Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2009, 11:15
Verwijderd
99 % van mijn collega's loopt met die dingen.
Advertentie
Oud 24-03-2009, 11:23
Verwijderd
Citaat:
daar wil ik nog niet dood mee gevonden worden
dat hoopte ik al

Citaat:
99 % van mijn collega's loopt met die dingen.

njah, ze schijnen wel handig te zijn, maar niet zo goed voor je als men denkt.
Oud 24-03-2009, 11:35
TopDrop
TopDrop is offline
Tussen Woerden en Utrecht Centraal rijden minder treinen door herstelwerkzaamheden.
Er rijden bussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting 31 maart rond 2:00 uur verholpen.
Oud 24-03-2009, 11:35
TopDrop
TopDrop is offline
31 MAART JA?!
Oud 24-03-2009, 11:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
crocs zijn failliet, dus die kan je vast binnenkort goedkoop krijgen
Op stage hangt een advertentie van de crocswinkel in Venlo die 25% korting geeft ofzo. Ik moet eerlijk toegeven dat ik 0,01 seconde overwoog om eens te gaan kijken.

In België mag je trouwens geen crocs dragen als je in een ziekenhuis werkt omdat ze niet goed isoleren.
Oud 24-03-2009, 12:35
Verwijderd
Oké, ik zou vandaag dus 250 pagina's van een boek en 200 pagina's a4 moeten gaan lezen. Hmmmmmm.
Oud 24-03-2009, 12:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Geef het op
Oud 24-03-2009, 12:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik den dat ik maar eens ga eten. En sporten
Oud 24-03-2009, 12:48
Verwijderd
Ja, ik heb net even een goed gesprek met mezelf gehad en ga het tentamen in het volgende tentamenblok maken.
Oud 24-03-2009, 12:50
Missy
Missy is offline
Goed zo, Jaeger.

Ik wist niet dat moeders zo erg konden bitchen, zeg.
Oud 24-03-2009, 12:52
Verwijderd
Mijn moeder werd gisteren ook opeens boos toen ik met mijn vingers knipte en 'biertje!' zei.
Oud 24-03-2009, 12:53
Missy
Missy is offline
Dat is vreemd.
Oud 24-03-2009, 12:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik heb net even een goed gesprek met mezelf gehad en ga het tentamen in het volgende tentamenblok maken.
Oud 24-03-2009, 12:58
Verwijderd
Waarom was je moeder boos, Missy?
Oud 24-03-2009, 13:02
Missy
Missy is offline
We lopen al drie dagen elkaar te ontwijken en te bitchen. Ik was chagrijnig en toen ging ze vragen wat er was en ik zei niks. En na tien keer vragen werd ik boos en kregen we ruzie. Gaat wel weer over. We zijn allebei even koppig aan het doen.
Oud 24-03-2009, 13:02
Verwijderd
Ow
Oud 24-03-2009, 13:05
Missy
Missy is offline
Ach ja. Had je trouwens nog steeds last van je klachten? Was je nu naar de dokter geweest ofzo? /vergeetachtig
Oud 24-03-2009, 13:09
Verwijderd
Uhm ja nou. Ik zit te wachten op de oproep van de KNO-arts. En ondertussen ben ik dus al bezig aan de vierde ronde ontstekingen, maar ik krijg geen antibiotica meer tenzij ik bijna stik zeg maar

Whatever

Vertel eens wat je vandaag gaat doen
Oud 24-03-2009, 13:12
Verwijderd
(8) I can give you what you want but you got to go home with me (8)

Otis, <3.
Oud 24-03-2009, 13:22
Verwijderd
Ik moet leren voor een tentamen dat ik morgen heb maar in plaats daarvan heb ik een nieuwe muismat gekocht.
Oud 24-03-2009, 13:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik moet leren voor een tentamen dat ik morgen heb maar in plaats daarvan heb ik een nieuwe muismat gekocht.
[size=666!][/size]
Oud 24-03-2009, 13:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kreeg van een Amerikaanse vriendin een Obama-muismat met 'Hope' en 'Change we can believe in' en 'Yes we can'
Oud 24-03-2009, 13:31
Verwijderd
ik heb geen muis
Oud 24-03-2009, 13:32
Verwijderd
Citaat:
[size=666!][/size]
Nohh, ben je al klaar met je tentamen? HOE GING HET HEB JE EEN TIEN ZIT JE OOK IN EEN UVA-STUDIEZAAL
Oud 24-03-2009, 13:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik heb geen muis
Ik eigenlijk ook niet
Oud 24-03-2009, 13:33
Uice
Uice is offline
Ik ben klaar, ik heb geen tien want ik wist Bennie Moten en z'n swingnegers niet en ik zit thuis.
Oud 24-03-2009, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg van een Amerikaanse vriendin een Obama-muismat met 'Hope' en 'Change we can believe in' en 'Yes we can'
Hmm, muismatten van presidenten. De mijne heeft geen president maar wel een kussentje van siliconen, ter preventie van rsi-polsjes. (Ecnelis manon naamzoek.)

Citaat:
ik heb geen muis
Oud 24-03-2009, 13:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmm, muismatten van presidenten. De mijne heeft geen president maar wel een kussentje van siliconen, ter preventie van rsi-polsjes. (Ecnelis manon naamzoek.)
Nah, dat heeft de mijne niet eens ik vind dat je dat wel zou mogen verwachten van Barackje
Oud 24-03-2009, 13:37
Verwijderd
RSI is psychisch.
Oud 24-03-2009, 13:37
Verwijderd
mijn moeder had ooit voor ben een muismat laten maken met mijn hoofd erop. erg traumatisch voor ons beiden.
Oud 24-03-2009, 13:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm ik zou geen muismat willen met mijn hoofd erop
Oud 24-03-2009, 13:38
Verwijderd
Citaat:

Ik vind dat ondingen en volgens mij helpen ze nu ook niet bepaald tegen RSI, ze knijpen eerder je bloedvaten af.
Oud 24-03-2009, 13:39
Verwijderd
hmz.. nu komt het over alsof mijn mama mijn hoofd er voor dat doel had afgehaald. maar nee.
Oud 24-03-2009, 13:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Muismatten zijn eigenlijk ook heel doelloos
Oud 24-03-2009, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ben klaar, ik heb geen tien want ik wist Bennie Moten en z'n swingnegers niet en ik zit thuis.
Bennie Moten and the Kansas City Jazz Orchestra - Moten Swing. 1932. We hadden moeten ruilen van tentamens, dan mocht jij medialandschap en maakte ik jazzgeschiedenis voor je

Ik denk dat ik rond een uurtje of zes naar jou toe ga, want als ik naar huis ga zit ik weer de hele dag op allerlei dubieuze fora. En zo kunnen we elkaar tenminste mishandelen als één van ons niet gaat leren
Oud 24-03-2009, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Muismatten zijn eigenlijk ook heel doelloos
Nee hoor, muist toch wat fijner als een bureaublad en het voorkomt ook krassen. Daarnaast was het bij de oude balmuizen weldegelijk nodig bij bepaalde oppervlakken.
Oud 24-03-2009, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat ondingen en volgens mij helpen ze nu ook niet bepaald tegen RSI, ze knijpen eerder je bloedvaten af.
Janou. Ik vond het wel een welbestede 12,50, want nu kon ik tenminste een halfuur spenderen bij de muismattenwinkel in plaats van in de studiezaal.

Ik heb ook een pen gekocht.

Citaat:
Nah, dat heeft de mijne niet eens ik vind dat je dat wel zou mogen verwachten van Barackje
Een siliconenkussen in de vorm van Obama's hoofd
Oud 24-03-2009, 13:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kan je mij even mishandelen, want ik neem me al 2 uur voor om te gaan sporten, en zit nog steeds op de bank te hangen en bbc-series te kijken.
Oud 24-03-2009, 13:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Een siliconenkussen in de vorm van Obama's hoofd
Omg ja ik zie het voor me
Oud 24-03-2009, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Kan je mij even mishandelen, want ik neem me al 2 uur voor om te gaan sporten, en zit nog steeds op de bank te hangen en bbc-series te kijken.
*schopt*

ach, ik neem me al 8 jaar voor om te gaan sporten
Oud 24-03-2009, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Dat gaat wat moeilijk via het internet, maar als je naar Amsterdam komt wil ik met alle liefde voorwerpen naar je hoofd gooien tot je aan het sporten gaat
Oud 24-03-2009, 13:44
Verwijderd
Citaat:
*schopt*

ach, ik neem me al 8 jaar voor om te gaan sporten
Dat moet je dan ook gewoon niet doen he.
Oud 24-03-2009, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Dat moet je dan ook gewoon niet doen he.
maar ik wil niet dik en lelijk worden!!!!
Oud 24-03-2009, 13:48
Verwijderd
Dan moet je gewoon oppassen dat je je niet continu vol gaat vreten.
Oud 24-03-2009, 13:49
Verwijderd
Wat een drukte zo
Oud 24-03-2009, 13:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Woohoo! Ik ben nu al actie aan het ondernemen om zo weg te gaan, dus volgens mij werkt de internetmishandeling toch
Oud 24-03-2009, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je gewoon oppassen dat je je niet continu vol gaat vreten.
ja, verdorie. wil je anders niet hier op de bank komen zitten, dan kan je dat zeggen als ik een zak chips opentrek.

go chick rock
Oud 24-03-2009, 13:52
Verwijderd
Citaat:
ja, verdorie. wil je anders niet hier op de bank komen zitten, dan kan je dat zeggen als ik een zak chips opentrek.

go chick rock
het lijkt me vrij vervelend als commendatore de hele dag zo naar je zit te loeren en met een nerdstemmetje zegt: uh dat zou ik niet doen
Oud 24-03-2009, 13:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Yeah

Ik ga nu! En Sterrenmeisje, ik wil je met alle liefde een schop terug geven als je wil gaan vreten hoor
Oud 24-03-2009, 13:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tabee

Regels voor berichten