Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Knaagdieren zijn bovendien vaak nachtdieren, dus ze zullen wel slechter tegen licht kunnen. Ze zijn vaak ook vrij stressgevoelig, wat kan leiden tot shock. En vergeet niet dat de snelheid waarmee wij beelden verwerken niet per se in gelijke mate opgaat voor andere dieren. Ik weet niet hoe het voor degoes werkt, maar duiven zien bijvoorbeeld alles enorm veel trager dan wij. Een film is voor hen geen film, maar meer een diavoorstelling. Het kan best zijn dat degoes ook zoiets hebben, dan lijkt zo'n flits dus niet heel kort (zoals voor jou) maar heel lang. :partypooper: :vuile hippie: :yeah: |
![]() |
|
miekje miekje miekje
![]() bij deze moet ik, volgens de regels, mijn compliment, betreffende jouw geposte foto van het, zogezegd, zelfgemaakte hondje, intrekken. ![]()
|
Mijn geschiedenisboek heeft ook altijd zinnen met net zoveel komma's als die zin van topdrop. Vreselijk.
Ik ben trouwens zo'n harde forummer dat ik het gek vind dat TopDrop niet door de spellingscontrole komt. WTF.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic. Verwijderd | 494 | 03-12-2003 15:47 | |
Muziek |
fototopic paco de taco | 258 | 29-11-2003 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Fototopic Dreamerfly | 60 | 31-08-2003 19:53 | |
Lifestyle |