Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
I Like it!!
ik heb soort van gabber grapje ben 1000% gabber. en ik hou van volwassen worden je hoeft naar niemand te luisteren en als ze beginnen te zijken over je gedrag zeg ik gewoon daar kan ik niks aan doen ik heb last van de pubertijd of ik zeg gewoon dat ik ongesteld ben wekrt ALTIJD echt waar hoor!! van andere pubers vindt ik het super grappig behalve van marokkanen maarja dat komt omdat ik gabber ben he haha XXXX |
![]() |
|
![]() |
puberteit... van de ene kant denk ik, ach je moet er doorheen.
en van de andere kant denk ik... volgens mij heb ik die tijd gewoon over geslagen, en blijf ik gwn lekker voor de rest van me leven kind ![]() ik vind het alleen belachelijk dat mensen het hebben over die pubers van tegenwoordig. want dat slaat helemaal nergens op ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar goed.... ja het hoort erbij zeggen ze, maar het is voor iedereen anders.... voor jouw ouders te hopen dat je er vlug overheen bent ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, ik heb er niet zoveel last van.. Ik heb heus wel af en toe ruzie met m'n ouders, maar wie niet? Ik merk wel dat ik verander, maar vooral op een positieve manier, ik ben geen ontzettend vervelend kind. Ik maak ook gewoon ook niet zo gauw ergens een probleem van. Er zijn van die meisjes, die als ze ongesteld zijn, helemaal freaken en zeggen dat zich ontzettend kut voelen.. Ik probeer gewoon op de leuke dingen in het leven te letten, en gelukkig te zijn met wat ik heb. Ik heb niet zoveel problemen, en op momenten dat ik die wel heb stort ik me op hobby's, die me weer gelukkiger maken. Ik heb dus niet echt last van een zware puberteit, volgens mij.
![]() |
![]() |
|
![]() |
De puberteit bevalt me wel. Maar dat kan ook komen door de leeftijd - ik haat het namenlijk om ouder te worden, het liefst blijf ik voor altijd zestien. x] -
Ruzie met mijn ouders heb ik wel eens ja, misschien een beetje te vaak, maar dat komt door een aantal dingen die ik liever niet vertel. :') Ik ben wel blij met alles wat ik nu heb. Door een aantal belangrijke mensen en dingen heb ik mezelf leren kennen en dat maakte me tot wie ik nu ben. Daar ben ik heel erg tevreden mee. Ik merk wel dat ik vaak stemmingswisselingen heb. Dat ik bijvoorbeeld 's avonds in bed een mooi liedje luister waarbij ik moet huilen. Voor de rest ben ik niet echt de overdreven erge rebel puber van tegenwoordig. Nee, ik kan ook nog wel eens verstandig zijn als het nodig is. ^^ Voorlopig hoop ik nog een tijdje kind te kunnen blijven (: |
![]() |
||
![]() Citaat:
![]() Nee ik ben nooit ee rebelse puber geweest, Was altijd rustig, haats geen ruzie met me ouders. Wel was ik erg onzeker over van alles, maar tegenwoordig ben ik altijd vrolijk en heb ik van me onzekerheid niet zoveel last meer van. Volgens mij heb ik de pubertijd niet echt meegemaakt ![]() Ik vind het altijd raar hoe pubers flinke ruzie kunnen hebben met hun ouders. ![]() ![]()
|
![]() |
nou ik was vor mijn ouders een beetje een kut kind ,wat ik nu zelf ook toe geef .
-ik had vaak ruzie met me ouders(die liepen uit tot vecht partijen) -ik ben 4 maanden lang uit huis gegaan op me 14e -en als hun zijden rood zij ik zwart - had ook last van agresie buien al ik eerlijk mag zijn ben ik blij dat ik het laatste jaar veranderd ben |
![]() |
|
Nou, ik ben nu aardig in de puberteit (meisje van 13), en tja...
Ik ben best veranderd. Mijn mening staat nu vaster en ik ben rebelser. Ook ben ik het niet meer eens met wat mijn ouders allemaal zeggen. Mijn vader zit in de VVD in de plaats waar ik woon en ik ben pro-PVDA. Hij haat Obama, ik heb een poster van hem in mijn kamer. Helaas kan ik soms wel heel kattig uitvallen tegen onschuldige personen ![]() |
![]() |
|
Ik heb nooit ruzie gehad met m'n moeder. Soms zijn we het niet met elkaar eens en dan gaan we even een kwartier bij elkaar weg, maar daarna praten we er weer rustig over zodat we niet meteen met verwijten komen en dat gaat altijd goed! Maar mijn moeder is ook wel heel erg redelijk.
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat heb je gemerkt van je eigen puberteit? weetweinig | 27 | 28-09-2008 07:28 | |
Psychologie |
Puberteit/depressie? ~T~ | 17 | 14-03-2005 21:47 | |
Psychologie |
Het Puberteit en dip/depressie/levensmoeheid topic justanothern00b | 51 | 10-02-2005 15:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Als je lichaam weer opnieuw door de puberteit moet.. Morphia | 6 | 24-06-2002 12:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puberteit PublicExection | 14 | 18-06-2002 14:19 |