Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Of je hebt ineens spastische vingers. ![]()
|
De laatste tijd hoor je vooral veel korte namen: Finn, Sep ( ja, Sep.. Ik zou mijn kind dus niet zo noemen), Julia, Emma, Jesse, Ruben, Eva.
http://www.svb.nl/int/nl/kinderbijsl...amen/index.jsp haha, 2 x een top 20 |
![]() |
||
Citaat:
|
mijn oom werd in '46 geboren en mijn opa heeft toen aangegeven bij het gemeentehuis dat hij frits zou heten. thuisgekomen werd mn oma heel pissig want wie geeft zijn zoon nou een duitse naam vlak na de WOII?? Dus werd het fred. en nu woont ie in oostenrijk en is frits weer handig.
![]() ot maud is een leuke naam idd. verder ben ik nog helemaal niet bezig met namen what so ever
|
Hmm.... ik hou van korte namen.
Ben geneigd een meisje een jongensnaam te geven: Sam of Alex ofzo. Een leuke jongensnaam vind ik moeilijk ![]() Mijn zus krijgt in februari een kindje, dus doe even leuke suggesties ![]() Mijn neef heeft een zoontje die Jayden heeft, ik vind het echt een verschrikkelijke naam ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Lifestyle |
Namen voor je kinderen Orpa | 208 | 20-04-2003 18:53 | |
De Kantine |
Namen voor je toekomstige kindertjes Adrenaline | 20 | 19-04-2002 21:05 |