Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2009, 16:50
TopDrop
TopDrop is offline
toen ik mijn oude telefoon net nieuw had, een paar weken ofzo, zat ie in mn sporttas, en toen ik 'm er weer uithaalde, zat er ook een aardige barst in het frontje maar ik was te lui en te gierig om een nieuwe frontje te kopen. die barst hoort bij het karakter en de persoonlijkheid van mn telefoon!
Oud 13-06-2009, 16:54
Verwijderd
Deze loopt alleen vol door de display. Op zich maakt het hem niet onbruikbaar maar het is echt geen gezicht.
Oud 13-06-2009, 16:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er zit vervelende hangjeugd zo ongeveer onder mijn balkon, met slechte muziek uit hun mobieltjes, en ze zijn heel aso. En dat meisje roept de hele tijd 'Tegen wie zit je nou te praten dan! Hou je kankerbek!'

Jammer dat ze niet echt onder mijn balkon zitten, dan kon ik op ze spugen.
Oud 13-06-2009, 16:57
Verwijderd
Oeh, rebel rebel.
Oud 13-06-2009, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat ze niet echt onder mijn balkon zitten, dan kon ik op ze spugen.
Oud 13-06-2009, 17:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar helaas zitten ze 20 meter verderop. Zo ver reiken mijn fluimen niet.
Oud 13-06-2009, 17:05
Verwijderd
like, there's no need to get uptight (8)
Oud 13-06-2009, 17:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga nog eens een studeerpoginkje doen. Adios.
Verwijderd
Heb je toevallig ballonnen? Of boterhamzakjes?
Verwijderd
Sponsor een kind met Aids en geef toekomst!

Oud 13-06-2009, 17:07
Verwijderd
Een vreemde methode van sponsoring.
Oud 13-06-2009, 17:08
Verwijderd
Oud 13-06-2009, 17:12
Verwijderd
Black Sabbath \m/
Oud 13-06-2009, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Sponsor een kind met Aids en geef toekomst!

Oud 13-06-2009, 17:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heb je toevallig ballonnen? Of boterhamzakjes?
Nee. Maar dat was wel een goed plan geweest

Ze zijn alweer weg. Maar niet zonder een wijnfles kapot te laten vallen op de stoep. En dat glas uiteraard niet op te ruimen.
Oud 13-06-2009, 17:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
He wat word ik altijd opgewekt van het jeugdjournaal. 'Twee meisjes vinden klavertje zeven'

Edit: 'De meiden hebben naast een klavertje zeven ook nog een stuk of 20 klavertjes vier gevonden. En, heeft het jullie ook geluk gebracht?' 'Ja, want mijn topografie ging heel goed, en ik ben al een tijd niet verkouden geweest!' Aaaaaaw <3
Oud 13-06-2009, 18:01
Verwijderd
zeven?
Oud 13-06-2009, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Nee. Maar dat was wel een goed plan geweest

Ze zijn alweer weg. Maar niet zonder een wijnfles kapot te laten vallen op de stoep. En dat glas uiteraard niet op te ruimen.
Bij ons lag een keer molotovcocktail in de straat, maar hij was niet afgegaan. M'n huisgenoot ging toen de politie bellen en die hebben hem uiteindelijk in een kliko gegooid die op straat stond
Oud 13-06-2009, 18:05
Verwijderd
Citaat:
zeven?
Bij het hartenjagen kom je ze ook wel eens tegen
Oud 13-06-2009, 18:07
Verwijderd
Oud 13-06-2009, 18:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij ons lag een keer molotovcocktail in de straat, maar hij was niet afgegaan. M'n huisgenoot ging toen de politie bellen en die hebben hem uiteindelijk in een kliko gegooid die op straat stond
wtf
Oud 13-06-2009, 18:19
Verwijderd
Jongens, wasda voor lauwe gein? Destiny's Child met een album komend jaar?
Oud 13-06-2009, 18:20
Verwijderd
de daltons is zo harde baas, dat programma. Vroeger al en nu weer.
Oud 13-06-2009, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
wtf
Oud 13-06-2009, 18:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jongens, wasda voor lauwe gein? Destiny's Child met een album komend jaar?
Waarom niet?
Oud 13-06-2009, 18:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
de daltons is zo harde baas, dat programma. Vroeger al en nu weer.
Ik vind het niet zo goed geacteerd allemaal.
Oud 13-06-2009, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet zo goed geacteerd allemaal.
Echt waar? ik vind het fantastisch
Oud 13-06-2009, 18:28
Verwijderd
Ik vind het altijd zo lijp met van die reclames voor nieuwe televisies enzo he, dat ze dan zo'n gigantisch spektakelstukje met kleuren laten zien, echt zo van "WHOEHOEHSOBLAUW....ROOD......ORANJE....GEEL...' om de demonstreren hoe waanzinnig de kleren op zo'n tv zijn. Alsof dat overkomt op mijn prutjestelevisie.
Oud 13-06-2009, 18:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Echt waar? ik vind het fantastisch
Ik heb het niet zo op Nederlandse series. Dus misschien ligt het daaraan.
Oud 13-06-2009, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd zo lijp met van die reclames voor nieuwe televisies enzo he, dat ze dan zo'n gigantisch spektakelstukje met kleuren laten zien, echt zo van "WHOEHOEHSOBLAUW....ROOD......ORANJE....GEEL...' om de demonstreren hoe waanzinnig de kleren op zo'n tv zijn. Alsof dat overkomt op mijn prutjestelevisie.
Daarom moet je een nieuwe kopen!
Oud 13-06-2009, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Daarom moet je een nieuwe kopen!
Ja, nog erger
Oud 13-06-2009, 18:41
Verwijderd
Citaat:
waarom heb ik deze dienst aangenomen, ik ben veel te moe om te werken
Citaat:
Waarom niet?
Omdat DC niet meer bestaat.

