Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2009, 09:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Berlijn was leuk. Wel slechter weer dan hier.

En nu heb ik helemaal geen zin.
Oud 09-03-2009, 09:55
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Justhanna: komt wel goed {

OT: om 13u weer werken, nu tot 17u. Daarna naar schoonzusje en dan samen naar schoonouders, verjaardag. Moet over 1,5 uur alweer weg en moet nog veel doen. En waarom ben ik zo enorm verkouden? Nouja, ik zit goed aan de vitamientjes, dus het zal wel snel over zijn *hoopt*
Oud 09-03-2009, 09:56
metallica
metallica is offline
Zometeen een sollicitatiegesprek. Ik hoop dat ik aan wordt genomen, want ik moet echt weer eens (verplicht) actief zijn. Door gezeik met vriendje de afgelopen dagen niets uitgevoerd. Ik snap niet waarom hij niet snapt dat ik bepaalde dingen niet naast me neer kan leggen, voordat we daar eens goed over hebben gepraat. Pff... En het is vandaag ook nog eens kutweer, dat is ook niet echt bevordelijk.
Oud 09-03-2009, 12:08
Dith
Dith is offline
Ik word enigszins gepushed in de richting van 'kamer zoeken' en nu moet ik deze week twee keer hospiteren maar ik zeg ze het liefst af. Ik wil eigenlijk helemaal niet, maar ik wil ook niet bij mijn ouders wonen want dat móet weer een keer fout gaan...

Pff, moeilijk.
Oud 09-03-2009, 12:12
Eomer
Eomer is offline
Citaat:
Ik word enigszins gepushed in de richting van 'kamer zoeken' en nu moet ik deze week twee keer hospiteren maar ik zeg ze het liefst af. Ik wil eigenlijk helemaal niet, maar ik wil ook niet bij mijn ouders wonen want dat móet weer een keer fout gaan...

Pff, moeilijk.
Je laten pushen is nooit goed
maar op jezelf gaan geeft je wel meer vrijheid
Oud 09-03-2009, 12:25
Dith
Dith is offline
Citaat:
Je laten pushen is nooit goed
maar op jezelf gaan geeft je wel meer vrijheid
Ik heb net een half jaar op mezelf gewoond en woon sinds 2 weken weer thuis. Vond de vrijheid inderdaad wel relaxed maar mijn ouders zijn wat dat betreft nooit zo moeilijk geweest dus dat is niet iets waarvoor ik op kamers wil.
Eigenlijk is de enige reden de afstand elke dag om naar school te gaan..maar ja, op kamers gaan wordt dan ook wel enigszins van je verwacht.
Oud 09-03-2009, 14:14
Eomer
Eomer is offline
Citaat:
Ik heb net een half jaar op mezelf gewoond en woon sinds 2 weken weer thuis. Vond de vrijheid inderdaad wel relaxed maar mijn ouders zijn wat dat betreft nooit zo moeilijk geweest dus dat is niet iets waarvoor ik op kamers wil.
Eigenlijk is de enige reden de afstand elke dag om naar school te gaan..maar ja, op kamers gaan wordt dan ook wel enigszins van je verwacht.
Waarom ben je dan terug gegaan ?
Oud 09-03-2009, 15:48
rare kwast
rare kwast is offline
oke omdat ik overal vertel dat het goed gaat en iedereen niet beter weet... bij deze het gaat eigenlijk helemaal niet zo goed me mij, twijfel alom en voel me slecht, moe, verdrietig, eenzaam, boos, bang, teleurgesteld en wat al nog niet meer
Oud 09-03-2009, 16:21
darkfairy
darkfairy is offline
^ rare kwast knuffel.
ot.
net met een van me coordinators en de psycholoog een gesprek gehad.
en ik heb alles van de afgelopen tijd verteld.
en blijkbaar hadden me ouders en hij het de vorige keer nog over hun samen zijn.
want dat vroeg de psycholoog aan hen toen ik al weg was.
en daar hadden me ouders me verder niks over verteld.
en verder moe en in spanning en geen idee waarom.
en vanavond komt me moeder langs en hopelijk onze hond ook.
Oud 09-03-2009, 19:46
Dith
Dith is offline
Citaat:
Waarom ben je dan terug gegaan ?
Onderhuur dus tijdelijk. Daarnaast was ik blij toe dat ik weg kon, het werd echt té smerig en gewoon niet mijn ding.
Oud 09-03-2009, 20:05
Verwijderd
Oh no, don't go changing...

Ik was helemaal vergeten dat ik drie weken geleden nog het meisje die hem leuk vond. Ik kan wel veranderen en afkicken, maar de wereld vergeet niet zo snel, oeps. Vandaag is nog even een heerlijke dag met muziek... en morgen foto's maken! En weer harrd aan het werk.
Ik vind het wel een beetje frusterend dat ik te echt ben voor veel mensen (m.n. jongens en volgens mij ben ik ook te echt voor jongens die ik leuk vind)... ik vind het leuk dat mensen vaak zeggen respect enzo, maar waarom voel ik me dan uiteindelijk toch een weirdo omdat ik weer de vega ben? Nee, misschien is vegetariër zijn niet de oplossing, misschien zijn alle manieren waarop ik probeer goed te zijn, niet de juiste. Ik zeg ook niet dat ze dat zijn, maar ik probeer tenminste wat, ik kan me zooo ergeren aan mensen die de wereld niet kennen, hoewel...ignorance is still bliss.

Nog een klaagdingetje: waarom gooien docenten hun shizzle niet op webct! Ik pen me kapot bij de colleges en dan kijk ik nog niet eens altijd naar de sheets.

Zo, dat is weer allemaal van mijn schouders
Oud 09-03-2009, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet eens dat we een trompet invaller hadden... Ze worden nml altijd voorgesteld, maar ik ga van 't weekend eens opletten. Naar welk concert kom je? Purmerend of Hoorn?
Ik kom naar Hoorn, in de Oosterkerk dus is erg leuk .
Woon jij hier in de buurt eigenlijk?
Oud 09-03-2009, 21:26
Nijn*
Nijn* is offline
Zo. Het weekend was leuk, met de meiden in Groningen, het was echt gaaf en ik heb al helemaal zin in ons volgende weekendje weg en in de zomer. Vandaag weer alles in moeten halen, ben eigenlijk best een heel eind gekomen met alles. Het lijkt goed te gaan, maar wat knaagt er dan aan me? Wat is dat treiterende gevoel van binnen waar ik keer op keer weer mee geconfronteerd word als ik even stil sta, als ik eventjes rust neem. Ik weet het wel.
Oud 09-03-2009, 21:28
MazeMouse
MazeMouse is offline
Goed, die realisatie waar ik het een stukkie terug over had heeft toch wel een beetje de stop uit het bad getrokken. Alles komt er nu ineens uit. Kheb het gevoel dat ik een paar jaar terug ben in de tijd
Oud 09-03-2009, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ik kom naar Hoorn, in de Oosterkerk dus is erg leuk .
Woon jij hier in de buurt eigenlijk?
Hoorn is altijd erg leuk ja! Tof dat je komt.
Ik woon onder Amsterdam, dus niet echt in de buurt...
Oud 09-03-2009, 22:58
Dith
Dith is offline
Blegh, ik hou niet van mensen waarbij ik moet hospiteren die een heel kort en formeel berichtje sturen over de tijd en met de extra mededeling dat ik OP TIJD MOET KOMEN! Nou, ik voel me welkom, top.

Maar goed, het is maar een kwartier en misschien is het wel heel leuk........vast.
Oud 10-03-2009, 08:59
Verwijderd
Toen ik pas ergens die datum zag staan realiseerde ik het me.
Pfffft, zes jaar. En ik kan het me nog zo goed herinneren.

Oh oh oh, en ik dacht nog zo dat het dit keer wel goed zou gaan. En het is zo leuk, maar ik mag zo weinig zeggen.

En pft, die opmerking van gisteren zit nog zo in mijn hoofd. Dat is toch suf.

Laatst gewijzigd op 10-03-2009 om 09:08.
Oud 10-03-2009, 09:39
darkfairy
darkfairy is offline
vanacht had ik zo'n erge angst.
zo had ik het nog nooit gehad.
ik had me seroquel om 22:30 genomen.
toen wou er nog iemand overstuur haar kaart in mijn telefoon doen.
om ergens naar toe te smsen en bellen geloof ik.
en daardoor raakte ik nog angstiger geen idee waarom.
en toen kon ik niet meer slapen.
en toen ging ik maar naar de nachtdienst toe.
en om 0:00 zat ik nog beneden.
en ik heb het wel aangegeven bij de nachtdienst.
en er waren er nog 2 die rond liepen van hier.
me hoofd liep helemaal over en ik heb maar wat dingen.
bij de nachtdienst afgegeven uit me kamer.
dat leek mij en haar beter.
en in bed was ik nog helemaal angstig.
en nou voel ik me ook heel raar.
Oud 10-03-2009, 09:59
Missy1234567890
Bah wat een rotweer, ik haat regen. En ik wilde eigenlijk nog voordat ik moet werken boodschappen doen, maar dat moet dan maar erna, want ik ga me niet 2x nat laten regenen.

Gisteravond verjaardag van schoonmoeder gehad. Na werk met schoonzusje meegereden en bij schoonouders gegeten. En daarna kwam er nog wat visite die ik gewoon bijna niet kan verstaan. Het dialect van m'n vriend en ouders versta ik inmiddels wel, maar die familie spreekt echt onverstaanbaar Zeeuws. Dus af en toe kreeg ik een vertaling , maar het grootste deel van de tijd spraken ze toch over mensen die ik niet ken.

Vanmiddag weer werken, ik baal dat het maar 4 uur is en dat de groep die wel door die inboundtest gekomen is, gewoon veel meer uur heeft. Gister waren ze ook al om half 12 begonnen en ik hoefde pas om 13u. En ik moet nog een sollicitatiebrief schrijven en ik zie daar nogal tegen op, want hoe ga ik ze duidelijk maken dat ik écht super geschikt ben voor die functie? Maar die brief moet uiterlijk morgen wel weg.
Oud 10-03-2009, 12:47
darkfairy
darkfairy is offline
net toen we klaar waren met eten.
zei er een vrouw van de dagbehandeling tegen me.
'jij bent zeker dikker geworden of niet'.
waar iedereen bij zat en een aantal mensen schoten daarna in de lach.
wat een klote opmerking is dat.
ik moest net naar de dietiste dus ik liep maar snel aan.
en daar kon ik me tranen niet inhouden.
en ik moest daar wegen en was iets minder dan een kilo afgevallen.
na die opmerking vind ik dat dus veel te weinig wat eraf is.
Oud 10-03-2009, 12:50
indigo
indigo is offline
@Missy: ohja, Zeeuws is soms echt moeilijk te verstaan hč? Lijkt me best vervelend als je niet mee kan praten dan.

OT: ik ga een uurtje leren, echt. Ik heb alleen een veel te leuk boek (gelukkig is het 't laatste deel, de eerste 4 delen heb ik de afgelopen week uitgelezen ). Maar neurologie is heus belangrijk! En leuk. Ik ben alleen zo ontzettend moe, ik weet niet wat ik wil maken voor eten als er vriendinnetjes komen vanavond, ik weet niet wat ik morgen ga doen en ik weet gewoon niet hoe ik aan een huis/kamer kom waar het wel tof en gezellig is. Zucht. Anyway, 1 hoofdstukje lezen uit boek en dan leren en sporten enzo.
Oud 10-03-2009, 13:41
wouter098
wouter098 is offline
Verliefdheid is kut, en al helemaal als je moet leren....
Oud 10-03-2009, 15:20
Roosje
Roosje is offline
Ze zingen wel You are home en We'll make our way en Fear is not the end of this en vanmorgen was ik er zelf nog zo van overtuigd omdat ik T. moest oppeppen omdat hij mij anders niet kon oppeppen maar ik weet het niet. Ik zie de oplossing niet. Er moet iets zijn dat ik over het hoofd zie, omdat ik altijd alles kan oplossen, maar hoe kan ik 'm in godsnaam weer gaan vertrouwen na gistermiddag? Toen we op Biton waren en chocomel dronken en bugles aten en bierviltjes naar elkaar gooiden ging het goed, maar ik durf niet te douchen met hem of meer kleren uit te doen dan m'n spijkerbroek en trui, ik durf niet tegen hem aan te slapen en ik ga constant alleen maar hyperventileren.

Ik ben bang voor hem. Bang dattie weer zoiets doet. Bang dat het weer fout gaat. En dan kom ik er niet meer uit. Ik weet niet eens of ik er nu wel uitkom. Maar ik moet. HET MOET HET MOET HET MOET.
Oud 10-03-2009, 18:15
Nienna*
Nienna* is offline
@ Roosje: Wat is er gebeurd dan? Want het klinkt niet zo goed!

OT: Ik had hier een bericht gepost en nu is het weg .
Oud 10-03-2009, 19:40
Verwijderd
grrrrr. ik weet dat het psychisch en dat twee kilo echt niemand ziet als ze er weer aan zijn, maar ik voel me er naar van. Zeker als er eigenlijk dus nog 5 af moeten en dat niet werkt. Dus ik ga mn stabilisatieweken erbij pakken, misschien dat ik t weg krijg met meer eten. Hoe stom ik zoiets ook altijd vind.
Oud 10-03-2009, 19:47
Pruts0r
Pruts0r is offline
En weer een nutteloze dag met stemmingswisselingen en niets doen... Ik weet het allemaal even niet en ik ben een beetje in de war.
Oud 10-03-2009, 19:54
Dith
Dith is offline
Hospiteren was wel oke maar of het mijn ding is...hmm, dat is een tweede. Sowieso is een kwartier echt klote kort om iets leuks over jezelf te vertellen en een beetje relaxed te doen maar goed. Morgenavond nog een keer en dan hou ik er even mee op.

En ik weet niet of ik nog wel door wil met mijn studie...
Oud 10-03-2009, 20:10
Verwijderd
Ik weet het allemaal niet, en ik heb er bagger weinig vertrouwen in.
Goh hoe zou dat nou komen
Oud 10-03-2009, 20:12
Verwijderd
@ roosje. Wat is er? Klinkt idd helemaal niet goed.
Oud 10-03-2009, 20:19
Verwijderd
Citaat:
@ roosje. Wat is er? Klinkt idd helemaal niet goed.
Oud 10-03-2009, 20:20
Verwijderd
@ roosje, wat is er??

OT: Er is even iets mis gegaan in mijn hoofd daarnet. En het zat er al een tijdje aan te komen, maar op zulke momenten kan ik zo slecht alleen zijn. En dat ben ik nu wel. En het was heel fijn bij ze, en ik vind ze heel erg lief, maar ik wil weg dan.
En mijn vriendinnetje, ik dacht gisteren nog dat het fout is gegaan, maar ze heeft het geweldig gedaan. En ik ben trots op d'r . En ze heeft me helemaal opgefleurd .

Ik heb mijn dorst naar jou, mijn liefste,
aan de zoute zee gestild.
De zomer ging zo snel voorbij,
ik heb mijn tijd verspild.

Laatst gewijzigd op 10-03-2009 om 20:26.
Oud 10-03-2009, 21:57
Verwijderd
Roosje, meisje, pas je op jezelf? (})

Jaaa goed ik mis m als een malle, maar ik moet ook mezelf leren kennen. Dilemma.
Oud 10-03-2009, 23:23
Verwijderd
alice cooper en forummen en gamen <3
en dromen en goed slapen straks. meer dromen
o en mijn loon wordtdt aangevuld met €40! vewwy naiz!
need cuddlez and vacationz and friendz
Oud 10-03-2009, 23:31
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik ben echt in een complete vrije val geraakt waar ik niet uit lijk te kunnen komen.
Alle gedachtes en gevoelens waar ik van dacht ze toch alweer enkele jaren achter me te hebben gelaten beginnen allemaal weer boven te komen. Zelfs alle neigingen die daarbij horen.

Ik wil dit helemaal niet maar het enige dat me op dit moment tegen houd geen stomme dingen te doen is dat ik er de mogelijkheden niet voor heb...

bwuh...
Oud 11-03-2009, 07:41
Verwijderd
Mijn lijf gooit ergens een rem op, maar waarop weet ik niet. Zondag flauwgevallen op stage, gisteren migraine en spugen. Ik weet het niet... Bah, ik hou hier niet van.
Oud 11-03-2009, 08:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Secret Agent: O, dat is irritant Als jij zoiets hebt van: en we gaan door, waarom niet? en je lichaam ondertussen verrot doet. Doe maar gewoon rustig aan, beetje lief zijn voor je lichaam dan doet hij misschien ook weer lief terug.

OT: Het gaat allemaal wel goed, gisteren een nuttige maar fijne dag gehad. Vannacht wel heel rare dromen gehad, die spoken nu nog een beetje door mijn hoofd
Oud 11-03-2009, 08:46
Verwijderd
@VV: Ja, zoiets... Mijn moeder dacht al dat het er misschien wel aan lag dat ik niet goed eet. Maar ik eet juist wel goed. Het stomme is dat ik niet anders eet dan normaal, maar wel aan het afvallen blijf. Ik blijf gewicht verliezen, en dat is niet handig. Er moet nu ook niet meer vanaf, ik vind het anders niet mooi meer. Zou het kunnen dat het daarom ook is? Maar zo weinig weeg ik niet, 67 kilo bij ongeveer 1.65 - 1.70.... Toch niet heel erg weinig? Nee toch? Bah.

Oh. Trouwens, niet alleen naar jou, maar meer in t algemeen

ot: Ja lekker dan. Nu krijg ik te horen dat Bosnië misschien niet door kan gaan omdat mijn school ontzettend dom en achterlijk en kinderachtig doet. Ik wil zó graag mee, ik wil zó graag terug. Ik heb heimwee naar iets wat ik niet ken.

Laatst gewijzigd op 11-03-2009 om 09:00.
Oud 11-03-2009, 09:28
darkfairy
darkfairy is offline
@ roosje het klinkt niet goed nee *knuffel*.
blegh gisteren avond weer lopen janken op het kantoor.
want s'avonds komen me angsten weer steeds verder omhoog.
wanneer houden die jankbuien is op?.
Oud 11-03-2009, 09:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgens mij heb je een prima gewicht, maar zomaar ineens afvallen is niet echt goed, hč Misschien toch maar eens naar de huisarts gaan.

Oké. Huiswerken En vanmiddag werken.
Oud 11-03-2009, 09:37
Verwijderd
Wat een mooie dag, alsof er nooit iets is gebeurd.
Alsof de nacht niet heeft bestaan, alsof het nooit donker is geweest.
Mooie nieuwe dag.

Ik voel de warmte van de zon, die toch is opgegaan.
Terwijl toch in het duister, mijn hele wereld is vergaan.
Oud 11-03-2009, 10:00
Missy1234567890
Waarom loop ik het nou zo uit te stellen? Straks is het te laat en laat ik een kans op een baan die ik echt wel wil liggen.

Vanmiddag weer werken, hoop dat ik nu eens geen hele levensverhalen van mensen krijg. Ik kan toch niks aan de situatie verbeteren, ik kan ze alleen maar vertellen hoe ze zo snel mogelijk in aanmerking kunnen komen voor een uitkering.
Oud 11-03-2009, 10:42
Verwijderd
Haha okee na 4 keer doorverbonden te zijn blijkt hij in gesprek te zijn, maargoed hij belt me iig terug echt ongelofelijk dat dat zo lang duurt allemaal. Eigenlijk heb ik dan nieteens zin meer om te bellen
maar ik doe het lekker wel want ik heb nu al bijna 4 dagen constant een misselijk gevoel en geen eetlust en dat komt door dat stomme medicijn en hij heeft me wel 10 keer op het hart gedrukt dat ik echt moet bellen als ik ergens last van heb, dus dat doe ik dan maar
Oud 11-03-2009, 12:44
Nienna*
Nienna* is offline
@ forever: Goedzo! Je moet voor jezelf opkomen meis, ook wat dit soort "kleine" dingen betreft .

OT: Whoeeeejjj de zon schijnt! De zon schijnt! Ennn ik ga op vakantie in de zomer! Hoewel dat nog veel stress met zich meebrengt (als in: eerst het geld maar zien te verdienen en alles regelen met de verzekeringen enzo) heb ik er echt veel zin in!
En ik ben net naar de fysiotherapeut geweest en hij heeft me gekraakt. Fijn was dat eigenlijk, het is ook een prettige man dus ik zie het helemaal zitten. En heel erg dichtbij mijn huis of school (ik kan kiezen! hij heeft meerdere locaties) dus dat komt errug goed uit!

