Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2009, 21:14
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind die nare steken in mij hoofd niet leuk Het het feit dat ik vannacht maar 2 volle uren heb kunnen slapen. *miep*
Oud 23-05-2009, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zie net dat Jeff Buckley in de TMF superchart staat. Wtf.
En dan word er bijgezegd dat 'Hallelujah' ook gezongen werd door Lisa uit X-factor en dat 'ie z'n succes dus een beetje aan haar heeft te danken.

Flikker toch op man! Jeff keert zich vast om in z'n graf. En Leonard kijkt beduusd.
't Is anders wel waar dat hij daarom nu weer in de charts staat. Als Lisa dat liedje niet had gezongen in de finale, had Nederland echt niet massaal gedacht "Oh ja die Jeff Buckley had een veel betere versie, laten we die weer eens aanvragen op de radio."

Vind 't overigens wel een beetje sneu voor Lisa
Oud 23-05-2009, 22:16
Verwijderd
Ik haat het als mijn moeder gelijk heeft
Oud 24-05-2009, 04:12
Verwijderd
Citaat:
Ik zie net dat Jeff Buckley in de TMF superchart staat. Wtf.
En dan word er bijgezegd dat 'Hallelujah' ook gezongen werd door Lisa uit X-factor en dat 'ie z'n succes dus een beetje aan haar heeft te danken.

Flikker toch op man! Jeff keert zich vast om in z'n graf. En Leonard kijkt beduusd.
Jeff en Leonard mogen blij zijn dat er eindelijk eens iemand is die wel fatsoenlijk kan zingen.
Oud 24-05-2009, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Mn examen gaan in t eggie veel minder goed dan toen ik aan t oefenen was.
Dat hoort zo, maar je haalt het vast wel, want de resultaten vallen mee, als je eerlijk hebt nagekeken en streng berekent zelf.

Citaat:
Ik haat het als mijn moeder gelijk heeft
Volgens mij doet ze het expres, gelijk hebben!
Oud 24-05-2009, 11:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
't Is anders wel waar dat hij daarom nu weer in de charts staat. Als Lisa dat liedje niet had gezongen in de finale, had Nederland echt niet massaal gedacht "Oh ja die Jeff Buckley had een veel betere versie, laten we die weer eens aanvragen op de radio."

Vind 't overigens wel een beetje sneu voor Lisa
Ik niet, dat zal haar leren met haar zielloze, overzongen verkrachting. Het is nog erger dan Whitney Houstons versie van I Will Always Love You.
Oud 24-05-2009, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Dat hoort zo, maar je haalt het vast wel, want de resultaten vallen mee, als je eerlijk hebt nagekeken en streng berekent zelf.

Volgens mij doet ze het expres, gelijk hebben!
We gingen uit eten en ze zei dat ik moest oppassen met de chocomel want buikpijn en ik zei ach en ze had gelijk
Oud 24-05-2009, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Jeff en Leonard mogen blij zijn dat er eindelijk eens iemand is die wel fatsoenlijk kan zingen.
Shit en die van rufus wainwright dan? Dat vind ik een mooie versie, stiekem.
Oud 24-05-2009, 13:13
Miekje*
Miekje* is offline
Die is idd gaaf, zeg
Oud 24-05-2009, 15:39
Verwijderd
Leonard Cohen is beter dan alle andere.
Oud 24-05-2009, 21:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ga je mond spoelen. You...BLASPHEMER!

En verder moeten jullie niet zo om mij grijnzen (Kazet, Barabas), want dit zijn ernstige dingen ja! Al is er nog zoveel leed in de wereld, ik kan me het drukst maken om mensen die poep praten over muziek.

Oud 24-05-2009, 22:22
Uice
Uice is offline
Het vervelendste vind ik niet zozeer dat die onzin van Lisa goed verkoopt, maar dat ze er ook in een programma als DWDD zoveel waardering voor krijgt. Alsof het écht muziek is.
Oud 24-05-2009, 22:43
Verwijderd
Nou je kan zeggen wat je wil maar Lisa zingt écht heel goed, dat doen de meesten haar niet na. Kan behalve Anouk en Trijntje zo een twee drie geen Nederlandse dames vinden met zo'n stem. Beetje kut dat je dan idols doet en slechte popliedjes moet gaan uitbrengen, maar ze is zo goed dat ze daar hopelijk wel van los komt.
Oud 24-05-2009, 22:44
Verwijderd
Nou ja ok, Lisa is natuurlijk geen superster, maar zingen kan die Lisa heus wel. En ze heeft meer uitstraling en karakter dan een Jamai of Jim. Alleen is het zo nietszeggend als het uit een talentenshow komt rollen; geen eigen nummers, geen eigen identiteit, geen creativiteit.

Dat van Cohen en Buckley was natuurlijk sarcasme, al vind ik het een beetje een kwijlnummer, dat Hallelujah.
Oud 24-05-2009, 22:45
Verwijderd
Anouk heeft echt geen fantastische stem hoor. En trijntje heeft een gruwelijk irritante stem.
Oud 24-05-2009, 22:45
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou je kan zeggen wat je wil maar Lisa zingt écht heel goed
Ze zingt knap, maar niet goed, want ze begrijpt niet hoe dat nummer gezongen moet worden. Je moet weten wanneer je moet stoppen met het tonen van je vocale capaciteiten en gewoon een liedje moet brengen. Net als Whitney Houstons cover van I Will Always Love You; heel knap wat ze daar doet, maar ze zingt het gewoon slecht.
Oud 24-05-2009, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Het vervelendste vind ik niet zozeer dat die onzin van Lisa goed verkoopt, maar dat ze er ook in een programma als DWDD zoveel waardering voor krijgt. Alsof het écht muziek is.
Nu beweer je impliciet dat DWDD een programma is dat alleen hoogstaande items heeft, terwijl het vaak echt nergens over gaat.
Oud 24-05-2009, 22:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nu beweer je impliciet dat DWDD een programma is dat alleen hoogstaande items heeft, terwijl het vaak echt nergens over gaat.
Mja. Maar toch verwacht ik meer van ze.
Oud 24-05-2009, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Anouk heeft echt geen fantastische stem hoor. En trijntje heeft een gruwelijk irritante stem.
Ik had het niet over stem maar over zingen, en Anouk zingt echt goed. Die liedjes van haar zijn over het algemeen verdomd moeilijk en ik heb haar vorig jaar live maar zelden op een valse noot kunnen betrappen. Vind haar stem bovendien wel prettig, maar ik hou dan ook niet van te 'perfecte' stemmen. Trijntje vind ik wel een mooie stem hebben, daarin verschillen smaken blijkbaar

En @Uice: Jij hebt een idee van hoe dat liedje gezongen zou moeten worden, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen het met je eens is. Ik vind Jeffs ingetogen melancholieke versie ook het 'beste', maar mijn moeder gaat dan weer voor Leonard.. En heel veel mensen houden van dat bombastische, het is iig een handige zet in een spel als X-factor. Ik denk dat als ze de kans krijgt om zich te ontwikkelen (op zo'n manier dat wij het ook kunnen horen, want ze zal zich allicht ontwikkelen ), er echt een geweldige zangeres in haar schuilt.
Oud 25-05-2009, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ga je mond spoelen. You...BLASPHEMER!

En verder moeten jullie niet zo om mij grijnzen (Kazet, Barabas), want dit zijn ernstige dingen ja! Al is er nog zoveel leed in de wereld, ik kan me het drukst maken om mensen die poep praten over muziek.

Zeg wat grijns ik! ik ben het echt met je eens hoor.
Oud 25-05-2009, 14:45
Verwijderd
tentamenstress en ingeleverde-maar-nog-niet-beoordeelde opdrachtstress en geen cv-verantwoorde stage/bijbaan/vakantiebaan kunnen vinden
Oud 25-05-2009, 14:46
Verwijderd
ohja en het eindigen van alle gave series
Oud 25-05-2009, 14:48
Verwijderd
Dat laatste, ja. Wachten tot oktober
Oud 25-05-2009, 18:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zeg wat grijns ik! ik ben het echt met je eens hoor.
Okee, dan is't goed.
Oud 25-05-2009, 19:31
Calyx
Calyx is offline
Mijn ketchup spuit horizontaal ipv verticaal!
Oud 25-05-2009, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Nou je kan zeggen wat je wil maar Lisa zingt écht heel goed, dat doen de meesten haar niet na. Kan behalve Anouk en Trijntje zo een twee drie geen Nederlandse dames vinden met zo'n stem. Beetje kut dat je dan idols doet en slechte popliedjes moet gaan uitbrengen, maar ze is zo goed dat ze daar hopelijk wel van los komt.
Ik noem een Anneke van Giersbergen.

OT: onduidelijke vragen!
Oud 25-05-2009, 22:07
Verwijderd
choudersophaalt:
Oud 26-05-2009, 13:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
En @Uice: Jij hebt een idee van hoe dat liedje gezongen zou moeten worden, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen het met je eens is. Ik vind Jeffs ingetogen melancholieke versie ook het 'beste', maar mijn moeder gaat dan weer voor Leonard.. En heel veel mensen houden van dat bombastische, het is iig een handige zet in een spel als X-factor.
Tuurlijk, maar het past gewoon niet bij het nummer. Naast technische vocale kwaliteiten komt er bij zingen ook enig gevoel voor hoe een bepaald nummer gebracht dient te worden kijken. En dat heeft niets te maken met het feit dat eerdere versies beter waren. Ik vind de versie van Cohen ook niet onaanraakbaar ofzo; ook als het geen cover was, zou ze het gewoon slecht gedaan hebben.
Oud 26-05-2009, 14:19
Missy
Missy is offline
Goed, dan nu weer ontopic!

Het weer.
Oud 26-05-2009, 14:23
Verwijderd
Dat we geen cijfer maar alleen een voldoende/onvoldoende kregen voor ons groepessay. WTF moeite.
Oud 26-05-2009, 23:48
Verwijderd
Dat er te weinig tijd in een week zit om alles te doen en mijn vriendje heel veel te zien .
Oud 27-05-2009, 11:09
Verwijderd
De organisatie waarmee ik naar Peru wilde gaan laat geen Nederlanders meer toe. Stomme wetgeving.
Oud 27-05-2009, 11:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De organisatie waarmee ik naar Peru wilde gaan laat geen Nederlanders meer toe. Stomme wetgeving.
huh!
Oud 27-05-2009, 15:40
Nona
Nona is offline
Citaat:
Whut.

Regen. En nog boodschappen doen, bah.
Oud 27-05-2009, 15:45
Verwijderd
'Gijzelaars'. Ik moet altijd nadenken bij dat woord, wie er ook alweer de gijzelaars zijn. Want, mijn mening naar, horen gijzelnemers gijzelaars te heten.
Oud 27-05-2009, 15:47
Verwijderd
Citaat:
'Gijzelaars'. Ik moet altijd nadenken bij dat woord, wie er ook alweer de gijzelaars zijn. Want, mijn mening naar, horen gijzelnemers gijzelaars te heten.
ja eens!
Oud 27-05-2009, 15:47
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Oud 27-05-2009, 16:21
Miekje*
Miekje* is offline
ja, ik vergis me ook altijd.
Oud 27-05-2009, 16:23
Verwijderd
Ik niet, al zou het wel logischer zijn.
Oud 27-05-2009, 16:25
Verwijderd
Vraag me af welke idioot dat bedacht heeft eigenlijk.
Oud 27-05-2009, 16:28
Miekje*
Miekje* is offline
MIJN INTERNET doet NIET LIEF
Oud 27-05-2009, 23:50
Verwijderd
Dat het eerst nog een stomme dag is en dan een lange dag en dan pas vrijdagnacht
Oud 28-05-2009, 00:19
Verwijderd
Citaat:
En gijzelaars 'gegijzelden'!
Oud 28-05-2009, 09:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat ik dit weekend m'n boeltje moet pakken, want ik moet uit deze kamer
Oud 28-05-2009, 09:21
Missy
Missy is offline
Waarom moet je uit je kamer, Chick?

Traag, heel traag internet.
Oud 28-05-2009, 09:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vriendje heeft koorts en ligt thuis en hij neemt de telefoon niet op )
Oud 28-05-2009, 10:00
Verwijderd
Dat de tijd ineens zo snel gaat! Dat ik dingen moet doen waar ik bang voor ben. Dat een ''eeuwige vrijgezel'' vriendin van mij eindelijk een lief heeft, maar hem over twee weken alweer moet achterlaten. Dat mn broer niet hard genoeg studeert. Dat mn Lingonsaft op is.
Oud 28-05-2009, 10:09
Verwijderd
Arme Quis, alles komt goed!!!
@fizzle, koop een appel, een peer en een banaan en ga langs !

OT: dat ik nog niet gedoucht heb, bah!
Oud 28-05-2009, 10:34
Calyx
Calyx is offline
Stom weer!
Oud 28-05-2009, 10:37
Verwijderd
Dat óók nog ja.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten