Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2009, 14:33
sojamelk
sojamelk is offline
Beste mensen,

Ik heb gisteren de Tourmaline Charged Protecting Lotion SPF 15/OIL-FREE gekocht in een van de Aveda salons. Heb hem gisteren en vandaag gebruikt, maar vond hem jammer genoeg niet fijn voor mijn gezicht. Helaas kan ik hem niet terugbrengen naar de winkel, omdat ik hem geopend en gebruikt heb. Graag zou ik het hier willen doorverkopen. Ik heb het bonnetje en het doosje uiteraard nog, zodat je kunt zien dat het gisteren is aangeschaft. En de twee keer dat ik het gebruikt heb, heb ik echt maar een heel klein beetje gebruikt, dus het is zo goed als nieuw.

Meer info over de lotion:

'Tourmaline Charged Protecting Lotion SPF 5/OIL-FREE

Lichte, vetvrije formule bouwt de vochtbalans van de huid weer op met pure plantenextracten en toermalijn, een energierijk mineraal, en beschermt de huid tegen de zon en andere schadelijke invloeden van buitenaf.'

Ik heb het gekocht voor 56 euro, ik verkoop het voor 45 euro incl verzendkosten. Het bonnentje en het doosje krijg je erbij.

Voor meer info over de bestanddelen van het product en om reacties te lezen van mensen die het product gebruiken/gebruikt hebben, zie hier: http://www.aveda.com/templates/produ...CT_ID=PROD5884

Degene die geinteresseerd is, kan een reactie achterlaten of reageren via PM.

Groet,

Sojamelk

P.s: wat hygiene betreft; het zit in een flesje met een pompje. Dat is erg handig ter voorkoming van de verspreiding van bacterien. Ik ben er dus niet in geweest met mn vingers.
Oud 15-04-2009, 14:37
sojamelk
sojamelk is offline
B.t.w: ik heb dezelfde topic op 13 april geopend op vraag en aanbod! Dezelfde tekst heb ik gekopieerd en hier geplakt. De creme is dus gekocht op zaterdag (op 13 april was dat gisteren)!
Oud 15-04-2009, 14:46
sojamelk
sojamelk is offline
En weet hier iemand toevallig ook of het ook mogelijk is om het terug te brengen naar de Aveda salon waar ik het gekocht heb, ondanks dat ik het geopend en gebruikt heb? Ik wil dan wel mn geld terug en geen waardebon, aangezien ik verder geen gebruik maak van producten en diensten van Aveda. 56 euro is namelijk niet niks.
Oud 15-04-2009, 15:07
Verwijderd
Eén topic per onderwerp is voldoende en het topic hoort op V&A (waar je het ook al neer gezet hebt) en niet op L&G, dus sluit ik deze.
Topic gesloten

Regels voor berichten