| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Zo'n buurt vind ik niet zo heel erg. Denk ik. Ik heb geen ervaring, maar het lijkt me niet vreselijk. Het enige wat ik niet wil is middenin het centrum (niet dat ik dat kan betalen) en ook niet met 100 mensen in 1 huis.
|
|
||
|
Citaat:
Niet in het centrum? Dat is juist het leukst
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
1le·ven leefde, h geleefd 1Datgeen wat Laisve niet heeft. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dan begint wel iedereen met zoeken. ;pHe op kamernet staat ook een in de nieuwe ebbingestraat voor 285.
|
|
|
|
Ik weet het niet! Ik hoop van niet, maar ik zit eerst nog met de twijfel of ik uberhaupt wel slaag
En ik heb net een 20 uren contract gekregen hier voor in de zomer, dus ik moet het sowieso nog regelen op het werk enzo. Maar mocht het al te laat zijn, dan kan ik (als het goed is) in een kamer die ouders van een vriendin verhuren en vanuit daar altijd verder kijken.Ik ga communicatie studeren.
|
|
||
|
Citaat:
Dan maar overal bovenop zitten en hopen dat er iets leuks uit komt!Oh ff kijken!
|
|
|
|
4 denk ik.
Ja dat is ook wel chill zoals jij het hebt denk ik! Maar ik zou ook echt niet in zo'n feesthuis willen wonen. Een beeeetje rustig vind ik wel fijn. Ik heb ook alleen maar van die herinneringen door mn exje. Hij had 12 huisgenoten en dat vond ik echt niet aantrekkelijk. Maar zij hadden ook maar 1 keuken enzo.
|
|
|
|
Ja dat is minder, sta je de hele tijd te wachten terwijl je honger hebt
Ik vind he took wel goed zo hierMet een beetje mazzel is de proeftijd hier straks voorbij en dan voor onbepaalde tijd
|
|
|
Verwijderd
|
An old Jewish man riding on a train begins to moan: "Oy, am I thirsty; oy, am I thirsty", to the annoyance of the other passengers. Finally, another passenger gets a cup of water from the drinking fountain and gives it to the old man, who thanks him profusely and gulps it down. Feeling satisfied, the other passenger sits down again, only to hear "Oy, was I thirsty; oy, was I thirsty".
Oy
|
|
|
||
|
Oja reageren op lukkie.
Citaat:
|
|
|
|
RAPA PA PA PA
...... Rpapapapapapa papa pa paaaaaaa rapapapa pap apa papapaaaaapa. Rapapap pa pa pa pa papa jingle! We willen hier een party, doe met ons mee! Doe gek ga met ons dansen, op de beat 1 2! Shaken met die billen en laat je gaan. Blijf toch niet zitten en ga nu staan. OHHH LEKKER SHAKEN MET DIE BILLEN! DIT IS DE RAPAPA DAAAANS! oooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh RAAPAPAPA PAPA PAPAPAPAPAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
| Advertentie |
|
|