Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2009, 18:05
Verwijderd
Stillevens.
Advertentie
Oud 03-06-2009, 18:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat Engelse en Nederlandse uitdrukkingen en zegswijzen nooit precies hetzelfde betekenen. Soms is dat vreselijk handig, als je iets wil zeggen in het Engels en daar blijkt nou juist een mooie uitdrukking voor te zijn die we in het Nederlands niet hebben. Maar als ik iets simpels als "Er wordt dan ook aangenomen dat..." wil schrijven, kom ik enorm in de knoop met alle voeg- en bijwoorden. *mopper* Stomme rottaal.
"It is then also assumed that..."
Oud 03-06-2009, 18:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zag vanochtend in de spiegel dat mijn kont heel lelijk-dik aan het worden is.
Oud 03-06-2009, 18:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zag vanochtend in de spiegel dat mijn kont heel lelijk-dik aan het worden is.
Niks mis met dikke konten.
Mss sla je nog wel een leuke negert aan de haak.
Oud 03-06-2009, 18:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haha, dat zal mijn vriendje leuk vinden
Oud 03-06-2009, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Oh dáárom heb ik altijd getinte mannen achter me aan!
Oud 03-06-2009, 18:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh dáárom heb ik altijd getinte mannen achter me aan!
Yup. Ik heb hetzelfde probleem. Zelfs ooit iemand die sprekend leek op Cleveland van Family Guy.

Oud 03-06-2009, 18:48
Verwijderd

Dan heb ik t met mn exvriendje toch beter getroffen!

OT: dat ik eindelijk weer een oorbel in mn oor kreeg maar dat ie nu zo'n pijn doet. Bah, kraakbeen.
Oud 03-06-2009, 18:54
Verwijderd
Citaat:

Ontopic; tentamens.
Oud 03-06-2009, 20:18
Missy
Missy is offline
Dat op de dagen dat ik vrij ben het weer minder is.
Oud 03-06-2009, 22:14
Verwijderd
" China is tegen de ontvangst van de dalai lama in Nederland en heeft de Kamer eerder in een brief laten weten dat dit schadelijk is voor de relatie met ons land. In het bedrijfsleven zijn daar zorgen over. Verhagen benadrukte dat de Nederlandse regering de dalai lama niet als leider van Tibet zal ontmoeten. ,,Nederland steunt het onafhankelijkheidsstreven van Tibet niet”, zei hij."

Spreek voor jezelf, vieze schijnheilige kutgristen
Oud 04-06-2009, 01:56
Verwijderd
Mijn Wacom-pen is er zonet ZOMAAR mee opgehouden Hij is dood
Oud 04-06-2009, 11:30
Verwijderd
Studeren en tentamens. Ik heb echt geen zin meer ;(
En dat het haar van mijn frientjuh juist zo leuk lang is, en hij gaat nu naar de kapper. Hopelijk komt hij niet terug met een marinierskapsel ;x
Oud 04-06-2009, 13:25
Verwijderd
Dat de vraag van mijn take home-exam zo vaag geformuleerd is dat ik en mn klasgenootje het allebei niet begrijpen. O.a. ''different legal solutions for the households be discussed''. Sinds wanneer is ''households'' een inherent probleem?
Oud 04-06-2009, 14:56
Verwijderd
Citaat:
"It is then also assumed that..."

