Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik 14, hij 16. heb bijna 5 weken met hem gehad, maar hij bleek player te zijn en moest me zo nodig heel lullig via msn dumpen
(zie topic Players;; http://forum.scholieren.com/showthre...9#post29252629) |
![]() |
|
Hmm. In de eerste klas van de middelbare school heb ik een maand een vriendje gehad en daarmee ook voor het eerst gezoend, maar dat kan ik me bijna niet meer herinneren
![]() Daarna op mijn 18e met een jongen van 21 maar na 3 weken kwam ik erachter dat dat hele relatie-idee me toch nog helemaal niet zo aansprak. Was hij niet zo blij mee. Toen ik net 19 was kreeg ik iets met mijn huidige vriend en dat zie ik als mijn eerste 'echte' verkering/relatie. Ik ben nog steeds met hem samen, maar het is tussendoor (na een jaar) wel uit geweest.
|
Verwijderd
|
ik heb twee weken terug een foto van mij en mn eerste vriendje gemaakt tijdens de reunie van onze middelbare. We gingen bij de kachel staan waar we destijds ook altijd met het clubjes stonden. Echt fantastische foto geworden en een erg leuk moment
![]() daar moest ik even aan denken door dit topic ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn hele verhaal, verkeerde keuzes?? anoniembenik | 9 | 01-05-2014 22:17 | |
Liefde & Relatie |
eerste relatie thinky | 104 | 04-11-2004 16:43 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer had je voor ut eerst verkering??? relisys | 78 | 19-04-2004 18:26 | |
Seksualiteit |
Wanneer deed je dat en dat... Some | 46 | 02-06-2003 06:15 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 | |
Liefde & Relatie |
1e keer (verkering, zoenen, seks, enz.) over-hyped? Help! emperor crono | 4 | 06-11-2002 20:48 |