Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Advertentie
Oud 16-06-2009, 12:30
Sherlock
Sherlock is offline
Deze

http://www.dumpert.nl/mediabase/4805.../defensie.html

En deze

http://www.dumpert.nl/mediabase/3377...oving_gif.html

Oud 16-06-2009, 14:32
Verwijderd

:'''''''D
Oud 16-06-2009, 14:34
Verwijderd
wtf
Oud 16-06-2009, 14:37
Sherlock
Sherlock is offline
LOL EPIC MOTHERF*CKING FAIL xD
Oud 16-06-2009, 14:55
Verwijderd
ja, fantastisch is die <3

Oud 16-06-2009, 15:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 16-06-2009, 15:16
Verwijderd
Oud 16-06-2009, 15:28
Sherlock
Sherlock is offline
Wahahaha die is ook geniaal
Oud 16-06-2009, 15:42
Alyssia
Alyssia is offline
Omg is dat Dani Filth daar rechts? :') Hij lijkt er iig wel op. Kansloos.
Oud 16-06-2009, 16:38
Batave
Batave is offline
misschien staat er wel "Tom Arrow never knows"
Oud 16-06-2009, 17:05
keky
keky is offline
Alles goe
Oud 16-06-2009, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Alles goe
Ik moest een beetje lachen om je postgeschiedenis.

Welkom op het forum.
Oud 16-06-2009, 20:44
Verwijderd
Fok-forum versierblunders

"Ben wezen skiën. Zit ik daar. Hoor ik een meisje zeggen. Ik wil nou wel eens een bloemetje hebben. Dus ik stuur een klein kind met een bloemetje naar haar toe. (zo bloemstukje op tafel) Dus dat kleine kind zegt nog van. Dat is van die jongen daar. Dus dat meisje zwaaien. Zegt Dus op een gegeven moment loopt dat meisje langs. Zegt dat kleine kind. Zie je nou wel dat het een zee koe is. Daar sta je dan"
Oud 16-06-2009, 20:48
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Fok-forum versierblunders

"Ben wezen skiën. Zit ik daar. Hoor ik een meisje zeggen. Ik wil nou wel eens een bloemetje hebben. Dus ik stuur een klein kind met een bloemetje naar haar toe. (zo bloemstukje op tafel) Dus dat kleine kind zegt nog van. Dat is van die jongen daar. Dus dat meisje zwaaien. Zegt Dus op een gegeven moment loopt dat meisje langs. Zegt dat kleine kind. Zie je nou wel dat het een zee koe is. Daar sta je dan"
Wahahaha dat is wel geniaal
Oud 16-06-2009, 22:47
Verwijderd
Citaat:
ja, fantastisch is die <3

[afbeelding]

[afbeelding]
Oud 17-06-2009, 16:22
Verwijderd
Oud 17-06-2009, 16:28
Sherlock
Sherlock is offline
die is wel geniaal
Oud 17-06-2009, 17:18
Verwijderd
Om Uice. Hij staat hier met een lange dunne stok te slaan naar een stel vliegen die door het raam naar binnen zijn gevlogen, terwijl hij dingen roept als 'GA WEG! DIT IS NIET JULLIE HUIS! WAT DOEN JULLIE HIER! ER IS HIER GEEN ETEN VOOR VLIEGEN! WIE DENKEN JULLIE DAT IK BEN, MENEER VLIEGMANS?!'
Oud 17-06-2009, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Lees en oordeel zelf...
Aan zij die zelf of mensen kennen die graag Red Bull drinken, dan moeten ze dit zeker lezen. En onderzoek zelf ook hoe het zit.

Het geldt niet alleen voor de rode stier, maar ook voor de namaaksmaken ervan.

Het geeft je Vleugels .... maar om te sterven ...
Lees het en geef het door aan je contacten.

De drank wordt verkocht in alle supermarkten in ons land. Het verkoopt, is in de mode, ieder van ons kan het consumeren en we proberen het alleen al uit nieuwsgierigheid. ... en dat kan fataal zijn.

RED BULL is opgericht ter stimulering van de hersenen bij mensen onder grote lichamelijke inspanning, en NIET voor gebruik als een verfrissend of onschuldig drankje .

RED BULL wordt wereldwijd op de markt gebracht met de slogan:
"Verhoging van fysieke uithoudingsvermogen, snelheid en het vermogen zich te concentreren en van de reactiesnelheid, geeft meer energie en verbetert
het humeur."

(Dit alles is te vinden in een blikje van: RED BULL, energizing drank van de millennium (volgens haar hebzuchtige eigenaren).

RED BULL heeft bijna 100 landen bereikt over de hele wereld. Red Bull-merk is de sleutel tot jonge consumenten en atleten, twee aantrekkelijke segmenten die zijn gefascineerd door de stimulans van de
drank.

GESCHIEDENIS:
De drank is gemaakt door Dietrich Mateschitz, een ondernemer van Oostenrijkse afkomst, die het ontdekte op een zakenreis naar Hong Kong, terwijl die werkzaam was voor een fabrikant van tandenborstels.

De vloeistof-gebaseerd op een formule die bevat cafeïne, taurine en die een furore veroorzaakte in het land. Hij dacht toen dan aan het succes dat deze drank zou zijn in Europa, waar er nog geen sprake was van dit product. Hij dacht ook de gelegenheid om een ondernemer te worden.

MAAR DE WAARHEID VAN DEZE DRANK IS HEEL IETS ANDERS!

In Frankrijk en Denemarken hebben ze het pas al verboden,omdat de realiteit van deze drank is dat hij een cocktail van de dood is, omdat de componenten worden gemengd met vitamine glucuronolactone.

Glucuronolactone is een zeer gevaarlijke chemisch product, dat fungeert als
een hallucinogene drug, ontwikkeld door het Ministerie van Defensie van de Verenigde Staten in de jaren 60, om het moreel van de troepen in Vietnam te stimuleren, om de stress van de oorlog tegen te gaan.

Maar de effecten ervan op het lichaam waren zo verwoestend, dat men ermee moest stoppen vanwege de hoge percentage van gevallen van migraine,hersentumoren en ziekten van de lever die is gebleken dat soldaten hadden
die er gebruik van maakten.

En ondanks dit, is op het blikje van Red Bull te lezen wat haar componenten zijn:
GLUCURONALACTONE, medisch geclassificeerd als een stimulant.

Maar ze zeggen niet wat de gevolgen zijn op het blikje Red Bull van zijn consumptie.

Ze zouden een reeks van waarschuwingen moeten plaatsen:
1. Het is gevaarlijk, als u geen lichaamsbeweging doet, omdat de functie
van de energizing de hartslag versnelt, kan je een VOLLEDIGE hartaanval krijgen.

2. U loopt het risico op het lijden van een hersenbloeding als gevolg van de Red Bull. Het bevat componenten die het bloed verdunnen die naar het hart wordt gepompt, het kost minder moeite, en dus is minder er fysieke uitputting.

3. Het is verboden de de Red Bull te mengen met alcohol, omdat het drinken van het mengsel verandert in een dodelijke bom die rechtstreeks aanvallen doet op de lever, waardoor het getroffen gebied niet meer is herstellen.

4. Een van de belangrijkste onderdelen van de Red Bull is vitamine B12, gebruikt in de geneeskunde voor de herstel van de patiënten die in een geraakt zijn in een coma ethyl (coma, veroorzaakt door alcoholgebruik).
Dat is waarom we verkeren instaat van te hoge bloeddruk en een toestand van exciteerbaarheid, alsof we dronken zijn zonder alcoholhoudende dranken te hebben genomen.

5. Regelmatige consumptie van RED BULL is de aanleiding van de opkomst van een aantal zenuwen neurale ziekten die onomkeerbaar zijn(geen herstel mogelijk).

CONCLUSIE:
Het is een drankje dat moet worden verboden in de hele wereld.

Puerto Rico , Dominicaanse Republiek, Venezuela en andere Caribische landen zijn de alarmeringsdiensten van andere landen aan het spreken, over wat het mengsel van deze drank met alcohol.

Het creëert een tijdbom voor het menselijk lichaam, met name onder jongeren en volwassenen door hun onwetend weinig ervaring.

Het is een kwestie van de volksgezondheid.
Deze BONK-blikjes zijn erg populair bij onze jeugd. Niet drinken dus (ook de namaak producten niet) maar voorlichten!

Zie
http://earthspirits.hyves.nl/blog/23...de_Hemel/UO5t/ en
http://www.lazulicoaching.com/info_redbull.html en
http://nl.wikipedia.org/wiki/Red_Bull_(drank) en
http://answers.google.com/answers/threadview?id=92629
een dodelijke bom
Oud 18-06-2009, 10:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Matige Muis is jarig! Hij is een 13-jarig meisje geworden vandaag!
Oud 18-06-2009, 11:14
Verwijderd
om Chick Rock!
Oud 18-06-2009, 11:58
Uice
Uice is offline
Cocktail van de dood.
Oud 18-06-2009, 20:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
lijkt me best klote een overgevoelige eikel en niet alleen om de reden die jij noemt. ikzelf zou waarschijnlijk schuurpapier kunnen swaffelen zonder een traantje te laten, met nadruk op waarschijnlijk.
Hier moest ik heul hard om lachen :')
Oud 18-06-2009, 20:27
Sherlock
Sherlock is offline
hier moest ik dus om laggen
Oud 19-06-2009, 00:25
Verwijderd
Oud 19-06-2009, 18:38
Batave
Batave is offline
geniaal
Oud 20-06-2009, 11:05
Verwijderd
meest. geniale. cover. ever.
Oud 20-06-2009, 11:10
Verwijderd
Ik spotte een Nelson-'haha!'
Oud 20-06-2009, 11:25
Verwijderd
oh yeah!
Oud 20-06-2009, 21:15
Miekje*
Miekje* is offline
Wat een gaverd
Oud 21-06-2009, 09:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
fiz·zle (fzl)
intr.v. fiz·zled, fiz·zling, fiz·zles
1. To make a hissing or sputtering sound.
2. Informal To fail or end weakly, especially after a hopeful beginning.
n. Informal
A failure; a fiasco

fluff·y (flf)
adj. fluff·i·er, fluff·i·est
1.
a. Of, relating to, or resembling fluff.
b. Covered with fluff.
2. Light and airy; soft: fluffy curls; a fluffy soufflé.
3.
a. Light or frivolous: a fluffy musical comedy.
b. Lacking depth or precision; fuzzy: hazy, fluffy thinking that only confused the matter.
Oud 21-06-2009, 10:40
Verwijderd
Waar gaaaat die clip over.
Oud 21-06-2009, 12:22
Uice
Uice is offline
Oud 21-06-2009, 12:46
Miekje*
Miekje* is offline
:') geniaal
Oud 21-06-2009, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Ik spotte een Nelson-'haha!'
Het valt me nu trouwens ook op dat je bij '...with doors that magically open' de voet ziet die de deur opentrapt
Oud 21-06-2009, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Het valt me nu trouwens ook op dat je bij '...with doors that magically open' de voet ziet die de deur opentrapt
Haha inderdaad.
Oud 22-06-2009, 13:04
Verwijderd
Om piemelsynoniem "klamme laaf"
Oud 22-06-2009, 15:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vliegende panters <3
Oud 22-06-2009, 15:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vliegende panters <3
Ik heb gisternacht, naar aanleiding van dat filmpje van Uice, een shitload aan Vliegende Panters crap gekeken. Wat een pubersentiment ook. Ik bleek Kumbajee Kumbajana nog steeds helemaal mee te kunnen zingen. <3

Ik moet nog ergens de CD's van Sex en Hype hebben, maar ik heb geen idee waar ze zijn.
Oud 22-06-2009, 17:13
Cherry Springs
Ik heb ze op dvd. De grote drie had ik gehuurd maar die vond ik de moeite van het kopen net niet waard. Die laatste voorstelling vond ik echt geniaal, die moet ik zien te bemachtigen.

OT: Ik moest vandaag lachen om QI. Er staat op de DVD van serie 1 een bonus, pilot episode en daar hebben ze het over modern Nederlands. Dan vroeg Stephen wat de woorden 'Oog' 'Sloot' 'Lonk' en 'Wanklank' betekenden. Ik vond het vooral leuk dat zowel Bill Bailey als Stephen Fry dachten dat 'wanklank' een onomatopee is.
Oud 22-06-2009, 19:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
wank-lank?
Oud 22-06-2009, 21:45
Cherry Springs
Inderdaad!
Oud 22-06-2009, 22:10
Verwijderd
Om een foto van toen ik dertien was.
Oud 24-06-2009, 12:58
Cherry Springs
Citaat:
Today, in the shower, a dime fell on my foot. The only place it could have come from? One of my fat rolls. FML
Citaat:
Today, my five year old daughter was watching cartoons on TV. Then a Barbie commercial came on. My daughter sang along with the theme song "Be who you want to be, B-A-R-B-I-E." She then turned to me and said "Mom, I want to be a hooker." FML
Citaat:
Today, was my birthday. After hinting for almost 2 months for a Wii, my dad pulls out a shiny new Wii Package. The only problem? The box didn't have a Wii in it. My dad gave me a Wii box with my VCR inside and a note saying "This is life. Once you think you're happy, someone crushes it". FML
fmylife.com
Oud 24-06-2009, 13:10
Verwijderd
lol!!!!! <3
Oud 24-06-2009, 13:23
Verwijderd
Onwijs inderdaad
Oud 24-06-2009, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Today, was my birthday. After hinting for almost 2 months for a Wii, my dad pulls out a shiny new Wii Package. The only problem? The box didn't have a Wii in it. My dad gave me a Wii box with my VCR inside and a note saying "This is life. Once you think you're happy, someone crushes it". FML

<3
Oud 24-06-2009, 17:36
Batave
Batave is offline
Citaat:
<3
Dat is een vader die weet hoe hij zijn kinderen hoort op te voeden
Oud 24-06-2009, 20:06
Martiño
Martiño is offline

Awwww

Regels voor berichten