Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2009, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Goed geslapen allemaal, zonnetjes?
Yes! Jij ook?
Advertentie
Oud 12-05-2009, 09:28
Verwijderd
Jawel! Wat hebben jullie vandaag allemaal voor spannends op de planning staan?
Oud 12-05-2009, 09:32
Verwijderd
Essay afschrijven (spannend ivm deadline) en dan werken in een soort van studentenvereniging pub/keuken.
Oud 12-05-2009, 09:32
Verwijderd
Dat lijkt me een groot gevoel van vrijheid missy
Oud 12-05-2009, 09:34
Missy
Missy is offline
Citaat:
Dat lijkt me een groot gevoel van vrijheid missy
Ik denk dat ik als eerste naar de McDrive ga met mijn vriend.
Oud 12-05-2009, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik als eerste naar de McDrive ga met mijn vriend.
Oud 12-05-2009, 09:37
Missy
Missy is offline
Hij is er. Dag.
Oud 12-05-2009, 09:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dag.
Oud 12-05-2009, 09:41
Tink*
Tink* is offline
Sommige mensen zijn echt retarded ofzo. Ik zoek namens een vereniging een nieuwe trainingsruimte en zo'n vrouw wilde weten hoe groot dat dan moest zijn. Dus mail ik dat ik het niet zo goed weet maar dat het iets van >40 m2 is. Krijg ik een mail terug met dat ze toch graag duidelijk wil hoeveel m2 het moet zijn. Ja mens ik heb toch niet voor niets >40 m2 gezegd.
Oud 12-05-2009, 10:08
Verwijderd
Maar geliefde tink, 250m2 is ook boven de 40 en dat is toch heel wat duurder dan 45m2~!~
Oud 12-05-2009, 10:09
Tink*
Tink* is offline
Nou die loodgieter mag ook wel eens komen. Hij zou om tien uur bellen wanneer ie er zou zijn. Ik heb nog meer te doen vandaag.
Oud 12-05-2009, 10:11
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar geliefde tink, 250m2 is ook boven de 40 en dat is toch heel wat duurder dan 45m2~!~
Ja maar ze wil weten hoe groot het moet zijn.. en dat had ik al gezegd. En ik neem aan dat zij ook wel kan inschatten aan de hand van wat voor vereniging wij zijn dat we geen 250 m2 nodig hebben, sowieso... vind maar eens een ruimte van dat formaat.
Oud 12-05-2009, 10:15
Verwijderd
Als jij het niet kunt inschatten, hoe moet zij dat dan doen .,
Oud 12-05-2009, 10:22
Tink*
Tink* is offline
Ik heb toch een aantal m2 gegeven.
Oud 12-05-2009, 11:37
Verwijderd
Wat een fijn weertje he
Oud 12-05-2009, 11:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
[drama uitbarsting] Omg omg omg heb net bij een kamer gekeken en moet morgen zeggen of ik 'em wil of niet en en en dat is veel te snel en beslissingen nemen kan ik niet zo goed [/drama uitbarsting]
Oud 12-05-2009, 11:52
Tink*
Tink* is offline
Nou rustig maar, vertel eens over die kamer.
Oud 12-05-2009, 11:52
Verwijderd
Ah, je hebt nog een hele dag! Maak een voors- en tegenslijstje leg het aan ons voor
Oud 12-05-2009, 11:54
Verwijderd
Ik ga vanmiddag gezellig mijn bikinilijn laten harsen [/tmi]
Oud 12-05-2009, 11:54
Verwijderd
ohw chick rock, vertel wat voor kamer?
Oud 12-05-2009, 11:55
Tink*
Tink* is offline
Auwie Katje!
Oud 12-05-2009, 11:56
Verwijderd
Ware woorden.
Oud 12-05-2009, 12:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou rustig maar, vertel eens over die kamer.
Citaat:
Ah, je hebt nog een hele dag! Maak een voors- en tegenslijstje leg het aan ons voor
Citaat:
ohw chick rock, vertel wat voor kamer?
He jongens als ik jullie toch niet had

Oke, het is een grooooote kamer, of liever gezegd, 2 kamers. Eentje van 12m2, daar zit de keuken (eigen!) bij in. Oja en een balkon (eigen!) eraan. De andere kamer is 18m2. Badkamer (klein en beetje vies , maar ja waar is dat niet zo) delen met 2 huisgenoten. Straat: Radijsstraat, is iets van 10 minuten fietsen van centrum, en kwartier van station. Huurprijs 250 excl. komt denk ik max 100 euro bovenop.

Wat ik wel dubieus vond is dat de huisbaas eerste maand huur contant wilde, en ook nog 100 euro () administratiekosten contant. Of is dat normaal?

Wat ertegen pleit: verder van centrum dan ik eigenlijk wilde (ja ik weet het, eigenlijk best dichtbij maar ivm vermoeidheid enzo), heb de huisgenoten niet ontmoet, en er zit een vaste lelijke enorme hoogslaper in, die ik er eigenlijk liever uit zou slopen. Verder dat ik er op 1 juni in kan, terwijl ik 31 mei uit deze kamer moet. Kan in principe wel, maar kamer moet wel echt opgeknapt worden (nieuwe vloer, likje verf etc). Dus niet heel handig.

Voor: groot, niet te duur, eigen keuken, balkon.
Oud 12-05-2009, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vanmiddag gezellig mijn bikinilijn laten harsen [/tmi]
Oh wat dapper! Qua pijn, en qua dat ze je vagijn zien!
Verwijderd
Contant is niet erg, als je maar schriftelijk een bevestiging hebt staan dat je dat geld hebt betaald (en terug kunt krijgen?). Mag je beginnen met opknappen voor je er in kunt, als je daar overlegt, misschien dat er stiekem al eventjes niemand in zit?

Ik denk dat je heel blij mag zijn met een eigen keuken en de huur is niet echt hoog voor wat je krijgt? Het lijkt me wel dat je die huisgenoten wilt zien vooraf, wat weet je over hen?
Verwijderd
Hey Kunst
Oud 12-05-2009, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Oh wat dapper! Qua pijn, en qua dat ze je vagijn zien!
Welnee, alleen mijn onderbroek!
Oud 12-05-2009, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Welnee, alleen mijn onderbroek!
Haha, oke.
Tink*
Tink* is offline
Heet die huisbaas toevallig Veenboer? Mijn oude huisbaas wilde namelijk ook 100 administratiekosten en de maand huur als borg.

Die hoogslaper kan je er toch wel uit slopen? En die badkamer valt schoon te maken. Radijsstraat is toch niet zo ver? Maarja ik fiets wss sneller omdat jij dat met dat vermoeidheid hebt. Nou ja, je zit ook lekker dichtbij winkelcentrum paddepoel dan, dat is ook wel handig toch?
Verwijderd
Klinkt wel goed, Chick! Niet te duur, niet te veel huisgenoten
Oud 12-05-2009, 12:14
Verwijderd
Les! Ik ben weer weg.
Oud 12-05-2009, 12:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Contant is niet erg, als je maar schriftelijk een bevestiging hebt staan dat je dat geld hebt betaald (en terug kunt krijgen?). Mag je beginnen met opknappen voor je er in kunt, als je daar overlegt, misschien dat er stiekem al eventjes niemand in zit?

Ik denk dat je heel blij mag zijn met een eigen keuken en de huur is niet echt hoog voor wat je krijgt? Het lijkt me wel dat je die huisgenoten wilt zien vooraf, wat weet je over hen?
Ja, ik zou idd sowieso een schriftelijke bevestiging willen. Dat geld zou ik trouwens niet terug kunnen krijgen, hij doet niet aan borg.
Ik hoop idd dat ik evt al een paar dagen eerder zou kunnen beginnen met verven enzo.. En wat betreft die huisgenoten.. ik weet alleen dat het een rustig huis is, maar dat is volgens de huisbaas.

Citaat:
Heet die huisbaas toevallig Veenboer? Mijn oude huisbaas wilde namelijk ook 100 administratiekosten en de maand huur als borg.

Die hoogslaper kan je er toch wel uit slopen? En die badkamer valt schoon te maken. Radijsstraat is toch niet zo ver? Maarja ik fiets wss sneller omdat jij dat met dat vermoeidheid hebt. Nou ja, je zit ook lekker dichtbij winkelcentrum paddepoel dan, dat is ook wel handig toch?
Nee, geen Veenboer
Oja, dat is dichtbij Paddepoel! Had ik nog niet eens bedacht
Oud 12-05-2009, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Hey Kunst
hoi
Oud 12-05-2009, 12:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ga nog maar even met m'n ouders bellen
Oud 12-05-2009, 12:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar bah die zijn nu natuurlijk niet thuis! Stomme werkende mensen
Oud 12-05-2009, 12:26
Verwijderd
Dat is wel een goede .
Oud 12-05-2009, 12:27
Tink*
Tink* is offline
Ga je nog bij een andere kamer kijken dan deze week?
Oud 12-05-2009, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb gisteren bij eentje gekeken, maar daar wil ik eigenlijk niet in. Kamer is super, maar heb gehoord dat één van de huisgenoten echt heel vervelend is. Verder heb ik gehoord van een vriendin, dat er een kamer vrijkomt bij een vriendin van haar in huis. En die heb ik net even gebeld of ze die vriendin van haar even wil vragen hoe en wat. Dus misschien dat ik daar morgen nog zou kunnen kijken..
Dacht er ook nog aan dat ik m'n huisbaas even kon vragen of er in één van hun andere huizen nog iets vrijkomt. Ik ken hun namelijk ook persoonlijk.
Oud 12-05-2009, 12:36
Tink*
Tink* is offline
Hmm ja misschien is dat wel slim. Als je op korte termijn nog ergens kan kijken dan heb je iig iets om uit te kiezen ook. Ik moet zeggen dat één maand huur zomaar wel heel louche is hoor als het geen borg is. Maarja, huisbazen hè. Ik vind het ook raar dat die huisgenoten zelf niet iemand willen kiezen. ;x
Oud 12-05-2009, 12:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmm ja misschien is dat wel slim. Als je op korte termijn nog ergens kan kijken dan heb je iig iets om uit te kiezen ook. Ik moet zeggen dat één maand huur zomaar wel heel louche is hoor als het geen borg is. Maarja, huisbazen hè. Ik vind het ook raar dat die huisgenoten zelf niet iemand willen kiezen. ;x
Hm ja dat vind ik dus ook een beetje raar. Maar weet even niet of hij nou een extra maand huur wil (en wat dan geen borg is), of alleen de eerste maand huur contant.
Oud 12-05-2009, 12:40
Verwijderd
Maar het is toch geen extra maand huur, maar gewoon dat hij de eerste maand contant wil? Of begrijp ik het verkeerd?
Oud 12-05-2009, 12:40
Verwijderd
oh zo
Oud 12-05-2009, 12:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar het is toch geen extra maand huur, maar gewoon dat hij de eerste maand contant wil? Of begrijp ik het verkeerd?
Ik denk idd de eerste maand contant ja.
Oud 12-05-2009, 12:44
Tink*
Tink* is offline
Dat zou ik sowieso even navragen dan. En is er geen kans dat je die huisgenoten nog kan ontmoeten?
Oud 12-05-2009, 12:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat zou ik sowieso even navragen dan. En is er geen kans dat je die huisgenoten nog kan ontmoeten?
Geen idee... Maar dat is niet raar als ik dat nog vraag? Over de huisgenoten bedoel ik.
Oud 12-05-2009, 12:49
Tink*
Tink* is offline
Nou lijkt me toch niet als je dat graag wil. Ik zou ook wel willen weten met wie ik in huis zou komen.
Oud 12-05-2009, 12:52
Verwijderd
Het is helemaal niet toegestaan om 100 euro extra te rekenen aan administratiekosten bij de kamerverhuur.
Oud 12-05-2009, 12:58
Verwijderd
Als je twijfelt, moet je het neit meteen doen... Vind ik.
Oud 12-05-2009, 12:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je twijfelt, moet je het neit meteen doen... Vind ik.
Maar ja, ik twijfel altijd
Oud 12-05-2009, 12:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het is helemaal niet toegestaan om 100 euro extra te rekenen aan administratiekosten bij de kamerverhuur.
Hm. Maar goed, wat doe je eraan.

Regels voor berichten