Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn mp3speler zit een beetje stoer te doen. Stop ik hem in de computer, wordt hij niet opgepikt terwijl hij wel wordt opgepikt door mijn stereo. Steeds als ik hem aandoe heeft hij niet genoeg energie om voorbij het Updating player scherm te komen en zegt hij dat de batterij leeg is en dat kan helemaal niet want ik zit hem al de hele tijd op te laden. En ik zit hem al de hele dag te resetten en het verandert niets! :huilie:
|
Verwijderd
|
Heerst er sociale ziekte ofzo? Opeens wil echt íedereen afspreken en een beetje mijn weekenden vullen. Als iedereen nou wacht met die afspreekdrang, een paar weekjes, tot ik vakantie heb ofzo. In plaats van mijn drukste kwartaal ooit zo vol mogelijk te stouwen met sociale verplichtigen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ont : dat ik zo lui ben en nog zoveel kutdingen moet uitzoeken ;x |
![]() |
|
Ik kom net thuis van een afwijzing in Arnhem, krijg ik een mail dat ik over 10 dagen toelating heb ik Amsterdam. Daar zijn de eisen duisenthoger en ik ben helemaal lang niet goed genoeg ik weet helemaal niet hoe ik moet staan of waar ik moet kijken en ik heb tien keer zoveel adem nodig als ik zenuwachtig ben en dan krijgt mijn lijf geen zuurstof en ga ik vet trillen en nou ben ik net afgewezen en ben ik nog zenuwachtiger
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Dat het kut-uitzendbureau mij met Koninginnedag zou doorbetalen, maar dat niet heeft gedaan. Na een mail van mij beloven dat het de week erop zou gebeuren, en het dan nog niet doen, gvd. |
![]() |
|
Dat mijn nieuwe mp3speler echt waardeloos is. Dat schermpje is hartstikke donker dus ik kan als ik buiten ben niet lezen wat er op het schermpje staat, hij kan echt niks. Ik wil mijn oude philips terug!
![]() En ik kan het ook niet waarderen dat ik zo stom was om met het plastic van de verpakking te klooien waardoor het kapot is en niet meer de originele verpakking is en het nog maar afwachten is of ik hem kan retourneren.
|
Ik zie net dat Jeff Buckley in de TMF superchart staat. Wtf.
En dan word er bijgezegd dat 'Hallelujah' ook gezongen werd door Lisa uit X-factor en dat 'ie z'n succes dus een beetje aan haar heeft te danken. Flikker toch op man! Jeff keert zich vast om in z'n graf. En Leonard kijkt beduusd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit is echt de post van het jaar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe anoniem ben je nou eigenlijk op internet Purgatori | 13 | 15-06-2007 23:40 | |
Liefde & Relatie |
Hem <--> beste vriendin! ....?? Hulp gevraagd! lieve | 6 | 11-08-2002 22:59 |