Advertentie | |
|
10-02-2009, 22:33 | ||
Citaat:
|
10-02-2009, 23:19 | |
En ze zat ook de hele tijd voorover gebogen, volgens mij had ze het ijskoud (logisch ook, geen vet op haar lijf)
Volgens mij is dat één van de moeilijkste stoornissen om te behandelen, het zit zó in hun hoofd dat ze dun zijn.
11-02-2009, 12:13 | |
Ik heb gisteren Top of Flop op uitzending gemist gekeken en tot mijn verrassing vond ik het leuk. Giel Beelen en Paul de Leeuw kan ik normaal slecht verdragen maar nu heb ik me kapot gelachen, vooral tijdens de optredens van de Nederlandse sterren. Denk dat ik het wel vaker ga kijken voor het simpele vermaak.
13-02-2009, 18:30 | ||
Citaat:
14-02-2009, 11:53 | |
Om te huilen, ja. Dat Frans Bauer zijn eigen ooms en tantes aan het lachen kan maken op fuiven, wil nog niet zeggen dat hij ook maar een beetje grappig is.
Oh, en Marc-Marie was gisteren ineens KAAL maar ik heb het begin gemist van de uitzending - weet iemand wat hier aan de hand was?!
14-02-2009, 12:10 | ||
Citaat:
16-02-2009, 10:02 | ||
Citaat:
|
16-02-2009, 18:53 | ||
Citaat:
Ook maar weer ff kijken via uitzendinggemist dan haha
16-02-2009, 21:24 | |
Net Tros Radar gezien. Iets over Best academy ofzo. Meisjes met de droom om stewardess te worden, worden er opgelicht en duizenden euro's afhandig gemaakt. Komt er een of andere trut in de studio zitten die met een Jerney Kaagman gezicht glashard zit te liegen. Wat een rotwijf.
16-02-2009, 22:45 | |
Hm, gemist. Moet ik nog even bekijken als het op internet staat
Is trouwens een item dat ook prima in Opgelicht?! gekund had aan de aankondiging te zien, vind dat ze daar wat beter op vergelijkbare zaken ingaan.
23-02-2009, 18:28 | ||
Citaat:
|
24-02-2009, 11:48 | ||
Citaat:
zijn 'normale' haar bleek al die tijd een soort pruik/toupet te zijn geweest hij noemde dat ding altijd zijn 'cavia' kwam die laatst al vertellen in DWDD
24-02-2009, 17:43 | |
Afgelopen zaterdag was op tv de docu Louis and the Nazis, met Louis Theroux. Hij ging in Amerika op zoek bij 'de ergste nazi van america' Tom Metzger.
En hij ging mee met April (de moeder) en Lynx en Lamb (2 meisjes van 11). De moeder is een hele erge nazi (volgens mij erger dan Metzger) en de meisjes zijn 'artiesten'. Ze zingen nazi liedjes. (Prussian Blue) Echt zo erg dom zijn die mensen. Ik snapte echt dat Theroux zichzelf niet kon bedwingen en tegen hen inging. Maar ja, dat helpt echt niet. Indrukwekkend al met al.
24-02-2009, 23:38 | |
Hmmm, dom zou ik ze zeker niet noemen. Gewoon een kwestie van 'verkeerde' normen en waarden meekrijgen van je ouders. Zo wordt het generatie op generatie doorgegeven, wat je alweer ziet gebeuren bij de nog jonge Lynx en Lamb. Eigenlijk twee op het eerste gezicht doodnormale en zelfs vrij sympathiek overkomende jonge tienermeisjes, en zeker niet dom; pas als ze uitspraken doen over andere rassen besef je dat er iets ernstig 'mis' met hen is. En net als dat zij nu al dusdanig door hun moeder gehersenspoeld zijn, zo zullen hun eigen kinderen dat ook weer zijn. En net als hen zal hun moeder ook op haar beurt door haar ouders gehersenspoeld zijn. Het zegt mijns inziens niets over intelligentie, hooguit geeft het aan hoeveel macht opvoeders/ouders over de manier van denken van hun kroost hebben. En natuurlijk blijft het generatie op generatie doorgaan, die mensen zijn er gewoon echt stellig van overtuigd dat hun ideeën De Waarheid zijn. In die zin is het niet anders dan de manier waarop religie van ouders op kinderen over wordt gedragen.
Verder inderdaad wel vrij heftig, maar ik snap zelf niet echt dat Theroux zo tekeer ging. Ik bedoel - je gaat bij de meest beruchte nazi's van de V.S. langs, verwacht je nou echt dat jij ze in een weekje kunt overtuigen de basis van hun 'geloof' overboord te gooien? Ik vond het eerder naïef en onprofessioneel, en ik denk dat er boeiendere discussies waren geweest als hij zijn emoties niet zo de vrije loop had gelaten. Tom Metzger en diens 'mannetje' kon ik niet serieus nemen, de ene ontweek gewoon iedere vraag met een loze opmerking als 'je hebt nog veel te leren', de andere had nota bene een Mexicaanse vriendin.
25-02-2009, 00:09 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
25-02-2009, 08:03 | ||
Citaat:
25-02-2009, 11:40 | |
Ik had juist het idee dat hij toch wel begaan was met die meisjes, dat hij dacht: "omg omg ze zijn best aardig en nu worden ze verpest ik moet ze redden!" Natuurlijk ook wel wetend dat hij dat echt niet kan bewerkstelligen, maar hij wilde het toch even proberen, gewoon voor zijn eigen gemoedsrust waarschijnlijk. Ik vond dat niet echt naïef en onprofessioneel, meer gewoon menselijk. Hoewel ik op een gegeven moment wel zoiets had van: maar vraag nou waarom ze dat denken. Hij vroeg dat uiteindelijk wel, maar ze antwoordde daar alleen maar heel cliché en kortzichtig op, hmpf. En die meisjes vonden het eigenlijk best jammer dat ze niet naar school mochten, dus misschien is er nog wel hoop en keren ze zich nog wel van hun moeder af.
25-02-2009, 12:34 | ||
Citaat:
25-02-2009, 13:04 | |
Nu ja, hij heeft een vrij persoonlijke stijl. Ik denk dat dit een onderwerp is dat hem gewoon meer doet dan veel andere zaken.
En als je op de overtuigingstoer gaat is dat vaak omdat je gewoon benieuwd bent hoe je tegenstander zal reageren op in jouw ogen onweerlegbare argumenten. De overtuiging dat je de ander kan overtuigen ligt zelden ten grondslag aan discussies met mensen die er dit soort denkbeelden op nahouden. Je wil gewoon weten: hoe kán je nou vinden wat jij vindt, als je in achting neemt dat... en dan hoop je op een antwoord dat je meer inzicht geeft in de denkwereld van de ander. Verder vond ik het ook niet heel interessant, omdat het toch om een kleine minderheid gaat die geen serieuze politieke bedreiging vormt, zoals andere groeperingen waar Theroux mee gesproken heeft dat wel doen. Misschien was het beter geweest als hij nóg persoonlijker was geworden en echt gekeken had naar wat er precies ten grondslag ligt aan hun ideeën. Maar goed, je hebt aan rednecknazi's ook een slechte als je daarover een gesprek wil voeren, want veel verder dan 'I just hate niggers, man' kom je niet.
25-02-2009, 13:41 | ||
Citaat:
25-02-2009, 20:24 | ||
Citaat:
11-03-2009, 04:06 | |
Verwijderd
|
Take Me Out...
Ik verwachtte een domme spelshow, maar het is wel grappig om te zien hoe al die macho sukkels keihard worden afgekeurd door een panel van 30 vrouwen (meestal na een debiele show-act), om vervolgens met een van de lelijke overblijvers op date te moeten |
Advertentie |
|
|
|