Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2009, 08:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De weersvoorspellingen voor komende dagen, met nadruk op dinsdag.
Jezus en dinsdag is gewoon de allerslechtste dag volgende week
Oud 03-05-2009, 09:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godverdegodver! Die sticker die over de bovenkant van m'n nieuwe Blues Brothers-dvd is geplakt is niet zo één die makkelijk eraf gaat overal stukjes sticker + lijmresten
Oud 03-05-2009, 11:11
Nona
Nona is offline
Citaat:
Jezus en dinsdag is gewoon de allerslechtste dag volgende week
Ja, dat is jammer.
Oud 03-05-2009, 13:47
Verwijderd
Ik ga naar wageningen dinsdag
Oud 03-05-2009, 14:27
Verwijderd
Dat de bloedbank maar tot 15:45 open is, en op de dagen dat ik vrij ben zijn ze altijd dicht, en op maandagen zijn ze wel 's avonds open maar eerst was het 2e paasdag en toen de dag vóór mijn verjaardag die ik liever niet zwakjes wilde doorbrengen en toen vroeg ik maar een nieuwe oproep en toen ik die kreeg werd ik ziek dus moet ik wéér een nieuwe oproep .
En dat die zin een ongrammaticale rant is.
Oud 03-05-2009, 19:42
Verwijderd
Mijn darmen zijn weer eens verstopt en ik heb gigantische buikpijn ;x
Oud 04-05-2009, 10:59
Verwijderd
Wakker gemaakt worden door de glazenwasser die naast je op je raam staat te bonken met z'n zeem.
Oud 04-05-2009, 11:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik word echt vreselijk moe van mezelf. De deadline van die domme paper komt steeds dichterbij, maar kan mezelf er niet toe zetten om eraan te beginnen
Oud 04-05-2009, 11:37
Philosophy
Philosophy is offline
Het feit dat m'n concentratie 0 is door die medicijnen en het gevoel dat over 2 weken de examens beginnen. Ik word er telkens wakker van zo zenuwachtig ben ik.
Oud 04-05-2009, 15:29
Verwijderd
Dat ik ziek ben (koorts, keel- en hoofdpijn, verkouden enzo) en dat iedereen me pest en flauwe dingen zegt over de mexicaanse griep..

HA-HA-HA!
Oud 04-05-2009, 15:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Arme Kunst
Oud 04-05-2009, 15:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heb ik verdorie met veel moeite eindelijk het logo van 3 van de 4 musea gevonden om op de voorkant van m'n paper te plempen, heeft dat fucking 4e museum geen goed logo dat ik kan gebruiken
Oud 05-05-2009, 12:46
Verwijderd
Hoe het is geregeld met de bussen hier: op de heenreis moet ik heel vaak naar een station een kilometer hier vandaan, en op de terugreis stopt de bus daar niet en stopt ie zo'n kilometer de andere kant op, en staat mijn fiets nog op die andere halte. ;x
Oud 05-05-2009, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Heb ik verdorie met veel moeite eindelijk het logo van 3 van de 4 musea gevonden om op de voorkant van m'n paper te plempen, heeft dat fucking 4e museum geen goed logo dat ik kan gebruiken
Welk museum is dat?
Oud 05-05-2009, 16:41
Verwijderd
Dat VERDOMME die stomme leasemaatschappij nog stééds geld van mijn rekening afschrijft, terwijl ze juist al het onterecht afgeschreven geld zouden terugstorten. Dat ze niet eens al het geld willen terugstorten wat ze ontrecht hebben afgeschreven omdat we zogenaamd die wasmachine twee maanden langer hebben gehad dan we 'm hadden. Dat die man aan de telefoon in december deed alsof het allemaal dóód simpel was en álles geregeld was en ik er nu nog stééds mee bezig ben.
Mensen, huur nóóit een wasmachine of droger bij Splashlease.
Oud 05-05-2009, 16:47
Verwijderd
Dat bepaalde topicstarters in het geniep accounts verwijderen!
Oud 05-05-2009, 16:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Welk museum is dat?
Museum van Loon
Oud 05-05-2009, 16:55
Verwijderd

Dat malle schild is dus hun logo. Waarom kun je die niet gebruiken? Omdat er allemaal dingen omheen staan? Ik wil dat best voor je uitgummen in Photoshop, dat is dertig seconden werk.
Oud 05-05-2009, 16:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die eerste is wel het beste, omdat het een witte achtergrond heeft. Maar die is niet heel duidelijk he.. Ik heb iig de tekst nodig + dat wapen. Zou super zijn als je dat even voor me zou willen proberen
Oud 05-05-2009, 17:16
Verwijderd
Goed, momentje.
Oud 05-05-2009, 17:21
Verwijderd
dat het nog 8 maand gaat duren voordat ik weer alles kan doen, bah!
Oud 05-05-2009, 17:28
Verwijderd
Zo, met een doorzichtige en met een witte achtergrond.

Oud 05-05-2009, 17:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je bent mijn held Dankjewel
Oud 05-05-2009, 21:01
Verwijderd
Ziet er een beetje uit als een Nintendo rpg-sprite. De eindbaas Tanakuchi die vuurballen schiet uit zijn puppy-ogen.
Oud 05-05-2009, 21:05
Calyx
Calyx is offline
Dat m'n vader familie is.
Oud 05-05-2009, 21:16
Verwijderd
Oud 06-05-2009, 01:32
Verwijderd
Dat ik de hele avond wel naar mijn vriendje mocht/moest kijken en met hem praatte enzo maar nietecht kon 'aanraken', niet kon knuffelen of weet ik veel, het was vreemd.
Oud 06-05-2009, 07:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wakker gemaakt worden door werklui onder je raam om 8 uur, die met grote wagens stenen in ijzeren bakken gooien
Oud 06-05-2009, 17:11
Miekje*
Miekje* is offline
Dat die stomme kutfoto's niet laden doen!
Oud 06-05-2009, 17:37
Neko*
Neko* is offline
Wat Miekjuh zegt!
Oud 06-05-2009, 17:42
Verwijderd
Sog van de bovenste plank.
Oud 06-05-2009, 17:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godverde........ had ik expres alle sites opengelaten die ik gebruikte bij mijn onderzoek voor m'n paper, loopt die fucking laptop he-le-maal vast en moet ik 'em opnieuw opstarten
Oud 06-05-2009, 18:53
Verwijderd
Mezelf. Dat ik drie jaar geleden noooooit van iemand onder de indruk was en dat ik tegenwoordig na één avond kletsen al helemaal door de kamer loop te stuiteren vanblijheid en me niet meer kan concentreren. Andere mensen hadden dit toen ze veertien waren.

Laatst gewijzigd op 06-05-2009 om 19:00.
Oud 06-05-2009, 18:58
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Mezelf. Dat is drie jaar geleden noooooit van iemand onder de indruk was en dat ik tegenwoordig na één avond kletsen al helemaal door de kamer loop te stuiteren vanblijheid en me niet meer kan concentreren. Andere mensen hadden dit toen ze veertien waren.
Ookal ben ik niet veel ouder. :')
Oud 06-05-2009, 20:45
Verwijderd
In een pokertoernooitje schakel ik iemand uit op de bubble met 33 tegen zijn AQ. Gaat die gozer vervolgens roepen 'calling with 33...you suck, noe' en een shortstack die dankzij mij dus in het geld kwam zei ook 'yes, you do'. Wtf, ondankbare hond! Ik heb maar gezegd 'fuck off' omdat ik geen zin had om uit te leggen dat ik met 33 de beste hand had. Heb vervolgens die tweede gozer ook uitgeschakeld om hem even in te wrijven dat ik beter ben. Maar ik eis op zijn minst een beetje fatsoen aan de pokertafel!
Oud 06-05-2009, 20:54
Allochthony
Allochthony is offline
Ik las 4x Pokemontoernooitje.
Oud 06-05-2009, 20:57
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Godverde........ had ik expres alle sites opengelaten die ik gebruikte bij mijn onderzoek voor m'n paper, loopt die fucking laptop he-le-maal vast en moet ik 'em opnieuw opstarten
Firefox
Oud 07-05-2009, 10:48
Verwijderd
Dacht ik dat ik 5 minuten te laat was voor het geplande overlegje met werkgroepgenoten, ben ik 55 minuten te vroeg
Oud 07-05-2009, 10:49
Verwijderd
Dat er niet even bij wordt gezegd dat men thuis een vaste relatie heeft.
Verwijderd
Ik ben een verjaardag vergeten van een goede vriendin
Verwijderd
Citaat:
Dacht ik dat ik 5 minuten te laat was voor het geplande overlegje met werkgroepgenoten, ben ik 55 minuten te vroeg
IJverig!
Oud 07-05-2009, 10:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aargh ik ben echt zo vreselijk ongeïnspireerd! Zit echt elke 10 minuten ofzo een zin te typen, het schiet gewoon niet op
Oud 07-05-2009, 11:12
Verwijderd
Citaat:
In een pokertoernooitje schakel ik iemand uit op de bubble met 33 tegen zijn AQ. Gaat die gozer vervolgens roepen 'calling with 33...you suck, noe' en een shortstack die dankzij mij dus in het geld kwam zei ook 'yes, you do'. Wtf, ondankbare hond! Ik heb maar gezegd 'fuck off' omdat ik geen zin had om uit te leggen dat ik met 33 de beste hand had. Heb vervolgens die tweede gozer ook uitgeschakeld om hem even in te wrijven dat ik beter ben. Maar ik eis op zijn minst een beetje fatsoen aan de pokertafel!
Iemand zei eens 'you suck' omdat ik elke keer als ik iemand van tafel speelde ik 'hahaha' postte.
Oud 07-05-2009, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Dat er niet even bij wordt gezegd dat men thuis een vaste relatie heeft.
Dat is gemeeen en dat vind ik ook vrij ambetant voor je!
Oud 07-05-2009, 13:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
M'n teringtyfus WLAN USB ding is alweer kapot, dus nu heb ik weer geen internet thuis.
Oud 07-05-2009, 16:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was er al bang voor, maar toch! Zit al maanden te wachten op een mooie kamer, maar dat meisje is nogal besluiteloos. Nou leek het er toch echt op dat ze weg zou gaan, maar nee hoor. Ze wil toch zeker nog een paar maanden blijven . Ondertussen ben ik in een tijdelijke kamer gegaan in de hoop dat zij in de tussentijd zou moven, maar nee. En nou moet ik over 3 weken uit deze kamer, en bah, nou moet ik gaan hospiteren en daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan .
Oud 07-05-2009, 18:06
Martiño
Martiño is offline
Dat mijn tante gisteren is overleden.
Oud 07-05-2009, 18:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aw Matino wat rot voor je gecondoleerd! En sterkte nog!
Oud 07-05-2009, 18:09
Verwijderd
Gecondoleerd, Martino.
Oud 07-05-2009, 18:10
Verwijderd
Arme martin *knuffelt*.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten