Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2009, 15:12
Garfield.
Garfield. is offline
De laatste tijd kan ik goed overweg met 'n meisje. Daarvoor kende we elkaar wel, maar nu hebben we wat meer contact. Ik ga er af en toe langs, we kletsen leuk, we kunnen het goed met elkaar vinden. Ik denk dat ze me wel beschouwd als een vriend. Maar ik voel duidelijk meer voor haar.. Het probleem is: als ik dat haar vertel, en ze blijkt niets voor me te voelen, dan is onze vrienschap ook kapot, en dat wil ik echt niet, ik geniet van het contact met haar.

Ik denk niet dat het 't waard is om een vriendschap op 't spel te zetten. maar misschien zijn er hier mensen die er ook ervaring mee hebben en wat tips kunnen geven?

Alvast bedankt,
Oud 22-03-2009, 15:13
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik denk niet dat het 't waard is om een vriendschap op 't spel te zetten.
Als je dat denkt, geef je het antwoord al lijkt me
Oud 22-03-2009, 16:46
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Daarom moet je niet bevriend zijn met mensen die je aantrekkelijk vindt. Je kan wachten tot de verliefdheid of wat je ook voelt over gaat, maar reken daar maar niet op.

Ik zou het gewoon proberen, doe jij het niet dan doet straks een ander het en dan is je kans voorbij. Maar je moet het gewoon subtiel doen, kijk eens of je haar een beetje jaloers kan maken met een ander, dan hapt ze misschien toe.
Oud 22-03-2009, 17:14
Alyssia
Alyssia is offline
Wat RHCP_NAC zei, wat subtieler doen. Hoeft niet per se met een ander denk ik, je kan proberen wat meer met haar te flirten enzo; zeggen dat ze er leuk uitziet, dat iets haar staat, etc etc. ^^ Complimentjes en wat meer lichamelijk contact enzo.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 18:54
bramxp
bramxp is offline
gewoon houden hoe het is mijn mening

maar vraag je dit ff af hou je van het contact met haar omdat je verliefd ben of omdat het gewoon een vriend is

Laatst gewijzigd op 04-04-2009 om 18:55. Reden: "is" veel
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 19:43
Lizzza
Lizzza is offline
Ik zou het tegen haar zeggen, miss vindt ze jou ook leuk! of anders hints geven! meisjes snappen die vaak snel

ps. ik heb hetzelfde probleem (:
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 22:44
Dice94
Dice94 is offline
Ik zou het niet zo snel zeggen als je denkt dat ze je toch als een vriend ziet, gewoon wat de andere zeggen, beetje flirten met haar, ga op een andere manier met haar om, als ze dat accepteert en misschien ook bij jou doet, gaat ze je misschien ook wel leuk vinden, en geduld hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten