Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2009, 15:57
Verwijderd
Ach ja, dat roepen ken ik ook wel.
Verder heb ik bijna een keer gevochten met een meisje die boos op me was omdat ik gezegd had dat zij een hoer was en mijn moeder had dat ook gezegd. Nouja, ik kende die meid niet, dus zij begon een beetje opgefokt te doen en toen ben ik maar weggelopen.
Op mijn werk heb ik ook wel het een en ander te horen gekregen, vooral mensen die me wel even zouden opwachten na mijn werk. .

Ojaaa en mijn fiets is wel vier keer gestolen. Maar elke keer goed verzekerd dus elke keer een nieuwe .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2009, 16:17
arPos
arPos is offline
In chronologische volgorde:

Toen ik 10 of 12 was werd ik beroofd van m'n pokemonkaarten, die ik uiteraard niet had. de berover in spe wilde me niet geloven.

toen ik 15 was ben ik en 2 vrienden na een woordewisseling voor het politiebureau later door een groep belaagd op het station, voor de ogen van de beveiliging, wat weer eens bewijst dat je die luie dikzakken ook wel naar huis kan sturen.

Bij de 2e situatie werd mn telefoon gestolen wat fijn was want 2 weken later zat de groep dus voor de rechter

toen ik 16 was reed ik op mn mooie schatje van een dapp over een doorgaande weg, een of andere oetlul besloot zonder licht te ontsteken en zonder te kijken uit het parkeervak te vertrekken, mijn hoofd op de stoep en een kromme voorvork tot gevolg (recht voor mn favo snackbar ook nog) de bestuurder die ook een kind in de auto had vond mijn hoofd minder belangrijk dan de verzekering dus ging er vandoor, een man op de fiets is er toen moedig achteraan gespeerd en heeft mij daarna de gegevens van de auto kunnen doorgeven.

Ik heb er een litteken tussen ringvinger en pink aan overgehouden, maar met m'n liefde is het nooit meer echt goed gekomen haar onderdelen zijn nu verdeelt over haar broeders en zusters.

en dan nog een hele zooi random vechtpartijen om helemaal niks tussendoor, maar die waren altijd vrij gelijkwaardig.
Oud 23-06-2009, 16:19
Verwijderd
Bij die beroving met pepperspray stal de dief iets van 10-20 euro, maar daar kreeg ik later nog talloze brieven over van Justitie, aangezien hij gepakt is.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 16:22
arPos
arPos is offline
Citaat:
Bij die beroving met pepperspray stal de dief iets van 10-20 euro, maar daar kreeg ik later nog talloze brieven over van Justitie, aangezien hij gepakt is.
lol.

tegenwoordig beroofd justitie me
Oud 23-06-2009, 16:22
Verwijderd
Drie keer is mijn fiets gestolen. De eerste keer was de mooie nieuwe raleigh die ik had gekregen om op naar de middelbare school te gaan en waar ik het sleuteltje in liet zitten, tja. De tweede keer was een supercool opgeschilderde tweedehands fiets, hij was glitternachtblauw met gouden maantjes en sterretjes. Ik heb hem nooit meer teruggezien en vraag me af of de dief hem heeft overgespoten. Dat zou ik hem haast nog meer kwalijk nemen dan het stelen zelf. De derde keer was het een heel oud barrel, samengesteld uit restjes van andere fietsen, dat nog met twee sloten vaststond ook.
Oh en één keer had ik een fiets die total loss was (ketting liep er steeds af, 2 lekke banden, een trapper ontbrak), die heb ik met de sleutel erin op het station gezet, twee uur later was hij al weg. Maar dat was ook de bedoeling.

Verder niet. Ja van niet-crimineel asociaal gedrag natuurlijk wel, maar dat ga ik niet allemaal bijhouden.
Ohja ik lees Morgans bericht, heb inderdaad ook regelmatig last gehad van jongens in cafe's die in m'n kruis of naar m'n kont grijpen. Vooral zo tussen mijn 12e en mijn 18e. Die kregen een elleboog in hun buik of kruis.

Laatst gewijzigd op 23-06-2009 om 16:28.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 16:26
arPos
arPos is offline
Citaat:
dit als resultaat.
Wauw, wat een stoere man zeg, hij is het vast tegen al zijn vrienden gaan vertellen.
Citaat:
In R'dam heb ik ook wel eens wat meegemaakt, ja. Ben bijna overreden door een tram, maar dat was m'n eigen schuld En voor de Black Widdow ben ik door een nigger in m'n gezicht gespuugt, omdat ik 'een vieze vuile duivelsaanbidder' was. Verder niet zo veel geks meegemaakt daar.
Je bent ook een vieze duivelsaanbidder als je bij black widow staat
Stalles is wel leuk daar, mits je een beetje je ogen en neus sluit voor de altosfeer
Citaat:
De eerste keer was de mooie nieuwe raleigh die ik had gekregen om op naar de middelbare school te gaan en waar ik het sleuteltje in liet zitten, tja.
Das meer weggeven saar
Oud 23-06-2009, 16:27
Verwijderd
Het was wel stom van me, maar de dief zat alsnog meer fout dan ik
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 16:45
Verwijderd
Er zijn wel veel lampen van mijn fiets gejat, maar nog nooit mijn fiets. Meer geluk dan wijsheid, hij heeft een keer een nacht bij een busstation in het buitengebied gestaan, met sleutel er in. Het allerergste wat ooit van mij gestolen is is een Jip en Janneke-stoeltje, op een camping in Italie.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 17:08
Verwijderd
Citaat:
whut whut? die grijpen zomaar naar je tetten en kruis?!
Ja echt, het gebeurt! Vroeger wel vaker dan nu, wat ik niet helemaal snap want ik heb nu toch echt meer tieten dan toen, maar ok, ik zal er wel ouderzelfverzekerder uit zien

En in tegenstelling tot Sarah was ik altijd zo verbijsterd dat ik nooit op het idee kwam ze te slaan voor ze al weer pleite waren. Heb nooit de lol ervan begrepen trouwens
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 17:20
Allure
Allure is offline
Citaat:
Das meer weggeven saar
Onzin. Het is haar fiets, daar heeft ieder ander van af te blijven.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 17:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die trimm trabb
Ja?
Oud 23-06-2009, 17:52
Verwijderd
Er wordt wel eens wat naar me geroepen.
Verder is mijn fiets al vijf keer gejat en mijn portemonnee één keer. En 'Life of Brian' is ook een keer uit m'n tas gejat.
En toen ik klein was vonden twee jongens het eens nodig om mondspray in mijn ogen te spuiten, voor de grap.
En er heeft wel eens een engerd aan me gezeten, maar aanranden kon ik dat denk ik niet noemen.

Ik vind dit eigenlijk best een gek topic. Een beetje 'kijk mij eens de zieligste zijn', ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 18:01
Verwijderd
Citaat:
whut whut? die grijpen zomaar naar je tetten en kruis?!
Ja, dat maak je als meisje nog best vaak mee bij het uitgaan. Het resultaat varieert van een chagrijnige blik tot een flinke duw, waarna de beste heren wel weer afdruipen.

Ontopic; er zijn best veel dingen van me gejat, eigenlijk. Maar nog nooit een fiets. Wel een flink stel knikkers, op de basisschool, door het meisje waar ik een hekel aan had omdat ze bij het knikkeren altijd vasspeelde. En m'n eerste mobiele telefoon, door zakkenrollers in de H&M. En een digitale camera, door iemand op de middelbare school. Allemaal nooit teruggevonden natuurlijk. Die camera had ik toen net twee weken en ik had 'm alleen naar school omdat dat destijds moest voor een schoolvoorstelling waar ik bij hielp. Heel zonde.

Verder ben ik een keer aangerand, door een buschauffeur van een nachtbus. Die kreeg een knietje en toen ben ik rustig weggelopen. Een vriendin van me en ik zijn ook een keer achtervolgd door een horde dronken hangjongeren die lege bierflesjes naar ons smeten en riepen dat ze ons wilden verkrachten. Toen zijn we heel hard weggefietst en na een stel steegjes en zijweggetjes te zijn ingeslagen hadden we ze uiteindelijk afgeschud. Maar het was wel heel eng, want ze klonken nogal.. vastberaden.
Ik heb ook eens twee meisjes die in de bus zaten gered van aanranding door een groepje van zes jongens. Die jongens waren ze dus aan het betasten, terwijl de meisjes halfhuilend riepen dat ze moesten stoppen. Iedereen in de bus deed heel hard alsof ze het niet doorhadden, wat tamelijk lame was, dus ik zei er iets van. Ze stopten wel maar de rest van de rit kreeg ik vuile blikken van ze toegeworpen. Bij mijn halte stapten ze ook uit en gingen een beetje stoer zitten doen met 'ja had je nou nog problemen'. Ik was toen net aan het bedenken wat ik daar eens op zou zeggen toen het ze opviel dat ik een patronenriem om had. Toen informeerden ze of er echte kogels in zaten en na mijn bevestigende antwoord taaiden ze snel af.

Oja, ik ben ook nog een keer uitgebreid met de dood bedreigd door de posse van een kwallerige kakjongen die me nogal onaardig vond, op de middelbare school. Ik moest lachen. Die jongen werd toen heel rood, sloeg met z'n vuist op de tafel waar ik op zat en stormde woedend de klas uit. Ik weet eigenlijk niet meer wat daarvan terecht gekomen was, volgens mij is een gedeelte van de groep toen geschorst.

Oh, en er was ook een keer een Marokkaan die met me kwam praten toen ik een krantje zat te lezen op de Dam. Een goedkope versierpoging zoals je ze wel vaker ziet als je langer dan vijf minuten in je eentje op de Dam gaat staan, maar hij leek aardiger dan de anderen die me die dag benaderden en ik moest toch nog ruim twee uur wachten op iemand. Hij vertelde toen een verhaal over dat hij eens een conducteur van een nachttrein geholpen had toen die bedreigd werd door een groepje dronken boeren. De conducteur is toen heel hard weggerend en heeft die Marokkaan in z'n eentje achtergelaten. Dus die jongens wilden hem in elkaar gaan slaan, want ze waren boos omdat hij die man geholpen had. Dat hebben ze uiteindelijk niet gedaan ("want ik zei zo tegen ze, kijk, ik ben een Marokkaan, dus jullie kunnen kiezen - óf jullie slaan me nu echt dood, óf ik sta over een tijdje bij jullie op de stoep met al m'n broers en vrienden en de broers van m'n vrienden") maar sindsdien was hij dus op zoek naar die ene conducteur. Om hem zelf in elkaar te slaan. Voor z'n zogezegde verraad. Dus toen ging ik zo op die jongen inpraten over dat dat ook niet de bedoeling is en dat het inderdaad niet netjes was van die conducteur maar dat die man er ook niks aan kan doen dat hij kennelijk wat laffig is en dat je gewoon goede daden moet doen zonder daarbij verwachtingen te stellen aan anderen en blablabla. Toen was hij heel verbaasd, want zo had hij nooit naar de situatie gekeken. Dus toen liet hij het conducteur-in-elkaar-slaan-plan varen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 18:10
Alyssia
Alyssia is offline
Oh, er is eens een usb stick van me gejat, in de mediatheek van school. Het was een hele leuke en mn pws stond er op T.T Gelukkig had ik nog een kopie thuis op de pc staan, maar er stond ook nog een heleboel andere zooi op die ik nog nodig had.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 18:20
Verwijderd
Dat laatste verhaal van para
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 18:20
Verwijderd
Citaat:
En er heeft wel eens een engerd aan me gezeten, maar aanranden kon ik dat denk ik niet noemen.
Iets is best wel snel aanranding hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 19:06
Verwijderd
Mja, dit was dat toch niet, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 22:52
arPos
arPos is offline
Citaat:
Onzin. Het is haar fiets, daar heeft ieder ander van af te blijven.
Natuurlijk (niet zo serieus hoor ) maar toch is hem open laten staan een beetje weggeven, op terschelling kan dat met gemak maar in rotterdam kan je er dan wel vanuit gaan dat je hem niet of niet compleet meer terug ziet

Citaat:
En 'Life of Brian' is ook een keer uit m'n tas gejat.
Schande!
Oud 23-06-2009, 23:06
Nona
Nona is offline
Ik moet telkens lachen om:
Citaat:
en toen heb ik nog hard "Klootzak!" geroepen.
Zul je hem even tuk gehad hebben.
Oud 24-06-2009, 10:54
Neko*
Neko* is offline
Niet dat ik weet, eigenlijk.
Oud 24-06-2009, 17:39
Allure
Allure is offline
Citaat:
Natuurlijk (niet zo serieus hoor ) maar toch is hem open laten staan een beetje weggeven, op terschelling kan dat met gemak maar in rotterdam kan je er dan wel vanuit gaan dat je hem niet of niet compleet meer terug ziet

Schande!
Ik snap ook wel wat jij bedoelt hoor. Ik wilde er maar mee zeggen dat je fiets niet op slot zetten geen vrijbrief is voor anderen om 'm dan maar mee te nemen. "Hij staat niet op slot, oh, dan is het geen stelen, dan is het weggeven".
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 02:45
Verwijderd
Citaat:
Met dit als resultaat.
Gaar.
Maar je ziet er dan wel weer aandoenlijk uit op die foto
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 02:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gaar.
Maar je ziet er dan wel weer aandoenlijk uit op die foto
Jij valt op onderdanige typjes ofzo?

Echt erg, toen ik ging werken met dat oog dachten heel veel klanten dat ik was geslagen door m'n vriend.
Nou heb ik nog geneens een vriend, maar als ik die wel zou hebben moest hij 't echt niet wagen om ook maar een klauw naar me op te steken, want dan ram ik 'm de hele kamer door.

Oud 25-06-2009, 02:55
Verwijderd
Citaat:
Jij valt op onderdanige typjes ofzo?

Echt erg, toen ik ging werken met dat oog dachten heel veel klanten dat ik was geslagen door m'n vriend.
Nou heb ik nog geneens een vriend, maar als ik die wel zou hebben moest hij 't echt niet wagen om ook maar een klauw naar me op te steken, want dan ram ik 'm de hele kamer door.

Alleen in het weekend
En daar leek je me al niet echt het type voor, als je posts wat van je karakter weerspiegelen. Zie de verdere post :')
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 22:38
Verwijderd
Citaat:
=Nou heb ik nog geneens een vriend, maar als ik die wel zou hebben moest hij 't echt niet wagen om ook maar een klauw naar me op te steken, want dan ram ik 'm de hele kamer door.

Met citaat reageren
Oud 26-06-2009, 00:18
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik snap ook wel wat jij bedoelt hoor. Ik wilde er maar mee zeggen dat je fiets niet op slot zetten geen vrijbrief is voor anderen om 'm dan maar mee te nemen. "Hij staat niet op slot, oh, dan is het geen stelen, dan is het weggeven".
Natuurlijk *uch*
Oud 26-06-2009, 21:48
Fantôme
Fantôme is offline
wel bedreigd: "die winkel gaat om 22 uur dicht he? mooi. we wachten je op en mijn vriend heeft een pistool"
Ingebroken in mijn ouders huis (toen ik daar ook nog woonde) is ook gebeurd.
Ik heb ook wel eens klappen gekregen of van mn fiets getrapt, maar dat liep niet ernstig af. Ik was toen 13 ofzo.
En aangereden door een scooter die daarna doorreed ook een keer ja. Gelukkig waren de verwondingen niet ernstig.
Reageren

Regels voor berichten