Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Tsja, misschien dat ik mijn eigen mening dit keer maar even naast me neerleg en op Severus ga stemmen. Ik ben er van overtuigd dat er veel bad guys zitten onder de mensen die mij verdenken, omdat ze allemaal nogal schaaps waren. Het zou me niets verbazen wanneer er nu al 2 wolven onder mijn stemmers zitten. Een gelijkspel zou hier misschien meer duidelijkheid over kunnen geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Iedereen die vanaf nu zijn/haar stem post en met zijn/haar stem de kans op gelijkspel groter dreigt te maken, vind ik iets verdachts hebben en raad ik aan dat mensen die personen ook wat meer in de gaten houden. Het is namelijk net zoiets als dat wat Allure zei over dat Sens op de valreep de kans op gelijkspel nog deed vergroten (zie deze post). Iets soortgelijks is (of zal) hier nu ook aan het gebeuren, dus wel op blijven letten, mensen.
|
Hmm, misschien dat we ook eens een beetje op Cherry Springs moeten gaan letten, want die post ook maar heel weinig (en is tevens één van de EoS-stemmers) en is verder ook bijna niet genoemd door haar medespelers. Ik weet verder niet hoe haar activiteit normaal is, maar ze heeft tot nu toe maar één keer gepost in dit topic. Verder vind ik haar niet echt verdacht, maar dat kan blindheid mijnerzijds zijn, dus ik wil bij deze alleen maar zeggen: let voor de zekerheid ook maar eens op haar. We mogen de stillere spelers ook niet uit het oog verliezen, want zo heeft de stille wolf het wel heel gemakkelijk.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Sowieso ga ik alle stille spelers meer in de gaten houden, want gebeurt ook gewoon ieder spel dat een hele hoop actieve dorpelingen worden geslacht, terwijl er 2 of 3 wolven nooit iets zeggen en zo totaal niet opgemerkt worden. En er zijn best veel stille Willies; arPos en Cherry Springs hebben ieder maar 1 post in dit topic, Sens. Wammus en light fighter maar 2, en Tink* 3.
Bepaald niet ondenkbaar dat daar 2 wolven van zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Gisteren was ik de hele dag in parijs, vandaar dat ik nog niet zo heel veel gepost heb. Ik weet niet of severus/katje ook heeft gekeken naar mijn aantal posts in het vorige topic, dat lag namelijk nog hoger.
Ik zit te twijfelen over op wie ik zal stemmen. Severus haar onschuldigheids-act geloof ik niet, ik denk dat ze of verrader of wolf is. Daboman vind ik ook verdachter zijn, vooral omdat hij zelf ter sprake brengt dat de wolven misschien wel probeerden hem verdacht te maken, dat vind ik een beetje vreemd. Probeerde hij de aandacht van Severus af te leiden en ons op hem laten stemmen of iets dergelijks? (dit is dan ervanuitgaande dat de wolven reverse-psychology gebruiken, dus dat degene die zij verdacht maken ook daadwerkelijk verdacht is, en hij er vanuit gaat dat ze geen reverse-psychology gebruiken.) Ik raak er zelf in de war van. Ik denk dat ik op Daboman stem.
||
Citaat:
![]()
|
omg ik ben er helemaal uit (drie dagen weggeweest) en flyaway is niet te bereiken. Nou goed, dan is hier vast de uitslag en dan wacht ik even tot ze klaar is met haar vriendje voor ik het verhaal post
![]() De rebel, de drukke jongen, de opstandeling; Er is er een in ieder klaslokaal en elk gezin. Een snotaap heet hij in de luiers en op straat een schurk. En als hij dood is, heet hij klopgeest en draagt hij een jurk. Die klopgeest is onzichtbaar en daarmee gevaarlijk ook; Hij laat je schrikken en verdwijnt dan in een wolk rook. Serveersters komen nooit meer terug als hij hen heeft geplaagd, Een herder kan wel huilen als de schurk het vee opjaagt. Niemand kan hem missen en ook niemand vindt hem lief; De vlegel, de kwajongen, de klopgeest en de gauwdief. Hij rammelt aan de boer zijn bed en hij verpest literatuur, Wanneer hij woorden wegneemt en erbij zet en het metrum en de rijm omvergooit. Daboman de klopgeest bracht de spoken veel vertier, Maar hij heeft zijn beste tijd gehad op ’t kerkhof hier. Hij mag nu voort, weg van dit dorp en niemand weet waarheen; Pas als hij nieuwe grappen kent krijgt hij hier weer een steen. ![]() 1. Light Fighter 2. Wammus 3. Eye of Sauron (dorpeling) 4. Katje 5. arPos 6. Severus 7. Ghidorah (dorpeling / geliefde) 8. VeGs (dorpeling) 9. Allure 10. Kazet Nagorra (/Pippeloen) 11. Matige Muis (ziener) 12. Archont (heks) 13. Vytan (dorpeling) 14. Mr Soija 15. Cherry Springs 16. Absinthe 17. kleinepierik (cupido) 18. Tink* 19. geen punt (dorpeling / geliefde) 20. Daboman (verrader) 21. Biertank 52 22. Sens. Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Groen = gestorven aan liefdesverdriet Goed nieuws voor de dorpelingen: ze hebben Daboman opgehangen en hij was verrader! Ook goed nieuws voor de wolven: ze hebben in elk geval niet hun eigen verrader opgegeten ![]()
Laatst gewijzigd op 23-05-2009 om 21:18. |
![]() |
|
Hmm, bleek je tóch een slechterik te zijn.
![]() ![]() Zo, met het ophangen van de verrader hebben we in ieder geval al weer een stap in de goede richting gezet. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hmm, zat ik uiteindelijk toch goed met Dabo. Alleen heb ik nu echt geen flauw idee meer wie dan de wolven zouden moeten zijn. De enige die enigszins verdacht gemaakt wordt is Severus, maar dan houdt het ook echt op.
Kutspel. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 84 deel 2 Verwijderd | 500 | 10-04-2011 22:55 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |