![]() |
|
![]() |
naar aanleiding van dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=275777
volgens mij ben je nooit zelf in staat om te bepalen wat er veranderd zou zijn als je er ineens niet meer was ikzelf zou aan 2 mensen denken die wat andere msn gesprekjes zouden moeten zoeken, maar als je zo eens bij ze kijkt raken ze in paniek als ze maar even denken dat stemmen overhand krijgen daarnaast blijkt dat heel veel mensen die mij even kent ik een grote plek in hhun hart inneem. maak je een geintje en blijken ze er al een week naar uit te zien om je te spreken. dat laten ze echter nooiut merken, maar als je goed luisterd merk je het wel op dus de vraag is: denk jij dat een persoon zijn eigen invloed op de wereld kan beoordelen??
|
![]() |
||
Citaat:
Heb gej..had van iemands nick op msn. For the whole world you're sombody. For somebody you're the whole world. And that somebody is me. (Tja, wat kan ik zeggen. Ze hebben nu 5 maanden verkering)
|
|