Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2009, 12:50
Miekje*
Miekje* is offline
Jamaar waarom heb je het dan niet verteld?
Oud 17-05-2009, 12:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Miek, je moet wel even goed lezen hoor . Ze heeft het niet verteld omdat haar ouders niemand goed genoeg vinden, en moeilijk doen, en ze dat ook heeft gezien bij haar schoonzusje. Dus.
Oud 17-05-2009, 12:53
Miekje*
Miekje* is offline
ow sorry
Oud 17-05-2009, 12:53
Verwijderd
Omdat ze heel moeilijk doen over de 6 jaar leeftijds verschil tussen mijn broer en schoonzusje en mijn vriendje en ik nog meer schelen en omdat ze sowieso altijd moeilijk doen en zeuren en heel kritisch zijn en ik in het begin van de relatie geen zin heb om te luisteren naar alle negatieve kanten van mijn vriendje. Ook omdat ikg een zin had om mijn ouders aan iemand voor te stellen als het maar eventjes duurt en dan krijg ik al het gezeur over me heen waarom hij niet goed genoeg is en daarna krijg ik nog eeuwen te horen dat ik ze gewoon meteen gelijk had moeten geven (als het over gaat) terwijl ik niet zo heel veel waarde hecht aan de meeste dingen die ze zeggen (in de zin dat ik het toch niet ga uitmaken omdat zij zeuren) en daarom hoef ik niet zo veel negatieve dingen te horen wan dat verpest de sfeer in huis, tussen min ouders en mij en tussen mijn vriendje en mij. Verder heb ik ze nog nooit aan iemand voorgesteld en ben ik sowieso zenuwachtig wat mensen in het algemeen (laat staan ouders) gaan zeggen over ons.

OT: Dat vind ik dus vrij ambetant!
Oud 17-05-2009, 22:33
Verwijderd
Ohja, iemand zei in de bus 'JEZUS wat een lelijke jongen.' En ik keek vol verwachting om me heen want ik had ook wel zin om te lachen om een lelijke jongen, maar toen was de persoon van de uitroep naar mij aan het staren. Mmm.
Oud 18-05-2009, 06:21
Nona
Nona is offline
WTF.

Ik vind het naar dat ik mijn droom weer vergeten ben, want hij was cool en onzinnig en dat heb ik de laatste tijd veel te vaak, dat ik ze dan weer vergeet.
Oud 18-05-2009, 10:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ohja, iemand zei in de bus 'JEZUS wat een lelijke jongen.' En ik keek vol verwachting om me heen want ik had ook wel zin om te lachen om een lelijke jongen, maar toen was de persoon van de uitroep naar mij aan het staren. Mmm.
Nou ja
Oud 18-05-2009, 11:29
Verwijderd
Dat rennen vandaag helemaal niet goed ging en dat ik me zo bleh voel sinds ik uit bed kwam.
Oud 18-05-2009, 12:07
Alyssia
Alyssia is offline
Het Nederlands examen van daarnet. Jezus Christus. *'t laks onderspam*
Oud 18-05-2009, 15:40
Verwijderd
Haha Ik ging even controleren vlak voor ik naar de supermarkt ging of ik nog genoeg op mijn rekening had en toen had ik nog 0,08. Haha
Oud 18-05-2009, 21:57
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn mp3speler zit een beetje stoer te doen. Stop ik hem in de computer, wordt hij niet opgepikt terwijl hij wel wordt opgepikt door mijn stereo. Steeds als ik hem aandoe heeft hij niet genoeg energie om voorbij het Updating player scherm te komen en zegt hij dat de batterij leeg is en dat kan helemaal niet want ik zit hem al de hele tijd op te laden. En ik zit hem al de hele dag te resetten en het verandert niets! :huilie:
Oud 18-05-2009, 22:27
Verwijderd
Wie speelt er in War of the Worlds? Geef antwoord op deze vraag en win een Tom Cruise dvd-pakket. Is het A) Brad Pitt, of B) Tom Cruise? Sms nu WAR A of WAR B naar ....

*headdesk*
Oud 18-05-2009, 22:31
Nona
Nona is offline
Leuk.

Dat je van hardlopen gaat zweten. Bah.
Oud 18-05-2009, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Wie speelt er in War of the Worlds? Geef antwoord op deze vraag en win een Tom Cruise dvd-pakket. Is het A) Brad Pitt, of B) Tom Cruise? Sms nu WAR A of WAR B naar ....

*headdesk*
:')
Oud 18-05-2009, 22:59
Verwijderd
Heerst er sociale ziekte ofzo? Opeens wil echt íedereen afspreken en een beetje mijn weekenden vullen. Als iedereen nou wacht met die afspreekdrang, een paar weekjes, tot ik vakantie heb ofzo. In plaats van mijn drukste kwartaal ooit zo vol mogelijk te stouwen met sociale verplichtigen.
Oud 18-05-2009, 23:04
Verwijderd
In een programma wordt 'so the kids are safe now?' ondertiteld met 'dus de kids zijn nu veilig?' :\
Oud 19-05-2009, 00:44
Verwijderd
Silverlight, een of ander brak nieuw streaming medium a la Flash wat belabberd werkt inclusief brakke internetverbinding
Oud 19-05-2009, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Silverlight, een of ander brak nieuw streaming medium a la Flash wat belabberd werkt inclusief brakke internetverbinding
kutprogramma idd. toen ik dat had geinstalleerd deden al mijn streams het niet meer.

ont : dat ik zo lui ben en nog zoveel kutdingen moet uitzoeken ;x
Oud 19-05-2009, 09:50
Verwijderd
Citaat:
wtf?
Oud 19-05-2009, 10:10
Verwijderd
zo'n vrouw in de coffeeshop (een klant) 'mag jij hier wel komen, je hebt zo'n jonge snoet, hoe oud ben je?'
Oud 19-05-2009, 12:11
Verwijderd
Citaat:
wtf?
Inderdaad zeg.

OT: dat ik moet bellen naar de WBV voor een afspraak.
Oud 19-05-2009, 12:13
Verwijderd
Falen. En dat het altijd duizend jaar duurt voordat je een reactie krijgt op sollicitatiedingen, en nog meer dat het altijd afwijzingen zijn.
Oud 19-05-2009, 12:50
Verwijderd
Arme kotsende kat
Oud 19-05-2009, 13:03
Verwijderd
Ahw!!

OT: Dat de tijd zo snel gaat.
Oud 19-05-2009, 15:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kom net thuis van een afwijzing in Arnhem, krijg ik een mail dat ik over 10 dagen toelating heb ik Amsterdam. Daar zijn de eisen duisenthoger en ik ben helemaal lang niet goed genoeg ik weet helemaal niet hoe ik moet staan of waar ik moet kijken en ik heb tien keer zoveel adem nodig als ik zenuwachtig ben en dan krijgt mijn lijf geen zuurstof en ga ik vet trillen en nou ben ik net afgewezen en ben ik nog zenuwachtiger
Oud 19-05-2009, 16:57
Miekje*
Miekje* is offline
Hoe konden ze joú afwijzen?? Zijn ze doof ofzo?!

Ontopic: ik haat mijn gebit
Oud 19-05-2009, 20:01
Verwijderd
Citaat:
zo'n vrouw in de coffeeshop (een klant) 'mag jij hier wel komen, je hebt zo'n jonge snoet, hoe oud ben je?'
Zie het van de zonnige kant

OT: Dat het kut-uitzendbureau mij met Koninginnedag zou doorbetalen, maar dat niet heeft gedaan. Na een mail van mij beloven dat het de week erop zou gebeuren, en het dan nog niet doen, gvd.
Oud 20-05-2009, 01:02
Verwijderd
Mijn mama;s stomme reactie
Oud 20-05-2009, 09:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat ik verdomme alweer ben gebombardeerd tot voorzitter, godver, en dat de introdag ook nog plaatsvindt op de verjaardag van m'n vader .
Oud 20-05-2009, 09:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
En oja, ik had koffie. En die is nu koud . Bah.
Oud 20-05-2009, 16:02
Philosophy
Philosophy is offline
Mn examen gaan in t eggie veel minder goed dan toen ik aan t oefenen was.
Oud 20-05-2009, 20:44
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik me vreselijk stom voel
Oud 20-05-2009, 23:30
Verwijderd
Sommige mensen met stomme smoesjes grmbl de fmbl.
Oud 20-05-2009, 23:59
Verwijderd
Dat de realiteit niet strookt met hoe het volgens mijn hoofd zou zijn.
Oud 21-05-2009, 08:58
Nona
Nona is offline
Ik wil een auto en heb er één gezien, maar die stomme garage is nooit open.
Oud 21-05-2009, 12:44
Miekje*
Miekje* is offline
Dat mijn zus heel tactisch haar zakdoek naast de laptop laat liggen zodat iedereen ziet/denkt dat ze bij de computer heeft zitten janken die nacht
Oud 22-05-2009, 03:22
Argai
Argai is offline
Citaat:
Internet is fucking traag, dat ik gisteren dronken met iemand heb gezoend waarvan ik denk: 'moest dat nu?', schoonmaken en boodschappen halen met een kater
Toch niet met Krispijn of wel?
Oud 22-05-2009, 09:54
Verwijderd
Ongemerkt 35.000.
Oud 22-05-2009, 17:57
Miekje*
Miekje* is offline
er ligt een winper in mijn wijn
Oud 22-05-2009, 23:42
Verwijderd
Zenuwen en keuzes die niet gemaakt worden.
Oud 23-05-2009, 13:44
Philosophy
Philosophy is offline
Dat ik er op leuke feestjes altijd achter kom dat ik leuke mensen verwaarloos.
En dat het vannacht veel te laat is geworden, waardoor ik nu nog heel erg moe ben en niet kan leren, terwijl ik vrij heb genomen om te leren!
Oud 23-05-2009, 15:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat mijn nieuwe mp3speler echt waardeloos is. Dat schermpje is hartstikke donker dus ik kan als ik buiten ben niet lezen wat er op het schermpje staat, hij kan echt niks. Ik wil mijn oude philips terug!
En ik kan het ook niet waarderen dat ik zo stom was om met het plastic van de verpakking te klooien waardoor het kapot is en niet meer de originele verpakking is en het nog maar afwachten is of ik hem kan retourneren.
Oud 23-05-2009, 17:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zie net dat Jeff Buckley in de TMF superchart staat. Wtf.
En dan word er bijgezegd dat 'Hallelujah' ook gezongen werd door Lisa uit X-factor en dat 'ie z'n succes dus een beetje aan haar heeft te danken.

Flikker toch op man! Jeff keert zich vast om in z'n graf. En Leonard kijkt beduusd.
Oud 23-05-2009, 17:39
Verwijderd
Dat de snackbar mij heeft opgescheept met een vanillemilkshake ipv de gewenste chocolademilkshake
Oud 23-05-2009, 17:47
Verwijderd
Citaat:
En dan word er bijgezegd dat 'Hallelujah' ook gezongen werd door Lisa uit X-factor en dat 'ie z'n succes dus een beetje aan haar heeft te danken.

Flikker toch op man! Jeff keert zich vast om in z'n graf. En Leonard kijkt beduusd.
Oud 23-05-2009, 18:13
Verwijderd
Citaat:

<3

Dit is echt de post van het jaar.
Oud 23-05-2009, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Toch niet met Krispijn of wel?
Wie is Krispijn ?
Oud 23-05-2009, 19:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
krispijn is een van de herders die naar kindeke jezus komt kijken
Oud 23-05-2009, 19:34
Verwijderd
en axel11.
Oud 23-05-2009, 19:38
Hanneke
Hanneke is offline
Ik vind de examens in het algemeen vrij ambetant.

Regels voor berichten