Advertentie | |
|
![]() |
|
Thuis heb ik 's avonds vaak een pyama aan met een vest erover. Hiermee ga ik echt niet over straat, en dat lijkt me nogal logisch.
Verder draag ik als ik thuis ben wel eens kleren die beetje oud zijn. Nouja, die ik NOG niet weg wil gooien maar amper draag. Ik hou wel van mooie kleren, dus ik draag ze echt niet alleen voor andere mensen. Ik doe kleren aan die ik mooi vind. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag thuis vaak een ranzige grijze joggingbroek, en die doe ik ook gerust aan naar de winkel. Ik woon hier al 1,5 jaar, en die mensen die bij de AH werken weten zo langzamerhand wel dat ik er ook wel normaal uit kan zien. Bij feestjes/uitgaan draag ik vaak ook gewoon kleren die ik normaal thuis ook aan zou trekken. Simpel shirtje met een broek, soms een jurkje enz. Festivals en vakantie is dan wel weer wat anders, haha. Daar stop ik gewoon lelijke kleren in m'n tas en vooral handige kleren, omdat die wel kapot mogen. Dan zie ik er dus wel stukken verrotter uit, maarja. Het is maar een vakantie/festival.
|
![]() |
|
ik trek op vakantie juist extra leuke kleren aan om de vakantie te vieren!
maar goed, geen bloesjes ofzo, maar die draag ik sowieso niet.
||
Citaat:
Ik trek als ik de deur uitga niks anders aan dan wanneer ik thuis ben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Ban bepaalde kledingmerken in uitgaansgelegenheden tribal girl | 84 | 11-02-2005 17:45 | |
Lifestyle |
Allez zeg op, waarmee verhult u uw romp? Malle AeP?...LePrA Verwijderd | 493 | 23-06-2004 19:24 | |
Advies: geen hoofddoek op school Isa | 366 | 22-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
verantwoording kledingkeuzes vrolijkevlinder | 111 | 30-11-2002 20:53 | |
Lifestyle |
Je vader of vriend willen aankleden , heb jij dat ook? Missy_X | 38 | 09-11-2002 22:00 |