| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.deregentes.nl/agenda/genre/divers/
derde voorstelling. |
|
|
|
|
Leven en liefhebben, Lesbia mijn!
En alle praatjes van deftige heeren laat die ons niets dan een rookwolkje zijn! Zonnen gaan onder om weder te keeren; maar als ons daglicht is ondergegaan, zal ons het eeuwige duister verteren. Kus mij dus duizendmaal, spoedig gedaan! Honderdmaal, duizendmaal, tel je ze alle? Telkens opnieuw weer van voren af aan! Als het ons duizelt van al die getallen, gooien wij 't optellen fluks over boord. Dan kan geen nijdas ons 't kussen vergallen, als hij van zooveel tienduizenden hoort.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond die van dat ''aardig nieuw boekje, pas gepolijst met puimsteen'' ook altijd heel leuk. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Jakop Ahlbom is een mime-regisseur die briljante decors heeft, met allerlei trucjes en gekke onverwachte dingen (mensen die in tv's verdwijnen of uit wasbakken tevoorschijn komen ofzo). Voorstellingen: 'Vielfalt' en 'De architect'. Verder denk ik er nog even over na. Oh wacht, een paar jaar geleden speelde 'Eiland' van Orkater, dat had ook wel een gaaf decor. |
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Oh en de soepnazi <3333
|
|
|
Verwijderd
|
Leven en liefhebben, Lesbia mijn!
En alle praatjes van deftige heeren laat die ons niets dan een rookwolkje zijn! Zonnen gaan onder om weder te keeren; maar als ons daglicht is ondergegaan, zal ons het eeuwige duister verteren. Kus mij dus duizendmaal, spoedig gedaan! Honderdmaal, duizendmaal, tel je ze alle? Telkens opnieuw weer van voren af aan! Als het ons duizelt van al die getallen, gooien wij 't optellen fluks over boord. Dan kan geen nijdas ons 't kussen vergallen, als hij van zooveel tienduizenden hoort. Leuker dan seinfeld. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dat stuk afdoet als alleen maar ranzig, is dat heel erg jammer.
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|