Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb vanavond echt heel hard moeten lachen om Brigitte Kaandorp. <3 Ik dacht even dat ik er in zou blijven...
Als toegift moest ze van het publiek dat liedje over Andries Knevel zingen, volgensmij is ze dat hele liedje beu, maar ik vind het wel knap dat ze het steeds weer zo goed brengt.
|
Verwijderd
|
Daarnet in Sterretje Gezocht moesten de deelneemsters BNN'ers ondervragen op de rode loper. Eén meisje weet zichzelf geen houding te geven en begint rare vragen te stellen over anusbleken (want dat is lekker brutaal!!!11~~), de mensen keihard te beledigen en extreem arrogant te doen tegen Daphne Bunskoek en Nicolette Kluijver.
![]() Plaatsvervangende schaamte * ^ 10... Ze kunnen er wat van bij de publieke omroep. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.last.fm/group/I+hate+Meta...518/_/278719/1
veel plezier. |
![]() |
|
Om mijn moeder die zich helemaal zat af te reageren tegen mij over het feit dat m'n stiefvader zo lang weg bleef en toen ik zei: "Maar mam, het valt toch best wel mee?"
Moeder: "Jaa. Nouja. Ja. Ach. Opzich wel!" Je had erbij moeten zijn ![]()
||
Citaat:
Hehe. Duiven zijn weird. Vorige week stond m'n dakraam open. Hupst er ineens een duif op het kozijn, kijkt even naar binnen met een nonchalante "Yo, sups!" houding en hupste toen weer verder. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het pleintje dat ik 's ochtends altijd kruis zit ook onder de duiven, plus voermannetje. Zo goed als alle duiven gaan als een malle op het voermannetje af, maar de enige bruine loopt met een dikke nek gewoon dwars door de groep heen aandacht te vragen zonder iets van het eten aan te pakken. En op sommige dagen loopt er ook nog een hele mooie witte sierduif tussen, ik begrijp echt niet wat ie daar doet ![]()
|
Niet zozeer grappig, maar vanaf ongeveer de helft wel bizar. Eerst praat ze gewoon over katholieke priesters, dan blijkt opeens dat ze schizofreen is en met volle overtuiging gelooft dat God haar heeft aangerand.
|
|