Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2009, 16:23
wup
wup is offline
Eigenlijk vind het alleen zijn zo naar dat het stomme vormen aanneemt. Voelt alsof ik thuis niets te zoeken heb, behalve eenzaamheid. Om dat tegen te gaan ben ik maar gaan shoppen, goede afleiding, maar natuurlijk geen oplossing.. zo gaat dit me veel te veel geld kosten

wel heel blij met mijn nieuwe kleren though, al zijn ze volgens mij zo hip dat ik ze toch niet aandurf
Advertentie
Oud 12-05-2009, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Jezus dat vind ik obsessief Wij hebben zelfs hele dagen geen contact! Hier is het probleem vooral dat we altijd weer uit bed moeten Wie dat nou heeft bedacht met werk en scripties enzo, belachelijk, echt.
Is het ook wel een beetje hoor. Maar je moet wat. En als ik hem meer zou zien, zouden we ook niet zoveel smsen, maar we zien elkaar dus vrijwel nooit. Maargoed. Tot nu toe werkt het zo, dus het komt wel goed met ons
Oud 12-05-2009, 17:46
Qimm
Qimm is offline
zoveel krijg ik er nog niet eensverstuurd en ik ben een fanatiek sms-er... mijn vriendje totaal niet, dat helpt. Maar al die andere mensen die ik begraaf in mijn onzinnige smsjes...
Oud 12-05-2009, 17:49
groovy
groovy is offline
Ik snap SA wel, toen ik een fling had met mijn achterbuurjongen, smsten we nauwelijks, toen ik iets kreeg met mijn huidige vriend (die ver weg woont), smsten we ook zoveel in het begin. Zal ook wel met die afstand te maken hebben .

Bah, ik voel me echt zwaar kut . Mijn vriend heeft 2 hele goede vrienden (die 2 vrienden zijn een jongen en een meisje) en ik heb altijd veel energie in hen gestoken, omdat ik het belangrijk vond dat mijn vriend naast mij ook goed contact hield met zijn 2 vrienden. Op hun verjaardagen of andere belangrijke gebeurtenissen dacht ik altijd aan ze, gaf ze leuke cadeautjes van mijn eigen geld, ook al had mijn vriend ook iets voor ze. Nu ben ik al 2 keer jarig geweest sinds dat ik ze ken, en nooit iets van ze gehoord of gekregen. Nu geef ik niet om te krijgen, maar het doet wel pijn. Helemaal omdat mijn vriend nu jarig is en ze hem meenemen om iets leuks te doen. En wat me dan nog het meeste pijn doet, is dat mijn vriend niet zal zeggen 'goh, dan wil ik liever iets met zijn 4-en doen, aangezien groovy ook net jarig is geweest'. Hij snapte eerst ook niet dat ik er zo mee zat..nu zegt ie oja inderdaad maar het zit me dwars dat ik hem moet vragen of hij voor mij wil opkomen in zo'n situatie. Hij wist dat het me pijn had gedaan dat ze totaal niet aan me hadden gedacht met mijn verjaardag..
Verder ben ik zwaar teleurgesteld in een vriendin. Ze is een tijdje ernstig ziek geweest en ik heb echt alles voor haar gedaan en ze zei zelf dat ik degene was die het meeste aan haar dacht en altijd voor haar klaarstond. Nu hadden we afgesproken voor een bepaalde dag, alleen het tijdstip nog niet. Ik heb haar toen gebeld die dag om te vragen hoe laat ik zou komen, had ze al met iemand anders afgesproken . Ze zei wel een paar keer 'oh wat lullig, ik had eigenlijk eerst met jou afgesproken'. Maar ik had verwacht dat ze dan zou zeggen 'goh ik bel haar af want ik had in eerste instantie met jou afgesproken'. Krijg ik dagen erna wel wat berichtjes dat ze het echt klote vindt dat het zo is gegaan. Toen heb ik haar een mailtje gestuurd, waarin ik heb gezegd dat het altijd kan gebeuren, maar dat ik stiekem had verwacht dat ze op die dag voor mij had gekozen en had gezegd dat onze afspraak gewoon door zou gaan. Ik heb niks meer van haar gehoord..heb nog extra een berichtje gestuurd dat ik op haar emailadres had gemaild, maar dat zal ze toch ook wel hebben gezien.

Sorry voor de lange post, maar ik voel me zo teleurgesteld in de mensen om me heen. Mijn vriend lijkt me niet te begrijpen in het feit dat hij zijn vrienden eraan had mogen herinneren dat ik ook jarig ben geweest (iets waarbij ik mijn vrienden wel altijd in sein), ofja, gewoon voor me op te komen of ook aan mij te denken, en mijn beste vriendin laat me zomaar zitten. Ben ik nu een aansteller, in beide situaties, of is het normaal dat het me zo'n pijn doet en dat ik er wel om kan huilen ?
Oud 12-05-2009, 17:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Jezus dat vind ik obsessief Wij hebben zelfs hele dagen geen contact! Hier is het probleem vooral dat we altijd weer uit bed moeten Wie dat nou heeft bedacht met werk en scripties enzo, belachelijk, echt.
Wut, vriend?

Knuffel @ groovy
Oud 12-05-2009, 18:12
wup
wup is offline
Citaat:
Ik
Sorry voor de lange post, maar ik voel me zo teleurgesteld in de mensen om me heen. Mijn vriend lijkt me niet te begrijpen in het feit dat hij zijn vrienden eraan had mogen herinneren dat ik ook jarig ben geweest (iets waarbij ik mijn vrienden wel altijd in sein), ofja, gewoon voor me op te komen of ook aan mij te denken, en mijn beste vriendin laat me zomaar zitten. Ben ik nu een aansteller, in beide situaties, of is het normaal dat het me zo'n pijn doet en dat ik er wel om kan huilen ?

Nee, je stelt je niet aan. Als jij moeite in mensen steekt, is het logisch dat je dat ook terugverwacht. Zelfs al is het in mindere mate. Ik geef niet echt om mijn verjaardag, maar word stiekem toch altijd heel blij als mensen aan me blijken te denken. Dan is een smsje al genoeg. Ik begrijp je wel. Vooral verveld dat je vriend het niet meteen doorheeft, al zal dat wel mannelijke lompheid zijn. Knuffel voor jou dus
Oud 12-05-2009, 18:19
Kitten
Kitten is offline
Groovy: Wat vervelend voor je. Ik denk dat je je helemaal niet aanstelt. Het is kut als je het idee hebt dat alles uit jou komt en niets terug. Ik hoop voor je dat het snel verbeterd *knuf*

OT: / Jantje huilt, Jantje lacht, Jantje huilt, Jantje lacht...
Oud 12-05-2009, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Wut, vriend?

Knuffel @ groovy
Op het moment meer friends-with-benefits geloof ik, maar dan zonder dingen met andere mensen te doen oftewel we doen gewoon moeilijk over het label
Oud 12-05-2009, 18:38
Luna
Luna is offline
Citaat:
super goed ik heb in de eerste week gezegd dat ik vond dat ie te weinig mailde en nu krijg k heel veel superlieve mailtjes en smsjes (L)
over 37 dagen komt hij al hierheen en hij blijft gewoon een week! echt super!
en we zijn al bezig met het plannen van onze zomervakantie oeeooeee
YAY
Supergoed en hoe is het verder daar?

ot: zoo verliefd<3
Oud 12-05-2009, 20:01
Lilything
Lilything is offline
Even alle singles een hart onder de riem steken, net gehoord bij DWDD

http://www.youtube.com/watch?v=OUs6dMkHEBc
Oud 12-05-2009, 20:08
I C U
I C U is offline
Citaat:
Neuh, je bent niet gek, ik snap je wel. Soms heb ik dat ook. Ik ken het gevoel dat ik de enige ben die m'n best doet voor dingen, en dat iedereen mij vergeet... Zeer bekend. Dus ik snap je wel *knuv*

OT: Hm, vandaag cadeau gekocht voor m'n moeder. Ben benieuwd wat ze ervan vindt! Hopelijk vindt ze het leuk...

Overigens sms ik ook veel met vriendlief, toch vrijwel dagelijks een sms of 10 over en weer... Maar op dagen dat we druk zijn is dat minder dan op dagen dat we vrijer zijn, zeg maar.
Oud 12-05-2009, 20:40
Kitten
Kitten is offline
Citaat:

Is er ook een jongetjes versie?
Oud 12-05-2009, 20:40
Verwijderd
Citaat:

singles een hart onder de riem steken? alsof het per definitie naar is om single te zijn
Oud 12-05-2009, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Supergoed en hoe is het verder daar?

ot: zoo verliefd<3
super!! ik vind het iedere dag leuker en ik ontmoet zo'n fijne mensen! ben echt heel gelukkig

ot: ik praat alleen over mijn vriendje maar het gaat natuurlijk over relationeel gebied in de breedste zin van het woord . shame on me dat ik nog niets over mijn lieve vriendinnetjes heb gezegd van thuis, waarvan ik zoveel steun, liefde, kaartjes, leuke mailtjes en noem maar op heb gehad! bij deze dus
Oud 12-05-2009, 20:49
Joehoedith
Joehoedith is offline
en getekend woei
Oud 12-05-2009, 22:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sinds ik in m'n nieuwe huis woon mis ik hem veel meer dan eerst. Net of er hier echt iets mist in huis dan, of het echt meer van ons samen is dan van mij alleen. Hoop dat hij snel vaker komt maar morgen komt ie sowieso weer
Oud 12-05-2009, 22:48
ST*R
ST*R is offline
gister weer achter de bar gestaan en dat was weer goed voor mn ego beste vriendin doet beetje moeilijk, maar ach komt goed..morgen leuk feestje en zinnn in!
Oud 13-05-2009, 00:00
Kitten
Kitten is offline
Ik heb eindelijk eens goed ruzie gehad met mezelf. Resultaat: Eindelijk dingen gedaan die al 6 weken moeten. nu doorzetten. Mijn hoofd roept heel hard dat ik het gewoon zelf kan en dat ik dat ook ga doen. En nu mijn Griekse buurman vertellen dat zijn raam dicht moet, want met zijn eeuwige 100 decibel geskype kan ik niet slapen.
Oud 13-05-2009, 00:38
Verwijderd
Citaat:
singles een hart onder de riem steken? alsof het per definitie naar is om single te zijn
Tuurlijk, anders hebben alle bezette mensen straks nog iets om jaloers op te zijn... Generaliseren de gekste!

OT: Eh dat had ik niet verwacht? Maar als het waar is, vind ik het niet heel erg.
Oud 13-05-2009, 09:43
Verwijderd
@Groovy: Nee, je bent niet gek of stom en je stelt je ook niet aan. IK verwacht ook van mensen, wanneer ik er veel moeite in stop, dat ik dat ook terugkrijg. It's their loss als ze hier niets mee doen. Inmiddels ben ik daar vrij makkelijk in geworden: Als ze geen energie in mij willen stoppen, prima. Dan zien we elkaar wanneer we elkaar toevallig tegenkomen en is het dan gezellig, maar verder niet. Dat wb die twee vrienden.
WB je vriendin, ik zou heel duidelijk het balletje bij haar leggen. Tenminste, dat heb ik een aantal keer gedaan als ze me zoiets flikte en het werkte altijd. Heel duidelijk je grenzen aangeven en laat maar merken dat ze iets verkloot hebben en het goed te maken hebben. Kom op meid, sterkte ermee!

EN @Kitten: Goed dat je ruzie kunt maken met jezelf! Sterkte ermee

ot: Gisteravond Ex weer gezien. Ging goed, eignelijk vrij natuurlijk. Net alsof er niets tussen ons gebeurd is, maar toch ook weer wel. Op het einde nog een moeilijk gesprek gehad, maar het was wel goed. Nu maar hopen dat het zo goed blijft lopen
Oud 13-05-2009, 10:27
Verwijderd
De examens komen steeds dichter in de buurt en dat betekent dat we alweer drie jaar bij elkaar zijn.
Oud 13-05-2009, 13:21
metallica
metallica is offline
Jeej, het gaat snel... Hij gaat volgende week waarschijnlijk tekenen voor een appartementje, waar hij dan in september in kan. Dus wat dat betreft komt het echt perfect uit, omdat mijn huisgenote waar hij van onderhuurt in september weer terugkomt. Maar het blijft wel een beetje raar
Oud 13-05-2009, 18:07
annieky
annieky is offline
nou voel me wel goed eigenlijk
al anderhalf jaar een lieve vriend...
en natuurlijk zijn er wel mindere dingetjes..
maar vind het nog steeds wel heel leuk met hem
Oud 13-05-2009, 18:27
wup
wup is offline
Hmm. Zie ineens overal mooie mannen en het feit dat ik ze weer zie, is een goed teken. Voorlopig ga ik me eens helemaal op mijn studie storten, bevalt goed. Kreeg nog een smsje van ex van eerder dat zijn huis rond is... blijft een vreemd idee.
Oud 13-05-2009, 18:35
Dvine
Dvine is offline
Zwaar weekend gehad, goed met vrienden van me gepraat, gelachen en gehuild. Ik kan eerlijk zeggen dat het fijn is om goede vrienden te hebben die je de waarheid durven te vertellen.

Ik weet dat iedereen gelijk heeft, jemig, ik zie het zelf ook. Maar wat als ik het niet wil? Hmz, ik ben kinda zelf-destructief bezig.

Komt wel goed.
Oud 13-05-2009, 20:52
Halflight
Halflight is offline
Chill, mijn ex verdwijnt weer fijn naar de achterkamers van mijn hoofd .

