Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb gisteren een date gehad, en dat was héél erg leuk
![]() Gistermiddag heb ik lekker geshopt in Amsterdam, maar nu is 1 van de blouses die ik heb gekocht al stuk. Ik kom voorlopig niet in Amsterdam om het te kunnen ruilen, wat nu? ![]() Ik heb hem gekocht bij Bershka en die winkel zit alleen in Amsterdam, Den Haag en Maastricht als ik me niet vergis..
|
de hele week voor tvserie gewerkt en op de meest idiote plekken geweest, van dikke wansmaakvilla's tot saunaresorts. nog 7 weken om 's ochtends 6 uur op en om half tien 's avonds thuis, hopen dat ik het trek!
|
Gisteren naar de single-releaseparty van een bevriende band, met nog een hoop andere bekenden. Mijn broertje is uit de band gestapt en het was wel vreemd om ze na bijna drie jaar weer met z'n drieën op dat podium te zien, maar hun optreden was fantastisch. Na afloop heb ik gedeejayed en ik werd overladen met complimenten en tot drie keer toe om een visitekaartje gevraagd, dus die ga ik binnenkort maar even laten drukken. Aan het einde van de avond gingen we nog naar een of ander huisfeest maar toen waren alle mensen weg die wisten waar het feest was dus toen gingen we maar op zoek naar een eetgelegenheid. Uiteindelijk bij de drummer op de bank in slaap gevallen en nu net weer terug in Utrecht. Memorabel.
||
![]() |
Citaat:
Als ik jou was zou ik even bellen naar dat filiaal en kijken wat er te regelen valt. Evt. opsturen? |
![]() |
||
Citaat:
Gisteren bij vrienden geweest die ik al een tijdje niet had gezien. We hebben tot 4 uur vannacht zitten wii'en, beetje schraal, maar erg leuk ![]() Ik hou van baileys!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Vannacht had ik een date en we gingen naar de museumnacht in Rotterdam en dat was erg leuk,
![]() ![]() Vandaag heb ik de eendjes gevoerd met een vriendin en straks wellicht nog wat aan de studie doen. |
![]() |
|
Ik moet nog steeds bijna kotsen van die misselijke ringetjes van jullie
![]() Gisteren avond los gegaan en dat was weer even tijd na al die drama van afgelopen week, vandaag waren mijn ouders langs geweest en heeft mijn vader de lamp in de wc verwisseld want ik kon er niet bij ![]()
|
gister werken en een goede daad verricht door met een bejaarde op stap te gaan die nooit meer buiten de deur komt. 's avonds naar girlslovedjs geweest en dat was kut. vandaag tot 5 uur in bed gelegen (L) en zometeen maar weer eens wat aan school doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik had vandaag een kutdag, en nu ga ik m'n laatste tekst samenvatten en tv kijken en m'n boek lezen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
YES, mijn opleiding had geld over om een bekende Nederlandse producer uit te nodigen voor een gastles, en toen heb ik met wat klasgenoten Kubus voorgesteld en daar flink op gehamerd en nu hebben we 29 april een les van hem waarin hij gaat laten zien hoe hij een mix maakt.
![]()
||
Citaat:
Verder heb ik vandaag gewerkt en kreeg ik het nieuws dat vaderlief mn 'huisraad van het ouderlijke huis' op straat gaat zetten, dus dat is ook weer fijn.
|
Gisteren had ik een belangrijk gesprek over wat ik wil doen qua opleiding etc, naarmate het gesprek leek het wel een enorme peptalk en dat heeft me wel goed gedaan, vandaag sta ik er positief voor! Fuck al de bullshit van anderen, ik kom er wel
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
pfoe, de hele dag props en rekwisieten gemaakt en het ging gestaag. Morgen eerst een gripklus, regen maken yay, en dan een bruiloft.
|
De 'Louis Theroux Collection' kwam net binnen, dus die ga ik zo kijken
![]()
|
Gisteravond-nacht teruggekomen uit Shanghai. Vlieg nooit met Air China. Vandaag een beetje op de campus rondgedwaald, iedereen verteld waar ik was geweest, beetje koffie gedronken, school gedaan. Heel veel zin in morgen ivm gave tutorial, 2 keer koffie en het beginnen aan mn essays. Dat klinkt stom, maar het is leuk!
|
Air China is best redelijk toch op de korte vluchten, maar ik zou er inderdaad niet mee van Shanghai naar Amsterdam vliegen. Maar KLM op de Shanghai- Amsterdam en Amsterdam-Shanghai vluchten ook niet bepaald geweldig.
Wat vond je van de stad? Ik ga binnenkort waarschijnlijk weer, geweldige plek ![]()
||
Citaat:
Gefeliciteerd @ muziekvlinder.
||
![]() |
Citaat:
Fikse misser trouwens. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vloog Shanghai- Shenzhen en er was niks redelijks aan. Ja, het eten op de terugweg. En de koffie. Ik vind Hong Kong veel leuker, maar Shanghai heeft de meest geniale markt en fake-markt. En de dierentuin is gewoon zielig. De panda heeft zijn eigen glijbaan...En er lag een stervende kat in het hok van de doodskopaapjes. En ze stopten op de markt een kitten in een plastic zak. Kon ie mee naar huis. (Trouwens, op maandagen gratis bier/margaritas bij Zapata's!)
|
proberen aan mn presentatie te werken, over hoe universeel african american literature is buiten de raciale context, jottem!
vanmiddag werken bij scholieren.com hihi en dan nog even college, en naar "van nul tot nu" ofzoiets (?) in de helling. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik moet zo voor 20 minuten verplicht naar school omdat we gesprek hebben met onze begeleider. leuk voor mensen die niet in groningen wonen, want één meisje moet 1,5 uur heen- en terug reizen om op school te komen ![]() |
![]() |
|
Gister het noorden wat doorgecrosst met mn NS dagkaart. Koffie hier, etentje en wat biertjes daar. Best leuk. Verder al 2 keer gehad dat ik bijna was aangenomen voor een baantje maar ze 3 dagen voor aanvang de vacature weer introkken. Vandaag zegt het uitzendbureau dat ze weer wat hebben maar ik geloof het dus pas als ik mn eerste salaris ontvang.
|
Verwijderd
|
gister stage tussentijdse beoordeling en dat was goed. vandaag kwam de directrice naar me toe en bood me een baan aan, want ze hoorde zoveel positieve dingen over me
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Douchen Verwijderd | 161 | 23-08-2012 15:02 | |
De Kantine |
Nog meer saaie plaatjes #1428 Noedelhap | 500 | 23-06-2011 20:38 | |
De Kantine |
Why fight the Saai when you know who will win? #880 Verwijderd | 500 | 22-02-2010 13:14 | |
De Kantine |
whoopsiedaisy! Verwijderd | 114 | 03-04-2009 20:45 | |
Eten & Drinken |
Wat vind jij achterbaks eten? Verwijderd | 110 | 14-01-2007 11:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu??? **~yvie~** | 13 | 18-06-2003 22:43 |