Advertentie | |
|
![]() |
|
Smaken verschillen, en GTA4 is daar een mooi voorbeeld van. het is geen over the top gebeuren zoals SA maar wel een prima game.
zoiezo als we gaan mierenneuken mag je met je 15jaar meer dan 50% van wat je zegt te kennen niet spelen ![]()
||
Citaat:
![]() En godver wat zijn 14-15 jarige gamers irritant. Ongegronde meningen en ze denken overal alles van af te weten.
|
IDD het gaat om meningen maar toch mij spreekt het niet aan met gta 4 de hele tijd iemand te achtervolgen bla bla bla het is gewoon AC zonder de kewle moves en dat verveelt me ok ik geef toe prototype is ook veel van hetzelfde maar toch ik vind het vernielen van de stad toch stukken leuker in prototype dan in gta gewoon omdat het ook leuk is zonder cheats..
|
ik mis toch nog wel een paar:
Assasins Creed/Mirrors Edge - Beide het free run/parcours als inslag Oblivion - RPG, en een goede ook. Civalisation - stratagy met een grappige cartoonie vibe Fallout 3 - Ken je vast wel, vooral een lekkere sfeer Mercenaries 2 saints row 2 dat was het wel zo ongeveer naast de spellen die al genoemd zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heavenly Sword SOCOM: Confrontation Uncharted GTA 4 Viking: Battle for Asgard Assassin's Creed Soul Calibur IV Army of Two MotorStorm: Pacific Rift Civilization: Revolution Folklore Dat waren ze wel dacht ik.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
GTA4 stinkt op de console, ik heb de mijne verkocht en hem voor de pc gekocht.
Maar ik mis hier nog een mooie RPG: - Eternal Sonata http://en.wikipedia.org/wiki/Eternal_Sonata |
![]() |
|
![]() |
Hmm iemand toevallig enig idee wanneer er nog eens'n prijsverlaging van de ps3 komt?
Ik wil'm in oktober/november ongeveer kopen, denk ik, maar ik twijfel nog'n beetje omdat het al bij al toch nog redelijk wat geld is (zou ook graag meerdere controllers willen en voor zover ik weet worden consoles altijd met 1 controller verkocht, mnee?). 't Is en blijft een duur stukje speelgoed en de huidige prijs vind ik toch nog iets te hoog... Kan ik beter wachten tot de kerstperiode? Lijkt mij toch de ideale periode voor Sony om nog maar eens'n prijsverlaging aan te kondigen. Hoe lang op voorhand laten ze dit meestal weten? 't Zou zonde zijn om te ontdekken dat hij'n maand na m'n aankoop alweer'n heel stuk goedkoper geworden is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik doe wel eens singstar met vriendinnen ![]() Hij staat nl beneden bij ons in de zaak (wij wonen boven de zaak) en om de een of andere reden wil mn vader dat hij daar blijft staan (wat volgens mij zonde en nutteloos is). Dus overdag kan ik er sowieso niet op en meestal geen zin om 's avonds nog naar beneden alles aan te zetten om te gamen.
||
Citaat:
En overigens is er niet een echte pricedrop geweest... Ze hebben gewoon alles wat de PS3 goed maakte eruit gesloopt en gezegd 'kijk, nu issie goedkoper'...
|
PS3 is per direct 100 euro in prijs verlaagd, tevens is de slim aangekondigd. Voor zover ik weet kan de PS3 slim alles wat de huidige versie ook kan, behalve een ander OS zoals Linux installeren. Voor iedereen die nog twijfelde is dit denk ik een mooi moment om er één aan te schaffen.
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Thanks ![]() Citaat:
![]() Wat betekent dat exact, 'n andere OS zoals linux installeren? ![]() ![]() Is het een nadeel voor de gemiddelde gamer of maakt't eigenlijk niet zo veel uit? Die ps3 slim ziet'r wel iets interessant uit... Misschien dat'k hem wel koop binnen'n maand of twee... |
![]() |
||
Citaat:
geen card reader en ik geloof dat die nieuwe 2 usb poorten heeft ipv 4 Das toch wel een beejte zonde, vooral die backwards compatibility xD
||
![]() |
Citaat:
*google backwards compatibility* Hmmm dat's inderdaad 'n beetje zonde ja... Maar ik heb daar nog altijd m'n oude ps2 voor dus mja... op zich geen ramp... Ik begin nu toch'n beetje te twijfelen wat de beste koop zou zijn. De "old school" ps3 of toch maar de slim? Ik wil er helemaal niets speciaals mee doen, gewoon af en toe spel spelen (single en online) dus meer moet hij in principe niet kunnen ![]() Ik vind't trouwens wel'n voordeel dat de slim 'n pak kleiner is want de originele ps3 vind ik toch'n redelijk groot ding. Maar verder weet ik niet echt welke het best zou zijn voor mij... Is er een reden waarom ik beter 'n oud model koop? (buiten de reeds aangekaarte argumenten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik stoor me het meeste aan het feit dat je sommige spellen de eerste keer moet installeren of meteen een update krijgt die er een half uur over doet. voordat je eindelijk eens een keer kan spelen
|
meerdere spellen hebben het inderdaad. maar daarna merk je er niks van. en de updates zullen ook wel ergens goed voor zijn.
|
tja, dat is niet echt iets van sony maar meer het feit dat ontwikkelaars graag half-gare versies van hun spellen releasen en dan snel met een update komen. En natuurlijk updates voor nieuwe content etc. Dit heb je op elk platform, ook op de PC.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 2. updates zijn vaak bug/glitch fixes. Daarnaast komt er WAARSCHIJNLIJK rond de kerst een update voor de FW waardoor je updates op de achtergrond kunt laten uitvoeren ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Playstation 3 Laser kapot Kevin1255 | 1 | 13-01-2014 19:03 | |
Software & Hardware |
playstation 3 op monitor kan dat? daanpiek | 4 | 07-02-2011 16:04 | |
Games |
Twee vraagjes over de Playstation 3 Caviamax | 16 | 05-04-2010 14:03 | |
Software & Hardware |
Playstation 3 prijs perceptie enquete(4 vragen) Souljah | 6 | 14-06-2007 09:34 | |
Games |
Playstation 3 of toch de 360? miGAnt | 150 | 13-04-2006 12:44 | |
Games |
Playstation 3 Carn | 90 | 29-05-2005 15:55 |