Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In de buurt van Eindhoven of in de buurt van Utrecht, graag. Den Bosch lijkt me ook altijd wel leuk (maar toch komt het er altijd op uit dat het in Utrecht is, hmpf.)
|
Ik wil wel komen, als mijn OV dan nog geldig is.
![]()
|
De OV is zeker niet meer geldig in augustus? Ik land 29 juli weer op Nederlandse bodem, dus als het na die datum is wil ik komen, maar ik denk dat iedereen met OV dan niet kan komen? Nouja, het is toch ongelooflijk moeilijk om een datum te vinden die iedereen precies schikt...
|
![]() |
Voor mij zou het geen reet uitmaken welke dag, maar het liefst niet op zaterdag gezien ik dan werk en afzeggen gaat niet zo makkelijk. Doordeweeks werk ik ook, maar da's alleen maar extra dus afzeggen is dan makkelijker.
En het liefst heb ik het niet helemaal ver weg, omdat ik dus geen ov heb en geen zin heb om 20-30 euro te gaan uitgeven voor zo'n kutkaartje. Ik zou dus het liefst in het midden van het land blijven ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja maar het midden van het land is ook handiger, maar die treinkaartjes die ![]() |
![]() |
|
Utrecht lijkt mij de meest logische keuze. Daar kun je niet onmogelijk ver bij vandaan wonen, tenzij je uit Wanneperveen of Delfzijl komt. En dan is Enschede of Rotterdam ook niet dichtbij.
Een groter probleem lijkt mij: wanneer? In de zomer, als de week-OV niet meer geldig is, of juist als die dat nog wel is?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wie is de grootste massamoordenaar ooit? Bart Klink | 195 | 21-08-2004 23:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Links Verwijderd | 142 | 14-05-2004 19:31 | |
Seksualiteit |
S.com Bi-meiden meeting? Sister Bliz | 327 | 12-10-2002 16:07 | |
Muziek |
Lowlands little lady | 242 | 23-08-2002 03:15 | |
Lifestyle |
Meeting idee! Black Sugar | 256 | 18-08-2002 09:20 |