Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2009, 15:00
Missy
Missy is offline
Wat?
Oud 23-03-2009, 15:00
Uice
Uice is offline
Missy weet het.
Oud 23-03-2009, 15:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heb Watchmen niet gezien, maar kan me voorstellen dat het best een leuke/vermakelijke film kan lijken als je de strips niet kent. Persoonlijk kan ik best mijn kritische blik thuis laten, en een film dan prima waarderen
Oud 23-03-2009, 15:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Wat?
Ik heb jouw nog nooit een mening over een film (of muziek) zien posten. Dus ik vind het wel grappig dat je Uice zo quote
Oud 23-03-2009, 15:03
Missy
Missy is offline
Hilarisch, ja. Onee, Missy heeft een mening.
Oud 23-03-2009, 15:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heb Watchmen niet gezien, maar kan me voorstellen dat het best een leuke/vermakelijke film kan lijken als je de strips niet kent.
Ik denk dat het dan vooral een verwarrende film is, omdat de helft van de informatie nergens op slaat.

Citaat:
Persoonlijk kan ik best mijn kritische blik thuis laten, en een film dan prima waarderen
Iedere film? Als ik een film kijk die gewoon ronduit slecht is, heb ik vanzelf een kritische blik.
Oud 23-03-2009, 15:06
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hilarisch, ja. Onee, Missy heeft een mening.
Ja! Maar vertel eens, waarom vind je het een prutfilm?
Oud 23-03-2009, 15:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik denk dat het dan vooral een verwarrende film is, omdat de helft van de informatie nergens op slaat.
Ah, oke. Als het dan echt niet te volgen is...

Citaat:
Iedere film? Als ik een film kijk die gewoon ronduit slecht is, heb ik vanzelf een kritische blik.
Uiteraard ben ik ook wel kritisch. Maar als ik me instel op het feit dat ik een romkom ga kijken, verwacht ik niet een briljant staaltje filmtechniek/acteerwerk etc, maar kan ik er toch bijzonder van genieten. Datzelfde geldt voor actiespektakels. Soms vind ik het heerlijk om achterover te leunen en me te laten overdonderen door gave special effects, en dan kijk ik gewoon wat minder naar andere dingen
Oud 23-03-2009, 15:11
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ja! Maar vertel eens, waarom vind je het een prutfilm?
Nee! Alles gaat veel te snel, als je even niet oplet of niet bekend ben met de strip is de film soms moeilijk bij te houden. De personages worden ook niet echt uitgediept. Het is een film die me totaal niet aanspreekt.
Oud 23-03-2009, 15:14
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nee! Alles gaat veel te snel, als je even niet oplet of niet bekend ben met de strip is de film soms moeilijk bij te houden. De personages worden ook niet echt uitgediept. Het is een film die me totaal niet aanspreekt.
Dat alles veel te snel gaat vond ik juist wel meevallen. Het verhaal wordt heel langzaam opgebouwd. En ik ben ook niet bekend met de strips.
Oud 23-03-2009, 15:15
Verwijderd
Ik vind het vooral jammer dat mensen die de strip niet gelezen hebben nu misschien zoiets gaan hebben van 'ja ik heb de film gezien en die was op zich wel vermakelijk maar niet veel bijzonders dus ik ga de strip maar niet lezen', terwijl de strip briljant is en de film pure bocht.
Oud 23-03-2009, 15:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg mensen, over boekverfilmingen gesproken:

<33333333333
Oud 23-03-2009, 15:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooh heet dat niet Max en de maximonsters in het Nederlands?
Oud 23-03-2009, 15:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee! Alles gaat veel te snel, als je even niet oplet of niet bekend ben met de strip is de film soms moeilijk bij te houden. De personages worden ook niet echt uitgediept.
Gelijk heb je.
Oud 23-03-2009, 15:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uiteraard ben ik ook wel kritisch. Maar als ik me instel op het feit dat ik een romkom ga kijken, verwacht ik niet een briljant staaltje filmtechniek/acteerwerk etc, maar kan ik er toch bijzonder van genieten. Datzelfde geldt voor actiespektakels. Soms vind ik het heerlijk om achterover te leunen en me te laten overdonderen door gave special effects, en dan kijk ik gewoon wat minder naar andere dingen
Oh, natuurlijk, daar is niets mis mee. Maar Watchmen wil naast een actiespektakel ook een film zijn met intellectuele en emotionele lading, en daarin faalt ie gewoon volledig. Bovendien zijn de special effects vrij lame, ziet de film er lelijk uit en weet regisseur Snyder niet hoe hij muziek moet gebruiken. Hij heeft gewoon voor heel weinig dingen talent.
Oud 23-03-2009, 15:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, natuurlijk, daar is niets mis mee. Maar Watchmen wil naast een actiespektakel ook een film zijn met intellectuele en emotionele lading, en daarin faalt ie gewoon volledig. Bovendien zijn de special effects vrij lame, ziet de film er lelijk uit en weet regisseur Snyder niet hoe hij muziek moet gebruiken. Hij heeft gewoon voor heel weinig dingen talent.
Dan heb ik niks gezegd
Oud 23-03-2009, 15:25
Verwijderd
Kazet, hoe oud was je toen je ouders uit elkaar gingen?
Oud 23-03-2009, 15:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb bijvoorbeeld laatst The Duchess gezien. In recensies stons dat het wel een aardige film was, maar dat 'ie zich niet onderscheidde van andere kostuumfilms. Dat kan mij persoonlijk echt helemaal niks schelen. Ik ga ook naar de bios om weer een fijne kostuumfilm te kijken, met het nodige drama, mooie jurken, Engelse landschappen etc. En ik werd op mijn wenken bediend
Oud 23-03-2009, 15:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oooh heet dat niet Max en de maximonsters in het Nederlands?
Yessss!
Ik word er helemaal nostalgisch van, want bij mij op de kleuterschool hadden ze er altijd zo'n bandje van wat ze draaiden tijdens de gymles en dan moesten we allemaal rondrennen als monsters en dat was cool!

En ik heb net een programma gekeken over Britse kinderprogramma's en nu komen er ineens allemaal dingen uit mijn kindertijd naar boven en voel ik me helemaal warm en fuzzy van binnen. <333

*zucht*
Oud 23-03-2009, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Kazet, hoe oud was je toen je ouders uit elkaar gingen?
10 of 11, zoiets.
Oud 23-03-2009, 15:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Yessss!
Ik word er helemaal nostalgisch van, want bij mij op de kleuterschool hadden ze er altijd zo'n bandje van wat ze draaiden tijdens de gymles en dan moesten we allemaal rondrennen als monsters en dat was cool!

En ik heb net een programma gekeken over Britse kinderprogramma's en nu komen er ineens allemaal dingen uit mijn kindertijd naar boven en voel ik me helemaal warm en fuzzy van binnen. <333

[filmpje]

*zucht*
Ik werd vroeger echt belachelijk veel voorgelezen, maar ik heb dat boek dus nog nooit gelezen vreemd genoeg.. Maar is volgens mij wel tof

En dat filmpje: wtf is dat het is briljant! Die kat op de achtergrond :')
Oud 23-03-2009, 15:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb bijvoorbeeld laatst The Duchess gezien. In recensies stons dat het wel een aardige film was, maar dat 'ie zich niet onderscheidde van andere kostuumfilms. Dat kan mij persoonlijk echt helemaal niks schelen. Ik ga ook naar de bios om weer een fijne kostuumfilm te kijken, met het nodige drama, mooie jurken, Engelse landschappen etc. En ik werd op mijn wenken bediend
Ik hou van films die bepaalde beloftes doen en ze nakomen, net zoveel als van films die iets totaal nieuws doen.
Oud 23-03-2009, 15:33
Uice
Uice is offline
Citaat:

[afbeelding]

<33333333333
Spike Jonze regisseert en:

The seven creatures will be actors in up to nine-foot-tall suits made of foam, although it is expected that their faces will be computer-generated.

Eindelijk weer eens iemand die begrijpt dat handgemaakte special effects mooier/realistischer zijn dan CGI.
Oud 23-03-2009, 15:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg seriously, mensen in pakken?
Oud 23-03-2009, 15:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik werd vroeger echt belachelijk veel voorgelezen, maar ik heb dat boek dus nog nooit gelezen vreemd genoeg.. Maar is volgens mij wel tof

En dat filmpje: wtf is dat het is briljant! Die kat op de achtergrond :')
Dat is Bagpuss, een serie uit de jaren 60 volgens mij. Toen kinderseries nog met liefde werden gemaakt. Alles met de hand en door 2 geniale mannen die ook oa The Clangers hebben bedacht.
Google Oliver Postgate. Die man was een meester en helaas recentelijk overleden.

Btw, Een grote gapende bagpuss prijkt ook in mijn kamer, bovenop de tv. Al is hij op dieet geweest volgens mij, want hij heeft niet zo'n dikke bakkes als vroeger.
Oud 23-03-2009, 15:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh Trimm Trabb, ik werd ook helemaal nostalgisch van je post! Moest ineens denken aan mijn favoriete prentenboek:

Dit vond ik echt helemaal gezeldig
Oud 23-03-2009, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Spike Jonze regisseert en:

The seven creatures will be actors in up to nine-foot-tall suits made of foam, although it is expected that their faces will be computer-generated.

Eindelijk weer eens iemand die begrijpt dat handgemaakte special effects mooier/realistischer zijn dan CGI.
Ha, dat verklaart het. Ik zat al vol respect naar dat plaatje te staren, want die kop zag er CGI-achtig uit maar de vacht niet. Dus ik kwam er maar niet uit welke van de twee het was en concludeerde dat het in beide gevallen heel goed gemaakt is, maar het is dus the best of both worlds
Oud 23-03-2009, 15:40
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

<33333333333
mooie letters
Oud 23-03-2009, 15:43
Verwijderd
Citaat:
10 of 11, zoiets.
Vond je dat vervelend? Of vond je het vervelend dat je moeder een nieuwe vriend kreeg?
TopDrop
TopDrop is offline

Verwijderd
huhu monkie die ken ik nog
Oud 23-03-2009, 15:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
huhu monkie die ken ik nog

Ik dacht ook aan een boek waaron je steeds kon kiezen tussen twee dingen, maar ik kan het helemaal nergens vinden Volgens mij heet het 'Wat zou je liever...'

Kent iemand dat boek?
Oud 23-03-2009, 15:46
Verwijderd
Oud 23-03-2009, 15:47
Verwijderd
Citaat:

Ik dacht ook aan een boek waaron je steeds kon kiezen tussen twee dingen, maar ik kan het helemaal nergens vinden Volgens mij heet het 'Wat zou je liever...'

Kent iemand dat boek?
ja ik herinner me ook zoiets inderdaad
Oud 23-03-2009, 15:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah gevonden, heet 'Would you rather..' in het Engels, en is van John Burningham

Oud 23-03-2009, 15:57
Verwijderd
oh die herinner ik me niet, ik had er eentje met napoleon in mijn hoofd ofzo
Oud 23-03-2009, 15:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een prentenboek over Napoleon?
Oud 23-03-2009, 16:01
Verwijderd
mmm ik weet ook niet meer of het een prentenboek was :"(
Oud 23-03-2009, 16:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben wel geïntrigeerd nu..
Oud 23-03-2009, 16:03
Verwijderd
en ik weet nog dat ze sneeuwballen gingen gooien?
Oud 23-03-2009, 16:05
Verwijderd
Jorrit zegt:
weetje watvoor koosnaampje er om 1 of andere dubieuze reden in me opkwam
Jorrit zegt:
tefalpannetje

Oud 23-03-2009, 16:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
en ik weet nog dat ze sneeuwballen gingen gooien?
Napoleon, sneeuwballen... was het niet Animal Farm?
Oud 23-03-2009, 16:08
Verwijderd
nee nee, dat had ik toch niet als kindje!
Oud 23-03-2009, 16:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Napoleon, sneeuwballen... was het niet Animal Farm?
Oud 23-03-2009, 16:14
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

<33333333333
omg
Oud 23-03-2009, 16:34
Verwijderd
Citaat:
reuff
uhm
Oud 23-03-2009, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Vond je dat vervelend? Of vond je het vervelend dat je moeder een nieuwe vriend kreeg?
Mijn moeder had toen geen nieuwe vriend. Ik vond het niet zo'n probleem, er veranderde ook niet zo gek veel voor mij.
Oud 23-03-2009, 16:56
Verwijderd
Kaktentamenstof
Oud 23-03-2009, 17:01
Verwijderd
Ben je weer wetboeken uit je hoofd aan het leren?
Oud 23-03-2009, 17:04
Verwijderd
Was het maar zo simpel!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten