Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
" China is tegen de ontvangst van de dalai lama in Nederland en heeft de Kamer eerder in een brief laten weten dat dit schadelijk is voor de relatie met ons land. In het bedrijfsleven zijn daar zorgen over. Verhagen benadrukte dat de Nederlandse regering de dalai lama niet als leider van Tibet zal ontmoeten. ,,Nederland steunt het onafhankelijkheidsstreven van Tibet niet”, zei hij."
Spreek voor jezelf, vieze schijnheilige kutgristen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het HEEL ERG AMBETANT dat nét voor ik vertrek er weer stress is. Huisgenootje verloor haar keycard en ging dus een nieuwe halen bij de woningbouwveriging, waarbij haar oude werd geblokt. Net toen ik thuis kwam, bleek dat mijn keycard is geblokt, omdat we die krengen blijkbaar een keer hebben omgewisseld. De WBV is het hele weekend gesloten en ook niet telefonisch bereikbaar, de noodservice kan ons niet helpen, we gaan beiden zondag weg en komen niet tegelijk terug en nu moet ik dus maar op de één of andere manier zien te regelen dat ik straks een geldige keycard kan inleveren.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, zo'n plan zat ik ook al te bedenken. Ik kan haar nieuwe keycard meenemen op reis, zodat ik weer naar binnen kan, dan de volgende ochtend het proberen te fixen (ik hoop maar dat ze het snappen/geen probleem vinden) en dan moet ik 'm inderdaad ergens achterlaten. Het stomme is dat je je postvakje alleen kun openen vanuit de gang, maar wellicht kunnen we regelen dat er een andere huisgenoot thuis is op het moment dat zij terugkomt (want dan ben ik weer weg). Maar gvd, dat het nódig is. Altijd op de momenten dat je het het minst kunt gebruiken, komt er nog even zo'n leuk ''regel dit even'' ding bij.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OAIJGLKJELKAJGLAJGOIWEJGW)(@$*&)@(****** bureaucratie ten top! Ten eerste studielink, waar ik mijn wachtwoord niet meer weet, heel fijn moet je gewoon je naam en emailadres opgeven, krijg je 'm toegestuurd, maar al mijn wachtwoorden worden fout genoemd. Ja alsof ik nu nog weet welk obscuur emailadres ik 6 jaar geleden gebruikt heb voor m'n login, als het niet gewoon m'n huidige zijn. En dan bel je naar de helpdesk, "U wordt over zestien minuten geholpen!" Bedankt, grafhoer, daar heb ik tijd voor zeg, eerst een kwartier aan de telefoon hangen en dan nog twintig minuten lang proberen duidelijk te maken dat ik gewoon me wil aanmelden.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ot: Ik vond de voorlichtingsdag vandaag ambetant. Wat een saaie kutlessen.
|
Verwijderd
|
Okay, daar gaan we.
Ik sliep gisteren voor het eerst sinds ruim een maand weer op m'n bed maar ik krijg er nog steeds direct rugpijn van. Terug naar de bank dan maar :') En ik heb een 2,5 voor een tentamen, dus nu moet ik de herkansing doen. Maar de herkansing omvat ook de stof van het vorige tentamen, dat ik wel gewoon gehaald had, dus nu moet ik vet veel dingen opnieuw leren ![]() ![]() En ik heb door alle tentamens al honderd jaar geen QUALITY TIME gehad met Julius. Ik mis ook honderd leuke feestjes en m'n vrienden zie ik zo'n beetje alleen bij studie-gerelateerde dingen, want we zijn allemaal ijverige studenten die te druk zijn om iets leuks te doen. En gisteren moest ik een andere opdracht inleveren, maar ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden met wat ik ervoor gedaan heb. Het zal vast goed genoeg zijn, maar ik heb het idee dat ik niet alles wat ik uit dat vak had kunnen halen ook daadwerkelijk eruit gehaald heb. Dus ik wilde sowieso de herkansing doen, zodat ik meer nuttige dingen zou leren, maar als ik ook nog de herkansing van dat kutvak moet dan kan ik me niet volledig op dit leuke vak richten. En komende vrijdag moet er weer een paper ingeleverd worden voor hetzelfde kutvak als die van dat tentamen, maar ik heb geen zin en ben gedemotiveerd. En de lawaaibuurman is weer talentloos op de piano aan het rammen. En ik heb geen koffie of energiedrank meer in huis. ![]() |
![]() |
|
Mijn kat heeft vandaag ergens vastgezeten en toen zat er een grote wond op z'n poot
![]() ![]() Het meest ambetante was eigenlijk de stress; 5 uur thuis, moeder verteld van de kat, die in de badkamer zat. Miekje naar boven, kijken, Miekje naar beneden. Miekje dierenarts bellen. Miekje naar de farmer voor kattenbakkorrels. Miekje reismandje + eten + water + kattenmelk + kattenbak klaarmaken. Miekje kat zo makkelijk mogelijk maken in de badkamer. Miekje eten. Miekje kat in reismand, Miekje in de auto met moeder naar dierenarts. Miekje wachten in wachtkamer en kat proberen stil te houden, die aan het jammeren was. Miekje en kat aan de beurt, Miekje helpt met kat vasthouden onder de behandeling. Kat was braaf. Kat terug in reismand. Miekje betalen, Miekje terug naar huis. Miekje doet kat weer in badkamer. Miekje zet thee, Miekje gaat forumen. Die hele behandeling + pillen was gewoon fucking €84,- ![]()
|
Verwijderd
|
Dierenartsen zijn sowieso veeeeel te duur. Ik was een keer met de kat naar de dierenarts, omdat ie ineens kaal werd en zielig deed. De dierenarts stond daar 3 minuten de kat te aaien, om vervolgens te zeggen 'Nee, hij ziet er wel gezond uit, misschien heeft ie een allergie, je kunt hem het beste 3 weken binnen houden (die kat is nooit langer dan 3 uur binnen, dus dat werkt niet) en als er echt iets is, mag je altijd terug komen". ga ik afrekenen, kostte het 40 euro. Die stomme dierenarts heeft hem alleeen geaaid..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe anoniem ben je nou eigenlijk op internet Purgatori | 13 | 15-06-2007 23:40 | |
Liefde & Relatie |
Hem <--> beste vriendin! ....?? Hulp gevraagd! lieve | 6 | 11-08-2002 22:59 |