Of je bedoelt dat toch niet serieus? Uhm ik bedoel niet "naast dit en dit wordt er dan óók aangenomen dat", maar gewoon zo'n lekkere bijna-betekenisloze Nederlandse "ook" in de zin van "ik heb honger en ga dan ook eten".
Oud 04-06-2009, 14:58
Verwijderd
Als je heel vaak het woordje "ook" denkt of zegt, wordt het heel raar. Ook. Ook. Ook. Ook. Eik. Aak. Eek. Uuk. Iek. Ook. Euk?
Oud 04-06-2009, 16:52
Nona
Nona is offline
Mijn boekenkast is vol en ik heb nog dingen die erin moeten (boeken en mappen).
Oud 04-06-2009, 21:03
Verwijderd
Dat mensen serieus op de PVV hebben gestemd. Echt, wat bezielt het Nederlandse volk?
Oud 04-06-2009, 21:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als je heel vaak het woordje "ook" denkt of zegt, wordt het heel raar. Ook. Ook. Ook. Ook. Eik. Aak. Eek. Uuk. Iek. Ook. Euk?
Dat is met alle woorden wel zo toch.
Oud 04-06-2009, 23:27
Verwijderd
Dat je nu omstreeks half 1 nog spotjes krijgt voor de Europese verkiezingen.
Oud 05-06-2009, 06:54
Verwijderd
Citaat:
Zo, twee dagen geleerd en nu ben ik klaar. Over vijf uur en twaalf minuten begint het tentamen. Nog een laatste peuk en dan is het tijd om nog even een uurtje of drie slaap in te lassen
Citaat:
Ik kan niet slapen
Gelukkig gaat de wekker al over een minuut of vijf
Oud 05-06-2009, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Dat je nu omstreeks half 1 nog spotjes krijgt voor de Europese verkiezingen.
Hehe ja, dat viel mij ook al op, dacht ik eindelijk van die radiospot van de SP af te zijn, wat een kutreclame is dat zeg.
Oud 05-06-2009, 17:20
Verwijderd
Ik vind het HEEL ERG AMBETANT dat nét voor ik vertrek er weer stress is. Huisgenootje verloor haar keycard en ging dus een nieuwe halen bij de woningbouwveriging, waarbij haar oude werd geblokt. Net toen ik thuis kwam, bleek dat mijn keycard is geblokt, omdat we die krengen blijkbaar een keer hebben omgewisseld. De WBV is het hele weekend gesloten en ook niet telefonisch bereikbaar, de noodservice kan ons niet helpen, we gaan beiden zondag weg en komen niet tegelijk terug en nu moet ik dus maar op de één of andere manier zien te regelen dat ik straks een geldige keycard kan inleveren.
Oud 05-06-2009, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het HEEL ERG AMBETANT dat nét voor ik vertrek er weer stress is. Huisgenootje verloor haar keycard en ging dus een nieuwe halen bij de woningbouwveriging, waarbij haar oude werd geblokt. Net toen ik thuis kwam, bleek dat mijn keycard is geblokt, omdat we die krengen blijkbaar een keer hebben omgewisseld. De WBV is het hele weekend gesloten en ook niet telefonisch bereikbaar, de noodservice kan ons niet helpen, we gaan beiden zondag weg en komen niet tegelijk terug en nu moet ik dus maar op de één of andere manier zien te regelen dat ik straks een geldige keycard kan inleveren.
Valt er niet iets te fixen met een postvakje waar jullie beiden de sleutel van hebben, of worden daar ook keycards voor gebruikt? Desnoods kun je een kluisje huren bij een (groot) postkantoor, dat kan volgens mij in vrijwel elk land. Dan moeten jullie beiden een sleutel hebben en vervolgens regelt degene die het eerst terug is een nieuwe keycard die in dat kluisje wordt gelegd voor de terugkomst van de ander.
Oud 05-06-2009, 17:37
Verwijderd
Mja, zo'n plan zat ik ook al te bedenken. Ik kan haar nieuwe keycard meenemen op reis, zodat ik weer naar binnen kan, dan de volgende ochtend het proberen te fixen (ik hoop maar dat ze het snappen/geen probleem vinden) en dan moet ik 'm inderdaad ergens achterlaten. Het stomme is dat je je postvakje alleen kun openen vanuit de gang, maar wellicht kunnen we regelen dat er een andere huisgenoot thuis is op het moment dat zij terugkomt (want dan ben ik weer weg). Maar gvd, dat het nódig is. Altijd op de momenten dat je het het minst kunt gebruiken, komt er nog even zo'n leuk ''regel dit even'' ding bij.
Oud 05-06-2009, 19:14
Missy
Missy is offline
Als je moet plassen, maar nog lang met het OV moet reizen.
Oud 06-06-2009, 11:44
Verwijderd
Slechte weersverwachtingen voor alle plekken waar ik heen ga. En dat facebook dat alsof het foto's upload, terwijl dat niet zo is.
Oud 06-06-2009, 12:26
Calyx
Calyx is offline
Ughl verslagen, opdrachten, onderzoeken, presentaties en tentamens.
Oud 07-06-2009, 12:03
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn lijf weigert een beetje dienst vandaag
Oud 07-06-2009, 12:12
Calyx
Calyx is offline
Elastiekjes zonder elastiek .
Oud 07-06-2009, 12:15
Verwijderd
Een stijve nek!
Oud 07-06-2009, 13:41
Verwijderd
Mailtjes met de strekking: we hebben uw verzoek in behandeling genomen. En een maand later heb ik nog steeds niks gehoord. Hoeveel tijd kan het kosten om te kijken of ze me kunnen gebruiken
Oud 07-06-2009, 13:44
Verwijderd
Dat Pip vindt dat ik een bolle toet heb gekregen en een beetje dik ben!
Oud 07-06-2009, 19:05
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik opeens besef dat ik in de zomervakantie waarschijnlijk 4 weken achter elkaar mijn vriendje moet missen. 4 weken!
Oud 08-06-2009, 11:16
Verwijderd
Afgeslachte vogels opruimen. De katten vinden zichzelf vast heel cool nu, maar beeeh wat vies en sielug en overal veren
Oud 08-06-2009, 11:45
Verwijderd
OAIJGLKJELKAJGLAJGOIWEJGW)(@$*&)@(****** bureaucratie ten top! Ten eerste studielink, waar ik mijn wachtwoord niet meer weet, heel fijn moet je gewoon je naam en emailadres opgeven, krijg je 'm toegestuurd, maar al mijn wachtwoorden worden fout genoemd. Ja alsof ik nu nog weet welk obscuur emailadres ik 6 jaar geleden gebruikt heb voor m'n login, als het niet gewoon m'n huidige zijn. En dan bel je naar de helpdesk, "U wordt over zestien minuten geholpen!" Bedankt, grafhoer, daar heb ik tijd voor zeg, eerst een kwartier aan de telefoon hangen en dan nog twintig minuten lang proberen duidelijk te maken dat ik gewoon me wil aanmelden.

