Advertentie | |
|
![]() |
|
He wat word ik altijd opgewekt van het jeugdjournaal. 'Twee meisjes vinden klavertje zeven'
![]() ![]() Edit: 'De meiden hebben naast een klavertje zeven ook nog een stuk of 20 klavertjes vier gevonden. En, heeft het jullie ook geluk gebracht?' 'Ja, want mijn topografie ging heel goed, en ik ben al een tijd niet verkouden geweest!' Aaaaaaw <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het altijd zo lijp met van die reclames voor nieuwe televisies enzo he, dat ze dan zo'n gigantisch spektakelstukje met kleuren laten zien, echt zo van "WHOEHOEHSOBLAUW....ROOD......ORANJE....GEEL...' om de demonstreren hoe waanzinnig de kleren op zo'n tv zijn. Alsof dat overkomt op mijn prutjestelevisie.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een soort psychotisch postmodern wonderland van tv's. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of laatst was ik bij de provinciale weg en daar lag een grote metalen buis op de weg (zeg maar van een verkeersbord). Wat doet de politie, ze pakken hem van de weg en leggen hem in de middenberm en rijden vervolgens weer weg... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie Ga naar: navigatie, zoeken Ambilight is een in 2004 door Philips in Eindhoven ontwikkelde technologie, bedoeld om het kijken van televisie meer intens te maken. Ambilight is een afkorting van het Engelse Ambient Lighting Technology. Deze technologie is een achtergrondverlichtingssysteem dat de waargenomen beeldkwaliteit versterkt. Tegelijk wordt ook de druk op de ogen van de kijker verminderd. De technologie analyseert real time de inkomende televisiesignalen en produceert een achtergrondverlichting die aangepast is aan wat op het scherm wordt weergegeven. In 2006 ontwikkelde Philips achtereenvolgens Ambilight 2 en Ambilight 4, welke de technologie respectievelijk 2- en 3 dimensionaal toepassen. Anno 2007 is er nu Aurea ontwikkeld, de opvolger van Ambilight. Ook de zijkant van de TV wordt nu verlicht. wij hebben die onderste. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik vind de mediamarkt wel leuk, maar dat is meer omdat je aan allemaal elektronica mag zitten daar. En dat is wat ik graag doe met m'n tengeltjes, aan elektronica zitten. Bovendien hebben ze wel een relaxt retourbeleid, toen m'n Skullcandy heel snel kapot ging kreeg ik gewoon direct het geld terug. Ookal had ik 'm al gebruikt en uit de verpakking gehaald enzo. Ik wilde net beginnen aan 'ja het is al langer dan twee weken geleden en eee ik heb 'm al uit de verpakking gehaald en dit en dat' maar de vrouw bij de klantenservice had 'm al ingepakt en me een briefje voor de geldretourkassa in de handen geduwd
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij games zet ik 'm dan wat dynamischer, dat is wel gaaf. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|