Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2009, 21:44
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
hehe nee, dat fanschap is al zeer over de datum
Overigens val ik op blond dus vond ik toen alleen Herman leuk, maar nu vind ik Herman een stuk stommer en Manuel juist een goede presentator, maar ik ben not at all fan van ze
Oud 30-03-2009, 21:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
all stars? of gympen die er op lijken?

en mooie h&m jurkjes voor tien euro? foto's??

Echte er is steeds een reclame voor op tv.

Citaat:
ik maak wel foto's zo als ik klaar ben met de poker die mij de kans op B&J ontzegt.
Jaaa foto's

Citaat:
Klopt, behalve de donderdagavond wanneer je de mannen zo rond het ochtendgloren luidkeels het bier en tietenlied hoort zingen waarop de meiden ontsteken in het zingen van wijn en piemels.
Dat ken ik ja.. Bij mij zal het niet zo erg zijn als bij jou, maar woon ook aan zo'n looproute. Hele donderdagnacht schreeuwende groepen kerels onder m'n raam hoewel het afgelopen donderdag wel meeviel, vrijdag was het erger.
Oud 30-03-2009, 21:47
Verwijderd
oh well, poker is beter voor de lijn en de portemonnee dan ijs! :;D:;D::;d;::;d;
Oud 30-03-2009, 21:48
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
wat klinken cabinet en marie antoinette toch heerlijk altijd in dat liedje.

wow ik ren naar de scapino dan! investeren in de toekomst zeg ik altijd maar, mn allstars zijn nu nog heel maar na de zomer zal het wel niet veel soeps meer zijn.
Oud 30-03-2009, 21:49
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Echte er is steeds een reclame voor op tv.

Jaaa foto's

Dat ken ik ja.. Bij mij zal het niet zo erg zijn als bij jou, maar woon ook aan zo'n looproute. Hele donderdagnacht schreeuwende groepen kerels onder m'n raam hoewel het afgelopen donderdag wel meeviel, vrijdag was het erger.
Mja ik erger me er alleen aan als ik niet kan slapen Dan heb ik echt zoiets van... waarom in hemelsnaam zo hard. En het is ook nooit dat ze iets nuttigs te zeggen hebben dat de hele straat het moet weten, maar goed
Oud 30-03-2009, 21:50
Verwijderd
Allstars.
Oud 30-03-2009, 21:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
wat klinken cabinet en marie antoinette toch heerlijk altijd in dat liedje.

wow ik ren naar de scapino dan! investeren in de toekomst zeg ik altijd maar, mn allstars zijn nu nog heel maar na de zomer zal het wel niet veel soeps meer zijn.
Hehe ja he

Ik wil al heel lang zwarte all stars, maar vind 60 euro altijd een beetje veel geld voor stoffen gympen. Mja, nu moet ik eigenlijk wel m'n slag slaan dus..
Oud 30-03-2009, 21:51
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
hehe nee, dat fanschap is al zeer over de datum
Overigens val ik op blond dus vond ik toen alleen Herman leuk, maar nu vind ik Herman een stuk stommer en Manuel juist een goede presentator, maar ik ben not at all fan van ze
Blond is ook veel leuker
Oud 30-03-2009, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Hehe ja he

Ik wil al heel lang zwarte all stars, maar vind 60 euro altijd een beetje veel geld voor stoffen gympen. Mja, nu moet ik eigenlijk wel m'n slag slaan dus..
Alsof 30 euro niet belachelijk is voor schoenen die 2 cent kosten om te maken!
Oud 30-03-2009, 21:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mja ik erger me er alleen aan als ik niet kan slapen Dan heb ik echt zoiets van... waarom in hemelsnaam zo hard. En het is ook nooit dat ze iets nuttigs te zeggen hebben dat de hele straat het moet weten, maar goed
Soms is het nog irritanter als je nèt niet kan horen wat ze lallen

Citaat:
Allstars.
Stommurd
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Allstars.
argumentatie?

zijn ze lelijk, oncomfortabel, truttig, lomp, patserig?

