Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik werk als vrijwilliger bij een poppodium/metalcafe. Er zijn daar wel meer vrijwilligers die daar met elkaar een relatie hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Ex1: school Ex2: Een vriend van mijn zus Ex3: Bij de band Huidige eeehm.... iets: Vriend een vriend van mijn zus |
![]() |
|
Bij mijn vrijwilligerswerk/ hobby: scouting heb ik 2 of 3 exen opgeduikeld. Gezamelijke interresse werkt!
Verder nog een vriend van een vriend, doet het ook altijd goed! Mijn huidige vriend heb ik ontmoet tijdens carnaval in een kroeg. Hij was verkleed als Heidi en ik als Lara Croft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn vriend ken ik indirect van dit forum. Ik was op een meeting, heel verlegen. Kende daar ook echt bijna niemand. Hem ook niet. Op een gegeven moment begon hij tegen me aan te praten. ![]() En uiteindelijk een jaar later werd het wat. En andere vriendjes via werk, broer van een vriendin, de zoon van de tandarts 100 jaar terug. |
![]() |
|
Vuilstortverbranding in Alkmaar...
![]() Het klinkt zo stom, maar het is wel waar..
Laatst gewijzigd op 07-06-2009 om 22:37. Reden: ietsje meer tekst erbij voordat mensen denken dat ik het uit mijn duimpje zuig... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waar en en hoe heb jij je vriend(in) ontmoet? Patataap | 14 | 13-01-2013 19:54 | |
Liefde & Relatie |
waar hebben jullie de ware ontmoet?? marcy | 1 | 06-06-2010 12:27 | |
Liefde & Relatie |
De versiertoer Armoed | 81 | 06-11-2007 12:25 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en vriendschap via het forum Verwijderd | 51 | 24-05-2007 07:10 | |
Liefde & Relatie |
Vakantieliefde... lingua | 38 | 29-06-2004 16:23 | |
Liefde & Relatie |
Hoe heb jij je vriend(in) ontmoet en waar?? D-sire | 76 | 04-10-2002 16:48 |