Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: gister kwam er in de metro een oud mens naast me zitten dat stonk naar ongedierte en weken niet wassen. Echt te smerig voor woorden. Ze zat ook nog de hele tijd in haar tas te frommelen, waardoor ze voortdurend tegen me aanstootte en ondertussen zat ze rochelend te hoesten. Vooral fijn dat ik aan de raamkant zat en dus niet wegkon, want het mens moest er pas bij mijn halte uit. Doet me ook denken aan de keer dat er in de bus een vrouw tegenover me zat waarbij een snotje uit haar neus hing, dat bij elke beweging die ze maakte heen en weer bungelde alsof het er elk moment uit kon vallen. *gruwel* Zulke OV-momenten blijven me altijd nog lang bij. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Froukje Jansen en die sukkel in De Zomer Draait Door die tenenkrommend slecht interviewen. Is Martin Simek aan tafel met zijn gewonnen Zilveren Reismicrofoon, vertelt hij over zijn vader, gaan ze hem telkens afkappen en domme standaardvragen stellen. Wel mooi dat ie subtiel zijn irritatie liet blijken ("Matthijs zou me uit laten praten...", wat misschien ook niet helemaal waar is, maar toch).
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mensen die gaan toeteren naar een lesauto terwijl het licht op groen staat, maar de lesrijder het niet lukt om weg te rijden. Een beetje geduld op brengen is soms ook moeilijk.
En zometeen werken kan ik ook niet waarderen. En buikpijn. En over een kwartier weg moeten en alles nog in orde maken. Een blaasontsteking kan ik ook niet waarderen. En dat het weer niet echt lekker is. Hallo, het is al juni!
|
Grmbl ik ben de lader voor mijn camerabatterij kwijt, en ik dacht dat ik 'em dan ook wel even aan m'n computer kon hangen, is dat kabeltje niet de goede
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn buren zijn vanaf een uur of 6/7 vanochtend heel hard gaten aan het boren in hun muren en met hamers op tinnen potten aan het slaan enzo
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan natuurlijk net zo depressief worden als je ouders opeens streng gelovig (in God of Allah geloven dus) zijn. En ik heb verder even niets te klagen geloof ik. |
![]() |
|
De bloemen die ik donderdag heb gekocht (en die "een week, ja echt *zucht* een week" *geïrriteerde blik van pms-bloemenverkoopster krijgt*) beginnen nu al te hangen
![]()
|
Ik vind het ambetant dat ik al 4 mensen heb gevraagd om met me de stad in te gaan vanavond, en dat niemand kan. Nou ja, 2 reageren helemaal niet op de sms
![]()
|
Maar goed, dat vind ik niet echt ambetant. Wat wel ambetant is, is dat ik een film aan het kijken ben op m'n laptop, en hij loopt helemaal niet soepel
![]()
||
Citaat:
![]() En ik vind het nog steeds ambetant en kut en stom en flutzooi en ik vind het ook stom dat ik zo slecht slaap de laatste dagen.
|
|