Oud 08-06-2009, 13:14
Verwijderd
Dat ik volgende week drie tentamens heb en nauwelijks de tijd om ze voor te bereiden, aangezien er ook nog allerlei andere dingen moeten gebeuren voor de studie.
Oud 08-06-2009, 14:18
Verwijderd
Wat ben ik toch een gans soms
heb 2 diensten aangenomen op dagen dat ik helemaal niet kan, uitzendbureau is natuurlijk niet echt blij met me, aangezien het al de 2e keer is in korte tijd.
Oud 08-06-2009, 14:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Afgeslachte vogels opruimen. De katten vinden zichzelf vast heel cool nu, maar beeeh wat vies en sielug en overal veren
Je moet dankbaar zin dat je kat een dooie vogel naar je toe brengt! Je moet je vereerd voelen!

Ot: Ik vond de voorlichtingsdag vandaag ambetant. Wat een saaie kutlessen.
Oud 08-06-2009, 16:12
Verwijderd
Ik zou het wel stoer vinden als mijn kat elke dag met dooie beesten aankwam.

OT: Mensen die aandacht vragen waar je niet omheen kunt maar ook niks aan hebt.
Oud 08-06-2009, 22:17
Verwijderd
Dat ik niet op vakantie ga omdat mijn vrienden daar geen geld voor hebben.
Oud 09-06-2009, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het wel stoer vinden als mijn kat elke dag met dooie beesten aankwam.
Oud 09-06-2009, 08:14
Verwijderd
Oud 09-06-2009, 10:20
Neko*
Neko* is offline
Houd het een beetje ontopic, graag.
Oud 09-06-2009, 10:37
Verwijderd
Okay, daar gaan we.

Ik sliep gisteren voor het eerst sinds ruim een maand weer op m'n bed maar ik krijg er nog steeds direct rugpijn van. Terug naar de bank dan maar :')

En ik heb een 2,5 voor een tentamen, dus nu moet ik de herkansing doen. Maar de herkansing omvat ook de stof van het vorige tentamen, dat ik wel gewoon gehaald had, dus nu moet ik vet veel dingen opnieuw leren Ik vind het niet kloppen dat ik een 2,5 had, want ik had het idee dat ik alles wel zo'n beetje wist. Sowieso, gewoonlijk leer ik hooguit een uurtje of twee/drie voor tentamens en haal ik ze gewoon, nu dacht ik eens ijverig te doen met twee dagen leren en dan krijg je dit :') Hoewel ik die nacht ook niet kon slapen en de nacht ervoor ook niet zo, dus misschien komt het daardoor. Maar beter blijkt bij de inzage dat ze de helft kwijt zijn geraakt ofzo. Ik heb volgens mij nog nooit in m'n leven een 2,5 gehaald voor iets waar ik daadwerkelijk langer dan 5 minuten voor geleerd had

En ik heb door alle tentamens al honderd jaar geen QUALITY TIME gehad met Julius. Ik mis ook honderd leuke feestjes en m'n vrienden zie ik zo'n beetje alleen bij studie-gerelateerde dingen, want we zijn allemaal ijverige studenten die te druk zijn om iets leuks te doen.

En gisteren moest ik een andere opdracht inleveren, maar ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden met wat ik ervoor gedaan heb. Het zal vast goed genoeg zijn, maar ik heb het idee dat ik niet alles wat ik uit dat vak had kunnen halen ook daadwerkelijk eruit gehaald heb. Dus ik wilde sowieso de herkansing doen, zodat ik meer nuttige dingen zou leren, maar als ik ook nog de herkansing van dat kutvak moet dan kan ik me niet volledig op dit leuke vak richten.

En komende vrijdag moet er weer een paper ingeleverd worden voor hetzelfde kutvak als die van dat tentamen, maar ik heb geen zin en ben gedemotiveerd.

En de lawaaibuurman is weer talentloos op de piano aan het rammen.

En ik heb geen koffie of energiedrank meer in huis.

Oud 09-06-2009, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Dat ik niet op vakantie ga omdat mijn vrienden daar geen geld voor hebben.
Als dat de enige reden is, moet je eens een beetje fantasie gebruiken en wat minder aan je vrienden hangen zeg
Oud 09-06-2009, 19:16
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn kat heeft vandaag ergens vastgezeten en toen zat er een grote wond op z'n poot Afijn, mijn moeder en ik dierenarts gebeld, erheen. En nu heeftie 4 of 5 nietjes in z'n poot En een heel groot dik verband eromheen.
Het meest ambetante was eigenlijk de stress; 5 uur thuis, moeder verteld van de kat, die in de badkamer zat. Miekje naar boven, kijken, Miekje naar beneden. Miekje dierenarts bellen. Miekje naar de farmer voor kattenbakkorrels. Miekje reismandje + eten + water + kattenmelk + kattenbak klaarmaken. Miekje kat zo makkelijk mogelijk maken in de badkamer. Miekje eten. Miekje kat in reismand, Miekje in de auto met moeder naar dierenarts. Miekje wachten in wachtkamer en kat proberen stil te houden, die aan het jammeren was. Miekje en kat aan de beurt, Miekje helpt met kat vasthouden onder de behandeling. Kat was braaf. Kat terug in reismand. Miekje betalen, Miekje terug naar huis. Miekje doet kat weer in badkamer. Miekje zet thee, Miekje gaat forumen.
Die hele behandeling + pillen was gewoon fucking €84,- Maar de kat komt er vast wel weer bovenop.
Oud 10-06-2009, 00:25
Verwijderd
Te veel te doen in te weinig tijd, fucked up bioritme, afscheid nemen van veel te dierbare mensen, slecht weer all over the place.
Oud 10-06-2009, 01:00
Verwijderd
Dierenartsen zijn sowieso veeeeel te duur. Ik was een keer met de kat naar de dierenarts, omdat ie ineens kaal werd en zielig deed. De dierenarts stond daar 3 minuten de kat te aaien, om vervolgens te zeggen 'Nee, hij ziet er wel gezond uit, misschien heeft ie een allergie, je kunt hem het beste 3 weken binnen houden (die kat is nooit langer dan 3 uur binnen, dus dat werkt niet) en als er echt iets is, mag je altijd terug komen". ga ik afrekenen, kostte het 40 euro. Die stomme dierenarts heeft hem alleeen geaaid..
Oud 10-06-2009, 01:05
Verwijderd
Oh een plotseling opzettende kriebelhoest vind ik ook wel ambetant!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten