Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2009, 10:44
Verwijderd
Overigens is mijn stemming behoorlijk slecht op het moment dus daar kan het ook aan liggen.
Advertentie
Oud 07-05-2009, 10:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Iedereen is altijd zo hyperenthousiast over Zweden: kom er dan maar eens in de wintermaanden wonen. Natuurlijk, het is een schitterend land qua natuur, de uitgestrektheid is zeer plezant en de taal klinkt altijd vrolijk, maar die Zweden zelf, . Ik heb in heel mijn leven nog nooit zo'n collectief intovert, bot, chagrijnig en conformistisch volkje ontmoet. En de winter zelf is natuurlijk ook zwaar kut, dat wordt nog wel eens vergeten.
Ik ben meerdere keren in Zweden geweest, en heb nooit gevonden dat de Zweden zulke vervelende mensen zijn. Heb het altijd bijzonder naar m'n zin gehad . Nou was ik er dan natuurlijk in de zomer. Je moet ook gewoon niet in de winter naar Zweden gaan

Citaat:
Overigens is mijn stemming behoorlijk slecht op het moment dus daar kan het ook aan liggen.
Dat zou kunnen.
Oud 07-05-2009, 10:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar waarom is je stemming zo slecht dan Quis? Iets aan de hand?
Oud 07-05-2009, 10:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Never mind, volgens mij heb ik de oorzaak al in het ambetant-topic gelezen
Oud 07-05-2009, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ben meerdere keren in Zweden geweest, en heb nooit gevonden dat de Zweden zulke vervelende mensen zijn. Heb het altijd bijzonder naar m'n zin gehad . Nou was ik er dan natuurlijk in de zomer. Je moet ook gewoon niet in de winter naar Zweden gaan

Dat zou kunnen.
Er is sowieso al een groot verschil tussen het Zuiden en het midden/Noorden van het land. Toen ik in Göteborg was, stond ik versteld van de vriendelijkheid en openheid. En als vakantieland lijkt Zweden mij ook heerlijk, maar niet om te wonen/leven.
Oud 07-05-2009, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Never mind, volgens mij heb ik de oorzaak al in het ambetant-topic gelezen
Dat ja.
Oud 07-05-2009, 10:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat sucks Quis!
Oud 07-05-2009, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Dat ja.
Gaat het over die jongeman uit Californië? Zo ja, wat een mongool Die ben je liever kwijt dan rijk.
Oud 07-05-2009, 10:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Voordeel: geen moeilijk gedoe als je weer naar huis gaat.
Oud 07-05-2009, 10:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar goed, of dat een troost is...
Oud 07-05-2009, 10:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga maar chocola eten. Want rugpijn en zelfmedelijden.
Oud 07-05-2009, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Gaat het over die jongeman uit Californië? Zo ja, wat een mongool Die ben je liever kwijt dan rijk.
Inderdaad, inderdaad. Maar hij kwam juist over als een van de weinige jongens die ik hier tegen ben gekomen, die géén mongool was.

Citaat:
Voordeel: geen moeilijk gedoe als je weer naar huis gaat.
Yesss!
Oud 07-05-2009, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit echt een geniale titel ;x
Citaat:
ja gave titel
Oud 07-05-2009, 10:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mee eens
Oud 07-05-2009, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Mee eens
Ja, vind ik ook!
Oud 07-05-2009, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, inderdaad. Maar hij kwam juist over als een van de weinige jongens die ik hier tegen ben gekomen, die géén mongool was.
Schijn bedriegt.

Hoewel, misschien heeft hij het ook niet expres achtergehouden maar is hij gewoon zo iemand die vrij flirterig omgaat met meisjes, waardoor jij er meer in zag dan hij? Of is er al wat gebeurd tussen jullie?
Oud 07-05-2009, 11:08
Verwijderd
Ik snap niet zo goed waarom ik een samenvatting van m'n rapport moet typen, in principe is de conclusie bij een literatuurstudie ook een soort samenvatting. Nouja copy-pasta en klaar
Oud 07-05-2009, 11:09
Verwijderd
Oh, haha, een werkgroepgenootje is ook per ongeluk een halfuur te vroeg Wat zijn we toch een fijne retards met z'n allen. Gegroet mensen, ik ga eens snel een kopje koffie naar binnen gieten.
Oud 07-05-2009, 11:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dahag!
Oud 07-05-2009, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Schijn bedriegt.

Hoewel, misschien heeft hij het ook niet expres achtergehouden maar is hij gewoon zo iemand die vrij flirterig omgaat met meisjes, waardoor jij er meer in zag dan hij? Of is er al wat gebeurd tussen jullie?
Ja, dat denk ik ook. Al zou ik, Al ik zijn Californische vriendin was, niet blij zijn met zijn gedrag tegenover andere meiden, maar goed. Nee, nog niks echts, maar het zat er zo ''aan te komen.''
Oud 07-05-2009, 11:14
Verwijderd
Ach ja, het scheelt in elk geval een hoop gedoe en gezeik en het heeft me weer een lesje geleerd dus nu ga ik 'm gewoon net ze snel vergeten als dat ie ín mn hoofd terecht kwam.

Tijd voor essay!

Oud 07-05-2009, 11:17
Verwijderd
Hum.
Oud 07-05-2009, 11:20
Verwijderd
O mijn god. Ik kreeg net commentaar van m'n docent op m'n literatuurstudie. Hij vond het aantal bladzijden aan de lage kant . Hij zegt dat het normaal 40 pagina's inhoud heeft, verder was hij wel verbaasd over de hoeveelheid referenties.

Nou dat was nuttig commentaar Misschien moet ik maar een andere begeleider zoeken, deze man vergeet continu zijn afspraken of zegt ze af. Zijn nieuwe voorstel voor een afspraak is 27 mei, terwijl de deadline 23 mei is. Ik heb hem verder nog geen 1x gesproken en hij heeft ook nog geen inhoudelijk commentaar geleverd. Nou 23 mei is het gewoon af en dan kan hij de rambam krijgen.
Oud 07-05-2009, 11:20
Verwijderd
Continu.
Oud 07-05-2009, 11:21
Verwijderd
Citaat:
O mijn god. Ik kreeg net commentaar van m'n docent op m'n literatuurstudie. Hij vond het aantal bladzijden aan de lage kant . Hij zegt dat het normaal 40 pagina's inhoud heeft, verder was hij wel verbaasd over de hoeveelheid referenties.

Nou dat was nuttig commentaar Misschien moet ik maar een andere begeleider zoeken, deze man vergeet continu zijn afspraken of zegt ze af. Zijn nieuwe voorstel voor een afspraak is 27 mei, terwijl de deadline 23 mei is. Ik heb hem verder nog geen 1x gesproken en hij heeft ook nog geen inhoudelijk commentaar geleverd. Nou 23 mei is het gewoon af en dan kan hij de rambam krijgen.
pff
Oud 07-05-2009, 11:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb ineens heel erg zin om een vakantie te gaan plannen! Maar met wie enzo.. Hm ja.
Oud 07-05-2009, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ineens heel erg zin om een vakantie te gaan plannen! Maar met wie enzo.. Hm ja.
Alleen!
Oud 07-05-2009, 11:35
Verwijderd
Ik ben nog nooit op vakantie geweest sinds ik op mezelf woon. Omdat ik niet kan sparen en nooit geld heb :')
Oud 07-05-2009, 11:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Dat is wel heel lame.
Oud 07-05-2009, 11:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Alleen!
Nee ik ben een klein bang meisje dus ik doe nooit dingen alleen.
Oud 07-05-2009, 11:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zucht, en ik wil ook naar zoveel steden toe! Parijs, Londen, Barcelona, Rome, Venetië.. Keuzes keuzes..
Oud 07-05-2009, 11:40
Verwijderd
Bas, .
Oud 07-05-2009, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel heel lame.
Hij heeft net een studie gemaild waarvoor hij een 9 gaf. Het heeft 55 pagina's, maar die gast heeft echt alles heel uitgebreid uitgelegd op het triviale af. Bovendien heeft hij maar 35 referenties en heb ik meer dan het dubbele. Maar ik kan eventueel nog een hoofdstukje toevoegen over computer modellen, die man houdt van modellen en ik kan het ongeveer zo overnemen van die andere gast. Niet dat het veel nut heeft voor mijn rapport, maar als hij zich er dan op kan rukken vind ik het best.
Oud 07-05-2009, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Nee ik ben een klein bang meisje dus ik doe nooit dingen alleen.
Voor alles is een eerste keer! En als je een leuk hostel uitzoekt kom je vanzelf andere reizigers tegen. De dag dat ik een keer een heel lange dag alleen door Stockholm zwierf was een van de beste van mijn hele semester hier.
Oud 07-05-2009, 11:48
Verwijderd
Wat is er mis met deze zin?

There are several theories about the originate of neuropathic pain.
Oud 07-05-2009, 11:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hij heeft net een studie gemaild waarvoor hij een 9 gaf. Het heeft 55 pagina's, maar die gast heeft echt alles heel uitgebreid uitgelegd op het triviale af. Bovendien heeft hij maar 35 referenties en heb ik meer dan het dubbele. Maar ik kan eventueel nog een hoofdstukje toevoegen over computer modellen, die man houdt van modellen en ik kan het ongeveer zo overnemen van die andere gast. Niet dat het veel nut heeft voor mijn rapport, maar als hij zich er dan op kan rukken vind ik het best.
Hmm. Nouja, succes.
Oud 07-05-2009, 11:49
Verwijderd
Ik zou nooit alleen op vakantie gaan Ook niet alleen naar de bioscoop ofzo.
Oud 07-05-2009, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Alleen naar de bios <3. En dan vooral als je ook echt de enige in de zaal bent. <3 <3 <3
Oud 07-05-2009, 11:51
Verwijderd
Weet je wat ik kut vind? Dat ik ruim 2 weken geleden alweer een intakegesprek had voor een baantje dus en dat ik niks meer gehoord heb. Ik wilde uit principe niet zelf gaan bellen. Dus ik ga mn solli's hervatten!
Verwijderd
alleen naar de bios is juist leuk!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Voor alles is een eerste keer! En als je een leuk hostel uitzoekt kom je vanzelf andere reizigers tegen. De dag dat ik een keer een heel lange dag alleen door Stockholm zwierf was een van de beste van mijn hele semester hier.
Hm nee toch maar niet

Citaat:
Wat is er mis met deze zin?

There are several theories about the originate of neuropathic pain.
Is originate niet een werkwoord?

Citaat:
oˇrigiˇnation n.
oˇrigiˇnative adj.
oˇrigiˇnativeˇly adv.
oˇrigiˇnator n.
Citaat:
Ik ben vorige week twee keer in m'n eentje een dag in Amsterdam geweest. Dat was al heel wat voor mijn doen
Oud 07-05-2009, 11:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Alleen weggaan is ook veel minder leuk.
Oud 07-05-2009, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Alleen naar de bios <3. En dan vooral als je ook echt de enige in de zaal bent. <3 <3 <3
ja dat gebeurt toch nooit Dan zou ik het wel willen, maar dan nog liever dat mijn groepje de enige mensen zijn zeg mar.
Citaat:
Hm nee toch maar niet

Is originate niet een werkwoord?

Ik ben vorige week twee keer in m'n eentje een dag in Amsterdam geweest. Dat was al heel wat voor mijn doen
Haha als je een doel hebt ofo, maar ik zou niet gauw zelf gaan ofzo. Ik ga wel snel in mijn eentje de stad in omdat winkelen in je eentje een stukje effectiever is
Oud 07-05-2009, 11:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
@ DP: Dat vind ik ook Ik heb de laatste weken wel gemerkt dat ik alleen zijn heel prettig vind, maar niet heel lang achter elkaar. Leuker om met een vriendin te gaan
Oud 07-05-2009, 11:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
En ik moet echt even goed nadenken met wie het leuk zou zijn.. Ten eerste ivm mijn vermoeidheid, als ik met iemand ga die de hele tijd loopt te stuiteren word ik echt gek en ten tweede wil ik wel graag naar een paar musea, en er zijn veel mensen die dat echt helemaal niks vinden.

*denkt na*
Oud 07-05-2009, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Hah, ja ik wilde ook al 'sorry zon' posten
sorry zon reclame
Oud 07-05-2009, 12:01
Verwijderd
Citaat:
En ik moet echt even goed nadenken met wie het leuk zou zijn.. Ten eerste ivm mijn vermoeidheid, als ik met iemand ga die de hele tijd loopt te stuiteren word ik echt gek en ten tweede wil ik wel graag naar een paar musea, en er zijn veel mensen die dat echt helemaal niks vinden.

*denkt na*
*wiebel*
Oud 07-05-2009, 12:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@ DP: Dat vind ik ook Ik heb de laatste weken wel gemerkt dat ik alleen zijn heel prettig vind, maar niet heel lang achter elkaar. Leuker om met een vriendin te gaan
Alleen zijn is prima, alleen weggaan alleen niet. Met vrienden zijn is sowieso goed.
Oud 07-05-2009, 12:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
*wiebel*
*in water kieper*
Oud 07-05-2009, 12:06
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten