Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder moeten jullie niet zo om mij grijnzen (Kazet, Barabas), want dit zijn ernstige dingen ja! Al is er nog zoveel leed in de wereld, ik kan me het drukst maken om mensen die poep praten over muziek. ![]()
|
Het vervelendste vind ik niet zozeer dat die onzin van Lisa goed verkoopt, maar dat ze er ook in een programma als DWDD zoveel waardering voor krijgt. Alsof het écht muziek is.
|
Verwijderd
|
Nou je kan zeggen wat je wil maar Lisa zingt écht heel goed, dat doen de meesten haar niet na. Kan behalve Anouk en Trijntje zo een twee drie geen Nederlandse dames vinden met zo'n stem. Beetje kut dat je dan idols doet en slechte popliedjes moet gaan uitbrengen, maar ze is zo goed dat ze daar hopelijk wel van los komt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja ok, Lisa is natuurlijk geen superster, maar zingen kan die Lisa heus wel. En ze heeft meer uitstraling en karakter dan een Jamai of Jim. Alleen is het zo nietszeggend als het uit een talentenshow komt rollen; geen eigen nummers, geen eigen identiteit, geen creativiteit.
Dat van Cohen en Buckley was natuurlijk sarcasme, al vind ik het een beetje een kwijlnummer, dat Hallelujah. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En @Uice: Jij hebt een idee van hoe dat liedje gezongen zou moeten worden, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen het met je eens is. Ik vind Jeffs ingetogen melancholieke versie ook het 'beste', maar mijn moeder gaat dan weer voor Leonard.. En heel veel mensen houden van dat bombastische, het is iig een handige zet in een spel als X-factor. Ik denk dat als ze de kans krijgt om zich te ontwikkelen (op zo'n manier dat wij het ook kunnen horen, want ze zal zich allicht ontwikkelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: onduidelijke vragen! |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe anoniem ben je nou eigenlijk op internet Purgatori | 13 | 15-06-2007 23:40 | |
Liefde & Relatie |
Hem <--> beste vriendin! ....?? Hulp gevraagd! lieve | 6 | 11-08-2002 22:59 |