![]() |
|
![]() |
Ik dacht dat je ook eerst minstens een maand moest slikken voordat het betrouwbaar was, maar ik heb het even opgezocht in de pilbijsluiter. Alleen als je op de 1e dag van je menstruatie meteen met het innemen begint is het schijnbaar meteen betrouwbaar, als je op de 2e of latere dag begint moet je ook een condoom gebruiken de eerste paar weken.
|
Verwijderd
|
ik ben 17,5, maagd, en proud of it. lol. al die sukkels beginnen er veel te vroeg mee, die meisjes laten zich op hun
14e naaien als ze net 2 weken een vriendje hebben, na nog een week gaat het uit en vervolgens vergeten ze die kerel nooit meer. beter dan zorgen dat je ouder bent en zeker van je zaak, het hoeft niet zoveel pijn te doen. |
![]() |
|
![]() |
er is geen 'gemiddelde leeftijd'
als jij denkt dat je eraan toe bent.. en meer ervaring hebt op dat gebied dan kan je eraan beginnen. heb je nog geen ervaring, of ben je er nog niet aan toe,, wacht dan nog rustig een paar jaartjes.. of je nou 13 of 30 bent, het maakt allemaal niks uit, zolang het voor jou maar goed voelt! |
![]() |
|
Ik was 13. Yep had je niet van mij gedaht he ^^. But anyway. De gemiddelde leeftijd ligt idd rond 15/16. Maar iedereen moet het zelf weten. De pil moet je trouwens 2 maanden slikken voordat die 99,9% betrouwbaar is. Dat was het advies van mijn dokter dan.
|
![]() |
kort geleden, 18 going 19, kwam er niet bij klaar, beetje pijn wel, en gehannes (hij had ook geen ervaring), keren daarna ging t veel beter want toen sliepen we met elkaar, veel relaxter, kom er goed bij klaar, hij natuurlijk ook, vaak 2 keer in een nacht, soms 3 keer, want alleen zat op zondag met elkaar slapen
![]() |
![]() |
|
"Op het vmbo heeft 18% van de veertienjarigen en 32% van de vijftienjarigen al ervaring met geslachtsgemeenschap. Allochtone jongens hebben meer ervaring dan autochtone jongens, bij meisjes ligt de verhouding juist andersom."
"Met 17,7 jaar heeft de helft van de Nederlandse jongeren de eerste geslachtsgemeenschap meegemaakt." -> Brugman et al., 1995; Jeugd en Seks: resultaten van het nationale scholierenonderzoek -> Vanwesenbeeck et al., 2003; Seks en seksuele risico's bij vmbo-scholieren anno 2002 Zo, dan moet je zelf geen gemiddeldes meer gaan bereken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben ik ontmaagd op mijn 15e, was bijna 16. Dat is ook jong, tenminste zo denk ik er nu over, maar ik heb er geen spijt van gehad. We hielden van elkaar, het deed geen pijn, en het was heerlijk en intiem. |
![]() |
|
ik was bijna 16
voor mij was het de perfecte leeftijd. 16, 17 of 18 vind ik wel een mooie leeftijd, maar iets later is ook goed. 13 of jonger vind ik eigenlijk niet kunnen. ik denk niet dat je op die leeftijd er echt klaar voor kunt zijn, en veel doen het ook alleen maar om 'hét' te doen, want dan ben je als jongen toch wel heel stoer... of niet? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 | |
Seksualiteit |
eerste keer olifant | 12 | 01-04-2004 22:17 | |
Seksualiteit |
klaarkomen bij eerste keer/keren seks? sui | 34 | 13-08-2003 14:00 | |
Seksualiteit |
De eerste keer doemt te mislukken? kainie | 19 | 02-08-2003 14:34 |