Advertentie | |
|
![]() |
|
als je mag blowen na het halen van je havo neem ik aan dat ze denken dat je schoolresultaten er op achteruit gaan. belachelijke "regeling" btw maar daar zal ik verder maar niet op ingaan.
maar als je zegt dat je het al anderhalf jaar doet en als je cijfers op school goed zijn, zouden ze er niet over moeten zeiken. ouders kennende zullen ze wel gaan zeiken dus misschien beter niet vertellen dat je blowt. snap trouwens sowieso niet wat het punt is, blijkbaar gaat liegen je goed af dus zeg gewoon zoals eerder werd genoemd dat je t weggeeft of verkoopt oid |
![]() |
||
Citaat:
![]() gelukkig mag ik wel smoken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ok, ben klaar
![]() tis wel lekker spul ![]() het smaakt naar boterhamzakjes wiet en ik heb het een naam gegeven: Rainy Days ![]() en ik ben er wel gaar van niet echt duf (was wel waterpijp ![]() ![]() maja... strax komt me ma thuis... en ze wou het met me knippen enzow... maja... twas beter zo dan dat ik met der ging knippen ![]() ik zal weg zeggen dat ik af en toe blow en dat ik het wil houden om op te roken... En dat het helemaal niet zo slecht voor je is, want ik doe het zonder tabak. En dat ik het met mate doe enzow... wow ben kentter ![]() |
![]() |
|
|