Verwijderd
Citaat:
Soms is het nog irritanter als je nèt niet kan horen wat ze lallen

Stommurd
Waarom wil je lelijke schoenen die iedereen al heeft om er alto mee te zijn, en 60 euro kosten?
Verwijderd
Citaat:
argumentatie?

zijn ze lelijk, oncomfortabel, truttig, lomp, patserig?

Lelijk dus.
Oud 30-03-2009, 21:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom wil je lelijke schoenen die iedereen al heeft om er alto mee te zijn, en 60 euro kosten?
Ik wil er verdorie helemaal geen alto mee zijn. Die fase ben ik echt al wel een tijdje ontgroeid denk je niet?

Ik vind het gewoon fijne schoenen, simpel, past overal bij.
Oud 30-03-2009, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ik wil er verdorie helemaal geen alto mee zijn. Die fase ben ik echt al wel een tijdje ontgroeid denk je niet?

Ik vind het gewoon fijne schoenen, simpel, past overal bij.
Zo kom je er wel mee over.
Oud 30-03-2009, 21:56
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Alsof 30 euro niet belachelijk is voor schoenen die 2 cent kosten om te maken!
it is, het is ronduit belachelijk die prijs. Maar ik heb het er nou eenmaal voor over, en zij weten dat.

Trouwens, het schijnt helemaal niet twee cent te kosten om goedkope schoenen te maken, of andere dingen, ik zag pas een moralistisch wereldverbeterend filmpje waarin verteld werd dat alle producten veel goedkoper worden verkocht dan het kost om ze te maken. Het heette, story of stuff.
Oud 30-03-2009, 21:56
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Niet iedereen denkt zo bekrompen.
Oud 30-03-2009, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Niet iedereen denkt zo bekrompen.
Ik wel.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is gewoon een belediging
Verwijderd
Natuurlijk kost het meer dan 2 cent om die schoenen ook daadwerkelijk naar een winkel te brengen, maar hoe kom je erbij dat ze onder kostprijs worden verkocht?
Oud 30-03-2009, 21:58
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Natuurlijk kost het meer dan 2 cent om die schoenen ook daadwerkelijk naar een winkel te brengen, maar hoe kom je erbij dat ze onder kostprijs worden verkocht?
Dat zegt ze toch > story of stuff.
Oud 30-03-2009, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Dat is gewoon een belediging
Is het ook.
Oud 30-03-2009, 21:59
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
een beetje alto weet dat je geen alto bent door all stars te dragen, noch dat het iets toevoegt aan je alto zijn, maar eerder afbreuk doet. Ik ken mensen die allstars mooi vinden maar ze bewust niet willen dragen omdat ze zich dan niet meer alto voelen.

all stars draag je dus alleen:

omdat je ze mooi vind

of omdat je denkt dat je er dan bij hoort

of omdat je ze comfortabel vind en zo gek bent zestig euro neer te leggen voor schoenen die slechts comfortabel zijn

maar niet omdat je alto wilt zijn
Oud 30-03-2009, 22:00
Verwijderd
Citaat:
een beetje alto weet dat je geen alto bent door all stars te dragen, noch dat het iets toevoegt aan je alto zijn, maar eerder afbreuk doet. Ik ken mensen die allstars mooi vinden maar ze bewust niet willen dragen omdat ze zich dan niet meer alto voelen.

omdat je ze mooi vind

of omdat je ze comfortabel vind en zo gek bent zestig euro neer te leggen voor schoenen die slechts comfortabel zijn

Jawel hoor. Waarom dragen die indiealto's en emo's ze dan?
Oud 30-03-2009, 22:01
Verwijderd
hernuel fan, ik heb vandaag al een paar d/t fouten gelezen. foei. vooral bij het woord vind(t).

en all stars voor 30 euro, ik wil al heel lang all stars maar vind ze te duur. maar 30 euro is prima (ja kazet, ik ken je mening )
Oud 30-03-2009, 22:01
Verwijderd
Citaat:

omdat je ze mooi vind

Een kenmerk van alto's is dat ze fanatiek ontkennen dat ze alto zijn.
Oud 30-03-2009, 22:03
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Jawel hoor. Waarom dragen die indiealto's en emo's ze dan?
omdat ze er bij willen horen, optie 2
Oud 30-03-2009, 22:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Barabas, hou nou maar even op met dat gestook! Je doet stom *tong uitsteekt*
Oud 30-03-2009, 22:04
Verwijderd
Citaat:
omdat ze er bij willen horen, optie 2
Daar valt de meerderheid onder. En daardoor denken anderen van "Hey, daar heb je weer zoiemand die er bij wil horen!
Oud 30-03-2009, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Barabas, hou nou maar even op met dat gestook! Je doet stom *tong uitsteekt*
Oud 30-03-2009, 22:05
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
hernuel fan, ik heb vandaag al een paar d/t fouten gelezen. foei. vooral bij het woord vind(t).
het spijt me ik zal beter mijn best doen
Oud 30-03-2009, 22:06
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Daar valt de meerderheid onder. En daardoor denken anderen van "Hey, daar heb je weer zoiemand die er bij wil horen!
huh, wass meinst du?
Oud 30-03-2009, 22:07
Laisve
Laisve is offline
Citaat:

en all stars voor 30 euro, ik wil al heel lang all stars maar vind ze te duur. maar 30 euro is prima (ja kazet, ik ken je mening )
Oud 30-03-2009, 22:08
Verwijderd
nou nou zo erg is het niet.
Oud 30-03-2009, 22:09
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
hahaha, hier moest ik echt heel hardop om lachen

scholieren.com is een opleidingsinstituut voor grammarnazi's, als je het niet bent als je je aanmeldt word je het wel, of in ieder geval ga je nadenken of het niet beter zou zijn je d's en t's goed uit te kiezen.
Oud 30-03-2009, 22:10
Verwijderd
Citaat:
huh, wass meinst du?
Dat, omdat zoveel nepalto's en emo's het dragen, iedereen denkt dat als ze iemand er mee zien, van "Hey, dat is weer zo'n nepemo/alto!"
Hetzelfde met Lonsdale, als je daar iemand mee ziet denk je ook dat het een racist is.
Verwijderd
daar is niks mis mee lijkt me? @ hernuel fan
Verwijderd
Citaat:
hahaha, hier moest ik echt heel hardop om lachen

scholieren.com is een opleidingsinstituut voor grammarnazi's, als je het niet bent als je je aanmeldt word je het wel, of in ieder geval ga je nadenken of het niet beter zou zijn je d's en t's goed uit te kiezen.
Idd, iedereen hier wordt er een.
Oud 30-03-2009, 22:11
Verwijderd
kazet is wel populair in de sigs van tegenwoordig.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat, omdat zoveel nepalto's en emo's het dragen, iedereen denkt dat als ze iemand er mee zien, van "Hey, dat is weer zo'n nepemo/alto!"
Hetzelfde met Lonsdale, als je daar iemand mee ziet denk je ook dat het een racist is.
Wat een onzin.
Verwijderd
Bij mij gaan die dt-dingen nu automatisch goed.
Verwijderd
Citaat:
kazet is wel populair in de sigs van tegenwoordig.
Verwijderd
Ja, stel je voor dat mensen regels die je leert op de basisschool zouden beheersen.
Oud 30-03-2009, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin.
Nee.
Oud 30-03-2009, 22:12
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
weetje wat nou echt goed zou zijn, als alle Marokkaantjes op mijn stageschool die allemaal niet kunnen schrijven maar vooral niet begrijpend kunnen lezen op het forum zaten. Wat zouden zij hun werkstukken beter maken.
Oud 30-03-2009, 22:13
Verwijderd
Ja, eigenlijk zou heel Nederland hier moeten zijn, dan was dit land een stuk beter.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Toen ik op de basisschool zat was ik echt heel erg goed in taal en spelling. Helaas ben ik de helft van wat ik toen heb geleerd vergeten op het moment dat ik een voet over de drempel van de middelbare school zette.

Nu doe ik een poging om weer op dat oude niveau te komen. Benieuwd of het ooit nog lukt
Verwijderd
Ik vind all stars leuk omdat ze een beetje alto zijn, daar hou ik wel van. er is toch niks mis met die schoenen verder?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee.
Uh. Ja.
Oud 30-03-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind all stars leuk omdat ze een beetje alto zijn, daar hou ik wel van. er is toch niks mis met die schoenen verder?
Jawel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten