Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet bij st*r nou nooit wie ze bedoelt
![]() ![]() Ik ga mijn grote liefde achterlaten. Nog maar vier dagen zon, zee, strand en Sint Maarten. Snik ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb alleen wel erg veel alleen tijd nu ![]()
||
Citaat:
|
Het gaat echt weer heel goed, nadat ik vorige week ineens niets meer van hem hoorde en daar een beetje twijfels over had. Gisteren was ik ff een avondje alleen thuis en toen kreeg ik ineens een smsje dat hij het zo leuk vond met me en de afgelopen dagen gaat het echt weer heel goed, fijn
![]() Alleen kunnen m'n vriend en m'n moeder nu ineens niet meer met elkaar overweg en ik weet echt niet hoe ik dat moet oplossen maar ik baal er wel van. Vooral omdat ik vandaag nog ben gaan helpen met behangen bij zijn ouders en ik met hun prima overweg kan. Waarom kan dat nou niet andersom?
||
Citaat:
![]() ot: Goedgoed! Zijn opzoek naar vakanties in Engeland. Kan ik hem eindelijk laten zien waarom ik zo verliefd ben op Engeland. Om de een of andere reden wil ik dat land heel graag delen met iedereen om wie ik geef.
|
Ik begin echt kansloze vormen aan te nemen
![]() Gisteren een zeer gezellig feest bij een vriendin en toen stond ik opeens te zoenen met een jongen die drie jaar jonger is, prachtig. Was leuk. En toen kwam ik terug van dat kleine incident en toen had ik opeens een gemiste oproep van mijn ex en daarna een smsje ' dat ik niet moest schrikken maar dat we elkaar vier maanden niet gesproken hadden en dat hij graag wilde weten hoe het met me ging en dat hij hoopte wat te horen' ECHT. waarom? Helemaal van de welbekende kaart. Net pas teruggesmst dat het uiteraard fantastisch met mij gaat en hoe zijn leven bevalt. Ben benieuwd of ie reageert. Het relationele leven is vreemd ![]() |
![]() |
|
komt goed meisje!
ik hoop echt dat je een toffe tijd gaat hebben daar! Ik heb ook wel momenten gehad dat ik dacht dat die 3 maanden niet voorbij zouden gaan maar als ik er nu aan terug denk vraag ik me echt af waar de tijd gebleven is. Ik hoop dat je genoeg vertrouwen in hem hebt om die 3 maanden door te komen na wat er gebeurd is? Maar volgens mij zat dat wel alweer goed ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() *knuffel* voor MazeMouse
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Hmja weer onrustig enzo, ik weet gewoon niet of het het toekomstige drama waard is allemaal. Maar ik wil wel een smsje of een mailtje weer ![]() |
![]() |
|
Dus! Terug van vakantie, was leuk, hip en gezellig. Samen met hem is leuk, alleen merk ik wel dat het dan ook wel weer fijn is om even alleen te zijn. Sowieso na zo'n vakantie, een week op elkaars lip zitten (ouders, bro & vriendlief), heb ik wat tijd voor mezelf nodig. Maar goed, het gaat nog steeds goed enzo.
Alleen God, wat is mijn broertje irritant. Je moet zo letten op wat je zegt omdat hij anders uit z'n panty gaat, hij is ongelofelijk kinderachtig en wraakzuchtig (klinkt overdreven, maar als iets niet naar zijn zin gaat, kan hij daar nog uren over doorgaan en jou ermee lastig vallen op wat voor manier dan ook), zegt maar al te graag dingen waarvan hij weet dat die gevoelig liggen... Getver. Andere kant is dat hij ook zo z'n goede momenten heeft waarop je met 'm kunt lachen en praten. Alleen weegt dat helaas vaak niet op tegen zijn slechte kanten ![]()
|
![]() |
Mijn grote liefde de laptop is overleden, dus heb liefdesverdriet. Bestanden zijn niet meer terug te halen, dus alles is weg. Baal nog meer van foto's van vrienden dan van mijn schoolverslagen die nog in geleverd moesten worden.
![]() Verder saai en alleen. En ik ben niet goed in flirten heb ik ontdekt... |
![]() |
||
Citaat:
|
Helemaal alleen in huis. Zonder vriendje en zonder hond
![]() Maar gelukkig zijn ze er morgen allebei weer. Het is nu zo stil ![]() Morgen zie ik ook mijn beste vriendin na 6maanden weer. We hebben een woordenwisseling gehad over iets doms en geen van ons nam de eerste stap om het weer goed te maken. Nou heb ik gister een mail gestuurd en nou komt ze morgen jeeej ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en nu, voelt alles nog precies hetzelfde? ennn ja ik begin het met de dag leuker te vinden hier ![]() ![]() |
![]() |
|
2 weken geleden wilde de seks jongen me opeens heel graag zien voordat hij op vakantie ing (??) maar dat is toen niet helemaal gelukt. Nu komt hij vannacht terug en wil hij me nog steeds graag zien, dus ik ben straks zo rond 2 uur bij hem want ik wil hem ook wel weer zien. En nu ben ik iedereen aan het overtuigen dat het echt GEEN booty call is
![]() ik weet echt niet wat het is met 'ons', we blijven elkaar maar opzoeken ook al hebben we al 40x gezegd dat het echt niet werkt tussen ons ik lijk wel gek Laatst gewijzigd op 04-05-2009 om 23:42. |
![]() |
|
![]() Gister was z'n vader jarig, was gezellig! Merk dat ik bij de familie hoor, wat goed voelt. En tussen ons gaat het goed, ik merk dat we steeds meer écht onszelf zijn. Niet altijd een succes, aangezien het inclusief chago etc. is, maar ach, het hoort erbij ![]()
|
Verwijderd
|
Zaterdagzaterdagzaterdag
![]() ![]() Vandaag is Ex jarig, heb m gesmst, maar niks teruggekregen. Ik denk dattie nog kwaad is, maar hoop t niet. Over een week of twee maar eens bellen, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
OT: Omaatje was weer lief vandaag. Merk wel dat ze sommige dingen door elkaar haalt, maar goed, ze is dan ook al 83. Toch grappig, m'n oma's proberen me altijd vol te proppen, alsof ik thuis iets tekort kom ![]() Vriendje komt morgen slapen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ja hij komt zo en dan gaan we geloof ik praten (ieh, wat is dat nu weer voor onzin... ik zweer het je, mannen zijn echt vrouwen aan het worden). Als dat lukt tenminste ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe zit het nu met die vent van jou dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Blij dat het bij jou zo goed gaat! Knuff @ grl.... Sterkte ermee meid. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wens je dat de wanhoop die je nu voelt snel verdampt en je hoop aan de horizon kan zien als de zon weer opkomt en de mist verdrijft.
|
![]() |
|
|