Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2002, 21:24
Verwijderd
kijk: je bent smoor op iemand(ik niet )
maar dan denk je steeds: ow is die ook maar op mij etc.
maar wat is het probleem, je ziet steeds van die dingen en dat zie je dan als een teken. maar je weet nooit of het echt is(volgen jullie me nog, ik post zo nog wel ff een samenvating)
hoe weet je nu of zo'n teken echt is

Samenvating:
hoe weet je zeker of iemand anders ook op jou is(zonder dat dat persoon het zegt, dus meer lichaamstaal)

thank you for reading this shit....

srry moest ff.

~Gokubjorn AKA Mr. Chi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2002, 21:27
Roos
Roos is offline
Lichaamstaal?

net iets dichterbij staan dan nodig is
aanrakingen
oogopslag.. hij/zij kijkt je bewust aan
Tja moeilijkte omschrijven.. het zijn juist die hele kleine dingetjes als gezichtsuitdrukking etc.die het hem doen..

Bij praten:
complimentjes
veel lachen
meisjes zitten dan vaak aan hun haar

Tja en algemene dingen als: interesse tonen, moeite doen om bij jou te kunnen staa, etc.
Oud 23-11-2002, 21:42
Verwijderd
Ja, Rosi noemt al een heleboel dingen op. Ikzelf toon interesse door blikken te beantwoorden, net iets langer iemands blik vast te houden, naar iemand te glimlachen, bij iemand in de buurt gaan staan etc.

Mja, ik kan me wel voorstellen wat je bedoeld.. Een jongen vorige week bij het uitgaan deed precies al deze dingen, maar het was toch absoluut niet duidelijk of ie mn interesse nou beantwoorde of niet. Hij stond eerst aan de andere kant van de zaal, ik stond een beetje te kijken, hij keek wel terug. Ineens was ie weg, ik keek om me heen, stond ie ineens naast me te dansen.. Ik ging daar ook dansen, hij bleef in de buurt dansen, we dansten zo een beetje met elkaar, heel dicht bij elkaar. Hij keek me wel aan steeds, glimlachte vaak en glimlachte toen ik weg ging nog naar me. Nou ja, nu klinkt het als ik het teruglees alsof ie duidelijk interesse had, maar geloof me.. het was echt niet duidelijk want ja.. waarom ondernam ie dan verder geen actie, zei hij niks of wat dan ook. Ik weet niet, een vriendin van me hield het ook in de gaten en kon het ook niet echt opmaken..

Dusss.. als je nu echt zeker wil weten of iemand jou ook leuk vind, moet je toch wat meer stappen ondernemen, want volgens mij valt uit lichaamstaal nooit echt zekerheid op te maken. Ga es een praatje maken, daar zitten veel signalen in. Rosi noemt die al op.. of ze interesse toont in wat je zegt, of ze echt terugpraat, of ze haar aandacht echt op jou richt of bijvoorbeeld steeds om zich heen kijkt, eventueel complimentjes, dichter bij je gaan staan etc.

dus wil je zekerheid, make your move!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ja, Rosi noemt al een heleboel dingen op. Ikzelf toon interesse door blikken te beantwoorden, net iets langer iemands blik vast te houden, naar iemand te glimlachen, bij iemand in de buurt gaan staan etc.

Mja, ik kan me wel voorstellen wat je bedoeld.. Een jongen vorige week bij het uitgaan deed precies al deze dingen, maar het was toch absoluut niet duidelijk of ie mn interesse nou beantwoorde of niet. Hij stond eerst aan de andere kant van de zaal, ik stond een beetje te kijken, hij keek wel terug. Ineens was ie weg, ik keek om me heen, stond ie ineens naast me te dansen.. Ik ging daar ook dansen, hij bleef in de buurt dansen, we dansten zo een beetje met elkaar, heel dicht bij elkaar. Hij keek me wel aan steeds, glimlachte vaak en glimlachte toen ik weg ging nog naar me. Nou ja, nu klinkt het als ik het teruglees alsof ie duidelijk interesse had, maar geloof me.. het was echt niet duidelijk want ja.. waarom ondernam ie dan verder geen actie, zei hij niks of wat dan ook. Ik weet niet, een vriendin van me hield het ook in de gaten en kon het ook niet echt opmaken..

Dusss.. als je nu echt zeker wil weten of iemand jou ook leuk vind, moet je toch wat meer stappen ondernemen, want volgens mij valt uit lichaamstaal nooit echt zekerheid op te maken. Ga es een praatje maken, daar zitten veel signalen in. Rosi noemt die al op.. of ze interesse toont in wat je zegt, of ze echt terugpraat, of ze haar aandacht echt op jou richt of bijvoorbeeld steeds om zich heen kijkt, eventueel complimentjes, dichter bij je gaan staan etc.

dus wil je zekerheid, make your move!
roger that.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:45
Narrator
Narrator is offline
- ze lacht om al je grapjes, zelfs als ze flauw zijn.
- pupillen verwijden als ze je aankijkt of ziet
- ze zelf praatjes met je komt maken
- ze moeite voor je doet (op wat voor manier dan ook)
- ze met haar lichaam naar je toegedraaid zit als je met haar praat (of in ieder geval zoveel mogelijk).
- ze je oogcontact niet vermijd (wat niet altijd geldt, want sommige mensen vinden oogcontact maken gewoon moeilijk)
- ze een open houding naar je aanneemt, dus niet met de armen over elkaar enzo.
- ze over je praat tegen anderen terwijl je er niet bent
- ze dingen over je weet die jij haar niet verteld hebt (ze heeft anderen over je gevraagd of is zelf op zoek gegaan).

Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Gokubjorn schreef:
roger that.
huh?? roger that?????

wat bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:01
Narrator
Narrator is offline
Het is Engels en betekent: "ontvangen en begrepen".
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:14
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Offtopic: Toch altijd leuk als er nog mensen zijn die dat niet begrijpen
Oud 24-11-2002, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Raptor schreef:
euh... okeej

weer wat geleerd
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 19:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
rosi schreef:

meisjes zitten dan vaak aan hun haar

k zit dan vaak aan mn neus
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 19:36
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef:
k zit dan vaak aan mn neus
haha, daar krijg ik een heel verkeerd beeld bij?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
haha, daar krijg ik een heel verkeerd beeld bij?
Doe ik ook hoor. Alsof ik er wat heb zitten. Of dat ik erlang wrijf. Ik moet dan gewoon wat te doen hebben met mijn handen. maar een pen ofzow is natuurlijk makkelijker
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 20:51
Verwijderd
Tis allemaal een beetje offtopic
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 22:08
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
net iets te lang aan kijken dan nodig is.
Oud 25-11-2002, 06:44
Verwijderd
Citaat:
het dappere meisje schreef:
net iets te lang aan kijken dan nodig is.
kan ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten