Ja, Rosi noemt al een heleboel dingen op. Ikzelf toon interesse door blikken te beantwoorden, net iets langer iemands blik vast te houden, naar iemand te glimlachen, bij iemand in de buurt gaan staan etc.
Mja, ik kan me wel voorstellen wat je bedoeld.. Een jongen vorige week bij het uitgaan deed precies al deze dingen, maar het was toch absoluut niet duidelijk of ie mn interesse nou beantwoorde of niet. Hij stond eerst aan de andere kant van de zaal, ik stond een beetje te kijken, hij keek wel terug. Ineens was ie weg, ik keek om me heen, stond ie ineens naast me te dansen.. Ik ging daar ook dansen, hij bleef in de buurt dansen, we dansten zo een beetje met elkaar, heel dicht bij elkaar. Hij keek me wel aan steeds, glimlachte vaak en glimlachte toen ik weg ging nog naar me. Nou ja, nu klinkt het als ik het teruglees alsof ie duidelijk interesse had, maar geloof me.. het was echt niet duidelijk want ja.. waarom ondernam ie dan verder geen actie, zei hij niks of wat dan ook. Ik weet niet, een vriendin van me hield het ook in de gaten en kon het ook niet echt opmaken..
Dusss.. als je nu echt zeker wil weten of iemand jou ook leuk vind, moet je toch wat meer stappen ondernemen, want volgens mij valt uit lichaamstaal nooit echt zekerheid op te maken. Ga es een praatje maken, daar zitten veel signalen in. Rosi noemt die al op.. of ze interesse toont in wat je zegt, of ze echt terugpraat, of ze haar aandacht echt op jou richt of bijvoorbeeld steeds om zich heen kijkt, eventueel complimentjes, dichter bij je gaan staan etc.
dus wil je zekerheid, make your move!
|