Gisteren bij een vriend langsgeweest en dat is zo'n rare situatie. Leerde hem twee jaar geleden kennen, vond hem gruwelijk leuk maar hij had een vriendin. Toen kreeg ik een vriend en halverwege die relatie ging ik vreemd met hem. Dikke rotzooi, hij helemaal verliefd en alles. Toen elkaar een half jaar niet gezien omdat hij het niet 'aankon' en nog bij zijn vriendin was. En nu hem gisteren weer gezien dus en dat was echt heel vreemd. Hij maakt echt de hele tijd dubieuze opmerkingen en zette de hele kamer vol met kaarsen en toen zei hij dat hij moest slapen . Volgens mij zit hij me bewust te mindfucken maar ik word er echt gek van. Ik wil platonisch of niet platonisch doen maar niet dit gehannes er tussenin
Oud 13-05-2009, 21:56
Qimm
Qimm is offline
pfff de moeder van mijn beste vriend heeft borstkanker
Oud 13-05-2009, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Ah godverkut
Sterkte
Oud 13-05-2009, 23:07
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Sterkte.

OT: Ik voel me even grandioos klote. Een van m'n tantes heeft begin deze week een zelfmoordpoging gedaan en dat kwam nogal out of the blue. Het is niet gelukt en het komt wel goed, maar ze ligt wel nog in het ziekenhuis.

En mijn vriend heeft eindelijk een kamer gevonden in de buurt van Leiden. Helemaal tof voor 'm, maar we wonen nu eigenlijk gewoon al 9 maanden samen (we zijn huisgenoten) en nu gaat ie weg... ;.; En ik wist al heel lang dat 't ging gebeuren, maar toch.. zucht.

Nee, ik voel me niet zo goed.
Oud 14-05-2009, 07:55
I C U
I C U is offline
^ Bah! Nare verhalen... Sterkte daarmee.
@ Qimm: Sterkte joh

Gisteren heel veel kusjes gegeven en een hele fijne nacht gehad. Samen wakker worden werkt beter dan alleen wakker worden, dus we waren vanochtend nog verrassend helder. Dus... Ja, alles gaat op rolletjes, eigenlijk.
Oud 14-05-2009, 10:57
Verwijderd
Volgens mij verwacht ik echt onmogelijke dingen van mijn vrienden.

Sterkte @Qimm!
En ook voor Ming!

Laatst gewijzigd op 14-05-2009 om 11:59.
Oud 14-05-2009, 11:40
Miek
Miek is offline
He sterkte allemaal

eigenlijk niet zo heel relationeel, maar ik heb toen eens een mooie ketting van mijn ex gekregen en nu zit ik steeds te twijfelen om hem om te doen.. het voelt gewoon wel een beetje raar
Oud 14-05-2009, 11:45
ST*R
ST*R is offline
Gister leuk feestje maar wel hém weer zien. En het blijkt maar weer dat ik echt nog lang niet over hem heen ben en dat is echt super kut.
En de seks jongen smste nog wanneer hij me weer zag, en ik weet niet wat ik daar nou weer mee moet.

Laatst gewijzigd op 14-05-2009 om 12:10.
Oud 14-05-2009, 12:02
Signy
Signy is offline
Citaat:
He sterkte allemaal

eigenlijk niet zo heel relationeel, maar ik heb toen eens een mooie ketting van mijn ex gekregen en nu zit ik steeds te twijfelen om hem om te doen.. het voelt gewoon wel een beetje raar
Ik heb ook een ketting van ex gehad voor mijn verjaardag en ik doe hem wel om! Gewoon omdat het een mooie ketting is, ik probeer niet zo erg mn ex erbij te betrekken. Het zou toch zonde zijn om een sieraad niet meer om te doen vanwege hem?
Oud 14-05-2009, 12:33
Kitten
Kitten is offline
Ik kreeg altijd knuffeltjes van mijn ex'en, en ze zijn er nog allemaal (hoewel er maar 1tje geknuffeld wordt).

OT: Ik voel me veel beter sinds dinsdag avond.
Oud 14-05-2009, 12:39
Verwijderd
Ik mis dat ik twintig was en hopeloos verliefd op mijn vriendje en hij ook op mij en we zeker wisten dat we altijd bij elkaar gingen blijven en alles goed ging met alle vriendschappen en ik nog geen beslissingen hoefde te maken over de toekomst en het leven nog niet zo ingewikkeld was. *zucht*
Oud 14-05-2009, 12:46
Miek
Miek is offline
Ja ik gooi de ketting ook zeker niet weg. Het is ook pas sinds kort dat ik er weer over denk om hem weer te gaan dragen en misschien doe ik dat ook wel alleen niet zo regelmatig als toen.
Oud 14-05-2009, 15:08
igfy
igfy is offline
Citaat:
Ik mis dat ik twintig was en hopeloos verliefd op mijn vriendje en hij ook op mij en we zeker wisten dat we altijd bij elkaar gingen blijven en alles goed ging met alle vriendschappen en ik nog geen beslissingen hoefde te maken over de toekomst en het leven nog niet zo ingewikkeld was. *zucht*
Ik ken het gevoel, mijn vriendje begint steeds over samenwonen, terwijl ik niet eens kan beslissen welke master ik wil doen en of ik dan moet verhuizen en hij weet niet of hij wel een lat-relatie aankan, enz, enz...

Maar met de raltie zelf gaat het best goed Dit weekend samen naar metallica....
Oud 14-05-2009, 15:10
Verwijderd
Gvd ik snap dit niet. Jongen probeert meisje te versieren, meisje valt op 'm. Meisje komt erachter dat ie een vriendin heeft en ziet dat als einde verhaal. Vervolgens neemt de jongen initiatief tot contact, doet alsof ze elkaar al veel langer kennen, spreekt haar constant aan op faceboek etc etc en niet op een duidelijke ''he ik vind je tof zullen we gewoon vrienden zijn-manier''.
Pffft, wat móet ik hier mee.
Oud 14-05-2009, 16:59
justhanna
justhanna is offline
Ik vond net het allerliefste kaartje ooit in mijn brievenbus Die was meer dan welkom
Oud 14-05-2009, 17:28
Changshan
Changshan is offline
^ Doet me denken aan m'n anonieme valentijnskaart. Ik weet nog stééds niet van wie die nou kwam.

Verder doods hier, maar heb nog altijd wel een briljante en hondstrouwe vriendengroep, met over het algemeen vrienden die mij ook volkomen vertrouwen.
Oud 14-05-2009, 17:47
justhanna
justhanna is offline
Ik zie nu pas dat het 14 mei is, deze kaart is gewoon 3 maanden te laat

Grappig hoe zoiets me helemaal gelukkig kan maken
Oud 14-05-2009, 18:20
Verwijderd
Citaat:
wow, op dat moment in mijn leven zit ik nu precies
Oud 14-05-2009, 18:21
Kitten
Kitten is offline
M'n ex-before-last is net langs geweest. Ik merk gewoon heel erg dat we onze oude, ietwat sporadisch contact houdende vriendschap weer hebben. En het was gezellig. Ze is hier 2.5 uur geweest en die waren zo over.
Oud 14-05-2009, 20:04
tuttebel
tuttebel is offline
hmm alles is weer goed na het spinthebottle-incident. we hebben er lang over gepraat, en hij begrijpt t van mijn kant nu gelukkig. en een HEEL ERG GROOT pluspunt: hij heeft een webcam met microfoon gekocht, dus nu kunnen we skypen.<3 zo fijn om m te zien! en dit gaat heel wat schelen in telefoonkosten haha
Oud 14-05-2009, 21:03
luchtballon
luchtballon is offline
niemand reageert op mijn smsjes Zouden ze wel aankomen? Als mensen het nou gewoon zeggen als ze geen zin hebben, ga ik niet dat soort paranoide gedachten hebben.
En het geeft gelijk weer een nieuw dilemma: van vrienden maakt het niet veel uit, die spreek ik nog wel een keer en vinden me toch vast wel aardig Maar dit is ook iemand die ik pas 2 keer gezien heb, en graag nog een keer zou zien. Ik weet niet of en wanneer ik dan weer contact moet zoeken, of dat ik van een 'nee' kan uitgaan

Vriendje moet snel weer een telefoon want tegen hem kan ik ook niet klagen. Maar gelukkig zie ik hem morgen weer . Echt zin in. Dat gevoel was al weer een tijdje geleden doordat we eklaar zoveel zagen/spraken
Oud 14-05-2009, 21:58
indigo
indigo is offline
Mijn vriendje is lief en hij ging me net overhoren en dat deed hij heel goed en nu is hij thee aan het zetten en hmm <3.
Oud 14-05-2009, 23:59
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Morgenmorgenmorgen verlang er naar weer bij haar te zijn <3
Oud 15-05-2009, 04:48
Verwijderd
Leukleukleuk!
Oud 15-05-2009, 08:58
Verwijderd
Gisteravond zei hij ineens: 'Als jij slaagt, neem ik je mee naar Parijs.' Dat word hard doorwerken dus, want ik wil naar Parijs! Het is zo goed <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten