Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2009, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Wie de bal kaatst Bovendien, wat had je anders verwacht? Dat ik zou vragen waarom jij hen niet gaaf vond en dan luisteren naar hoe er een klein blikje venijn over een stel warme, humorvolle mensen gesmeerd wordt? Nah.
Ik zeg toch ook niet dat ik ze haat ofzo, ik vind ze alleen niet heel gaaf.
Advertentie
Oud 13-06-2009, 00:17
Verwijderd
Waarom zeg je dat?
Oud 13-06-2009, 00:18
Verwijderd
Citaat:
barabas, wat een beroerde geluidsopname van die live ulver, heel zacht en opgeblazen boxen geluid
Wie het kleine niet eert!
Oud 13-06-2009, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Waarom zeg je dat?
ik erger me een beetje aan Para's uitspraak: 'het zijn warme mensen.'

Heb je aan ze gevoeld?
Oud 13-06-2009, 00:23
Verwijderd
homptiedomptiedom
Oud 13-06-2009, 00:24
Verwijderd
homp <3
Oud 13-06-2009, 00:25
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

Heb je aan ze gevoeld?
't Lijkt me niet echt opschieten als we figuurlijke uitspraken letterlijk gaan nemen..
Verwijderd
Wat heerlijk autistisch
Verwijderd
nu ga ik brood ontdooien. tarwebrood met zwarte korsten met hagelslag met FUNNIES prrrr
Oud 13-06-2009, 00:26
Verwijderd
ik heb weleens een funnie in mijn kies gehad
Oud 13-06-2009, 00:26
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
nu ga ik brood ontdooien. tarwebrood met zwarte korsten met hagelslag met FUNNIES prrrr
teh FUNNIES detected
Oud 13-06-2009, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Wat heerlijk autistisch
Welja, ik ben autistisch.

Ik vond het gewoon een beetje een... oubollige uitdrukking.
Oud 13-06-2009, 00:35
Verwijderd
Oh hey ik bedoelde het niet zo agressief, excuses. Als iemand zo zeggen dat hij 1200 keversoorten zou sparen zou ik dat ook zeggen en als iemand dat soort beeldspraak letterlijk gaat nemen komt het ook opborrelen.
Oud 13-06-2009, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Welja, ik ben autistisch.

Ik vond het gewoon een beetje een... oubollige uitdrukking.
Door jou denk ik ook aan zm en alles.

Spoiler
Oud 13-06-2009, 00:38
TopDrop
TopDrop is offline
zm?
Verwijderd
zelfmoord
Verwijderd
Citaat:
Door jou denk ik ook aan zm en alles.

Spoiler
mooie edit
Oud 13-06-2009, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Oh hey ik bedoelde het niet zo agressief, excuses. Als iemand zo zeggen dat hij 1200 keversoorten zou sparen zou ik dat ook zeggen en als iemand dat soort beeldspraak letterlijk gaat nemen komt het ook opborrelen.
Het geeft ook niet!
Oud 13-06-2009, 00:40
Verwijderd
Ja nee ik mag ook weleens gewoon wat minder mijn rotkop opentrekken
Oud 13-06-2009, 00:40
Verwijderd
Christiaan zegt:
ik heb namelijk dorst, maar er is alleen bier en ik heb geen zin in bier

LL is ziek!!!
Oud 13-06-2009, 00:42
Verwijderd
er bestaan kranen!
Oud 13-06-2009, 00:45
Verwijderd
Wut, ik zat op het balkon te bellen en nu rijden er echt honderd ambulances langs. Ik wil weten wat er is.
Oud 13-06-2009, 00:45
Verwijderd
ik lust opeens bijna geen wijn meer, dat vind ik ook wel heel erg maf
Oud 13-06-2009, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Wut, ik zat op het balkon te bellen en nu rijden er echt honderd ambulances langs. Ik wil weten wat er is.
Een ambulance beurs voor de slapeloze medemens
Oud 13-06-2009, 00:46
TopDrop
TopDrop is offline
wat is dat toch met mensen en het vast ingeprogrammeerde ramptoerist willen zijn?

ik ben ook schuldig hoor, uiteraard, ik wil ook altijd weten wat er gebeurt als ik dingen zie.
Oud 13-06-2009, 00:47
Verwijderd
slapen.
Oud 13-06-2009, 00:50
Verwijderd
ik ga een bed lezen, welterusten!
Oud 13-06-2009, 00:51
Verwijderd
Naast mijn studentencomplex is nu een muziekfestivalletje bezig met oa Junkie XL. Ik heb weinig zin om me tussen het publiek te scharen, dus ik kijk van 100 m op een livestream mee
Oud 13-06-2009, 00:51
Verwijderd
ik ga dat ook doen. ETA Hoffmann. nee Stephen Fry.
Oud 13-06-2009, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg toch ook niet dat ik ze haat ofzo, ik vind ze alleen niet heel gaaf.
Ik zeg toch ook niet dat zij jou haten. Enkel dat ze ook niet wild waren van jou, dat ik ze wél heel gaaf vind en dat het mij persoonlijk daarom weinig kan schelen wat jij allemaal van ze vindt. Waarom je 't nodig vindt om me op de hoogte te stellen van je mening verbaast me dan ook enigszins, en je ontgoocheling over mijn reactie des te meer.

Citaat:

Heb je aan ze gevoeld?
Ja
Oud 13-06-2009, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Een ambulance beurs voor de slapeloze medemens
Een beurs waar ze ambulances voor slapeloze mensen verkopen

Citaat:
wat is dat toch met mensen en het vast ingeprogrammeerde ramptoerist willen zijn?

ik ben ook schuldig hoor, uiteraard, ik wil ook altijd weten wat er gebeurt als ik dingen zie.
Nieuwsgierigheid siert de mens!
Oud 13-06-2009, 00:57
Verwijderd
Hoe zijn Uice zijn ouders eigenlijk? Heel erg uicerig of meer gewoon?
Oud 13-06-2009, 00:58
TopDrop
TopDrop is offline
ik ga gigantisch slapen.
Oud 13-06-2009, 01:07
Verwijderd
Oh, ecnelis, ik zie nu pas dat je vroeg om dat topic:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1614035
Oud 13-06-2009, 01:13
Verwijderd
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het eens ben met Rooster & Friends, dat pleit zeker weer niet voor me.
Oud 13-06-2009, 01:16
Verwijderd
Hm nee, niet echt nee!
Oud 13-06-2009, 01:18
Verwijderd
Ik vind de pinguin niet echt leuk, maar ik vind wel dat hij te hard aangepakt wordt.
Oud 13-06-2009, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Hoe zijn Uice zijn ouders eigenlijk? Heel erg uicerig of meer gewoon?
Zijn moeder is wel uicerig, ze lijken op elkaar qua gedachtegangen en ze hebben ook wel dezelfde soort humor. Ik moet de hele tijd heel hard om haar lachen, want ze heeft een grappig soort taalgebruik. Sowieso lijkt ze qua gedrag meer een meisje dan een vrouw van tegen de vijftig, want het is echt zo'n blij enthousiast miniatuurvrouwtje. En ze verft 'r haar niet, dat vind ik een goede zaak want grijs haar is mooier dan dat nepblond of auberginerood dat je vaak bij vrouwen van haar leeftijd ziet. Ze praat graag over seks aan tafel en ze zegt allemaal grappige droge dingen, maar daar weet ik momenteel geen concreet voorbeeld van. Uice heeft hier wel vaker over haar verteld, ik zal zo eens zoeken of ik een goed voorbeeld kan vinden van hoe ze is.

En zijn vader is een imposante, redelijk stille man die volgens mij heel intelligent is. Hij heeft allemaal interessante dingen gedaan, zoals zeilen naar de Zuidpool. Hij weet ook heel veel over kunst en hij kan goed schilderen. Het is een heel grappig contrast met z'n moeder, maar ze zijn wel erg schattig samen.

En verder heeft Uice ook nog echt een LEGER aan rare ooms, die allemaal rare professies hebben. Allemaal operazangers en autistische matrassenverkopers en kunstenaarduo's en extravagante miljonairs, ik overdrijf niet.
Oud 13-06-2009, 01:22
Verwijderd
Z'n vader kan wel heel goed schilderen ja. Z'n broer ook.
Oud 13-06-2009, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Zijn moeder is wel uicerig, ze lijken op elkaar qua gedachtegangen en ze hebben ook wel dezelfde soort humor. Ik moet de hele tijd heel hard om haar lachen, want ze heeft een grappig soort taalgebruik. Sowieso lijkt ze qua gedrag meer een meisje dan een vrouw van tegen de vijftig, want het is echt zo'n blij enthousiast miniatuurvrouwtje. En ze verft 'r haar niet, dat vind ik een goede zaak want grijs haar is mooier dan dat nepblond of auberginerood dat je vaak bij vrouwen van haar leeftijd ziet. Ze praat graag over seks aan tafel en ze zegt allemaal grappige droge dingen, maar daar weet ik momenteel geen concreet voorbeeld van. Uice heeft hier wel vaker over haar verteld, ik zal zo eens zoeken of ik een goed voorbeeld kan vinden van hoe ze is.

En zijn vader is een imposante, redelijk stille man die volgens mij heel intelligent is. Hij heeft allemaal interessante dingen gedaan, zoals zeilen naar de Zuidpool. Hij weet ook heel veel over kunst en hij kan goed schilderen. Het is een heel grappig contrast met z'n moeder, maar ze zijn wel erg schattig samen.

En verder heeft Uice ook nog echt een LEGER aan rare ooms, die allemaal rare professies hebben. Allemaal operazangers en autistische matrassenverkopers en kunstenaarduo's en extravagante miljonairs, ik overdrijf niet.
Heheh. Rookt Julius' vader toevallig ook een pijp en heeft ie een baard? Want dan is het plaatje compleet.

Verder heb ik ook rare ooms, dat is echt heel vet Mijn oom is getrouwd in een of ander debiel Volendam-kostuum, en voor de trouwfoto's en ceremonie had hij vampiertanden ingedaan.
Oud 13-06-2009, 01:23
Verwijderd
OMG, die autistische matrassenverkoper, hoe heet hij ook alweer? Ik vond dat echt een geweldige vent. <3 Ik was hem vergeten!
Oud 13-06-2009, 01:27
Verwijderd
Hier, een verzameling willekeurige quotes als je zoekt op Uice z'n posts waar het woord 'moeder' in voorkomt:

Citaat:
Mijn oma wilde nog iets lezen voor het slapen, en toen kreeg ze van mijn moeder een boek met erotische verhalen.

Moeder: "Dat is leuk, met 'zijn zwaard' enzo."
Oma: "Oh ja, en 'zijn paal'."
Citaat:
Mijn moeder gaf een keer als surprise een kartonnen doos vol met spullen die mijn vader al een paar dagen kwijt was, en een cadeau ertussen.
Citaat:
Mijn oom ging op de begrafenis van mijn opa tijdens zijn speech nadoen hoe mijn opa's gezicht eruit zag nadat hij doodging (hij is een beetje sociaal gestoord), en mijn moeder en ik hadden heel veel moeite ons lachen in te houden.
Citaat:
Mijn moeder, toen ze Obama op televisie een dansje zag doen: "Hij kan wel swingen. Maar dat kunnen al die negers."
Citaat:
Niet vandaag, maar van het weekend uitte mijn achtjarige neefje zijn geloof in God in het bijzijn van mijn ouders, waarop mijn moeder een pratende slang begon na te doen en mijn vader een agressieve discussie begon met vragen als 'wat is de ZIEL dan?!'
Citaat:
Mijn moeder tegen mijn vader: "Als je niet zegt waar de chocolade is, gooi ik al deze rare nootjes door de keuken!"
Oud 13-06-2009, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Heheh. Rookt Julius' vader toevallig ook een pijp en heeft ie een baard? Want dan is het plaatje compleet.

Verder heb ik ook rare ooms, dat is echt heel vet Mijn oom is getrouwd in een of ander debiel Volendam-kostuum, en voor de trouwfoto's en ceremonie had hij vampiertanden ingedaan.
Hij rookt niet en hij heeft geen baard, maar 't zou hem inderdaad wel goed staan.

En haha, nog meer rare ooms Heb je die foto's nog en zo ja, heb je er moreel bezwaar tegen om ze te posten? Ik heb echt doodnormale ooms die doodnormale dingen doen. Behalve één oom, die heeft al z'n meubilair in plastic gedaan en praat alleen maar over hardware.

Citaat:
OMG, die autistische matrassenverkoper, hoe heet hij ook alweer? Ik vond dat echt een geweldige vent. <3 Ik was hem vergeten!
Ik weet niet hoe hij heet.
Oud 13-06-2009, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Hier, een verzameling willekeurige quotes als je zoekt op Uice z'n posts waar het woord 'moeder' in voorkomt:
<3 Een paar van deze quotes herinner ik me nog Prachtig idd, vooral die begrafenis en dat acht-jarige neefje. Ik ga eens kijken of ik foto's heb hier van mijn oom.

Edit: nee dus

Laatst gewijzigd op 13-06-2009 om 01:40.
Oud 13-06-2009, 01:42
Verwijderd
Ik ben echt benieuwd naar hoe die imitatie van de slang eruit zag.

En ah, helaas!
Oud 13-06-2009, 01:43
Verwijderd
Ik heb wel een foto gevonden waar hij een Gelderse gekookte worst uit zijn broek heeft hangen.
Oud 13-06-2009, 01:44
Verwijderd
Haha omg, posten plz
Oud 13-06-2009, 01:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel een foto gevonden waar hij een Gelderse gekookte worst uit zijn broek heeft hangen.
Oud 13-06-2009, 01:48
Verwijderd
Hm ik twijfel, pm kan wel.
Oud 13-06-2009, 01:54
Verwijderd
PM mag ook!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten