Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2009, 13:25
Verwijderd
Och, en wat PR.
Advertentie
Oud 12-07-2009, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Vanaf vandaag moet iedereen onder de 20 jaar zich in de supermarkt kunnen legitimeren bij het kopen van alcohol en tabak.

Tot vandaag hoefden alleen jongeren van onder de 16 zich te legitimeren in de supermarkt. Het is wettelijk verboden om drank en tabak aan jongeren onder de 16 te verkopen.
Dat is toch geen verschil. Iemand van 16 die geen ID bij had zal ook wel (in een deel van de gevallen) alcohol en/of tabak geweigerd zijn in de oude situatie, ook al hoefde hij zich niet te legitimeren in de supermarkt.
Oud 12-07-2009, 13:28
Allure
Allure is offline
Wat ik dus echt heel debiel vind is dat als een groepje jongeren bij de kassa staat iedereen van dat groepje zich moet legitimeren (dus niet alleen degene die de transactie verricht) en dat als één iemand onder de 16 is, de alcohol niet verkocht mag worden. Dat is zelfs zo als er twee jongeren bij een andere kassa staan en ogenschijnlijk bij de jongere horen die de alcohol koopt. Hallo, dat is toch allemaal de verantwoordelijkheid niet van een supermarkt.
Oud 12-07-2009, 13:29
Allure
Allure is offline
Citaat:
Dat is toch geen verschil. Iemand van 16 die geen ID bij had zal ook wel (in een deel van de gevallen) alcohol en/of tabak geweigerd zijn in de oude situatie, ook al hoefde hij zich niet te legitimeren in de supermarkt.
Die tekst heb ik gekopiëerd uit dat artikel. Ik snap je punt wel, want je kan nu alsnog denken: hij is 17, geen 20 maar ik vraag niet om zijn id want ik weet dat hij ouder dan 16 is.
Oud 12-07-2009, 13:45
Verwijderd
Maar de meeste kassamiepjes moeten leren dat wat zij denken niet altijd zo is.
Oud 12-07-2009, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Wat ik dus echt heel debiel vind is dat als een groepje jongeren bij de kassa staat iedereen van dat groepje zich moet legitimeren (dus niet alleen degene die de transactie verricht) en dat als één iemand onder de 16 is, de alcohol niet verkocht mag worden. Dat is zelfs zo als er twee jongeren bij een andere kassa staan en ogenschijnlijk bij de jongere horen die de alcohol koopt. Hallo, dat is toch allemaal de verantwoordelijkheid niet van een supermarkt.
haha serieus?

Wat ook prachtig is: Ik was laatst in de supermarkt, en daar waren twee jochies van 11 met maltbier, en die cassiere zo van "jullie zijn geen 16 he?" Kijken ze heel trots zo van "ja maar dit is maltbier!!11!!"

:')
Oud 12-07-2009, 13:50
Allure
Allure is offline
Failcassière.

Gisteren in de Ah stonden drie jochies van een jaar of 9, 10 met elkaar te praten:
jongetje 1 tegen jongetje 2: Hij weet niet wat sm is.
Jongetje 3: Echt wel, sm is fetish.
Jongetje 2: Ja en fetish is gestoooooord.
Jongetje 1: Wat voor fetish is het dan hèhè?
Jongetje 3: Ja duh met zweepjes en zo.

Oud 12-07-2009, 13:50
Verwijderd
Citaat:
haha serieus?

Wat ook prachtig is: Ik was laatst in de supermarkt, en daar waren twee jochies van 11 met maltbier, en die cassiere zo van "jullie zijn geen 16 he?" Kijken ze heel trots zo van "ja maar dit is maltbier!!11!!"

:')
Daar zit wel een héél klein beetje alcohol in.
Oud 12-07-2009, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Daar zit wel een héél klein beetje alcohol in.
Appelsap ook.
Oud 12-07-2009, 13:56
Verwijderd
Woman held for noisy sex 'breach'

A woman has been remanded in custody accused of breaching an Asbo banning her from being noisy during sex.

Neighbours complained of hearing Caroline Cartwright, 48, groaning and her bed banging against the wall at her home in Washington, Wearside.

Earlier this month she was given a four-year Asbo banning her from making excessive noise anywhere in England.

But she appeared in court on Monday, charged with three breaches of her Asbo in just 10 days.

She was remanded in custody until 5 May.

Cartwright was convicted of five breaches of a noise abatement notice on 17 April and fined £515.

But Houghton le Spring Magistrates' Court heard police arrested her on 18 April, on 22 April and again on 26 April, after reports from neighbours she was flouting the ban with her husband Steve.

Prosecutor Claire Ward said neighbours complained to police about early morning noises including shouting and groaning coming from the Cartwrights' home in Hall Road, Concord, Washington.

Cartwright elected to be tried by jury and the case will be transferred to Newcastle Crown Court at a later date.
Oud 12-07-2009, 14:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 12-07-2009, 14:10
Philosophy
Philosophy is offline
Goedemiddag!
Oud 12-07-2009, 14:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoi!
Oud 12-07-2009, 14:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben wel van plan om het doucheputje schoon te maken, maar ben benieuwd of ik dat ook daadwerkelijk ga doen. Het ding is zo ontzettend smerig, helemaal vol met haren en prut. En het ergste is dat het niet mijn haren en prut zijn, want ik woon hier nog maar net. Dus gatver.

Ik heb al wel van die handschoendingen gekocht .
Zoooooo dat was een smerig klusje . Gelukkig had ik handschoenen, anders had ik het echt niet gedaan.

Ik heb in de afgelopen 10 minuten geloof ik al wel 5 keer m'n handen gewassen, ondans de handschoenen .
Oud 12-07-2009, 14:43
Philosophy
Philosophy is offline
Oh wat dapper! Helemaal als het niet je eigen zooi is. Dat is echt zo'n klusje waarvan je over je nek gaat.
Oud 12-07-2009, 14:46
Tink*
Tink* is offline
Ik had vroeger altijd een huisgenoot die de neurotische tik had om haar haar uit te trekken en door de gootsteen weg te spoelen, dat ding zat ook om de haverklap verstopt.
Oud 12-07-2009, 14:47
Allure
Allure is offline
Het douchep(r)utje.
Oud 12-07-2009, 14:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh wat dapper! Helemaal als het niet je eigen zooi is. Dat is echt zo'n klusje waarvan je over je nek gaat.
Nou inderdaad. Maar nu vind ik mezelf wel heel goed .

Citaat:
Ik had vroeger altijd een huisgenoot die de neurotische tik had om haar haar uit te trekken en door de gootsteen weg te spoelen, dat ding zat ook om de haverklap verstopt.
Gatver.
Oud 12-07-2009, 14:49
Philosophy
Philosophy is offline
Gatverdamme Als ik eraan denk moet ik al kokhalzen.
Oud 12-07-2009, 14:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een Jackson-overdosis (HA.HA.HA.) weer om de tmf . Ik vind het (veelal) leuke muziek hoor, maar nu is het wel weer even genoeg geweest.
Oud 12-07-2009, 14:54
Allure
Allure is offline
Zijn haren pas vies als ze niet meer op je hoofd zitten?
Oud 12-07-2009, 14:55
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Zijn haren pas vies als ze niet meer op je hoofd zitten?
Niet bij elk persoon!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja. En als ze niet van jezelf zijn. En in een putje met prut zitten.
Chick Rock
Chick Rock is offline
De Jackson Five vind ik dan wel weer leuk .
Philosophy
Philosophy is offline
Nee, ik walg ook van m'n eigen haren. Ik vind het heel vies om nat haar te borstelen en als er dan eentje aan je handen blijft zitten. Brrr.
Oud 12-07-2009, 14:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn haar valt nogal uit . Dus als ik het nat borstel zitten er altijd heel veel aan mn handen. Dat is best viezig ja.
Oud 12-07-2009, 14:58
Allure
Allure is offline
Als ik mijn haar aan het wassen ben plakken er altijd haren aan mijn armen en handen, dat is inderdaad een naar gevoel.
Oud 12-07-2009, 14:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
He shit, nagelschaartje kwijt.
Oud 12-07-2009, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Nou dat is dan het persoonlijk falen van de caissière, een dergelijke bepaling kan nooit in de wet worden opgenomen.
Oud 12-07-2009, 15:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga maar eens The Blues Brothers kijken .
Oud 12-07-2009, 15:17
Verwijderd
.
Oud 12-07-2009, 15:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat wordt hard meezingen .
Oud 12-07-2009, 15:29
Verwijderd
Hoi.
Oud 12-07-2009, 15:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoi!
Oud 12-07-2009, 15:35
Verwijderd
haai
Oud 12-07-2009, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ga maar eens The Blues Brothers kijken .
Oh, jeugdsentiment!
Oud 12-07-2009, 15:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
"We're on a misson, from God."
Oud 12-07-2009, 15:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, jeugdsentiment!
Voor mij ook. Ken alle liedjes zowat uit m'n hoofd haha. M'n ouders vonden de muziek heel tof, dus dat krijg je dan wel mee.
Oud 12-07-2009, 15:46
Verwijderd
Over jeugdsentiment gesproken, ik keek gisteren de tekenfilm van Robin Hood. <3<3
Oud 12-07-2009, 15:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo gaaf dat Princess Leia er ook in zit .
Verwijderd
Huh, in welke?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Over jeugdsentiment gesproken, ik keek gisteren de tekenfilm van Robin Hood. <3<3
Ojaaaaa die heb ik een hele tijd geleden gekocht, maar nog steeds niet gekeken. Moet ik toch maar eens doen .

Ik vond Robin altijd heel leuk , maar het is een vos, dus whatever !
Oud 12-07-2009, 15:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Huh, in welke?
In The BB .
Oud 12-07-2009, 15:49
Verwijderd
Citaat:
In The BB .
Het is echt super lang geleden dat ik die film zag en ik ken 'm ook niet zoals jij uit mn hoofd.

En ja, Robin is <3.
Oud 12-07-2009, 15:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
In de film is er een vrouw die Jake en Elwood wil vermoorden. Ben even vergeten waarom. Maar die vroert de hele tijd raketten enzo op ze af. En bommen. Dat is Carrie Fisher aka Princess Leia.
Oud 12-07-2009, 15:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hahahaha . Mijn ouders zijn donderdag op vakantie gegaan, en nu is mijn broer(tje) alleen thuis. En ik moet even naar huis, omdat mijn koffer daar nog staat. Dus ik belde hem net even om hem even voor te bereiden/waarschuwen. Reageert ie met: 'Okeeeee. Hmm. *zorgelijke toon*' Dus het is blijkbaar nu al een enorme teringzooi . Maar goed dat ik even belde, kan 'ie in ieder geval een beetje opruimen hahaha. Pubers.
Oud 12-07-2009, 15:59
Verwijderd
Hmm, ik wil een nickchange maar ik weet niks.
Oud 12-07-2009, 16:00
Verwijderd
Of ze maken de flessen drank van je ouders soldaat ofzo
Oud 12-07-2009, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha . Mijn ouders zijn donderdag op vakantie gegaan, en nu is mijn broer(tje) alleen thuis. En ik moet even naar huis, omdat mijn koffer daar nog staat. Dus ik belde hem net even om hem even voor te bereiden/waarschuwen. Reageert ie met: 'Okeeeee. Hmm. *zorgelijke toon*' Dus het is blijkbaar nu al een enorme teringzooi . Maar goed dat ik even belde, kan 'ie in ieder geval een beetje opruimen hahaha. Pubers.
Oud 12-07-2009, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Je krijgt vast heel veel credits als je niet tegen 'm gaat zeuren of er iets tegen je ouders over zegt .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten