Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2009, 14:14
Verwijderd
Ik blijf Sarah echt heel schattig (en mooi, voor de mensen die vinden dat je schattig en lief gebruikt als je een kindje niet mooi vindt ) vinden.

En ik vind het zo grappig dat Sarah en Jinthe echt totaal niet op elkaar lijken (niet dat dat heel onlogisch is, maar toch vind ik het grappig).
Advertentie
Oud 20-06-2009, 15:31
snoopy
snoopy is offline
Ja! Dat zat ik ook net te denken. Allebei een meisjesbaby, maar toch zo anders! En dan vond ik altijd dat alle baby's op elkaar lijken...
Oud 20-06-2009, 16:18
Verwijderd
Citaat:

En ik vind het zo grappig dat Sarah en Jinthe echt totaal niet op elkaar lijken (niet dat dat heel onlogisch is, maar toch vind ik het grappig).
het zou pas heeel erg eng zijn als ze wél op elkaar lijken. Dan zou je je haast dingen gaan afvragen...
Oud 20-06-2009, 16:47
Verwijderd
Citaat:
het zou pas heeel erg eng zijn als ze wél op elkaar lijken. Dan zou je je haast dingen gaan afvragen...
Dat bedoelde ik dan ook met dat het niet zo heel onlogisch was.

Maar er zijn best veel baby's die heel veel op elkaar lijken, ook al zijn de vaders en/of moeders niet dezelfde persoon ed. (Net als dat je broers en zussen van dezelfde ouders hebt, die absoluut niet op elkaar lijken. )
Oud 20-06-2009, 16:55
__
__ is offline
echt hele leuke mooie lieve foto's! Sarah is echt een heel schattig meisje alle reden om daar trots op te zijn!
Oud 20-06-2009, 20:03
Verwijderd
@Snoopy"Gefeliciteerd Wat een mooi meisje, je bent er met recht trots op Mooi om jullie samen te zien, al een echt gezinnetje
Oud 20-06-2009, 22:01
Verwijderd
nice pics!! mooi kindje zeg!
Oud 20-06-2009, 23:04
Crimson
Crimson is offline
De zus van mijn beste vriendin heeft net een baby gekregen, de broer van mijn ex kan elk moment vader worden.. + ik volg dit topic.. Lekker in de babysfeer su
Oud 20-06-2009, 23:52
Verwijderd
hihi als ik zo die foto's van snoopy zie, denk ik: Ohh, maar dat kunnen vriendlief en ik vast ook!
Maar soms denk ik dan.. hmm not the time yet.. maar wil graag!
Hoop soms dat ik perongeluk zwanger raak
Oud 21-06-2009, 06:00
Verwijderd
Ik ken een tweeling van een maand of drie, en die lijken echt totaal niet op elkaar.
Oud 22-06-2009, 09:09
metallica
metallica is offline
Citaat:
hihi als ik zo die foto's van snoopy zie, denk ik: Ohh, maar dat kunnen vriendlief en ik vast ook!
Maar soms denk ik dan.. hmm not the time yet.. maar wil graag!
Hoop soms dat ik perongeluk zwanger raak
Hmm, ik zou daar iig mee wachten totdat ie weer thuis is... Lijkt me echt vreselijk om zwanger thuis te zitten terwijl je vriend uitgezonden is...
Oud 22-06-2009, 14:08
Verwijderd
Haha.. zou ook niet weten hoe ik nu zwanger zou moeten worden van hem
Oud 22-06-2009, 15:33
metallica
metallica is offline
Citaat:
Haha.. zou ook niet weten hoe ik nu zwanger zou moeten worden van hem
Duh, daar had ik nog niet aan gedacht Misschien kan ie wat opsturen
Oud 22-06-2009, 15:54
igfy
igfy is offline
Citaat:
Misschien kan ie wat opsturen
Dan is het ''per ongeluk" gedeelte van het verhaal niet echt geloofwaardig meer ben ik bang

Maar ik denk dat soms stiekem ook wel eens. Hoewel ik nog twee jaar moet studeren en mezelf eigenlijk ook nog niet verantwoordelijk genoeg vind voor een kind...
Oud 22-06-2009, 17:02
Verwijderd
Haha dat zou wel grappig zijn

maar goed.. ben n beetje van de wijs laatste tijd.. dus wil dr eigenlijk ff niet aan denken.
Oud 22-06-2009, 22:06
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik heb écht de baby-kriebels. Komt misschien doordat ik zo bezig ben met mijn toekomst om het moment. Maar ben nog erg jong voor een baby, vind ik zelf, en ik heb geen relatie, en al helemaal geen waarin ik een baby zou willen krijgen.
Oud 23-06-2009, 11:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb écht de baby-kriebels. Komt misschien doordat ik zo bezig ben met mijn toekomst om het moment.
Jij doet toch ook verloskunde? Kan me voorstellen dat het dan nog extra gaat kriebelen!

Hihi, durf t bijna niet te zeggen, maar hier staan nog meer foto's en filmpjes: http://bit.ly/vAQMx . Een aantal zijn hetzelfde als die ik hier geplaatst had, maar een hoop ook niet.
Oud 23-06-2009, 15:38
Verwijderd
@ Snoopy, die filmpjes zijn ook helemaal geweldig
Oud 23-06-2009, 18:39
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Citaat:
Jij doet toch ook verloskunde? Kan me voorstellen dat het dan nog extra gaat kriebelen!

Hihi, durf t bijna niet te zeggen, maar hier staan nog meer foto's en filmpjes: http://bit.ly/vAQMx . Een aantal zijn hetzelfde als die ik hier geplaatst had, maar een hoop ook niet.
Ja klopt, er zijn er dan ook een redelijk aantal medestudenten zwanger of net bevallen. Onwijs leuke foto's en filmpjes trouwens!
Oud 25-06-2009, 18:04
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
gisteren m'n pil vergeten in te nemen, deze ochtend was ik halverwege de auto toen ik eraan dacht. snel terug naar binnen gerend...
da's met dat werken hé, ik werk sinds twee weken, en da's van dinsdag tot zaterdag, en dan ben ik helemaal de kluts kwijt van welke dag het is, en ik moest dus gisteren - woensdag - m'n eerste pil nemen, maar ik dacht dat het vandaag pas woensdag was, aangezien ik nog maar één dag gewerkt had eergisteren... *zucht*
nuja, ik was nog binnen de 12u-limiet van alsnogpilinnemen, dus no worries... nee toch he?
Oud 25-06-2009, 21:07
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja klopt, er zijn er dan ook een redelijk aantal medestudenten zwanger of net bevallen. Onwijs leuke foto's en filmpjes trouwens!
Mja, kan me voorstellen dat het dan gaat kriebelen hoor
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor nacontrole bij de verloskundige die mijn bevalling 'gedaan' heeft (vind ik altijd zo'n rare manier van zeggen. IK heb mijn bevalling gedaan ). Ga ik lekker met Sarah showen

Er staan trouwens weer nieuwe foto's en filmpjes als je op de link klikt (jaja, wij zijn cliche trots ouders)

@ blauw engeltje: no worries! Binnen 12 uur is sowieso op tijd!
Oud 26-06-2009, 16:31
Luna
Luna is offline
@Snoopy& Leonoor: wat ik me stiekem afvraag is hoe het je relatie beïnvloedt dat je zwanger was en nu dan een kindje hebt?
Oud 27-06-2009, 07:10
Verwijderd
We moeten elkaar nu delen. Ik zou het eerlijk gezegd (nog) niet echt weten...behalve dan dat we een stuk minder tijd hebben voor elkaar en er altijd iemand is die een beroep op je doet en die dan, in veel gevallen, voor 'de ander' gaat... Je hebt in het begin ook zo weinig tijd om er bij stil te staan en over na te denken...denk dat dat na verloop van tijd wel komt?
Oud 28-06-2009, 12:09
Alyssia
Alyssia is offline
Ik vind Sarah's haar echt ge-wel-dig.
Oud 28-06-2009, 16:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
We moeten elkaar nu delen. ....
er altijd iemand is die een beroep op je doet en die dan, in veel gevallen, voor 'de ander' gaat...
Mja, dit... Hoewel ik het 'erger' had verwacht. Nou zijn wij natuurlijk nog korter bezig dan jullie, maar het valt mij eigenlijk op hoe weinig er veranderd is. Soms zitten we samen in de kamer, net als voordat ze geboren was, en dan hoor ik ineens een geluidje en dan denk ik: 'oh ja... jij bent er ook nog' Maar inderdaad: als we in een diep gesprek verwikkeld zijn en Sarah begint te huilen, dan gaan we niet even dat gesprek afmaken.

Ik heb, eerlijk gezegd, niet het idee dat onze relatie echt veranderd is. Wel is het alsof onze relatie meer 'facetten' heeft. Erg lastig uitleggen, maar het is alsof het van tweedimensionaal naar driedimensionaal is gegaan. Ik hou niet meer alleen van hem als mijn vriend/man, maar ook als de vader van mijn kind.

tjeez... klinkt wel heel klef als ik dit zo teruglees
Oud 28-06-2009, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Misschien, maar wel herkenbaar.

Ik heb trouwens wel het idee dat ik makkelijker ben geworden mbt veel dingen, behalve dan mbt Jinthe, als het op haar aankomt ben ik enorm lastig. Wat ook anders is, is dat we meer dingen samen doen: waar we vroeger 's avonds regelmatig tv keken of computerden, zijn we nu meestal met Jinthe bezig.
Oud 28-06-2009, 20:21
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
@Snoopy& Leonoor: wat ik me stiekem afvraag is hoe het je relatie beïnvloedt dat je zwanger was en nu dan een kindje hebt?
Ik vind dit echt een leuke vraag trouwens
Oud 30-06-2009, 21:15
Lorelei
Lorelei is offline
Hah, snoopy, als jij degene bent die af en toe op die filmpjes praat dan klink je echt PRECIES zoals ik me had voorgesteld. Vage zooi
Oud 01-07-2009, 12:04
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hah, snoopy, als jij degene bent die af en toe op die filmpjes praat dan klink je echt PRECIES zoals ik me had voorgesteld. Vage zooi

Ik praat wel op filmpjes, maar volgens mij hoor je ook af en toe de kraamhulp en de zus van Tijl.

Wel grappig trouwens
Oud 03-07-2009, 20:51
Allure
Allure is offline
Ik vind Sarah een heeeel mooie naam. Vooral door de h erachter.

En Jinthe vind ik ook mooi, ik kende die naam nog niet.
Oud 04-07-2009, 00:42
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Mja, dit... Hoewel ik het 'erger' had verwacht. Nou zijn wij natuurlijk nog korter bezig dan jullie, maar het valt mij eigenlijk op hoe weinig er veranderd is. Soms zitten we samen in de kamer, net als voordat ze geboren was, en dan hoor ik ineens een geluidje en dan denk ik: 'oh ja... jij bent er ook nog' Maar inderdaad: als we in een diep gesprek verwikkeld zijn en Sarah begint te huilen, dan gaan we niet even dat gesprek afmaken.

Ik heb, eerlijk gezegd, niet het idee dat onze relatie echt veranderd is. Wel is het alsof onze relatie meer 'facetten' heeft. Erg lastig uitleggen, maar het is alsof het van tweedimensionaal naar driedimensionaal is gegaan. Ik hou niet meer alleen van hem als mijn vriend/man, maar ook als de vader van mijn kind.

ik vind het juist verschrikkelijk romantisch klinken gelukkig met elkaar en met jullie dochter
Oud 11-07-2009, 15:29
snoopy
snoopy is offline
up

Heleboel foto's en filmpjes!

http://picasaweb.google.nl/marjolijnblits/Sarah02#
Oud 11-07-2009, 21:00
Verwijderd
hahahahaha dat scheetje, geniaal
Oud 12-07-2009, 19:31
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Sarah en de stoere baby moeten later echt trouwen
Oud 17-07-2009, 20:26
Verwijderd
Ik ben gister voor de tweede keer tante geworden van een nichtje: Benthe Roos. En ik ben wederom verliefd

En ik wil er ook zo één
Oud 18-07-2009, 09:30
snoopy
snoopy is offline
@ Ave: gefeliciteerd!

@ Lauwie: haha! Dat vonden wij ook al

@ drukknoopje: hoe is t? Hoe lang moet je nog?
Oud 18-07-2009, 12:51
Verwijderd
Ave, wat een lieverd! Gefeliciteerd!

Ik vroeg me van de week ook al af hoe het met drukknoopje was. Dus, drukknoopje, hoe is het met je?
Oud 20-07-2009, 10:02
drukknoopje
drukknoopje is offline
@ Ave,

Wat een mooi kindje! Gefeliciteerd.

@ snoopy & Leonoor,

Hier gaat alles prima. Ik ben nu 31 weken onderweg, dus nog 9 te gaan. Gelukkig is mn bloeddruk wat omhoog gegaan, ik krijg ietsje meer energie nu. Hier ga ik meteen gebruik van maken, van de week druk bezig met de babykamer, want ik heb toch vakantie. Als ie af is, zal ik wel wat foto's posten.
Trouwens heel leuk om te lezen wat anderen posten.
Oud 21-07-2009, 21:57
drukknoopje
drukknoopje is offline
Dus even een update van de babykamer. Dit is de muurschildering tot nu toe:

Kun je de buik ook een beetje zien.
Oud 22-07-2009, 07:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Leuk!
Oud 22-07-2009, 18:34
snoopy
snoopy is offline
Hihi, cool! Woezel toch?
Oud 22-07-2009, 19:05
Verwijderd
Soms maken mensen die niet kunnen tekenen muurschilderingen en er is weinig erger dan dat. Maar jij kunt het wel, dus . Ik heb zelf weinig met Woezel en Pip, maar als je ze wel leuk vindt, dan is zo'n muurschildering hartstikke leuk.

Laatst gewijzigd op 23-07-2009 om 17:18.
Oud 22-07-2009, 22:33
drukknoopje
drukknoopje is offline
Dank je. En ja, 't is Woezel, inmiddels is er ook een Pip, een zonnetje en de zingende tulpjes, maar die staan nog niet op de foto. Eigenlijk kan ik helemaal niet mooi tekenen, alleen natekenen van een plaatje lukt soms redelijk.
Oud 23-07-2009, 08:19
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O, dus dát is Woezel, iedereen heeft het daar de laatste tijd over en ik ken het verder niet, maar het ziet er leuk uit
Oud 23-07-2009, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk kan ik helemaal niet mooi tekenen, alleen natekenen van een plaatje lukt soms redelijk.
Sommige mensen kunnen dat ook niet.
Oud 23-07-2009, 17:58
Verwijderd
Ik zou het echt niet kunnen!
Mooi gedaan hoor
Oud 24-07-2009, 14:31
drukknoopje
drukknoopje is offline
De schildering is af:

Oud 24-07-2009, 14:34
Verwijderd
heeeel erg schattig