Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het is nog niet duidelijk of de Jacob die we zagen in de voorgaande afleveringen (in zijn cabin) ook Jacob was, of juist de badguy. Die Ilana zei toen ze uit die cabin kwam dat Jacob 'hasnt been here in a long time' oid, dus ik denk dat het de badguy in de vorm van o.a. Christian Shephard (die ook als lijk werd vervoerd in het vliegtuig).
|
volgend seizoen het seizoen van 'we beginnen met een schone lei'? Dat iedereen elkaar "weer" tegenkomt op Sydney airport?
John Locke dood vind ik wel kut eigenlijk, gaaf personage. Loophole ben ik ook benieuwd naar. Nu weer lang wachten. ![]()
|
Ik vraag me af of Jacob niet de "bad guy" is. Immers, het eiland vertelde Ben - in de vorm van Alex - dat Ben te allen tijde de nieuwe Locke moest volgen en doen wat hij van hem verlangde. Het eiland staat dus blijkbaar in dienst van de nieuwe Locke (die door anderen hierboven als de "bad guy" wordt omschreven).
|
idd ik denk dat wat die gast aan het begin bedoelde met via die loophole ga ik je vermoorden uiteindelijk er in resulteerde dat hij smokey werd en dat smokey de vorm van locke nu heeft genomen. in die zin heeft smokey toen ook de vorm van de dochter van Ben genomen die toen zei dat hij alles moest doen wat Locke hem vertelde wat dus ernaar leidde dat Ben Jacob neerstak.
|
Ja, ik denk dat Smokey en mr Badguy iig wel in verband met elkaar staan. Dat verklaard misschien ook die ring van as rondom de Cabin; wat een soort 'beschermde cirkel' was oid.
|
Even een upje, want Lost begint weer over iets meer dan een maandje.
![]() Goed nieuws, in Amerika begint seizoen 6 op 2 februari en net5 gaat waarschijnlijk drie dagen later, dus 5 februari, ook beginnen met uitzenden! Ik vind het een mooie gelegenheid om de aflevering nog een keer te herkijken, want ik kijk 'm toch wel zo snel mogelijk. ![]() Ik heb er erg veel zin in, ben zo benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Die promofilmpjes op youtube zijn oude beelden en ze zeggen dat er geen promo komt die we nog niet gezien hebben omdat het dan meteen duidelijk is hoe de seizoensfinale van 5 af gaat lopen. Dat gegeven maakt me weer extra nieuwsgierig. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik verwacht er echt veel van, ben heel benieuwd hoe het afloopt.
Seizoen 5 was imo echt het beste seizoen tot nu toe, hopelijk wordt seizoen 6 nog iets beter. Ik ga waarschijnlijk alle afleveringen gewoon downloaden ipv kijken op net5, geen last van die irritante reclames tussendoor. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou eigenlijk niet weten wie of wat het anders zou kunnen zijn ![]()
|
Wat denken jullie ervan?
Ik had al wel het idee dat ze waren teruggeflasht naar 2007, dezelfde tijd als waarin Ben Jacob vermoordde. Maar wie zijn die piratenboys? Hele oude others van the black rock die ook niet ouder worden net als Richard? En fake Locke had het over Richard voor het laatst gezien hebben in chains? Ben heel benieuwd. En die tijdlijn dat ze gewoon aankomen op het vliegveld in LA, alleen Jack weet dat er dingen zijn gebeurt. Maar hij is ook op het eiland? Is het gewoon een wat als of toch echter dat we denken. Dat het ook gebeurt, aangezien Juliet ineens zei dat 'it worked'. Ik snap het niet. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben ook benieuwd wie die mensen zijn ja
![]() En dat met die andere tijdlijn is ook raar en verwarrend ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gister eerst begonnen met de laatste 2 van s5 en daaarna begonnnen met 6.
Geen bijzondere dingen eigenlijk, had wel ongeveer verwacht dat het zo zou gaan. Wat ben ik blij dat Juliette echt dood is zeg, wat een kutpersonage vond ik dat. Vond het wel gaaf met dat stuk van Jack en John dat Jack em gewoon uitnodigt om bij em langs te komen. Ook gaaf om Charlie en Boone weer te zien, hoop dat ze ook nog verder in het verhaal meegaan. Maar vond het uiteindelijk wel tegenvallen, had veel meer verassingseffecten verwacht, vooral in de eerste aflevering, het was allemaal een beetje voorspelbaar, vooral dat Sayid toch nog leeft enzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ja klopt, ik had het zo gezien en later werd mij erop gewezen dat je het ook anders zou kunnen bekijken, dus dat hij niemand herkent en niet snapt waarom hij een wondje heeft en het raar vindt dat Desmond 'm ietwat bekend voorkomt enzo.
![]() Ik vind het jammer dat Juliet dood is, want dat was dan weer mijn favo vrouwelijke personage. ![]()
|
Ja, laat Kate gewoon doodgaan ipv Juliet. ;p
Ja. ![]()
|
Net de aflevering afgekeken, en mijn eerste gedachte is eigenlijk: "WTF?!"
![]() ![]() Ik moet zeggen dat de aflevering niet zo spectaculair is geweest als ik had verwacht. Wat mij vooral tegenstond was die twist met dat piratenvolkje met die bloedirritante Aziaat; alsof het een martial arts-achtige fantasiewereld is ofzo. ![]() ![]() Ik vraag me af wat er is gebeurd met de andere mensen van de Dharma Initiative - hebben die de explosie dus helemaal niet overleefd? *heeft de serie nooit helemaal trouw gevolgd* Ik zou het wel jammer vinden als we niet te zien kregen wat er verder nog met de mensen is gebeurd ten tijde van de explosie. En oh, dus Jacob is blijkbaar niet de slechterik? In eerdere afleveringen leek het er op dat hij de slechterik was, en niet die andere man waarmee hij op het strand zat. Maar het is dus in feite andersom? ![]() Als laatste vind ik het vooral jammer dat Juliet nu toch echt dood is. Toen ze onverwachts nog bleek te leven in die put, had ik echt hoop dat ze zou blijven leven. Maar nee dus. ![]() ![]() Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat, maar ik zit nu even niet zo op het puntje van mijn stoel zoals dat geweest was bij de laatste paar afleveringen van het vorige seizoen.
||
Citaat:
![]() Ik vond de eerste 2 afleveringen niet heel spectaculair ofzo. Ja, natuurlijk blij dat Juliet dood is al was ze iets minder annoying geworden. Dat Sayid nog leeft is goed want hij is cool. ![]() De scenes van 2004 zijn wel interessant vind ik. Want zal het leven zonder de crash zo leuk zijn? Dat Hugo zei dat ie altijd geluk heeft snap ik niet. ![]() En Charlie terug! Al maar voor even, toch de moeite waard. Hij zei "ik had dood gemoeten..." tja inderdaad. ![]() Ik ga maar eventjes de podcast opzoeken... die van Damon. ![]()
||
Citaat:
Dit zou dan dus moeten zijn 'veroorzaakt' door Charles Widmore. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik las ergens de theorie dat als Widmore omgekomen was bij de explosie (hij was blijkbaar nog op het eiland in 1977?), Penny inderdaad misschien nog niet eens geboren was. Of net wel geboren, maar dan was ze nooit wijn gaan halen bij dat klooster en had ze Desmond ook niet ontmoet.
En Desmond had schijnbaar ook een trouwring om in het vliegtuig? Had ik niet gezien. |
![]() |
|
Ik word er echt helemaal gek van. Het is al een verwarrend gebeuren, en er komen alleen maar vragen en tijdslijnen en verhaallijnen bij.. en dan zit er een half jaar tussen de seizoenen (minimaal) waardoor ik ook dingen dan weer half vergeet. Aargh!
![]() Ik ga dit seizoen braaf op tv volgen en dan daarna een keertje de dvdbox huren en een lost marathon houden zodat ik alles eens een keertje achter elkaar kan zien ![]()
||
Citaat:
waar ie eigenlijk niet behoort te zijn...
|
Nou ik moet zeggen dat ik niet totally shocked ben. Er was zo'n promofilmpje dat zei dat ep 3 echt heel shocking was en dat fans dan echt dagen alleen over Lost zouden kunnen praten.
Het enige wat ik wel shocking vond was dat Dogen zei dat het ook met Jack's zus (dus Claire) was gebeurd. En Claire in de jungle als Rousseau 2 wist ik al, want dat zat in een oud promofilmpje verstopt.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Jacks vader had in Australië een dochter verwekt bij een andere vrouw, Claires moeder dus. Dat is echt meerdere keren teruggekomen hoor ![]()
|
![]() |
|
|