Advertentie | |
|
![]() |
|
Als koninklijke familie die bij die aanslag staat snap ik het ook helemaal. Maar ik vond het een beetje stom om alles per direct in andere steden (wat dan niet met de koningin die langskomt te maken heeft) af te gaan lasten.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En natuurlijk gaan er meer mensen dood en is vier eigenlijk niets, maar juist de plaats, tijd en de manier waarop bepaalt waarom mensen het nu zo erg vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het bijzonder logisch dat alle gemeentelijke georganiseerde evenementen afgelast of versobert werden. We hebben het hier wel om een AANSLAG op ONZE Koningin hoor! En dat op zo'n fantastisch feest! Iedereen is dan vrolijk, gelukkig, viert met iedereen feest. Het is niet belangrijk welke baan je hebt, of wat je doet thuis, of wat je ooit hebt gezegd tegen iemand: iedereen is welkom en hoort erbij. En dát is gisteren nietig verklaard.
Ik vind het doodnormaal dat de vlaggen worden weggehaald of halfstok worden gehangen. Een idioot die door de mensenmassa rijdt waardoor mensen door de lucht vliegen en ernstig gewond raken... dat is niet zomaar iets hoor! Er zijn miljoenen mensen die het live op televisie hebben gezien of er - erger nog - echt bij waren in Apeldoorn. Ik vind het afschuwelijk wat er is gebeurt. Ik heb er niet eens de juiste woorden voor. Op dit moment zijn er overigens al 6 doden waaronder (en dat vind ik eigenlijk jammer) de dader zelf. Overigens vind ik het niet respectloos als mensen verder zijn gegaan met feestvieren. Wat is veel mooier vindt is hoe geschrokken iedereen is... want je viert wel met z'n allen feest en als je dan ook met z'n allen zo hierop kunt reageren, laat wel zien dat ons land behoorlijk hecht is. Ook al lijkt dit niet altijd zo. Wat ik jammerlijk vindt, is dat er vreselijk veel mensen pas na afloop van het drama hebben gehoord, maar dat is niet meer dan logisch en niemand treft daarover schuld of afwijzing of wat dan ook. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn Koninginnedag was alternatief, maar eigenlijk leek het net echt.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ja want als we medeleven moesten tonen met iedereen die zou sterven of bijna zou sterven, ja dan hadden we een gezellig leven.
![]()
|
Ik vind het ook naar hoor, sta je daar lekker feest te vieren, word je aangereden. Ik kijk sowieso nooit naar het nieuws of dingen als hart van Nederland, daar word ik alleen maar depri van als er elke dag mensen doodgaan. Ik vind eigenlijk dat dit niet erger moet zijn eigenlijk dan een 'gewone' moord, omdat dat net zo erg is.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik een 'gewone' moord 'zie gebeuren' (live op TV of in het echt of later op beelden) dan ben ik ook diep geschokt hoor.
Laatst gewijzigd op 01-05-2009 om 21:49. |
![]() |
|
Het is natuurlijk erg naar allemaal, maar op een gegeven moment is alles wel gezegd en zijn alle beelden al 100x op tv geweest, en dan mag het ook wel weer eens over wat anders gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En idd @Hanneke, of dat je nooit meer vuurwerk kunt gebruiken zonder bijsmaak na de vuurwerkramp... vind dat de media weer eens hysterisch op de loop gaat met een nare gebeurtenis en dat het daardoor juist smakeloos wordt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind het dus wel jammer/oppervlakkig dat je het viert maar niks met het koningshuis hebt. En ik vind dus omdat het om een aanslag gaat, het niet zomaar stom pech is zoals dat altijd wel plaatsvindt. |
![]() |
|
Ja hallo, koninginnedag is toch ook gewoon ingevoerd zonder rekening te houden met of mensen wel zoiets willen.
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|