Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Laatst gewijzigd op 19-03-2009 om 11:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Scene in Brideshead Revisited:
Vader komt kamer binnen, waar zoon boek aan het lezen is, zoon kijkt hoopvol op. Vader: "Ah, there you are, splendid, splendid. ... It is very warm today, very warm. ... Ah, well." Gaat kamer weer uit, zoon kijkt: wtf.
|
Verwijderd
|
Iets waar je bij had moeten zijn, maar ik post het toch.
Om een meisje uit mijn klas. We hadden les en waren een beetje voor onszelf bezig, dat meisje opeens (die een boek probeerde te lezen): meisje: 'Help, ik zie niet wat er staat! Alles loopt door elkaar heen! Links en rechts lopen door elkaar heen!' *verward klas rondkijkt* 'Jullie ogen lopen ook door elkaar heen! Alles beweegt, ik zie overal ogen! Hebben jullie dit ook wel eens? Ik zie steeds maar een oog als ik naar iemand kijk.' We zaten haar allemaal een beetje uit te lachen want het leek alsof ze het om aandacht deed, maar waarschijnlijk was er toch wel echt iets naar de hand want ze ging in paniek naar de docent en begon toen te huilen. Daarna ging ze weg, want ze wilde naar de huisarts. Een klasgenoot, die even het lokaal uit was: 'Wat is er met haar aan de hand?' Andere klasgenoot: 'Ze zag ogen.' |
![]() |
|
Vriendin en ik zitten in een café.
Vriendin: Hoe heet het hier nou? Ik: Ehh, Café Nova ofzo geloof ik. Vriendin: He maar op dat bord staat iets heel anders! Teria... Toria ofzo? Ik: Cafetaria? Oh en Charlie: http://www.youtube.com/watch?v=Q5im0Ssyyus http://www.youtube.com/watch?v=QFCSXr6qnv4
|
Ik ben Gilmore Girls aan het kijken, die ep uit het eerste seizoen waarin Lorelai, Rory en Christopher gaan eten bij Richard en Emily en de ouders van Chris ook komen.
Dialoog: Rory: Straub and F... Mr. and Mrs... ehm... Are you enjoying your time here.. ehm.. you two? Chris tegen Lorelai: That she got from you. Vader Chris: How old are you young lady? Rory: 16. Vader Chris: A dangerous age for girls. Emily: Rory is a very special child. Excelent student, very bright. Richard: You should have a talk with her Straub. She could give you a run for your money! Vader Chris: Is that so? Emily: That's right! Iedereen kijkt verwachtingsvol naar Rory. Rory: *stilte, kijkt naar ouders: help* Vader Chris: Well, I think my money is safe... Lorelai wil onderwerp van gesprek veranderen: I hate president Bush! Vader Chris: What?! Emily: Lorelai! Chris: O boy... Lorelai: He's stupid. His face is too tiny for his head. And I just want to toss him out. Vader Chris: That is the leader of our country, young lady! Richard: Ignore her. Moeder Chris: "His face is too tiny for his head"? What kind of a thing is that to say? Vader Chris: I see your daughter is just as out of control as ever, Richard. Wat volgt is een lange discussie over Lorelais werk en hoe ze Chris in de afgrond heeft gestort, en een bijna-gevecht tussen de twee vaders. De ouders zijn de kamer uit. Chris: And you brought up Bush, because..? Lorelai: Seemed like a good idea at the time.
|
Vriend van een vriend die met wat vroege vogel probleempjes kampte. Hmz, ik doe vast iets fout.. of anders laadt-ie bij mij iig niet. http://www.youtube.com/watch?v=Kn9Af4PjfrQ
|
Een msngesprek met mijn vader
![]() Mr guitarseverywhere zegt: (0:25:23) hey, maar ga je werk afmaken jo, ik moet Anne even helpen met de printer want die valt haar aan Elea zegt: (0:25:53) nouja Elea zegt: (0:26:01) ze mag blij zijn dat ze een printer heeft om door aangevallen te worden Elea zegt: (0:26:11) de kindjes in afrika hebben helemaal geen printer! Elea zegt: (0:26:13) ![]() Mr guitarseverywhere zegt: (0:29:09) ja he? Mr guitarseverywhere zegt: (0:29:25) dat zei ik ook, maar ik weet niet helemaal zeker of ze het ermee eens was hoor waarschijnlijk moest je erbij zijn, maar ik zat echt hard te gniffelen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1496118
Vreselijk kinderachtig gesprek met soija ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Om mijn vreselijk praktische inslag. Ik heb een aantal bakjes met eten in m'n diepvries staan voor als ik een keer weinig tijd heb... dus mijn eerste poging vandaag was zo'n bakje leegkieperen in een schaal en het in de oven te stoppen. Bleek dat dat een fruitschaal was en geen ovenschaal
![]() ![]() Ik kan me beter Mr. Bean gaan noemen hier geloof ik ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest je vandaag om lachen #4 Verwijderd | 500 | 11-06-2011 01:11 | |
De Kantine |
Zinnen die je aan het lachen maken! #1 remy476 | 9 | 09-02-2009 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |