Advertentie | |
|
![]() |
|
wow, ik heb toen ik die foto eerder zag echt gedacht dat het misschien wel miekjuh zou kunnen zijn die daar in het midden staat. Ik wist helemaal niet waar die foto van was, vedaar.
|
hé, dat is het griekse denken dat het christendom in die tijd heel erg beïnvloed heeft heb ik net gelezen. Daardoor moesten christenen in de allervroegste kerk als ze zonde hadden gedaan een heleboel onderwijs krijgen.
|
Nee is van B&N. Echt een geniaal programma. Zowel de b's als de n's zijn compleet wereldvreemd en asociaal. Stop die ingrediënten in één huis en voilà, hilarische televisie
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
nee? kan je niet bijvoorbeeld bij zo'n organisatie gaan werken die opkomt voor de rechten van vrouwen in streng islamitische landen ofzo? Of gewoon zo iemand worden die de goede connecties heeft en weet waar ie idd kennis vandaan moet halen, en een grote mond heeft en voor elkaar kan krijgen wat ie wil?
|
Ik denk dat daarvoor internationaal recht handiger is. Maar iig daarvoor zijn niet echt heel veel (betaalde) banen beschikbaar enzo. Het meeste zit toch in grote bedrijven die zo alles willen weten over hoe de wet te omzeilen en de mazen erin te benutten en zo goed mogelijk de werknemers te verneuken. Dat trekt me echt totaal niet.
|
maar ik dacht dus ook een beetje van, als je dan politicus bij de VN wordt ofzo, dan kan je je bezig houden met recht, en de wereld verbeteren.
|
Geschiedenis dan. Maar ik zie nog wel. Dit jaar mijn propedeuse halen en dan geschiedenis doen. Kan ik altijd nog verder met rechten als ik er tijd voor heb.
En tuurlijk wel, dan bel ik mijn beste makker Ban Ki Moon even op en fax hem mijn papiertje eff en BINGO ik heb de baan ![]()
|
geschiedenis is tof! Het is zo vakking leerzaam, ik schreeuw altijd dat alle politici verplicht zouden moeten zijn een zwaar toelatingsexamen geschiedenis te doen voor ze de kamer in mogen. er worden zoveel domme dingen gedaan omdat mensen de geschiedenis niet kennen. Maar leuk ook om er les in te geven! Kan je lekker met je leerlingen praten en ze stuperstoere werkstukken laten doen en ze koele presentaties laten geven en zelf verhalen vertellen. Mijn stagebegeleider heeft zijn eerste en tweede klas leerlingen een supermoeilijk werkstuk opgegeven. Over freud, einstein, darwin en lyell en schepping en evolutie. Het is echt heel koel om die kinderen daarmee bezig te zien, ze kunnen het helemaal neit, dus ze moeten het nog helemaal leren enzo, het is tof om ze dat even te leren hoe ze dat moeten doen. Het is tof om mensen wat te leren.
|
Haha ja, dat lijkt me wel gaaf.
En ![]() Maar ik ga nu echt naar bed want stel je voor dat ik morgen niet op tijd ben om vragen te maken over wie wat erft in het geval van een moordenaar die zijn vrouw vermoord en niet duidelijk is of ze gelijktijdig of opeenvolgend zijn overleden. ![]()
|
Verwijderd
|
Heb ik een belachelijk uitgebreide paperopzet gemaakt op basis van wat er allemaal verteld is bij de colleges, blijkt dat de colleges nauwelijks tot geen band hebben met de teksten. En je moet drie teksten verwerken in je paper, dus ik kan opnieuw beginnen :') Nu is het natuurlijk de bedoeling dat je de teksten eerder leest dan twee dagen voor de deadline, liefst voor de colleges nog, maar hallo. Het blijft lame.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |