Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet verder vertellen he!
Ik ben in juni klaar met school en dan wil ik gaan werken en dan op reis, vrijwilligerswerk doen in Verweg. En dat moet ik dan via een of andere organisatie regelen, en aangezien ik graag naar Oost-Europa wil, maar daar vrij weinig info over kan vinden, ga ik gweoon allemaal ambassades aanschrijvne of zij me verder kunnen helpen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mbo, dus zo spectaculair is het ook niet. Ga hierna nog iets doen, wat weet ik niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik was in Rusland geweest. Topstad dat Moskou. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rusland lijkt me ook vet! Bosnie is echt gaaf, we hebben daar met school een basisschool opgeknapt en een instelling voor verstandelijk gehandicapten bezocht, was erg vet ![]() |
![]() |
|
Hehe als dat geen hbo sph wordt
![]() ![]() En wow. Mensen die dat daadwerkelijk doen zijn echt gaaf. Ik ben er zo één die zdegt dat die wel wil maar ondertussen heb ik niks gedaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan je wel een site geven van de organisatie waar mee wij zijn geweest, echt gaaf! Mail hen gewoon eens voor wat info, mobiliseer klasgenoten en ga! |
![]() |
|
Aight.
![]() Euh, ik heb bijna altijd wel iets in m'n handen, als ik met iemand sta te praten ofzo. Meestal m'n sleutels, maar eht kan alles zijn wat op dat moment in m'n broekzak zit. Als ik het doorheb stop ik het terug in m'n zak om er een paar minuten later achter te komen dat ik het toch weer vastheb. ![]()
|
Verwijderd
|
Kijk wat mijn vriendje dus doet (daarom kwam ik er op) als zijn tandpasta bijna op is, dan koopt hij (op tijd) nieuwe. Dan wil die weten hoe de nieuwe proef/smaakt/is en opent ie die.
Tot zo ver redelijk normaal denk ik, want dat doe ik ook? Maar vervolgens leegt ie niet meer de oude, dus op zijn badkamer op het plankje staat een rijtje met bijna lege tubes tandpasta. Dat is toch gek? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |