Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2009, 21:04
willem12101
willem12101 is offline
hey ik wil weg lopen mar ik weet niet hoe ik ben 12 jaar ik weet niet waar heen ik weet niet hoe heeft iemand een oplossing waar ik heen kan ??? (((((((>ik haat me moeder erger dan je je kunt voorstellen <))))))))) zij is de
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2009, 21:25
Verwijderd
Waarom haat je je moeder? Wat doet ze?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 21:37
Verwijderd
Wow, waarom wil je weglopen? Waarom haat je je moeder? Is het echt zo erg? Als je hulp nodig heb kan je altijd de kindertelefoon bellen. Heb je vrienden waarmee je daarover kan praten? Ik wil best naar je luisteren hoor! Sterkte met alles!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 09:13
Verwijderd
12 jaar = klotefase.

Get used to it.

Effe serieus, het heeft geen zin om weg te lopen, praat erover met je vader, misschien wat klasgenoten, en als dat niet werkt maak je incognito een afspraak bij de huisarts om erover te praten.

Ik weet niet wat het probleem nou precies is, maar het opschrijven en hier posten lucht je hart en wij komen wat meer te weten om je betere tips te geven.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 13:34
Neko*
Neko* is offline
Offtopicreacties zijn verwijderd en verplaatst naar Psychologie, denk dat het daar beter past.
Oud 08-06-2009, 16:52
Rivka
Rivka is offline
Hee ik ben 13 en mensen van onze leeftijd maken een moeilijke tijd door, dat is gewoon zo.
Waarom wil je weglopen? Vroeger wilde ik dat ook soms, maar het lost niks op. Oké, dan loop je weg,
en dan? Je zegt zelf dat je niet weet waar je heen moet...
Als je moeder echt zo erg is kan je altijd de kindertelefoon bellen (0800-0432), of je vertelt het aan een leraar op school. Of aan een familielid.
Weglopen is hartstikke gevaarlijk, lees je nooit verhalen uit de krant? Kinderlokkers, drugs...
Blijf gewoon thuis en zoek wat hulp, dat is het beste
Oud 08-06-2009, 18:56
Verwijderd
doe maar niet...
Los je niks mee op.. jij loopt buiten koud rond zonder eten.. en je moeder word ongerust!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 13:36
mmbouw92
mmbouw92 is offline
Ik herken dit wel, ik zag mij "vroeger" (een half jaar geleden nog) al naar Spanje fietsen, of een enkeltje Hawaï boeken. (ja hoe kom je er bij ) ik weet de pincode van allebei mijn ouders en had zo iets als ik die helemaal leeg pin kan ik er wel tot mijn 18e van leven, tentje kopen en op brood en water leven. Nu ik het licht heb gezien lach ik er over maar ik fantaseerde er ook over hoe ik naar Zweden zou gaan en daar mijn eigen visje zou vangen ed. ik keek echt op internet naar hoe je een vis moet ontleden en maakte ook echt lijstjes met wat ik dacht allemaal nodig te hebben om daar te komen en om daar te kunnen blijven. Als je niet mishandeld word ofzo, dan gaat het vanzelf wel over! Gezeur met je ouders heeft iedereen wel. (gehad) Maar ik herken mijzelf heel erg in wat jij hier zegt, ook hoe je over je moeder denkt terwijl ze waarschijnlijk alleen maar het beste met voor heeft.

Groetjes,

Maurice
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 11:38
Verwijderd
hmm..
ik ken een verhaal van een jongen die ging naar duitsland, en die deed een hele erge grappige doos op z'n hoofd, met een te blije smiley :]
en ging toeristen vragen ofze met hem op de foto wilden, voor 1 à 2 euro ofzo :]
en daarvan leefde hij =D
hij liep weg op z'n 16de, en op z'n 21ste kwam ie pas weer terug, omdat hij uit zijn apartement was gezet, in duitsland. hetkan dus aardig goed uitpakken, áls je al wat ouder bent
12 jaar is veeel ste jong, en deze jongen had het ook zwaar op 16jarige leeftijd, vanaf je 18de ben je al lang zelfstandig,,
dus nja, ^^
weglopen heeft niet veel zin
khad gwn even zin dit verhaal te vertellen wat k gistere gehoord had =D
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 20:44
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
hmm..
ik ken een verhaal van een jongen die ging naar duitsland, en die deed een hele erge grappige doos op z'n hoofd, met een te blije smiley :]
en ging toeristen vragen ofze met hem op de foto wilden, voor 1 à 2 euro ofzo :]
en daarvan leefde hij =Dhij liep weg op z'n 16de, en op z'n 21ste kwam ie pa weer terug, omdat hij uit zijn apartement was gezet, in duitsland. hetkan dus aardig goed uitpakken, áls je al wat ouder bent
Geloof je het zelf?
Oud 05-07-2009, 21:43
Verwijderd
Wat schattig.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 21:43
Sherlock
Sherlock is offline
zoiezo helpt weglopen niks want dan worden ze alleen maar erger
Oud 05-07-2009, 21:45
Verwijderd
Je krijgt er wel veel aandacht door, een paar heli's die naar een jochie zoeken levert altijd belangstelling op.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 21:47
Sherlock
Sherlock is offline
maar je ouders worden alleen beschermender/erger/vervelend/boos als je iets verkeerd doet
Oud 05-07-2009, 21:58
Verwijderd
Klopt, maar voor TS gaat het om de aandacht.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 22:01
Sherlock
Sherlock is offline
op de reling van een brug gaan staan helpt dan goed
Oud 05-07-2009, 22:02
SacredRose
SacredRose is offline
wil elk kind rond die leeftijd niet weglopen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 22:02
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
op de reling van een brug gaan staan helpt dan goed
moet je wel eerst wachten tot er een heli naar je op zoek is en er veel mensen ook al zoeken.
voor het maximale effect
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 22:11
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
wil elk kind rond die leeftijd niet weglopen.
ik wou men ouders gewoon een keer vol op hun gezicht slaan niet weglopen
Oud 05-07-2009, 22:17
SacredRose
SacredRose is offline
ook een mogelijkheid.
ik ben wel eens weggelopen.
mja was koud buiten en ik had geen eten dus ik maar terug gegaan.
had gezegd dat ik bij een vriend inslaap was gevallen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten