incident op een woensdagochtend. Dat kan jij natuurlijk verder allemaal niet weten dus ik ben het op zich helemaal met je eens.

Het gaat allemaal sowieso veel verder dan een keertje stilettos aan (lijkt me best geinig ).. onze relatie staat op losse schroeven en de voornaamste reden dat we weinig seks hebben heeft niets te maken met stilettos of bedprestaties maar met dat ik hem beduidend minder aantrekkelijk vind dan vroeger (dat heeft te maken met het feit dat-ie erg veel is aangekomen en met het feit dat het dus al niet zo goed gaat en ik daardoor nog afhoudender ben). Daar kunnen geen stilettos tegen op.
En hij weet dit natuurlijk allemaal wel ongeveer en is z'n sexdrive uiteraard ook niet kwijt geraakt dus komt af en toe met een online poging (hij woont in zweden vandaar grotendeels online). Maar ik zat al niet lekker in m'n vel vandaag en dan komt hij ook nog met een website hoe ik meer sexy kan zijn voor hem.. het viel gewoon niet goed.

En nu mag je me dingen gaan vertellen over hoe je degene van wie je houdt aantrekkelijk hoort te vinden en zulk soort dingen en dat ik niet moet zeuren dat hij zulke pogingen doet.. uiteindelijk ben ik degene die het afhoudt. *shrug*
Oud 04-03-2009, 21:29
Miek
Miek is offline
Pff mijn oude vakantievriendje weer teruggemaild en hij heeft ook alweer gereageerd Het is alweer 3 jaar geleden! Maar het is ook best wel raar, het voelt zo fijn om van hem te horen! Nou we wonen echt aan de andere kant van de wereld en zijn natuurlijk verder gegaan. Ondertussen is hij zelfs getrouwd Maargoed ik ga zeker nog eens naar dat land en dan ga ik hem zien en dat lijkt me zo raar... Maarja we hebben gewoon 2 weken een beetje samen doorgebracht en daarna elkaar niet meer gezien dus waren er verder ook niet zo veel teleurstellingen.
Maar toch krijg ik nog een beetje kriebels
Oud 05-03-2009, 00:18
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Opzich ook wel zo normaal dat ie je dat vraagt als jij alleen naar huis moet met de trein toch . Hij is je vriendje, dus ik vind zelf dan altijd dat hij er ook dan voor moet zorgen dat hij zeker weet dat jij veilig thuis bent. Ik moet mijn vriendje ook altijd meteen smsen zodra ik veilig thuis ben, al is het overdag, want er loopt schijnbaar een verkrachter rond op een bepaald traject . Echt eng!

Mjah, een groot deel van mijn smsbundel gaat er aan op. En het is niet grappig dat er verkrachters bij jou rondlopen.. Doe je voorzichtig?

OT:
Het valt me op dat een huisgenoot op de meest vreemde momenten in de buurt opduikt en opeens eten voor me wilt koken, boodschappen voor me wil meenemen enzo. Dat doen we wel vaker voor elkaar in huis, maar dit is gewoon opvallend vaak. Hélemaal geen zin in. Ben net (met een botte bijl..) van die andere jongen af.. Hoop echt dat ik het mis heb. Maar mijn vriend verdenkt hem al langer en die heeft een zesde zintuig als andere jongens te lang in mijn buurt hangen.
Oud 05-03-2009, 02:06
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hij is echt heel lief Gisteravond gingen we eten met vrienden in Nijmegen maar wel allebei naar huis omdat hij moest werken vandaag en het dus niet handig was dat hij bij mij sliep of ik bij hem. Staan we op het station in Utrecht terwijl hij me op de trein ging zetten, zegt ie 'stuur je nog een smsje als je veilig thuis bent'. Ik ben een keer in Gouda in en vechtpartij op het station terecht gekomen en sindsdien vindt hij het niet heel fijn als ik zo laat nog alleen naar huis ga. Alles ging goed maar vond het zo onwijs lief dat hij dat vroeg
Is toch niet meer dan normaal? Ik vraag dat aan elk meisje dat alleen van bij mij vertrekt en wie zegt dat ze wel alleen zal thuisraken...
Oud 05-03-2009, 04:32
Verwijderd
Pff, ik zou echt gek worden als ik mijn luv elke keer zou moeten smsen over het feit dat ik veilig thuis ben, ik heb daar helemaal geen zin in. Ik vind dat dus niet normaal.

Verder - vriendje is in buitenland en morgen terug en alhoewel ik er veel zin in heb om hem te zien, merk ik dat de eerste spanningen weggaan en dat vind ik vervelend, want dat is normaal gesproken het moment dat ik het af ga kappen. Net tot 5 uur in de kroeg gezeten met een jongen die ik altijd wel aantrekkelijk vond, maar waarvan ik dacht dat hij mij heel erg irritant vond. Dat heb ik gezegd vanavond - we hadden het over de manier waarop wij overkomen op de buitenwereld - en toen mijn vriendinnetje naar de wc ging boog hij zich naar me toe en zei hij dat hij me al anderhalf jaar echt superaantrekkelijk en beeldschoon vindt. Daar raakte ik toch wat van in de war en toen ik hem net gedag zoende en hij daar net iets langer over deed dan nodig was vond ik dat toch wel erg interessant. Maar de opmerking 'mijn vriendje zegt' erg geplugged, hoewel ik daar een hekel aan heb. Misschien wel uit zelfbescherming.
Oud 05-03-2009, 06:59
Verwijderd
Ik zou volgens mij ook gek worden als ik m'n vriendje steeds zou moeten smsen als ik veilig thuis was gekomen. Gelukkig vraagt hij daar niet om, en als hij het wel vraagt vergeet ik het toch.

Gisteren belde hij om te vertellen dat hij misschien een auditie heeft in het weekend dat we weg gaan Hij belt me deze ochtend weer op om te vertellen of onze stedentrip door kan gaan of niet. Ik wil daar VET graag naartoe met hem, en als hij niet kan ben ik waarschijnlijk boos huhu. Dat wordt nog leuk als het niet door gaat, want ik ga vanavond naar hem toe om te partyen, en ik weet hoe onredelijk ik soms kan zijn Dus ik hoop dat het door gaat.
Oud 05-03-2009, 07:47
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
OT: maar ik vind het eng dat hij zich er ook aan stoort en ik vind het stom dat ik niet gewoon perfect ben.
Ik vind het zelf altijd een stuk makkelijker om voor beiden aan te nemen dat je niet perfect bent en dat met minder je ook prima gelukkig kan zijn. Zo probeer ik het zelf ten minste altijd.

OT: Ja, prima. Werkweek, zij druk, ik druk. Vandaag maar weer eens bellen zodat we goed kunnen afspreken voor 't weekend.
Oud 05-03-2009, 08:16
Neko*
Neko* is offline
Ik zie hem weinig de laatste tijd, maar dat is niet zo erg. Als we elkaar wel zien is het gewoon goed. Hij moest vroeg weg vanochtend dus ik ben maar met hem opgestaan. Toen hij weg was, zag ik op mijn laptop een kladblokje open staan met "Je bent vet lief!". *smelt* Ik ben echt niet zo romantisch ingesteld, ik houd daar ook niet zo van, maar dit soort kleine dingen kan ik echt waarderen. Ik ben echt gek op hem.
Oud 05-03-2009, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk! Als ik iets kan doen, hoor ik dat graag!
Dankje! Ik zal t onthouden, mocht ik mijn verhaal een keer kwijt willen, dan hoor jij het

ot: Ik zou dit weekend eigenlijk naar een vriendin gaan om samen een bandje te zien waar haar crush in zit. Gaat niet door, want ik heb eigenlijk toch wel min of meer besloten dat ik, als veroorzaker van deze..... eeehh.... 'crisis' mijn vriendje een hoop verschuldigd ben. Dus ga ik naar hem toe en wordt t vast en zeker gezellig.
Oud 05-03-2009, 09:52
Verwijderd
Ik vind het helemaal niet raar hoor, dat je smst dat je thuis bent. Ik wil dat van mijn vrienden ook altijd weten, zeker als ze op de fiets zijn en het laat en kutweer is en weet ik veel. Ik vind dat gewoon een prettig idee.

OT: Vriendje dee heel lief, maar ik voel me ziek en kut dus dat heeft niet zoveel zin. En ik heb hem gemist en hij mij ook, maar dat geeft ie dan niet toe en dat wordt dan heel moeilijk. En gisteren had ik een heel leuk gesprek met mijn vriendinnetje en daar denk ik nog steeds over na. En ik moet altijd zo om haar lachen .
Oud 05-03-2009, 10:22
groovy
groovy is offline
Bij mij was het ook altijd normaal dat ik iets liet weten als ik 's avonds alleen moest reizen, maar nu is hij overdag ook bezorgd doordat die verkrachter rondloopt op het traject wat ik moet reizen als ik naar school wil..hij heeft al 12 meisjes aangerand . Maar ik word er sowieso niet gek van om dat te laten weten aan mijn vriend, omgekeerd laat hij het ook altijd even weten als hij veilig thuis is..niet dat we daar altijd naar vragen, maar het is een soort automatisme geworden en als ik het vergeet, smst hij vanzelf wel of ik al veilig thuis ben .

Maakt ook niet uit als iemand daar anders over denkt, tis denk ik in iedere relatie anders, ik ben wel zo aangelegd en mijn vriend gelukkig ook dus dat maakt het dan ook makkelijker .
Oud 05-03-2009, 10:24
groovy
groovy is offline
Citaat:
Ik vind het helemaal niet raar hoor, dat je smst dat je thuis bent. Ik wil dat van mijn vrienden ook altijd weten, zeker als ze op de fiets zijn en het laat en kutweer is en weet ik veel. Ik vind dat gewoon een prettig idee.
Als ik een goede vriendin 's avonds op de trein zet, wil ik inderdaad ook weten of ze veilig thuis is en druk ik haar op het hart te bellen als er iets is. Maarja, ik ben ook wel een beetje bezorgd aangelegd van nature
Oud 05-03-2009, 10:29
groovy
groovy is offline
Citaat:
Mjah, een groot deel van mijn smsbundel gaat er aan op. En het is niet grappig dat er verkrachters bij jou rondlopen.. Doe je voorzichtig?

OT:
Het valt me op dat een huisgenoot op de meest vreemde momenten in de buurt opduikt en opeens eten voor me wilt koken, boodschappen voor me wil meenemen enzo. Dat doen we wel vaker voor elkaar in huis, maar dit is gewoon opvallend vaak. Hélemaal geen zin in. Ben net (met een botte bijl..) van die andere jongen af.. Hoop echt dat ik het mis heb. Maar mijn vriend verdenkt hem al langer en die heeft een zesde zintuig als andere jongens te lang in mijn buurt hangen.

Ach, dan wordt je vriendje wel weer even op scherp gesteld dat hij een leuk en mooi vriendinnetje heeft dat goed op de markt ligt .

Ik doe voorzichtig hoor, lief dat je dat vraagt . Normaal zit ik graag alleen in een coupé, nu ga ik bij gezinnen of oude mensen gezellig erbij zitten . Hij is ook bij zo'n programma op 1 geweest, met een foto, dus ik weet wel ongeveer hoe hij eruit ziet.

Een vriendin van een goede vriendin van mij is aangerand door hem en is toen naar een coupe gevlucht waar meer mensen zaten. Hij bleef toen voorbij lopen!
Oud 05-03-2009, 11:21
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Ach, dan wordt je vriendje wel weer even op scherp gesteld dat hij een leuk en mooi vriendinnetje heeft dat goed op de markt ligt .

Ik doe voorzichtig hoor, lief dat je dat vraagt . Normaal zit ik graag alleen in een coupé, nu ga ik bij gezinnen of oude mensen gezellig erbij zitten . Hij is ook bij zo'n programma op 1 geweest, met een foto, dus ik weet wel ongeveer hoe hij eruit ziet.

Een vriendin van een goede vriendin van mij is aangerand door hem en is toen naar een coupe gevlucht waar meer mensen zaten. Hij bleef toen voorbij lopen!

Ja absoluut, dat is wel eens goed voor hem. Maar ja, wel vervelend dat het een huisgenoot is. En sinds ik er op ben gaan letten stoor ik me te pletter aan alle aandacht.

Verstandig. En echt niet leuk dat soort verhalen, vooral omdat je je in de trein (althans, ik iig) meestal wel veilig voelt. Welk traject is het? En wanneer ongeveer was die uitzending? Ik ga voortaan ook maar op zoek naar een wat drukkere coupe.
Oud 05-03-2009, 12:13
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
^ ahh, er waren plannen om elkaar weer te zien toch? duurt dat nog lang?
jaa ik ga eind maart een paar daagjes erheen, en hij komt een maand daarna een paar daagjes naar nederland.

ot: gister met gala toch maar gezoend haha. leuke jongen, en heel gezellig. maar ik voel me toch schuldig. alsof ik mn gevoel bedrieg.. (want er valt niets anders te bedriegen, aangezien ik niet in een relatie met mn schot ben)
Oud 05-03-2009, 12:31
Verwijderd
Citaat:
jaa ik ga eind maart een paar daagjes erheen, en hij komt een maand daarna een paar daagjes naar nederland.

ot: gister met gala toch maar gezoend haha. leuke jongen, en heel gezellig. maar ik voel me toch schuldig. alsof ik mn gevoel bedrieg.. (want er valt niets anders te bedriegen, aangezien ik niet in een relatie met mn schot ben)
Is er besproken dat jullie met anderen mogen zoenen enzo dan? Dan is er idd niks om je schuldig over te voelen, maar ik kan het gevoel me goed voorstellen. Lijkt me wel echt een rare situatie. Succes ermee enzo
Oud 05-03-2009, 14:27
Briseïs
Briseïs is offline
Hmmm, volgens mij heeft een jongen uit mn koor een oogje op me... Hij is hardstikke leuk en aardig, maar niet echt mijn type. Ik zou er best eens een avondje wat mee kunnen doen, maar volgens mij is hij niet de persoon die dingen voor een avondje doet... En ik moet m elke week zien, dus dat is niet echt een goed idee. Nouja, volgens mij is ie veels te verlegen om een move te maken en ik doe het ook niet dus waar maak ik me druk om

Oh en ik heb besloten dat ik mn andere huisgenoot stiekem ook best leuk vind
Oud 05-03-2009, 15:39
Verwijderd
jaaa hij heeft geen auditie dat weekend, dus we gaan lekker 3 dagen naar polen
Oud 05-03-2009, 16:40
wup
wup is offline
@ uuuf: ow te gek! Je wilde naar Auswitsch toch? Lijkt me super interessant

Jaaaa, vanavond samen eten ( ik hoop in eetcafeetje ofzo). Vraagt helaas net mijn coach of ik morgen nog wat klassen over wil nemen, dus moet toch nog wat tijd in stage staken vanavond. Nou ja, dat komt vast wel goed. Heb te veel zin om hem af te zeggen.

Gister een gesprek gehad om te kijken of ik volgend jaar vast aan mijn master kan beginnen. Ik twijfel een beetje en ik heb ook de resultaten nog niet, maar toch tof. Alleen vind het nu wel jammer dat hij niet student is ofzo, want hij begrijpt geen fuck van wat ik allemaal vertel (begrijp het zelf nauwelijks) en kan me er ook geen advies over geven. Vriendinnetje van school doet maar een potje vaag, dus daar kan ik ook niet echt heen. Nou ja.. moet het zelf ook maar bedenken, maar toch fijn als ik met iemand samen kan piekeren.
Oud 05-03-2009, 17:40
groovy
groovy is offline
Citaat:
Ja absoluut, dat is wel eens goed voor hem. Maar ja, wel vervelend dat het een huisgenoot is. En sinds ik er op ben gaan letten stoor ik me te pletter aan alle aandacht.

Verstandig. En echt niet leuk dat soort verhalen, vooral omdat je je in de trein (althans, ik iig) meestal wel veilig voelt. Welk traject is het? En wanneer ongeveer was die uitzending? Ik ga voortaan ook maar op zoek naar een wat drukkere coupe.
Het is het traject Helmond/Eindhoven/Tilburg/Breda/Dordrecht/Rotterdam..tis idd aan te raden om gezelschap op te zoeken! Ik heb trouwens laatst ook iets gehoord over Den Bosch..maar ik zoek sowieso voortaan wat gezelschap op!

Begrijpelijk dat je je er op den duur aan gaat storen! Misschien toch wat negeren en een keer een leuk verhaal ophangen over wat jij en je vriend hebben meegemaakt? Dat ie dan inziet dat jij gelukkig bent in je huidige relatie.
Oud 05-03-2009, 17:49
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Oh SA, wat ongelooflijk vervelend... Toch vind ik het ergens wel heel speciaal dat je daar zo open met hem over kunt zijn. Misschien hoeft dit ook geen einde voor jullie te betekenen.
Speciaal?! Ben ik de enige die vindt dat het echt een niet zo goed plan is om bij je vriend te gaan huilen dat je verliefd bent op een ander? Ik zou het geloof ik ook nogal slapjes vinden als mijn vriend het allemaal wel prima zou vinden en me zo zou troosten... Erover praten, oké, maar uithuilen doe je maar bij je vriendinnen, of zo.

("Je" in het algemeen dus, niet per sé over SA)
Oud 05-03-2009, 18:55
Verwijderd
nee, ik zou eerlijk gezegd mijn vriendin hebben gedumpt als ze zo twijfelde. Hou er totaal niet van als ik onderwerp van twijfel ben. Bij twijfel altijd nee, is mijn credo.

Maar goed, dat ben ik...
Oud 05-03-2009, 23:15
Verwijderd
Citaat:
nee, ik zou eerlijk gezegd mijn vriendin hebben gedumpt als ze zo twijfelde. Hou er totaal niet van als ik onderwerp van twijfel ben. Bij twijfel altijd nee, is mijn credo.

Maar goed, dat ben ik...
Dan krijg je nooit een langdurige relatie, want er gaat altijd wel iemand heftig twijfelen. Daar moet je ook voorbij kunnen werken.

In dit geval echter klinkt het een beetje alsof je vriendje, SA, net zo is als de Duitser voor mij was... leuk voor nu maar je weet nu al dat het niet voor later is. Wat prima is natuurlijk, als je vriendje dat ook maar weet? Want hij klinkt wel enorm verliefd en enorm bang om je kwijt te raken, en dan vind ik het eigenlijk een beetje oneerlijk om hem te houden omdat je dat nu fijn vindt, terwijl je weet dat 't 'm toch niet wordt maar hij hoopt dat het allemaal nog omdraait? (Misschien heb ik het helemaal mis hoor, maar zo komt het nu over..?)
/bemoeizuchtige opmerkingen

OT: Allemaal toekomstplannen met verhuizen enzo dus ik moet er even niet aan denken dat ik nú hier een vriendje tegen het lijf loop en dan over een half jaar dus met een langeafstandsrelatie zit. Nee dank je, niks voor mij. Dus ik kijk alles maar een beetje aan en doe helemaal niks, wow. Maar mijn leven is al spannend genoeg met al die plannen Maar stiekem vind ik het natuurlijk wel leuk dat die ene jongen-van-het-zoenen-laatst-en-daten-vorig-jaar nu alweer smst of ik nog in de stad ben enzo. Voel me er nog steeds gevleid om. Vroeger dacht ik altijd dat hij me juist niet mocht
Oud 06-03-2009, 00:25
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Speciaal?! Ben ik de enige die vindt dat het echt een niet zo goed plan is om bij je vriend te gaan huilen dat je verliefd bent op een ander? Ik zou het geloof ik ook nogal slapjes vinden als mijn vriend het allemaal wel prima zou vinden en me zo zou troosten... Erover praten, oké, maar uithuilen doe je maar bij je vriendinnen, of zo.

("Je" in het algemeen dus, niet per sé over SA)
Nee je bent niet de enige, ik uitte ook enigszins mijn twijfels erover. Niet precies in die woorden do.
Oud 06-03-2009, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Dan krijg je nooit een langdurige relatie, want er gaat altijd wel iemand heftig twijfelen. Daar moet je ook voorbij kunnen werken.

In dit geval echter klinkt het een beetje alsof je vriendje, SA, net zo is als de Duitser voor mij was... leuk voor nu maar je weet nu al dat het niet voor later is. Wat prima is natuurlijk, als je vriendje dat ook maar weet? Want hij klinkt wel enorm verliefd en enorm bang om je kwijt te raken, en dan vind ik het eigenlijk een beetje oneerlijk om hem te houden omdat je dat nu fijn vindt, terwijl je weet dat 't 'm toch niet wordt maar hij hoopt dat het allemaal nog omdraait? (Misschien heb ik het helemaal mis hoor, maar zo komt het nu over..?)
/bemoeizuchtige opmerkingen
[/SIZE]
Ik heb atm heel erg zoites van: Het is leuk voor zolang het duurt. Is dat nog een week, een maand of een jaar, ik zie het wel. Ik heb geen zin om nu al te zeggen: 'We blijven altijd bij elkaar blablabla', want dat weet ik niet. Hij heeft de neiging om dat wel te doen, maar weet dat ik er zo over denk.

ot: Mijn vriendinnetjes doen allemaal heel erg stom en ik vraag me af waarom.

Laatst gewijzigd op 06-03-2009 om 09:18.
Oud 06-03-2009, 10:22
metallica
metallica is offline
Hehe, hij ziet er de ernst eindelijk wel van in en nu gaan we het weekend samen doorbrengen om dingen eens echt uit te praten enzo. Ik hoop dat het nu eens op zo'n manier gaat dat ik me ook echt uitgepraat voel en niet in een hoekje geduwd ofzo. en als dit allemaal is geweest, gaan we echt opzoek naar een appartementje samen en dan krijgen we een poesje en en en waarschijnlijk nog een poesje zodat die andere niet alleen zit. En we zijn voor de derde keer samen naar Metallica geweest en het was echt helemaal geweldig. Als we samen baby krijgen ga ik 'm James noemen en baby-metallica shirtjes kopen, oeh!
Oud 06-03-2009, 13:47
wup
wup is offline
Voel me dubbel. Aan een kan hele blij, want gister met hem wezen uiteten en dat was te gek en leuk en gezellig en <3 Aan de andere kant ben ik wat verdrietig want heb gister lopen janken met mijn zus, omdat ze een miskraam heft gehad. Ze wilden het iedereen vertellen na de 10 weken echo, maar toen was er niets meer. Ik vind het maar stom
Oud 06-03-2009, 16:36
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:

Hm, kan me dat gevoel wel voorstellen. Maar als jullie elkaar vrij hebben gelaten moet je het gewoon doen als je een leuke jongen tegenkomt.
Oud 06-03-2009, 18:50
Verwijderd
Ja dag, schimmelpiemel. Ik laat me de les niet lezen over mijn relatie terwijl jij het nodig vind om je vriendin zo'n drie keer per maand in elkaar te meppen en uit te schelden voor teringhoer.
Oud 06-03-2009, 19:19
Neko*
Neko* is offline
Even een beetje in de war geloof ik. Wat is dit nou, en wat moet ik hiermee?
Oud 06-03-2009, 21:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Is toch niet meer dan normaal? Ik vraag dat aan elk meisje dat alleen van bij mij vertrekt en wie zegt dat ze wel alleen zal thuisraken...
Ik vind het ook wel normaal eigenlijk (iig dat het hem interesseert of ik veilig thuiskom, zeker gezien de omstandigheden) maar ik vind het toch altijd lief als hij het zo vraagt

Met ons gaat het goed. Beetje rommelig alleen. Vorig weekend was hij ziek, woensdag kwam hij naar me toen en had ik twee uur vertraging met de trein waardoor ik pas kwart voor acht thuis was in plaats van kwart voor zes. Hij was er al twee uur ofzo. Ben ik dat soort situaties toch altijd blij dat hij een sleutel heeft en ook gewoon z'n ding doet hier. Toen ik thuiskwam kon ik zo aanschuiven voor het eten, dat was wel echt heel fijn En nu samen huisjes kijken voor mij maar stiekem toch ook wel een beetje voor ons samen. We bellen veel. We doen allebei ons eigen ding maar op deze manier ben je wel heel betrokken bij alles. Morgen ga ik weer naar hem toe en hij heeft goede ideen en samen komen we echt heel ver en samen doen we het goed. Ik wil hem graag weer zien morgen
Oud 07-03-2009, 01:03
Verwijderd
Sjongejonge, oke, note to self: niet meer 's nachts voor henm opblijven als hij zegt dat ie misschien nog wil bellen om te praten, want dan belt hij toch niet. Damnit, en mn nachtrust is al zo kut :/ Ach ja, morgen zíe ik hem ten minste weer. <3
Oud 07-03-2009, 08:56
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Het zal best dat er in elke relatie periodes van twijfel zijn, maar daarbij hoort naar mijn idee niet dat je dan maar meteen verliefd op een ander wordt.
Oud 07-03-2009, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Het zal best dat er in elke relatie periodes van twijfel zijn, maar daarbij hoort naar mijn idee niet dat je dan maar meteen verliefd op een ander wordt.
In vrijwel elke langdurige relatie wordt een van de twee of allebei wel eens verliefd op een ander *schouderophaal* Dan zit je wel aan huwelijken te denken en geen relaties van 3 jaar, maar toch, ik zou er maar niet vanuit gaan dat je dat niet gaat overkomen.
Oud 07-03-2009, 09:36
Eomer
Eomer is offline
Citaat:
Ben ik de enige die zich ongemakkelijk voelt bij jongens die met je zitten te flirten als ze een vriendin hebben?
Dat doe je ook niet

Maar ik ben single, keertje flirten ?
Oud 07-03-2009, 09:53
Yana
Yana is offline
Citaat:
Het is het traject Helmond/Eindhoven/Tilburg/Breda/Dordrecht/Rotterdam..tis idd aan te raden om gezelschap op te zoeken! Ik heb trouwens laatst ook iets gehoord over Den Bosch..maar ik zoek sowieso voortaan wat gezelschap op!

Begrijpelijk dat je je er op den duur aan gaat storen! Misschien toch wat negeren en een keer een leuk verhaal ophangen over wat jij en je vriend hebben meegemaakt? Dat ie dan inziet dat jij gelukkig bent in je huidige relatie.
Uh, tussen Helmond en Rotterdam zit nog een heel stuk... weet je het niet iets specifieker? Waar gebeurde het meestal?Ik word hier bang van. En ik was al bang m.b.t. dit onderwerp.

@Topic:
Ik voel niet op relationeel gebied. Of eigenlijk erger ik me er vooral aan dat hij me niet begrijpt, maar als ik zeg dat hij me niet begrijpt wordt hij geïrriteerd omdat hij dat blijkbaar wel doet. Merk er weinig van. Raar vriendje. Terwijl ik zijn steun best goed zou kunnen gebruiken, i.p.v. al deze rare miscommunicatie dingen.

Regels voor berichten