Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik denk dat soms stiekem ook wel eens. Hoewel ik nog twee jaar moet studeren en mezelf eigenlijk ook nog niet verantwoordelijk genoeg vind voor een kind...
||
Citaat:
Hihi, durf t bijna niet te zeggen, maar hier staan nog meer foto's en filmpjes: http://bit.ly/vAQMx . Een aantal zijn hetzelfde als die ik hier geplaatst had, maar een hoop ook niet.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
gisteren m'n pil vergeten in te nemen, deze ochtend was ik halverwege de auto toen ik eraan dacht. snel terug naar binnen gerend...
![]() da's met dat werken hé, ik werk sinds twee weken, en da's van dinsdag tot zaterdag, en dan ben ik helemaal de kluts kwijt van welke dag het is, en ik moest dus gisteren - woensdag - m'n eerste pil nemen, maar ik dacht dat het vandaag pas woensdag was, aangezien ik nog maar één dag gewerkt had eergisteren... *zucht* nuja, ik was nog binnen de 12u-limiet van alsnogpilinnemen, dus no worries... nee toch he? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor nacontrole bij de verloskundige die mijn bevalling 'gedaan' heeft (vind ik altijd zo'n rare manier van zeggen. IK heb mijn bevalling gedaan ![]() ![]() Er staan trouwens weer nieuwe foto's en filmpjes als je op de link klikt ![]() @ blauw engeltje: no worries! Binnen 12 uur is sowieso op tijd!
|
Verwijderd
|
We moeten elkaar nu delen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb, eerlijk gezegd, niet het idee dat onze relatie echt veranderd is. Wel is het alsof onze relatie meer 'facetten' heeft. Erg lastig uitleggen, maar het is alsof het van tweedimensionaal naar driedimensionaal is gegaan. Ik hou niet meer alleen van hem als mijn vriend/man, maar ook als de vader van mijn kind. tjeez... klinkt wel heel klef als ik dit zo teruglees
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb trouwens wel het idee dat ik makkelijker ben geworden mbt veel dingen, behalve dan mbt Jinthe, als het op haar aankomt ben ik enorm lastig. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik praat wel op filmpjes, maar volgens mij hoor je ook af en toe de kraamhulp en de zus van Tijl. Wel grappig trouwens ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ Ave,
Wat een mooi kindje! Gefeliciteerd. @ snoopy & Leonoor, Hier gaat alles prima. Ik ben nu 31 weken onderweg, dus nog 9 te gaan. Gelukkig is mn bloeddruk wat omhoog gegaan, ik krijg ietsje meer energie nu. Hier ga ik meteen gebruik van maken, van de week druk bezig met de babykamer, want ik heb toch vakantie. Als ie af is, zal ik wel wat foto's posten. Trouwens heel leuk om te lezen wat anderen posten ![]()
|
Verwijderd
|
Soms maken mensen die niet kunnen tekenen muurschilderingen en er is weinig erger dan dat.
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-07-2009 om 17:18. |
![]() |
|
Dank je. En ja, 't is Woezel, inmiddels is er ook een Pip, een zonnetje en de zingende tulpjes, maar die staan nog niet op de foto. Eigenlijk kan ik helemaal niet mooi tekenen, alleen natekenen van een plaatje lukt soms redelijk.
|
|