Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ehm ik denk het wel. Als de politie een machtiging tot binnentreden heeft van de OvJ dan mogen ze de woning binnentreden. Hiervoor moet echter wel sprake zijn van een verdenking van een misdrijf (dus waarvoor voorlopige hechtenis is toegelaten). Verboden wapenbezit is volgens mij een misdrijf. Maar dit is slechts na ruw doornemen van wetboek van strafvordering en de algemene wet op het binnentreden. Misschien dat Katje nog wat licht op de zaak kan schijnen.
||
Citaat:
Leuk zeg, Syllie bashen terwijl hij het niet weet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op de strandmeet gingen Sylph, Minke en nog iemand in de zee zwemmen, ik ging pootjebaden met daboman maar durfde al snel niet meer omdat ik een krab zag, toen kwam sylph terug gelopen en ik zei 'pas op ik zag net een krab' toen ging hij met z'n armen fladderen en hysterisch krijsen, ik ga nog stuk als ik eraan denk ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|