Maar ik lees nu net dat volgens geruchten zij verplicht zijn nog om een album op te nemen voor Columbia ofzo.
Oud 13-06-2009, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Je moet eens een keer naar een grote Mediamarkt en dan naar de tv-afdeling. Het is echt belachelijk. Ze hebben er tv's op de plafonds. En op alle muren, echt teringveel. Sommige tv's hebben flitsende lampjes erachter, die van kleur veranderen om te matchen aan wat er op die tv getoond word. Er zijn schermen van echt 5 meter breed. En op alle tv's draaien psychedelische kleurendemo's, natuurdocumentaires, reclames en PULP.

Het is een soort psychotisch postmodern wonderland van tv's.
Oud 13-06-2009, 18:45
Verwijderd
Citaat:
wtf
Nouja de politie in delft faalt sowieso met het opruimen van dingen. Zo hebben er bij ons in de buurt 3 weken een paar dozen met chemicaliën en motorolie enzo op de stoep gestaan, terwijl 50 meter verder op een basisschool is. Ze kwamen pas na een week en toen gingen ze eerst een rapport opmaken en toen werd het 2 weken later weggehaald

Of laatst was ik bij de provinciale weg en daar lag een grote metalen buis op de weg (zeg maar van een verkeersbord). Wat doet de politie, ze pakken hem van de weg en leggen hem in de middenberm en rijden vervolgens weer weg...
Oud 13-06-2009, 18:45
Verwijderd
Wij hebben een tv met die lampjes er achter.
Oud 13-06-2009, 18:46
Verwijderd
Want de oude had het na 20 jaar begeven.
Verwijderd
Zijn er kleine mediamarkten dan? ;x
Verwijderd
Citaat:
oh dat is ook echt insane, wáárom?
Oud 13-06-2009, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Je moet eens een keer naar een grote Mediamarkt en dan naar de tv-afdeling. Het is echt belachelijk. Ze hebben er tv's op de plafonds. En op alle muren, echt teringveel. Sommige tv's hebben flitsende lampjes erachter, die van kleur veranderen om te matchen aan wat er op die tv getoond word. Er zijn schermen van echt 5 meter breed. En op alle tv's draaien psychedelische kleurendemo's, natuurdocumentaires, reclames en PULP.

Het is een soort psychotisch postmodern wonderland van tv's.
kjdsjhjds alice in tvland
Oud 13-06-2009, 18:47
Verwijderd
Er zijn weinig winkels waaraan ik een grotere hekel heb dan de mediamarkt.
Oud 13-06-2009, 18:48
Verwijderd
Citaat:
oh dat is ook echt insane, wáárom?

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken

Ambilight is een in 2004 door Philips in Eindhoven ontwikkelde technologie, bedoeld om het kijken van televisie meer intens te maken. Ambilight is een afkorting van het Engelse Ambient Lighting Technology.

Deze technologie is een achtergrondverlichtingssysteem dat de waargenomen beeldkwaliteit versterkt. Tegelijk wordt ook de druk op de ogen van de kijker verminderd. De technologie analyseert real time de inkomende televisiesignalen en produceert een achtergrondverlichting die aangepast is aan wat op het scherm wordt weergegeven.

In 2006 ontwikkelde Philips achtereenvolgens Ambilight 2 en Ambilight 4, welke de technologie respectievelijk 2- en 3 dimensionaal toepassen.

Anno 2007 is er nu Aurea ontwikkeld, de opvolger van Ambilight. Ook de zijkant van de TV wordt nu verlicht.

wij hebben die onderste.
Oud 13-06-2009, 18:48
Verwijderd
mijn vader gaat blijkbaar iedere werkpauze naar de mediamarkt want toen mijn moeder met hem naar rotterdam ging zei het personeel 'dag ybo!' tegen hem. Mijn moeder liep zo rond van 'wtfwtf'
Oud 13-06-2009, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken

Ambilight is een in 2004 door Philips in Eindhoven ontwikkelde technologie, bedoeld om het kijken van televisie meer intens te maken. Ambilight is een afkorting van het Engelse Ambient Lighting Technology.

Deze technologie is een achtergrondverlichtingssysteem dat de waargenomen beeldkwaliteit versterkt. Tegelijk wordt ook de druk op de ogen van de kijker verminderd. De technologie analyseert real time de inkomende televisiesignalen en produceert een achtergrondverlichting die aangepast is aan wat op het scherm wordt weergegeven.

In 2006 ontwikkelde Philips achtereenvolgens Ambilight 2 en Ambilight 4, welke de technologie respectievelijk 2- en 3 dimensionaal toepassen.

Anno 2007 is er nu Aurea ontwikkeld, de opvolger van Ambilight. Ook de zijkant van de TV wordt nu verlicht.

wij hebben die onderste.
en, kijk je nu intenser maar tegelijk ook met minder druk op je ogen naar de televisie?
Oud 13-06-2009, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Stoort het niet? Het lijkt me eigenlijk vooral leuk bij games, omdat je eigen omgeving dan ook verandert. Dat maakt de beleving nog interactiever, en ook iets intenser inderdaad. Maar bij een goede film lijkt het me wat afleidend. En bij slechte tv-series die je gewoon voor de lol kijkt al helemaal, omdat je dan niet vol spanning 'in' het mediaproduct zit.
Oud 13-06-2009, 18:50
Verwijderd
Citaat:
mijn vader gaat blijkbaar iedere werkpauze naar de mediamarkt want toen mijn moeder met hem naar rotterdam ging zei het personeel 'dag ybo!' tegen hem. Mijn moeder liep zo rond van 'wtfwtf'
Ahaha heet je vader YBO
Oud 13-06-2009, 18:52
Allure
Allure is offline
alto4life moet toch wel een koffertje zijn?
Oud 13-06-2009, 18:53
Verwijderd
oja, ik ging nog op wikipedia lezen over Tasmanië
Oud 13-06-2009, 18:53
Uice
Uice is offline
Afgesproken.
Oud 13-06-2009, 18:54
Verwijderd
En ik vind de mediamarkt wel leuk, maar dat is meer omdat je aan allemaal elektronica mag zitten daar. En dat is wat ik graag doe met m'n tengeltjes, aan elektronica zitten. Bovendien hebben ze wel een relaxt retourbeleid, toen m'n Skullcandy heel snel kapot ging kreeg ik gewoon direct het geld terug. Ookal had ik 'm al gebruikt en uit de verpakking gehaald enzo. Ik wilde net beginnen aan 'ja het is al langer dan twee weken geleden en eee ik heb 'm al uit de verpakking gehaald en dit en dat' maar de vrouw bij de klantenservice had 'm al ingepakt en me een briefje voor de geldretourkassa in de handen geduwd
Oud 13-06-2009, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Stoort het niet? Het lijkt me eigenlijk vooral leuk bij games, omdat je eigen omgeving dan ook verandert. Dat maakt de beleving nog interactiever, en ook iets intenser inderdaad. Maar bij een goede film lijkt het me wat afleidend. En bij slechte tv-series die je gewoon voor de lol kijkt al helemaal, omdat je dan niet vol spanning 'in' het mediaproduct zit.
Het stoort niet. Je kan hem op vier manieren instellen, van gewoon een witte achterkant tot een achterkant die echt per seconde een andere kleur heeft. bij ons staat ie op daartussenin. Eigenlijk valt het niet echt op, maar ik ben er ondertussen zo aan gewend dat ik het merk als het er niet is, en het dan echt minder fijn kijkt.

Bij games zet ik 'm dan wat dynamischer, dat is wel gaaf.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten