![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, als TS zich er goed bij voelt, moet ze zeker seks hebben met haar vriend. |
![]() |
|
Ik vind het te jong, punt.
Er wordt hier gezegd: "als je er klaar voor bent moet je het doen." Of: "als je volwassen bent voor je leeftijd, dan moet het kunnen". Maar alstublieft, hoe waren we toen we 14 waren? We dachten allemaal dat we volwassen waren (of toch volwassener dan leeftijdsgenoten) terwijl 90 % later beseft dat dit verkeerd was. En 'klaar zijn voor sex'. Als je 14 bent, besef je meestal nog niet eens wat dat betekent. Ja, er zijn uitzonderingen, maar die zijn heel gering! Mijn advies: wacht, je hebt nog je hele leven om sex te hebben, het hoeft niet perse nu, echt waar je zal er later allicht blij mee zijn dat je wachtte. Je hebt nog jaren om je 'schade in te halen'. En als je vriend hierop negatief reageert weet je direct met wat voor iemand je te maken hebt... ik mag een beetje ouderwets klinken maar dan is dat maar zo. Toen ik 14 was, wist ik zelfs nog maar half wat sex was!
|
mijn vriendin was ook net 14
![]() maar zij zat toen wel al een jaar in een relatie. ze is nu bijna 16 en is nog altijd met die jongen ![]() dus je hoeft nie altijd een fout te maken als je zo jong bent.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
te jong... Anaïs | 55 | 19-01-2005 18:14 | |
Seksualiteit |
Te Jong of niet ? An0ni3m | 105 | 30-12-2004 22:14 | |
Seksualiteit |
Te jong? Ann-Sophie | 84 | 11-05-2004 01:33 | |
Seksualiteit |
ben ik te jong?? bloemenmeid | 32 | 24-04-2002 16:09 | |
Verhalen & Gedichten |
te jong voor mezelf ( geen gedicht, eerder soort verhaal) sunflouwer | 1 | 23-04-2002 08:58 | |
Verhalen & Gedichten |
te jong Da Girl | 2 | 05-09-2001 16:49 |