Nu ga ik een sinaasappel eten en naar de stad .
Oud 11-03-2009, 12:51
metallica
metallica is offline
@Mazemouse: *geeft een knuffel* ik herinner me je nog van een paar jaar geleden hier, maar echt geloof me je komt er wel doorheen. En dat je je nu zo rot voelt wil nog niet zeggen dat het zo ver is als een paar jaar geleden. Probeer vol te houden hoe lastig het ook is en probeer die negatieve neigingen zolang mogelijk uit te stellen. Het is niet erg dat je je verdrietig voelt, maar probeer niet kopje onder te gaan...

Ha, ik heb de baan! en ik werd vandaag gebeld om te vragen of ik eventueel met een jongen mee wil gaan op larp-weekenden als begeleiding. Ik vind het tof Mja, voor de rest sleep ik me er maar doorheen...
Oud 11-03-2009, 14:49
Verwijderd
Ja ik moet nu tussen mn eten door het medicijn slikken en dan hopen dat ik geen last meer heb van misselijkheid en buikpijn

pfff vanavond afspraakje en ik ben best zenuwachtig want hij komt eten en ik wil dat alles goed gaat maar pff ik heb net een pan aan laten branden
Oud 11-03-2009, 16:09
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Eigenlijk wil ik helemaal geen rijles meer volgen.
Ik heb eerst rijles gevolgd, toen ben ik gestopt.
Nu wil ik weer beginnen, maar ik wil niet meer.
ik heb al tegen iedereen gezegd dat ik deze week zou beginnen.
Maar ik heb een hekel aan rijles. Ik haat het gewoon dat iemand de hele tijd naar je kijkt wat je doet hoe je het doet of je het fout doet.
Hmm wat moet ik nou... Toch gewoon bellen of over een paar jaar pas weer beginnen?
Oud 11-03-2009, 16:16
Roosje
Roosje is offline
@ iedereen: lief, dankjewel. Ik ga niet precies vertellen wat er gebeurd is want te persoonlijk enzo, maar het kwam erop neer dat mijn vriendje iets met me heeft gedaan waar ik verschrikkelijk bang voor was en hij wist dat ik er bang voor was, en nu is alles Eng & Stom.

Maar oké. Ik was gisterenavond bij hem en ik heb er weer geslapen en het ging al veel beter - ik vraag me af hoe lang het duurt totdat we weer zijn waar we zondagavond waren maar het is vannacht wel beter geworden, we gingen zelfs douchen. Het gaat heel moeilijk worden dit, denk ik, maar het is het allemaal waard. Ik ben nu als de dóód dattie bij me weggaat en hij weet het wel, hij weet het allemaal wel, maar gisterenavond waren er nog duisent lompe dingen die hij zei - ok eentje, maar het was wel duisentlomp - en ik was zo kwaad. Zo bang.
Zoveel tegelijk. Want vervolgens lagen we vanmorgen tegen elkaar te verkondigen dat we allebei het meest van de ander hielden en het ging over pi en e en i en oneindig en allemaal andere random dingen zoals de wereld en wiskunde en Jupiter en dat is óók waar.

Ik wil hem bij me en ik wil heel ver van m weg zijn omdat het daar veiliger is, hoe cru dat ook klinkt. Het is.. ingewikkeld. Maar het waard.
Oud 11-03-2009, 17:16
darkfairy
darkfairy is offline
@roosje dit klinkt als dat het weer wat beter is?.
ot.
blegh.
Oud 11-03-2009, 18:30
Verwijderd
Gaat het nu weer wat beter Roosje?

Wie van de mensen die de Pabo doet of iets anders in de richting van het onderwijs heeft zin om mij te helpen? Ik moet voor een opdracht op school een bepaald spel verzinnen/uitvoeren, alleen weet ik niks met dat onderwerp. Ik pm dan wel waar het spel aan moet voldoen.
Oud 11-03-2009, 18:40
Verwijderd
@ Roosje : Hmm, wel fijn dat t nu beter gaat!
Alleen kom wel op voor jezelf, en geef je grenzen aan

OT: Ik heb best hard gelopen voor iemand die een tijd niet gelopen heeft
Verder. Ben bang voor vanavond. Hoe kan ik nou weten wat er gaat gebeuren?
Oke ik voel het aankomen, en ik doe ook geen moeite om het te stoppen =\
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten